binni

Seksiväline-esittely

45 viestiä aiheessa

Mä voin kertoa että mun polttareissa oli tuolta queen desireestä esittelijä ja oli todella kiva.

Monen monta kertaa saatiin makeita nauruja ja muutenkin esittely oli hienostunut eikä mun mielestä kukaan ollut nolona.

Mulla oli 4. päivä polttarit ja kivaa oli kaikin puolin tuossa esittelyssä. Meillä tuo "täti" tuli esittelyyn 9 aikaan illalla.

Vinkkinä sitten kaikille, niin se täti anto morsmaikulle lahjan.  ;D

Niin siis nää oli oulussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Polttareissamme "lelujen" esittelijä ja porukka nautti

tästä todellakin. Kikki pääsivät/uskalsivat kokeilla ja koskea

vehkeitä ja esittelija oli mitä parhain. Ja porukka Osti kiitettäväsi

sitä tavaraa niin emme joutuneet maksamaan esittelijästä.. mutta

kun budjettiimme kuului kaikkien ruoka niin tarjosimme sitä

myös esittelijälle. ja morian sai ostaa itselleen pienen lelun..

pienen mustan jossa oli timantteja ::)..

Eli suosittelen todella jos vain ihmiset ovat yhtään sen tyylisiä!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun on kanssa pakko varoittaa Amorinapulaisista. Varasin heiltä esittelijän kaverin polttareihin elokuussa. Esittely sujui sinänsä hyvin ja esittelijä oli rempseä ja hauska MUTTA MUTTA tuli väärinkäsityksen ja eksymisen takia paikalle lähes 2 tuntia myöhässä ja kertoi tuotteille vääriä hintoja. En tiedä saiko emäntä tilauksesta mitään listaa, mutta maksettuaan laskun ei tavaroita alkanutkaan kuulua. Niitä kyseltiin useaan otteeseen ja aina oli joku syy siihen miksei tavaroita ole vielä toimitettu ja toisinaan ne taas oli jo lähetetty, mutta pakettikoodia ei saatu vaikka pyydettiin. Odoteltiin tavaroita varmaan lähemmäs kaksi kuukautta ja useita puheluita jouduttiin soitteleen... Lopulta itse omistaja ei enää vastannut edes puhelimeen ja löi luurinkin jopa korvaan. Saimme lopulta rahamme takaisin, mutta niistä oli vähennetty bensamaksu ja esittelymaksu, mikä oli kohtuutonta, koska kukaan ei ollut saanut mitään tilaamiaan tuotteita, ei edes emäntä sitä lahjaansa, joka kuului hintaan......

Tarpeeksi kun uhkailtiin kuluttajavalituslautakunnasta poliisiin, niin saimme myös loput rahat takaisin.... Mutta ei siis mitenkään luotettava firma... Muuten kylläkin seksiväline-esittely toimi polttareissa TOSI hyvin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli joskus tyttöjen pikkujoulut ja HOtlipsiltä tuli nainen pitämään meille esittelyn. Oli hieno kokemus!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, tuollainen esittely voi olla kiva, kunhan tunnette morsion hyvin...

Itse en esittelystä olisi välttämättä innoissani, sillä mulla ja useimmilla ystävistäni on jo kokemusta erilaisista leluista. Ei siis yhteiskokeiluja :grin: , vaan ihan oman kullan kanssa. Ystävien kanssa ollaan juteltu asiasta.. Siis tuo esittely ei olisi mitenkään erikoista, eikä dildojen ym pyörittely välttämässä naurattaisi.

Mutta varmasti monet ovat näistä esittelyistä tykänneetkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muutamia viikkoja sitten ystävän polttareissa oli seksileluja ym. esittelemässä Lady Hotlips, joka tuossa on jo pariin kertaan edellä mainittu. Tällä kertaa kyse helsinkiläisestä esittelijästä. Esittelyn hintaa en muista (vaikka sen emännältä kuulinkin), mutta se oli parin kympin luokkaa. Esittely sujui kivasti ja esittelijä kertoi myös omia kokemuksiaan joistain välineistä. Tilatut tuotteet tulivat emännälle vajaassa kahdessa viikossa, minkä jälkeen emäntä ilmoitti jokaiselle oman tilauksen summan. Kaikki tilaukset oli pakattu ruskeisiin pusseihin, joten emäntäkään ei saanut tietää, mitä kukin oli tilannut. Saman tien tuotteita ei saanut mukaan.

Kaikilla tuntui olevan hauskaa esittelyssä ja tunnelma oli varsin vapautunut. Polttarisankarille ilmoitimme summan, jolla hän voi tilata tuotteita ja taisipa itse pistää hieman lisää.

Olen useampi vuosi sitten ollut samanlaisessa esittelyssä; pitäjänä tuolloin Tupperveera. En tiedä onko kyseinen yritys vielä pystyssä, mutta joitakin osumia Googlella tuli keskusteluista, joissa Tupperveerakin mainitaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun polttareissa oli vuosi sitten Hurvelin esittelijä. Silloin ei ainakaan esittely maksanut mitään, kunhan ostojen yhteissumma ylitti jonkun rajan ja meillä se kyllä ylitti. Ja mä sain polttarisankarina sen 10% alennuksen. Tavarat sai myös heti mukaan, joten kenenkään ei tarvinnut jälkeenpäin järjestellä mitään.

Muok. Esittelijä saapuu paikalle veloituksetta. Poikkeuksena polttarit; jos niiden myynti jää alle 200€, maksetaan esittelijälle 20€:n kulukorvaus.

Muokattu: , käyttäjä: Pamsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäkin oon ollut mukana yhden ystävättären polttareissa, jossa oli laitteita esillä. Oli ihanaa ja tytöt tykkäs. Vähän jotain erilaista, mutta erilainen ja edullinenkin vaihtoehto monille muille ideoille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa,

meillä olisi rakkaan ystävän polttareihin tarkoitus pyytää tälläinen esittelijä.. mutta ei löydy kun polttarishopin ja se on kovin kallis... onko muita uudella maalla? ja onko kellään heisä kokemusta?

entä paikalle tulevist ennustajista?>

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omien polttareitteni tyyppi edusti Hot Lipsiä, kannattanee siis kysyä / tsekata netistä palvelun saatavuus :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli esittelijä Lady Hot Lips sta kesällä polttareissa, esittelijä oli Kirsi Espoosta. Muuten kaikki sujui mukavasti mutta yksi tuote oli loppunut maahantuojalta emmekä saaneet niitä muiden tuotteiden kanssa. Jouduin hätyyttämään mielestäni kohtuuttoman paljon esittelijää; monta s-postia, soittoja ja tekstaria että hän ylipäätään vastasi että "lappu oli hukkunut" ja loppujen lopuksi vahvisti että tuote toimitetaan pikaisesti. Ongelma oli vain, että hän vahvisti väärään tuotteen. Nyt sitten odotellaan mitä saadaan vai saadaanko mitään. Taas tuli vanha oppi mieleen; älä ikinä anna rahoja jos et saa tuotetta!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hähää, mullapa joutuukin morsian itse pitämään seksiväline esittelyn! Tarkoituksena EI ole järjestää mitään noloa, vaan pieni muotoinen komedia pätkä, oikeastaan...Muutama perus lelu, ei mitään liian irstasta, ja morsiammen tehtävänä esitellä tuotteet, mutta selostuksen ei tarvitse välttämättä liittyä aiheeseen! Esim värinädildon voi esitellä kertomalla että "tämä  (kanan)munavispilä on ergonomisesti muotoiltu, ja varustettu portaattomalla tehon säädöllä..." tai mitä nyt sitten keksiikään...!

Ja morsian saa tietenkin sitten vaivanpalkaksi tuotteet itselleen pitämään tuoreessa avioliitossaan tunteet kuumina ;)

vaikka minäkin puhun aiheesta yleensä ihan avoimesti, en häpeile sitä ja monenmoisista leluista on kokemusta niin silti jos tähän liemeen olisin joutunut niin olisin lähteny ovetpaukkuen kotiin ja en olisi puhunut kenellekään tämän järjestäjälle enää ikinä. olen aina inhonnut keskipisteenä olemistä vaikka kovaääninen ja värikäs persoona olenkin, en siis missään nimessä mikään seinäkukkanen, ja tällänen olisi ollu minulle nolointa mitä ikinä voi sattua, mielikuvituskin on niin huono etten mitään sanottavaa olisi kuitenkaan keksiny...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselisin polttareita jo järjestäneiltä sekä niitä vasta suunnittelevilta, millaisia kokemuksia seksiväline-esittelyistä on kertynyt, tai mitä sellaisilta odottaisitte. Olen pohdiskellut mm. sitä, pilaantuuko tunnelma, jos esittelijöinä ovat mies ja nainen (= pariskunta). Vai saisiko tästä peräti enemmän irti, jos kyseessä on pari, joka harrastaa itsekin aikuisten leikkikaluja ja siten osaa kertoa seikkaperäisesti niiden käytöstä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi tuo olis niin mun juttu! :girl_dance:

Pitää sitten tytöille varmaan vihajata :D

Minä en usko että sillä kovin vaikutusta ketä esittelee, toisaalta jos on vain nainen niin ilta pysyy "tyttöjen iltana".. ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole kokemusta seksiväline-esittelyistä, mutta tunnelma olisi varmasti pilalla, mikäli sellainen ovesta esiin astuisi. Eli kannattaa olla tarkka, kelle sellaista järkkää. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime vuonna oli ystävän polttarit, jossa pidettiin mm. seksivälinekutsut. Kutsut oli kyllä ihan hyvät ja aluksi esittelijä pyysi tulevaa morsianta kertomaan, mikä esine mikäkin oli ja morsiammella tietysti oli silmät sidottuna huiviin, ettei hän tosiaankaan nähnyt mikä hänen kädessään milloinkin oli. Niin ja morsian ei tiennyt että kyseessä oli seksikutsut, joten tuli kyllä hyviä kommentteja niistä esineistä ,joita morsian koitti. :D Sitten tuon tunnustelun jälkeen morsiammelta otettiin pois huivi silmistä ja esittelijä alkoi kertomaan mitä milläkin välineellä tehdään yms. esitteli paljon liuku - ja hierontavoiteita, seksileluja ja sitten muita asusteita sunmuita juttuja ja lopuksi jokainen sai tilata mitä halus. Tuleva morsian ainakin tykkäs ja kyllä me muu polttariväki kans saatiin uutta infoa ja oli kyllä ihan hauskaa.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen itse kuullut polttareista, joissa tällainen oli ja oli ollut ihan asiallinen ja mukava ilta. Omiin polttareihini en tätä haluaisi, sillä tiedän että polttariporukassa on sellaisia ystäviä, jotka menisivät tästä todella vaikeaksi. :) Eli meillä ei kyse edes pelkästään morsiammesta vaan muistkin polttarivieraista :)

Muutoin olen kuullut tällaisten iltojen olevan "tyttöjen" suosikkeja. Eräs tuttuni siis järjesti illan työkavereilleen ja koko ilta oli kaverin mukaan menestys, vaikka asiasta ei muuten aluksi uskallettu olla mitään mieltä. Skumppa oli kuulemma avainasia illan onnistumisessa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin muutama vuosi takaperin kutsuilla (ei polttarit). Aivan upea esittelijä, rempseä ja asiantunteva! Meillä oli ihan hauskaa ja juttukin luisti.

Jossain vaiheessa tuli puheeksi polttarit. Esittelijä kertoi, että hän miettii useamman kerran lähteekö polttareihin esittelemään. Osa kutsuista mennyt ihan ok, osa ei. Joissain morsian/vieras/äiti/täti/mummo ottanut nokkiinsa ja pahasti. Erään kerran paikalla oli tasan morsian ja kaksi (2) vierasta. Toinen vieraista puhui koko ajan viereisessä huoneessa puhelimessa (omia asioitaan), morsian itki hysteerisesti kun kukaan ei ollut tullut paikalle ja toinen vieraista lohdutteli vaivaantuneena. No, myyntiä ei luonnollisesti tullut, mutta esittelijä oli antanut morsiammelle (sääliksi kun kävi) yhden dildon lahjaksi.

Eli miettikää, onko tämä morsiammen juttu! Ja keskustelkaa ehdotus läpi myös polttaripalavereissa, ettei tule mitään närää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään