Jump to content
Naimisiin.info

Pelottaako polttarit?


Guest nti Krisse

Recommended Posts

Jos mua pelottais niin kertoisin sen kyllä kaasolle. =) Mutta ei, luotan porukkaan sen verran. Eikä mulla oo aikaa alkaa pelkään polttareita.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ei varsinaisesti pelota, mutta jänskättää hirmuisesti :unsure: Järjestin viime kesänä oman kaasoni polttarit ja syksyllä olin mukana järkkäämässä veljeni vaimon polttareita. Mielestämme molemmat saivat mukavan päivän ja kaikkien kolmen kohdalla taitaa päteä sama sääntö: ei mitään älyttömiä nolausjuttuja tai sitten tulee todella lyhyet polttarit :D

Link to comment
Share on other sites

Minun kaasojeni vastaukset polttaritiedusteluihin noudattelevat molemmilla samaa linjaa. Polttarit ovat kuulemma häitä edeltävänä iltana, ja ohjelmassa on ainoastaan benjihyppy ja kiljunjuontia. Uhkaukset tuskin pitävät paikkaansa. Kesällä on kolme mahdollista viikonloppua, koska polttarit voivat olla. Joudun siis jännittämään niitä vielä pitkään, mutta eivät ne kyllä sentään pelota.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Mä pelkään enemmän polttareita kun häitä.. Häitä olen nähnyt muutamat kappaleet ja tiedän mitä se on, mutta yksissäkään polttareissa en ole ollut. Siskon polttaripukeutumisesta jonkinmoinen käsitys, muuten ei mitään konkreettista tuntua.

Itseäni hermostuttaa, että ketä polttareihin pyydän, kun ystäväni eivät ole ystäviä keskenään. Itseasiassa olen vain kahdesta henkilöstä varma, että heidät haluan sinne. Eli lähinnä pelkään, miten järjestän henkilökemiat siellä sopiviksi, ja ainakin yksi kenet olen ajatellut kutsua haluaa päteä, ja pelkään että hän pilaa tunnelman tms. En usko, että pääni pantiksi mitään kamalaa keksitään ja jos sinne joku strippari, jollain ihmeellä eksyisi, saattaisin hänet heti ovelle. Eli en usko, että minua pystyy nolaamaan pahemmin, mutta pelkään niin että henkilökemia kusee.

Kuinka läheisiä ystäviä polttareihin edes kutsutaan? Näin vain viime kesänä kaupungilla kuljeskelevan kauhean kokoisen polttariryhmän, ja itselleni tuli paniikki, että ketä minä sitten kutsun..

Link to comment
Share on other sites

Kieltämättä pelottaa hiukan, mutta toisaalta eihän niissä ole mitään pelättävää. Olen itse niin tohkeissa häistämme, että kaikki tuntuu olevan jännittävää.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ei pelota. On sen verran mukava porukka. Tietysti sen verran oon sanonu, ettjä ei strippareita ja ei nolauspolttareita. Ja no joudun antamaan vielä listan puhelinnumeroista ym, ketkä sinne tulee..koska meillä sinne kutsutaan vaan ne, jotka kutsutaan vaan häihinkin (ja vain minä sen käytännössä avomieheni kanssa tiedän, koska vahvistukset tulevat meille). Joudutaan myös aika sopimaan, koska asun eri kaupungissa :girl_haha: MUUTEN sitten en puutu mitenkään. Ja kaasoilla on kyllä ihan samat käsitykset, tietävät mitä en ainakaan halua, ovat fiksuja.

Sit just yhdyn aiempiinkin, että ei tartte suostua jos ei halua. Jos mulle tulis se strippari, niin kiitosheit vaan. Se, mikä itselle tuntuu ehkä jopa ahdistavalta (oli se sitten se strippari tai karaoke yleisön edessä tai vaikka tikkarin myyminen, benjihyppy korkeanpaikan kammoiselle) niin ei semmosta tartte tehdä.

Polttareidenhan kuuluis olla kiva ilta niiden läheisten ystävien kanssa, ikimuistoinen..mutt apositiivisella tavalla. Ja on sekin jo ikimuistoista, kun yhdessä ollaan juuri tietyllä porukalla. Eli jos juhlakalu haluaa kaikkea extremeä, niin kannattaa sanoa se.

Itse vielä sanoin, että voin kustantaa niitä alkomahooleja. Ei tasan tule kuivia pippaloita :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kyllä polttarit jännittää enemmän kuin häät...

Kontrollifriikkinä kun ei tiedä mitä tuleman pitää niin suorastaan pelottaa :)

Arvelen tulevaksi paljon nöyryytystä,

mutta varmasti on ikimuistoiset ja hauskat pileet.

Link to comment
Share on other sites

Juu, kyllähän se kieltämättä jänskättää, että mitä ne tytöt keksii. :D Se voi nimittäin olla ihan mitä vaan se. Mutta luotan, että tuntevat mut niin hyvin, ettei tuu mitään ylilyöntejä. Oon mietiskellyt myös tuota jonkun jo mainitsemaa henkilökemiaprobleemaa. :unsure: Hankalaa, kun tulee kavereita niin eri ympyröistä, joissa on tavallaan niin eri kuviot ja eri sisäpiirijutut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mua vähän jännittää, mutta ei varsinaisesti pelota. Sanoin kaasolle, että en rupea määräilemään mitä saa ja mitä ei saa tehdä, kunhan

1) mua ei hirveessä jurrissa/sammuneena tungeta oulun / tms kaukasen paikan junaan yksin

2) mua ei sidota johonkin puuhun / tms ja jätetä yksin...

Oikeastaan odotan aika innolla että mitä poppoo keksii mulle :D

Link to comment
Share on other sites

Mä odotan vaan innolla mun polttareita.. Ja kyllä vähän jännittääkin:) Kerroin kaasoille että minkälaiset olis mun unelma polttarit kun utelivat.. Pelkäämään en ala koska luotan kyllä kaasoihini/kavereihini.. Luotan ainakin niihin polttareihin asti :girl_haha: :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Polttarit ei niinkään pelota, mutta vähän kyllä jänskättää, että millaiset tsembalot kaaso saa muun porukan kanssa aikaiseksi. Esitin vienona toiveena jo kauan sitten, että haluaisin rymypolttarien sijasta morsiussaunan ja mahdollisesti baarijatkot, ja kaasokin oli sitä mieltä että nolausmeininki ei meikäläiselle sovi. Vaan saapa nähdä, saavatko opiskelukaverini tahtonsa läpi ja meikäläinen passitetaan keskustaan vaaleanpunaisessa tyllihameessa suukkoja kauppaamaan... :rolleyes: Noh, jos tyllihame jossain vilahtaa niin tämä tyttö tekee u-käännöksen kohti kotia! :D

Toinen asia mikä vähän mietityttää on polttariporukan sisäiset henkilökemiat. Pahimmat riitapukarit sentään osasin karsia pois listasta, jonka kaasolle annoin, mutta vähän jännittää, että miten eri ympyröistä ja eri puolilta Suomea tulevat ihmiset tulevat toimeen keskenään. Onneksi porukassa ei ole ns. yksittäisiä kavereita jotka tuntee porukasta vain mut, eli kenenkään ei pitäisi jäädä ihan yksin. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Ei minuakaan pelota, vähän jännittää vaan. Jotenkin menneenä lauantai-aamuna tajusin, et nehän voi olla ihan koska vaan. mä en siis tiedä milloin ne on, etten osaa varautua. Oon esittänyt vaan toiveena ettei olis häitä edeltävänä päivänä :)

Mua alkoi oikeastaan silloin vähän jännittämään kun kaason kanssa puhuin aiheesta ja näin sen silmissä pilkahtavan valon kun sanoin, etten halua määrätä yhtään mitään, eli vastassa saattaa olla ihan mitä vaan. Mutta kun tässä nyt kuitenkin kerran sitä vaan mentaliteetillä mennään, niin mennään sitten kunnolla.

Link to comment
Share on other sites

Minä kuulin myös miten hirveitä riitoja polttarini ja kustannukset olivat aiheuttaneet. Itse toivon pienimuotoista, enkä mitään suureellista. Sen toiveen esitin kaasolle. Polttarit paisuivat prameiksi, rahaa meni ja ihmiset maksoivat. Osa ei voinut osallistua, kun oli kovat kulut. Pellepukuja en halunnut, mutta niihin painostettiin ja vedottiin mitä kaikkea on minun vuoksi tehty, maksettu ja järjestetty. Lopuksi kävi niin, että ilta oli minulle ihan painajainen kaikkien karaoke lauluineen ja järkyttävine pukuineen. Yritin sanoa tästä porukalle ennen polttareita ja niiden aikana mutta kuuroille korville se meni. Jälkeenpäin hyvin hienovaraisesti sanoin, että tämä oli minulle liikaa, eikä ollenkaan tällaista olisi pitänyt järjestää. Tästä kommentista sain vihat päälleni, koska olen täysin kiittämätön enkä ymmärrä lainkaan miten iso työ ja vaiva näistä juhlista on ollut. Suunnitteluvaiheen riidoista kuulin jo aikaisessa vaiheessa. Raha oli lähinnä se tietysti mistä riideltiin. Minä olisin halunnut vain rakkaat ystävä paikalle ja se olisi riittänyt.

Link to comment
Share on other sites

Ei pelota, mutta jännittää täälläkin.

Ne voivat olla mulla kans koska tahansa, mutta epäilen kesäkuun alkupuoliskoa. Toinen kaasoni kun lähtee juhannuksen jälkeen Italiaan työharjoitteluun loppuvuodeksi (paitsi, että tulee häihin elokuulla). Siskoltani sen verran sain selville, että kalliit polttarit on tulossa ja että ainakin joku voi jäädä rahan takia pois. Se ei todellakaan olis ollu mun toiveena.

Link to comment
Share on other sites

Ei pelota ei, mutta jännittää...

Lauantaina ne sitten on, apua :girl_impossible:

Turhaan jännitin. Kaikki suju paremmin ku hyvin.

Mulla on maailman ihanimmat ystävät!!

:-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Häihin on aikaa neljä viikkoa ja olen aika varma, että omat polttarini ovat huomenna. Ja nyt kyllä jännittää. Sanoin kaasolleni häntä kaasoksi pyytäessäni, ettei tarvitse järjestää mitään polttareita mutta en niitä siis kieltänytkään mitenkään. Hän pyysi minulta helmikuussa ystävieni yhteystietoja, joten kyllä polttarit varmaan ovat tulossa. Voi olla, että yllätysohjelmaa enemmän jännitän enemmän sitä, millainen yhteishenki porukkaan saadaan, koska suurin osa ystävistäni ei tunne toisiaan. No, ainakin häissä ystäväni ovat sitten jo tuttuja keskenään, ja sinne varmaan saadaan rennompi tunnelma, kun on etukäteen jo tehty jotain yhdessä. Hui, saa nähdä, nukunko ensi yönä. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jännittää toden toella! :girl_impossible: Yks+yks tässä eilispäivänä laskiessani erinäisten puheiden ja puheluiden perusteella tajusin, että polttarit ovat satavarmaan tulevana viikonloppuna, jolloin sattuu olemaan myös mun synttärit! Apua!! :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Mua ei mitenkään omat jännitä tai pelota, niihin on kuitenkin varmaan vielä kuukausi, jos kaaso on saanu jotain järjestettyä, mutta miehellä on lauantaina ja se jännittää! Ei siis mitenkään pelota mutta sillein että onkohan sillä kivaa ja minkä näkönen sen naama on kun se tajuaa ettei joudukkaan mökille kaatamaan puuta vaan sitä on jekutettu kaks kuukautta! Kihisen suorastaan innosta ja hykertelen itekseni kun se kiroaa että kesän kauneimpana viikonloppuna pitää lähteä anopin mökille römyämään.

Vähän sinänsä jännittää että järjestääkö toi kaaso mitään ollenkaan ku se koko aika valittaa kiirettä ja se on toisissa häissä kans kaasona nyt lauantaina ja se on vieny aika paljon sen aikaa. Olis kyl tosi kiva nähdä kaikkia kavereita pitkästä aikaa.

Link to comment
Share on other sites

Ei pelota, mutta jännittää ihan sikana. Olen vihjailuista päätellyt, että polttarit olisivat jo heinäkuussa, vaikka häät ovatkin vasta syyskuun lopulla. Luultavasti syynä on paisuva vatsani. ;) Tietysti, voihan tämä vihjailu olla vain sumutusta, mistä sitä tietää. :) Vähän jännittää, mitä ovat keksineet, kun en halua mitään nolausta, lisäksi kaikki vähänkin extremempi on poissuljettu raskauden takia. Niin ja alkoholi luonnollisesti myös...

Siskoni kysyi minulta, mitä mieltä olen, jos polttareihin kutsutaan sekä äitini että äitipuoleni. Olin kuvitellut, että polttareihin tulevat vain ystävät, joten tämä äiti-kortti oli yllätys. Toki molemmat ovat minulle tärkeitä ja rakkaita, mutta jännittää kauheasti, miten tulevat toimeen. Ovat siis ihan sivistyneissä väleissä, mutta eivät siis (yllättäen) mitään ylimpiä ystäviä. Voi olla, että jompi kumpi tai kummatkaan eivät tule.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nyt jo voisi melkein sanoa, että pelottaa :D äsken mun työpaikalle tuotiin asu, johon mun on määrä pukeutua ja mennä läheisellä bussipysäkille odottamaan polttariporukkaa töiden jälkeen :D kauhee, ei tässä enää voi töitä tehdä, kun jännittää niin paljon :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kyllä pelottaa. Kaaso ja parhaat ystävät on tahallaan lietsoneet mua paniikkiin ja mies pirulainenkin on mennyt siihen hommaan mukaan. :girl_sigh: Polttarit on tulevana lauantaina, enkä varmaan saa nukuttua edeltävänä yönä. Toivottavasti ne on kuunnelleet mua ja järjestäneet rentoa, hauskaa yhdessäoloa, eikä mitään kauheaa nolaamista.

Link to comment
Share on other sites

Vähän jännittää jo näin etukäteen. Ei varmaan mitään kovin extremeä tule olemaan, mutta sen verran "kahjoja" kaasoni ovat, että kaikkeen pitää varautua. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...