Jump to content
Naimisiin.info

Pilaako vesisade päivän?


nallepuh78

Recommended Posts

Olikohan tästä jo keskustelua...

No kuitenkin, pilaako vesisade mielestänne polttaripäivän? Ajattelin että jos on keksitty esim. mökkeilyä, saunomista ja muutenkin ulkoilujuttuja niin haittaako se ketään? Pilaako päivän ja meneekö fiilikset?

Itse en oikein tykkää vesisateesta.Kyllä siinä tunnelma karisee.Mutta toisaalta eihän me sokerista olla.

Link to comment
Share on other sites

Talvihäät tulossa, joten eiköhän ne suunnitelmat ole pakko laatia sen mukaan, että ulkona ei ole aurinkoa ja yli kahtakymmentä! ;)

Muuten olen sitä mieltä, että ei vesisade päivää pilaa, mutta kyllähän se hankaloittaa asioita. Pitää vaan sitten ottaa tarpeeksi lämmikettä ulkosiesti ja sisäisesti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Meillä pilasi piknikin, mutta ei päivää (vaikka lähes koko päivän satoi). Just oli puolet polttariporukasta saanut eväät levitettyä ja minä toisen puoliskon kanssa saavuttiin paikalle muista riennoista, niin alkoi kaatamalla tulla vettä niskaan. Vähän aikaa sinniteltiin sateenvarjojen alla, mutta kun alkoi jyristä toden teolla, luovutettiin. Ruoathan siinä vähän vetistyi ja koko sakki kastui, mutta kipinkapin kun juostiin muutaman korttelin päässä asuvan kaverin tykö, saatiin ruokailu hoidettua loppuun -ja päivä saattoi jatkua. Mun miehen seurueelta sen sijaan meni suunnitelmat kokonaan uusiksi (samana päivänä polttarit). Olivat varanneet paljon ulko-ohjelmaa, eivätkä päässeet oikein mitään niistä toteuttamaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Viime kesänä ystävän polttareissa satoi, mutta se ei haitannut koska meillä oli varasuunnitelma ulkona olemiselle. Toki jouduttiin olemaan ulkonakin esim. siirtyessä paikasta toiseen, mutta onneksi oli sateenvarjot kaikilla. Polttarisankari sanoi myöhemmin, ettei edes huomannut sadetta kun hänellä oli niin hauskaa  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Pieni tihkusade tuskin haittaa ketään, mutta kaatosade on aina ikävä juttu. Omissa polttareissani sattui satamaan, mutta polttariporukka oli onneksi tehnyt myös suunnitelma B:n jos ilma ei olekaan aurinkoinen. Piknik kyllä pidettiin ulkona, löydettiin kiva katos pään päälle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...