katjamaaria

Onko kellään ollut äiti polttareissa mukana?

83 viestiä aiheessa

Minulle oli itsestään selvää, että äiti tulee! Olemme läheisiä ja äiti pysyi menossa mukana ja teki illasta omalla läsnäolollaan ikimuistoisen. Baariin ei jaksanut lähteä, mutta siinä vaiheessa kello olikin jo yksi:) Anoppia taas ei tullut mieleenkään kutsua, välit on asialliset mutta sen enempää en niistä haluakaan...ja tässä tapauksessa välimatkakin oli esteenä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äiti ei ollut polttareissani mukana, en edes tullut ajatelleeksi asiaa. Anoppi ja tämän sisko (mieheni kummitäti) kyllä yllätykseksi ilmestyivät polttareihin, mikä sai minut hetkeksi hämilleni. Hyvin ilta kuitenkin sujui. Anoppi ja mieheni kummitäti pysyivät mukana jopa kaupungille asti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omalla äitilläni oli ainakin äitinsä mukana polttareissa. On sen verran nuorekas mummo vieläkin! :D Itse myös ottaisin äitini mukaan. On nuorekas ja läheinen minulle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äitini on nuorekas ja hyvä ystävä minulle, mutta luulen että kuitenkin haluaisin viettää polttaripäivän minun rakkaiden ystävieni kanssa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan hyvin voisin kuvitella äitini mukaan polttaririentoihin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun laitoin kaasolle listaa kenet tahdon polttareihin, laitoin listaan myös äitini sekä tätini. Totta kai kysyin ensin että tahtoisivatko he osallistua polttareihin. Muut listalla on nuoria ja kavereita. Tai no ei äiti ja tätikään vanhoja ole, alle 45 kummatkin :)

Vielä on juhlat edessä eli saas nähdä miten ne menee kun on vanhempia mukana porukassa, mutta uskon kaikilla olevan hauskaa.

Lisään että anopin olisin kanssa tahtonut mukaan, mutta valitettavasti en koskaan kerennyt anoppia tapaamaan. Hän kuoli 6vuotta sitten.

Muokattu: , käyttäjä: Vihqu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu kyllä ehdottomasti äiti on mukana. Äiti oli ensimmäinen vieras kenet listasin ketä sinne polttareihin haluan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kutsulistalla on äiti, anoppi ja miehen enon vaimo.

He ovat kaikki läheisiä minulle, joten en näe mitään syytä olla kutsumatta.

Ikää heillä kaikilla on alle 45v, joten hyvin pysyvät nuorempien menossa mukana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en ole kutsumassa äitiäni polttareihin, mutta pakko kommentoida tähän että ei se osallistuminen kai iästä ole kiinni? Kun muutama tuntui painottavan, että äiti on niin nuori. Voisin aivan hyvin kutsua seitsemääkymppiä lähenevän äitini polttareihin ja hän olisi ilman muuta menossa mukana ilman ongelmia. Olen vain itse päättänyt, että polttarit on sitten ihan vain minun kavereiden ja minun juttu ja sen takia en äitiä pyydä mukaan. Se antaa ehkä ystävilleni myös rennommat kädet ohjelman suhteen. Vaikka olen todella läheinen äitini kanssa ja juttelen hänen kanssaan vaikka mistä asioista niin ihan kaikki ystäväni eivät äitiäni tunne ja voi olla, että he eivät sitten osaisi olla ihan niin rennosti. :)

Muokattu: , käyttäjä: Minimorsio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla äiti on ehdottomasti tulossa, miksipäs ei? :) Meillä on hyvät välit ja hän on oikein loistavaa seuraa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla äiti on ehdottomasti tulossa, miksipäs ei? :) Meillä on hyvät välit ja hän on oikein loistavaa seuraa!

Sama täällä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hauska huomata että näin monella on mamma mukana! Itsekin nimittäin juuri kaason kanssa juttelin asiasta ja mietin, että äiti olis kiva saada mukaan. Äitini on tosi rento tyyppi ja tiedän ettei kauhistele mun ja kavereiden juttuja, luultavasti heittää vaan lisää vettä myllyyn ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minimorsio, mä ainakin sen takia mainitsin iän, koska mun on hirveen hankala kuvitella, että äitini n.70 vuotiaana pysyisi ystävieni ja minun vauhdissa mukana, tai, että edes haluaisi sen ikäisenä polttareihin osallistua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minimorsio, mä ainakin sen takia mainitsin iän, koska mun on hirveen hankala kuvitella, että äitini n.70 vuotiaana pysyisi ystävieni ja minun vauhdissa mukana, tai, että edes haluaisi sen ikäisenä polttareihin osallistua.

Jaa. No sitä just vaan ihmettelin, että miksi se pitäis olla jotenkin ikäkysymys. :) Ehkä se on enemmänkin tyyppikysymys. Eihän nykyaikana 60-70-vuotiaat ole mitään raihnaisia kehäraakkeja jotka ei jaksa mitään. Oma äitini on ainakin varsin hyvin selvillä nuorten menosta ja pysyisi kyydissä aivan mainiosti. Tosin muista syistä en häntä polttareihin pyydä, kuten jo aiemmassa viestissä kerroin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

eli morsian toivoisi äitinsä ja anoppinsa osallistuvan polttareihin ainakin joiltain osin. tarkoitus olisi meidän perinteen mukaan järjestää 2 päiväiset karkelot ja aika vauhdikkaat. anoppi menee täysillä mukana mutta äiti on hieman varovaisempi(ei mikään jeesustelija mutta ei varmaan halua,juoksennella ym) joten mitä ohjelmaa voisi järjestää sille osiolle kun ovat mukana???ajattelin että perjantai voisi olla se päivä kun olisivat mukana tai lauantai aamupäivä. EHDOTUKSIA!?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No miten olisi joku ruoanlaittokurssi, esim. sushikurssi tai vastaava, joku missä tehdän vähän eksoottisempaa? Mulla oli sellainen omissa polttareissa ja oli tosi kivaa tehdä yhdessä ja vielä sellasta ruokaa mitä ei yleensä tule tehtyä! Joku viinin- tai suklaanmaistelukurssi olisi myös ihana! Ja tietty hieronnat ja muut hemmottelut voisi sopia myös äipälle, joskaan ne ei ehkä ole mitään kovin vauhdikkaita...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten olisi korukutsut? Itse toimin esittelijänä pääkaupunkiseudulla, ja korukutsut ovat yleistymään päin. Meillä Lemomilla emäntä saa lopputilaussummasta 20 % omaan käyttöönsä, ja polttareissahan edun voisi antaa morsiamelle. Kerro, jos idea kiinnostaa, niin vaihdetaan yhteystietoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin itse kaasona järjestämässä vähän aikaa sitten polttareita, joihin osallistui anoppi, ja morsiamen oma äitikin olisi ollut tervetullut mutta hän ei päässyt paikalle. Päivän ohjelmassa oli koruntekokurssia, saunomista ja uimista (uimahallissa), koko porukalle ammattilaisen tekemä meikki ja illallinen ravintolassa. Simppeliä, mutta hauskaa oli, ja morsiankin oli erittäin tyytyväinen polttareihinsa. Ainakin tuo koruntekokurssi oli tosi kiva, kannattaa harkita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto! :)

 

Olisi kiva kuulla minkälaisia polttareita teillä on ollut, joissa äiti ja/tai anoppi on ollut mukana? :) Ovatko vain olleet rentoa saunomista ja syömistä, vai onko ollut myös bilettämistä?

 

Itsellä on polttareihin vielä hetki aikaa, mutta kaasoni jo kyseli listaa henkilöistä, joita polttareihini haluaisin... Olen tätä koittanut miettiä, ja jotenkin haluaisin äitini, äitipuoleni ja anoppini osallistuvan myös, koska olemme todella läheisiä :)(eivät he siis keskenään, mutta minä heidän kanssaan :D )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ehkä päinvastainen tilanne, itse olin meinaan äitini polttareissa! :D Tosin meno oli aika vauhdikasta, alkupäivästä ratsastusta ja kartingia, loppuillasta laivalle bilettämään. Meillä tosin ikäeroa on vain alle 20 vuotta niin jaksaa tosiaankin  vielä bilettää.

Omiin polttareihini en varmaankaan äitiäni kuitenkaan kutsu, haluan enemmän semmosta tyttökavereiden kesken höpöttelyä. :) (paitsi JOS polttarit järjestettäisiin kotipaikkakunnallani niin alkupäivästä johonkin "rauhallisempaan" menoon voisikin liittyä.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli oma äitini polttareissani kesällä! Äiti on yksi parhaimmista ystävistäni, joten se oli selvää alusta asti! :girl_smile:

Äiti ei tosin lähtenyt enää baariin kanssamme, mutta oli muuten kaikissa päivän ohjelmanumeroissa mukana!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ katju88, oliko sun polttareissa minkälaisia ohjelmanumeroita joissa äitisi oli mukana? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olimme aluksi Flamingo Spa:ssa, jossa sain kokovartalohieronnan ja muut lilluivat sillä aikaa altaissa.

Nautimme altaista ja erilaisista saunoista pari tuntia.

Sen jälkeen lähdimme kaupunkiin ja jouduin kerätä avioliittovinkkejä tuntemattomilta.

Menimme keilaamaan ja syömään :) Näissä kaikissa äitini oli mukana.

 

Loppuilta meni baarissa ja sinne äitini ei tosiaan enää tullut mukaan! Mutta mulla oli ihan huippu polttaripäivä! :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään