Jump to content
Naimisiin.info

Naurujooga/nauruterapia


Zessa

Recommended Posts

Eli kuten otsikko kertoo, tietääkö kukaan saako naurujoogaa tai terapiaa tilattua yhdeksi kerraksi Turun alueelta? Olisi mukavan huvittava polttari-ohjelmanumero.. ;D

Link to comment
Share on other sites

Pyysin tarjouksen porilaiselta naurujoogaajalta (nettisivujen kautta löysin). Ja olisi ollut suostuvainen tulemaan Turkuun. Ei ollut kovin hirmu kallis, mutta silti meni yli meidän budjetin. Tosi hyvä idea ainakin minusta!!! Toteuttakaa ihmeessä, me keksittiin sitten jotain muuta...

http://www.naurujooga.com/

Link to comment
Share on other sites

Itse olen ollut kyseisessä tilaisuudessa ja en liieemin tykännyt. Nainen oli hyvä esiintyjä mutta siinä kaikki. Tämä on tietysti minun mielipiteeni... Ja uskon että toiset tykkää...

Rahastusta mun mielestä...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Onko (tuoreempia) kokemuksia naurujoogaohjaajasta Turussa? Joissain Turussa järjestetyissä polttareissa oli ollut...?

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli juuri tammikuussa ystävän polttareissa naurujoogasessio Turussa. Ohjaaja oli turkulainen ja otti 10€:a per naama. Koko sessioon meni noin 1½h. Paikka piti itse hommata tähän lisäksi. Tarkempia tietoja voit Ines kysellä multa vaikka yv:llä!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 5 months later...

Suunnittelemme kaverini polttareihin naurujoogatuntia. Polttarit ovat Turun seudulla. Tietääkö joku siis tältä seudulta naurujoogan pitäjää?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Nostoa taas. Naurujoogaohjaajaa Turusta kaipailen. Aktiivinen googletus ei ole tuottanut tuloksia. Kellään yhteystietoja antaa?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Mun polttareihini oli kaverit yrittäneet järkätä naurujoogaa. Ensin ohjaaja oli ihan tulossa, mutta myöhemmin perui sitten sillä syyllä, ettei "saa odottavaan morsiameen yhteyttä, se yhteys jää puuttumaan, eikä siitä sitten tule mitään". Öööh... :huh: No mutta, polttarit olivat täydelliset ilman naurujoogaakin. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hmm minä olen kyllä ollut siinä käsityksessä että jooga ei sovi raskaana oleville :o mutta ehkä on kyse vain tietyistä joogamuodoista, esim. astanga ei mielestäni sovi. Mutta onhan niitä jotai 20 erityylistä joogaa :D

Link to comment
Share on other sites

Hmm minä olen kyllä ollut siinä käsityksessä että jooga ei sovi raskaana oleville :o mutta ehkä on kyse vain tietyistä joogamuodoista, esim. astanga ei mielestäni sovi. Mutta onhan niitä jotai 20 erityylistä joogaa :D

Itseasiassa on olemassa ihan erityistä äitiysjoogaa, jossa autetaan rentoutumaan ja valmistautumaan synnytystä varten. Totta on, että osa astangan asanoista on kiellettyjä raskaana, mutta muuten saa kyllä joogata. Joogassahan tärkeintä on tehdä niitä asioita, mitkä tuntuvat hyvältä, ja kaikki asanat eivät varmastikaan tunnu hyvältä raskaana ollessa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...