mukkis

Vainoharhaisuus

124 viestiä aiheessa

Oletko vainoharhainen? Näetkö salaliittoja siellä, missä niitä ei ole? Tuntuuko sinusta, että ystäväsi salaavat sinulta jotakin? Tuntuuko, että pomosi on mukana juonessa? Toisin sanoen, lähestyykö hääpäivä, eikä sinulla ole mitään käsitystä, milloin polttarisi ovat?  ;D

Mä olen jo puolittain varma, että mun polttarit on ensi lauantaina, koska mulle on merkitty työvuoroihin 10 tunnin tappovuoro, ja koska kaasolla on toiset häät 23. päivä, ja 16. päivä kaaso on töissä. Salaliitossa olisivat siis paitsi kaikki ystävät myös työpaikka...paitsi jos kaaso huijaakin koko ajan noiden toisten menojen suhteen? Hmm...vainoharhaisena kalastelen kavereiden puheista niiden suunnitelmia loppukuulle....mitäänhän ei tietenkään saa suoraan kysellä, ei saa antaa NIIDEN huomata, että mä oon päässyt jäljille... ;)  ;D  ::)

Muita salaliittoteorioihin sekoavia polttarisankareita, anyone?

Ps: Mutta mistä me tiedetään, onko meillä edes polttareita???  :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen myös harhainen, ja tiedän, että mulla myös polttarit ovat.. Muuta en tiedäkään, ja mies saa salaperäisiä puheluita ja viestejä!

Jokseenkin sekava olo, myönnettäköön ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Salaliittoteorioiden uhri numero 3 ilmoittautuu  ::)

Tuntuu, että joka viikonlopulle on varattu jo jotain menoa...

Juuri yritin soittaa toiselle kaasolle ja sain luurin korvaan :o. Taitaa olla joku polttarimiitinki meneillään ;) tai sitten ei....

Mistä sitä tietää ja pitääkö tietää ja jos tietää niin onko enää kivaa, mutta jos tietää niin voi valmistautua, mutta sitten......

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

... ja uhri nro 4 ilmoittautuu.  ;D Mieheni vietti polttareitansa jo pari viikonloppua sitten, - mun polttareista KUKAAN ei tiedä mitään...  ::) Kohta varmaan valkotakkiset korjaavat kadulta talteen, - sen verran sitä tuli tänäänkin kaupungilla kulkiessani tuijoteltua olan yli näkyisikö ketään tuttua... :D Noh, - ei auta kuin odotella, vaikka mulla ei kuulemma polttareita olekaan eikä niistä kukaan mitään tiedäkään...  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen todellakin vainoharhainen :).  Tiedän, että mulle järkätään polttareita, ja "tiedän" toisen kaasoni menot tätä viikonloppua lukuunottamatta häihin asti enkä voi uskoa, että kaikki potentiaaliset osallistujat olisivat lähdössä lomille tänä viikonloppuna - siis täytyyhän ne olla nyt. Mutta silti yks sanoo lähtevänsä perheen kanssa Muumilaaksoon, toinen Saksaan, kolmas Lontooseen, neljäs sanoi tulevansa kanssani mökille... Ja mies palaa silti kolmen viikon työreissulta vasta maanantaina vaikka on jo kuinka ikävissään!

Toisaalta, haluaisin tulla kunnolla yllätetyksi, joten kannattaa kai alkaa uskomaan näihin tarinoihin ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jees, en olekaan ainoa vainoharhaisuuteni kanssa! :P YStävät ovat olleet "outoja" (vielä enemmän outoja) viime aikoina ja epäilen melko vahvasti, että mua viedään polttareihin just tulevana viikonloppuna! Saa sitten nähdä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hips!

Mulla tiedossa polttaripäivä, eli huominen!!! Mutta muuta ei sitten ole kerrottukaan, annettu vaan ohjeita mitä pitää ottaa huomenna töihin mukaan..

Alunperin tarkotus oli että varsinaisia polttareita ei pidettäs vaan tyttöjen kanssa lährettäs vaan bilettämään johonkin, mutta nyt salamyhkästä touhua ja erilaisia virneitä ystävien naamoilla on ollu parisen viikkoa, että saa nähä minne huomenna joudunkaan..yhtään en osaa arvata!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin omien laskelmieni perusteella jo varsin varma polttareideni ajankohdasta, kunnes polttariporukka viimeisen parin päivän aikana onnistui saamaan minut epävarmaksi. Lopulta polttarit olivat silloin kun oletin, mutta alkoivat jo edellisenä iltana. Lisää aiheesta polttarikertomusten puolella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hahaa,  täällä yksi polttarijärjestäjä hykertelee jännittyneille morsmaikuille  8) Kahdet kekkerit takana ja kolmannet edessä. Aina yhtä hauskaa huomata, miten morsiamet yrittävät kiertäin kaartain udella ja tulkita kaikkia sanomisia  ;D Ollaan sovittu polttariporukalla, että tahallaan lipsautellaan epätotuuksia ja härnätään vähän morsianta. Siinä on osa jutun jujusta, kun kerran ylläreitä haluavat  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hauska huomata, etten olekaan ainoa vainoharhainen  ;D Vietin just tiistain ja keskiviikon välisen yön valvoen kun sain jostain päähäni, että jospa polttarini ovatkin jo viikolla ja jopa tuona keksiviikkona  ::) Enpä enää edes muista mistä ihmeestä niin kuvittelin, taisi olla jotain mitä sulhaseni sanoi...  :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

joo terveisiä vaan vainoharhamaasta. ei oo hirveen montaa viikonloppumahista enää. vai entäs jos ei ookaan viikonloppuna? no varmasti on. äh. ja tosiaan, epäilen kolmea seuraavaa viikonloppua tasapuolisesti ailahdellen. hetkessä olen varma, että 16.7. tietyst ;D ...kunnes saan "epäilyttävän" sähköpostin tai muuta vastaavaa ja menen aivan sekaisin.

pari päivää sitten olin jo aivan pelko persiissä kun ovikello soi aamupäivällä... - - - en avannut - - - oven takaa kuului miehen ääni - - - puhelimessa selvästi - - - liekö mieshieroja, joka soittaa kun en avaa? ;D - - - shit shit shit - - - en avannut vieläkään - - - lopulta varastosta kuuluu kolinaa - - - huoltomies. JUST JOO. ;D ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

vainoharhoja täälläkin. sulhon polttarit ovat tänään. kaaso kyllä sanoi sen verran että sama päivä ei ole kyseessä, mutta jos kuitenkin... Vaikka miksi minua sitten olisi pyydetty kuskaamaan yksi sulhon kavereista keskustaan. Who knows. Voihan se olla vasta huomennakin. Tai sitten ei.

Lisäksi kaksi naimatonta serkkuani kutsui minut 16.7 morsiussaunaan. Hälytyskellot alkoivat tälläkin kohtaa soimaan. Jos kyseessä onkin jokin suuren luokan salaliitto ja polttarini ovatkin silloin.   ;D Haluavat vain että pidän päivän vapaana. Eihän sitä koskaan tiedä. Tämän lisäksi on pari muutakin mahdollista viikonloppua. Apua, kaikkea tätä pohtiessa halkeaa varmasti pieni pääkoppa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Polttareita järjestelevänä on kiva lukea teidän jännittyneitä kirjoituksianne. Tää "meidän" morsian on myös aika lailla panikoivaa lajia ja me ollaan ihan kaikkien mielenrauhan takaamiseksi päätetty lähettää morsiamelle kirje n. puolitoista viikkoa ennen h-hetkeä. Tää kirje on sulhasen pyyntö, koska morsian rassaa häntä kuulemma koko ajan polttariuteluillaan... Eikä sulhanenkaan tiedä muuta kuin päivän, kun oli pakko varmistaa etteivät ole missään kesälomareissulla kyseisenä päivänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

;D Mä en panikoinut mun polttareita koska a) en halunnut yllärin menevät pilalle ja B) en jännittänyt niitä koska luotin kaasoihin 110%!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen täysin ulkopuolella tästä polttaripanikoinnista, koska kaaso tuntee mut niin hyvin, että en tykkää ylläreistä, ni on sovittu asiat etukäteen. Ja kun vielä olen holiton ihminen, niin ei mitkään yleiset ryyppäjäiset ois oikeen mieleen. Niinpä me mennään huomenna piknikille ja pelataan krokettia ja jotain ylläriä, mitä en siis vielä tiedä. Mä inhoan kaikkia nolausjuttuja ja oisin halunnu, ettei oo koko polttareita, mut kaaso halus. Elikkä huomenna piknikille! Mä oon teistä varmaan tosi tylsä, mutta mä en perusta koko polttareista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, ei sitten ollut polttareita eilen, vaikka kaikki merkit oli kohdallaan (aiemmin mainittujen lisäksi toinen serkku piipahti kylään itä-suomen reissullaan ja päätti jäädä lauantai-aamuun asti ym ym)...ja mulla on nyt sitten töitä joka perjantai ja lauantai häihin saakka, joten joko yks työpäivä on suurta huijausta tai sitten mun polttarit on viimeisellä viikolla keskiviikkona...nyt en ainakaan voi puhua töissä polttareista mitään, kun siellä jotkut tai kaikki on kuitenkin juonessa mukana... ;D

Toisaalta mä nautin tästä tilanteesta, mutta toisaalta mua häiritsee suunnattomasti että mä tiedän että mun selän takana juonitaan... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt olen kyllä melkein satavarma, että mun polttarit on ensi lauantaina. Olen valitellut väsymystä sulhaselleni ja sanoin, että tahtoisin olla ensi vkonlopun ihan rauhassa kotona. Mutta eikä mitä! Nyt pitäisi lähteä shoppailureissulle  muka pukua etsimään, eikä mikään vetoomus auta  :P Kun muka hotelliakaan ei voi enää perua, pyh...  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hihh. vainoharhaisuus katosi yllättäen, polttarit olivat viime lauantaina ;D ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla polttaripäivä on sovittu etukäteen mun kanssa töitten takia. Ei se silti estä mun vainoharhaisuutta ;D Multa kysytään kaikkee ihmeellistä kotona olemisesta ja olen kuullut osia puhelusta jossa kaaso sanoi "-me ollaan ihan asiallista porukkaa..." ja sitten paiskattiin ovi nokan eestä kiinni ;D Tiedustellaan onko mulla valkoisia kenkiä ym. Vähän kyllä jännittää. vielä kun oon tällänen kontrollifriikki on vaikee olla asioita etukäteen pohtimatta :P Mulla on kyllä täys luotto mun kaasoihin että hauskaa tulee olemaan 8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen kanssa hieman hermona, kun en ole koskaan ollut ylläreiden ystävä vaan paremminkin organisointifriikki. Ajattelin kuitenkin, että jos eivät polttariajankohtaa kerro,  niin olkoon sitten yllätys.Nyt on tosin mielipide alkanut muuttua. Häät ovat 13.8, joten kohta alkaa olla aika lähellä varmaan polttaritkin. En viitsi enää sanoa, että haluan tietää ajankohdan....vaikka oikeasti en kohta enää kestä tätä jännitystä... :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa friikkailemaan  :o Mulla ei oo mitään hajua mistään  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kai se  on munkin ilmottautua tähän ketjuun... ::) Kontrollifriikki kun olen niin on suunnattoman stressaavaa, kun ei tiedä, voiko edes listaan merkattuihin työvuoroihin ja vapaapäiviin luottaa. Mulla kun on taipumus suunnitella aina vähän etukäteen, miten aion esim. vapaapäivän viettää. Nytkin oon varaillut ihonpuhdistusaikaa ym. vastaavaa oman kalenterini mukaan loppukuulle... Ja tänään juolahti töissä mieleen, että enhän mä voi edes vaihdella työvuorojani tarpeen tullen (teen vuorotyötä, meillä tilanteet "elää" päivittäin niin, että tänään voidaan pyytää esim. pidentämään huomenna päivää jne.) ennen häitä, kun en tiedä, mikä päivä on "järjestetty" ja mikä ei! >:( Olis niiiiiin paljon helpompaa, jos tietäis edes sen päivän etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi kun ihanaa lukea näitä teidän juttuja... ja samalla juonia oman morsiamen pään menoksi ties mitä. No ei, polttarit on suunniteltu hänen toiveiden mukaan mutta päivä tulee olemaan täysi yllätys. Toivottavasti. Mukana huijauksessa ovat KAIKKI...

Lähetimme morsiammelle kirjeen vähän aikaa sitten TRUST NO ONE t.polttariporukka...  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Lähetimme morsiammelle kirjeen vähän aikaa sitten TRUST NO ONE t.polttariporukka...  ;D

Tää on jo suoranaista julmuutta!

;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mimme juhli polttajaisia 09.07.2005 Tallinnassa ;D

Että se siitä vainoharhaisuudesta ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään