Jump to content
Naimisiin.info

Mitä mieltä erottisesta hieronnasta polttareissa?


Guest 10907

Recommended Posts

Mieheni on nyt parhaillaan viettämässä pottaripäiväänsä ja mulla on pahat epäilykset sen suhteen. Tiedän, missä ovat ekana käyneet mutta loppuillasta ei sitten ookkaan tietoo. Kuulin tuossa toisesta lähteestä et ois varattu aika eräälle hierojalle. Ei sanonu et minne, mut äänensävy ja tietynlainen virne naamalla kerto aika paljon. Heräis epäilykset et saattas olla vaikka eroottisesta hierojasta kyse. Nyt tällä 3-uotiaan tyttäreni kanssa mekein itku kurkussa odotan miestä kotiin. Lähti kello 9 aamulla enkä sen jälkeen oo porukkaa nähny. En todellakaan pidä ajatuksesta jos on eroottisella hierojalla tai vastaavassa. Mitä mieltä ootte asiasta?

Link to comment
Share on other sites

Eroottinen hieronta ei tietenkään ole ok, jos se loukkaa toista osapuolta, tässä tapauksessa morsianta eli sinua. Itse en olisi sellaista hyväksynyt, eikä mieheni polttareissa onneksi järjestettykään mitään sensuuntaista.  :)

Kai voit kuitenkin luottaa myös siihen, ettei kihlattusi tee  -  edes polttareissaan  -  asioita, jotka loukkaisivat sinua? Kai hänellä on selkärankaa kieltäytyä tällaisesta ohjelmasta, jos sitä on hänelle järjestetty? Polttarithan ovat sulhasen/morsiamen ja hänen ystäviensä yhteinen juhla eivätkä mikään tekosyy tai poikkeuslupa tehdä asioita, jotka eivät olisi normaalistikaan ok.

Link to comment
Share on other sites

Anteeksi jo etukäteen että olen näin suora, mutta miksi mennä edes naimisiin, jos tuo on luottamuksen aste suhteessanne? Miksi mietit tuollaisia? Jos rakastat ja luotat, niin silloin on ihan sama mitä olet kuullut ja jos miehesi onkin "pettänyt" luottamuksesi ei se murehtimalla etukäteen parane ja sittenhän tiedät kenet oikeasti olet naimassa. Elämää on turha kuluttaa murehtimalla mitä se ukko mahtaa tehdä.

Link to comment
Share on other sites

No, mies tuli kotiin yöllä ja kysyin mistä hieronnasta oli kyse. Oli kuulemma ollu thai-hierontaa. Sekös mun oloa helpottaa varsinkin kun kävin just netistä tutkimassa mitä se oikein on. Löysin keskustelupalstan jossa oli komentteja et hierotaan joka paikasta ja on joku saanu mällitki lentämään. En tykkää ajatuksesta yhtään. Varsinkin kun mies on kieltäny multa tavalliset hierojat kun niissäki pitää olla ilman paitaa. Sano ettei oo käyttäny mitään seksipalveluja mut jos kerta samaan rahaan saa kaluhieronnan...

Link to comment
Share on other sites

No sinun pitää nyt sitten luottaa miehesi sanaan tai sitten et luota? Kumman valitset? Aika hienolta kuulostaa teidän suhde jos miehesi on kieltänyt sinulta jopa tavallisen hieronnan, miksi? Joskus sitä vaan hieman miettii toisten elämää ihmetellen.... :P :-?

Link to comment
Share on other sites

Varsinkin kun mies on kieltäny multa tavalliset hierojat kun niissäki pitää olla ilman paitaa.

:o  WTF???  :-?

Sorry, nyt en voi kyllä olla ajattelematta, että tämän viestin täytyy olla provo.

Ja ellei se ole, on tilanne aika surullinen. Miksi olisi ok, että sulho käy thaihieronnassa, ellei morsian saa käydä edes tavallisessa?  >:(

Link to comment
Share on other sites

:o  WTF???  :-?

Sorry, nyt en voi kyllä olla ajattelematta, että tämän viestin täytyy olla provo.

Ja ellei se ole, on tilanne aika surullinen. Miksi olisi ok, että sulho käy thaihieronnassa, ellei morsian saa käydä edes tavallisessa?  >:(

Niin se vaan on, että tuollaista tapahtuu eli viesti ei välttämättä ole provo. Mun yks kaveri seurusteli ennen sellasen tyypin kans, joka hädin tuskin luotti sen vertaa, että olisi päästänyt kaveriani tyttöporukalla mökkeilemään keskelle korpea >:(  Niin ja vaatetuksestakin se aina urputti mun kaverille, esim. "aivan liian tiukka paita" jne. Tavallisella hierojalla ei tietenkään sopinut käydä- itse kyllä teki jos jonkinmoista...  Onneksi se mun kaveri pääsi eroon ko. tyypistä ja on nyt onnellisessa suhteessa :)  Niin ja alkup. aiheeseen, en minäkään mitään eroottisia hierontoja hyväksy edes polttareissa.

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä nää strippaus/eroottinen hieronta sessiot on todella mauttomia juttuja.. vaikka kyseessä onkin polttarit.

Omille kaasoilleni ja sulhasen bestmaneille teen kyllä selväksi, että meidän kummankaan polttareissa näitä toimintoja tai mitään niihin viittaavaa ei hyväksytä. Sulho on onneksi samoilla linjoilla. Jos eivät ystävät voi toivetta kunnioittaa niin en näe syytä miksi heidän pitäisi häihinkään tulla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nämä kertomukset kuulostaa niiiiiiiiiiiin tutuilta. Olen itse hyvin samankaltaisessa tilanteessa monen teidän kanssa. Ehkäpä meidän pitäisi perustaa petettyjen vaimojen kerho?

Menin syksyllä pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa naimisiin, meillä oli aivan upeat häät ja päivä oli todella onnistunut ja onnellinen.

Päivää varjosti ainoastaan mieheni polttarit. Hänet nimittäin vietiin myös thai hierojalle. Pahin pelkoni kävi toteen, joskaan en ikinä olisi uskonut että mieheni sellaiseen suostuu, en ikinä. Kaverit lupasivat ettei todellakaan tule mitään mauttomia juttuja, että ihan hienosti juhlitaan. Niinpä niin...

Illalla sakki palasi sitten kotio polttarisankari kamalassa kännissä. Alkoi siten avautua että kun hän pääsi hierontaan että ei ole enää hartiat jumissa. Kysyin että no aijaa, mihin pojat sinut veivät? Vastaus oli että Vaasankadulle ne vei ja se nainen alkoi hieroa jostain muualtakin, että hän käski se lopettamaan. Mutta että hartiat oli nyt kuulemma kunnossa eikä selkään sattunut enää ollenkaan...

En voinut uskoa korviani, olin ihan pihalla, tunne oli aivan uskomaton. Viikko häihin ja se meni ja teki sen mitä en ikäkuuna päivänä olisi uskonut. Meni runkattavaksi jollekin hemmetin likaselle thaih****lle!

Omien sanojensa mukaan siellä ei mitään tapahtunut, että hän ei ollut tehnyt mitään väärää, ei ole myöskään anteeksipyydettävää koska ei mitään tapahtunut. Salakuuntelin hänen ja veljensä keskustelua ja kuulin aivan selvästi kuinka hän veljelleen kertoi tapahtuneesta, asiat meni vähän toisella tavalla...

Kuulin kuinka mieheni kertoi hierojan siskon kiivenneen hänen päälleen ja ....... sitä rataa. Kortsua oli kuulemma käyttänyt mutta mietti samaan aikaan onkohan hänellä nyt kaikki aakkostaudit...Eikä tiennyt että kulin kaiken.

Vaikka hän kuinka sen jälkeen väitti ettei mitään tapahtunut, en saa sitä asiaa mielestäni enkä kykene antamaan anteeksi vaikka kuinka haluaisin.

Koitin selvittää asiaa myös polttariporukan kanssa, miksi tällaista oli tehty. Kukaan ei osannut antaa vastausta asiaan, kaikki vain syyttelivät toisiaan.

Nyt häistä on kulunut pari kuukautta. Luulin unohtaneeni asian ja olin ehkä jo saanut sen jotakuinkin mielestäni, mutta viikko sitten alkoi yölliset painajaiset. En uskalla kertoa miehelleni asiasta, sillä pelkään sen avaavan sellaisia haavoja joita ei ehkä pystykään parantamaan. Tiedän ettei mieheni myöskään halua puhua polttareistaan tai tapahtuneesta kanssani.

Vuosia sitten, kun suhteemme oli kestänyt pari vuotta, meillä meni välit solmuun liiallisen alkoholin käytön takia ja erosimme muutamaksi kuukaudeksi. Olin itse silloin vaikeimpana aikana miehelleni uskoton. En pysty millään puolustamaan itseäni enkä tekoani. Uskottelin silloin itselleni että en tehnyt väärin koska välimme olivat niin tulehtuneet jo muutenkin ja tiesin että on vain ajan kysymys milloin eroamme.

Kerroin asiasta miehelleni. Jos olisin edes aavistanut kuinka paljon asia häntä satutti, en koskaan olisi kertonut, en ikinä. Nyt nimittäin tiedän miten paljon pettäminen voi satuttaa.

Minulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä minun pitäisi uskoa. Välillä saan painettua asian jonnekin pääkopan syövereihin, välillä se pompahtaa esille, kuten nyt näiden painajaisten avustuksella. En todellakaan tiedä mitä minun pitäisi asian kanssa tehdä. Toisia on niin helppo neuvoa tällaisessa asiassa, mutta entä kun oma sydän on riekaleina?

Link to comment
Share on other sites

^ Todella ikävä tilanne.

Sitä mieltä minä, että stripparit menee mutta fyysinen kontakti on nou nou. Ei sillä ettenkö luottais mutta tuskinpa mieskään olis innoissaan jos mulle tulis eroottinen hieronta. Kosketuksessa menee mulla se raja. Varsinkin eroottisessa kosketuksessa.

Link to comment
Share on other sites

Aivan kamala tilanne Angelbride:lla! Kuulitko puhelun ennen vai jälkeen häiden? Minä en olisi sinun tilanteessasi voinut vain salakuunnella, todennäköisesti olisin paukannut paikalle ja päästänyt sisäisen mörköni irti ja antanut miehen kuulla kunniansa. Sen jälkeen olisi häät peruttu tai jos olisi ehditty naimisiin niin olisin hakenut liiton mitätöintiä. Ja taatusti olisin kaikille kyseleville kertonut syyn turhia kursailematta.

Jotenkin niin kuvottavaa tuollainen käytös, en voi ymmärtää niitä, jotka polttareissaan pettävät. Kun kuitenkin on oltu jo poissa markkinoilta ties kuinka monta vuotta, ei ne polttarit ole mikään "viimeinen hetki panna kaikkea mikä liikkuu"-juhla. Ei se elämä sinä päivänä muutu miksikään siitä edellispäivänä eletystä elämästä. Veljeni kertoi kun olivat järjestäneet ystävälleen thaihierontaa ja kun näki ilmeeni, hän sanoi että sulhanen oli saanut valita että ottaako onnellisen lopun vai pelkän hieronnan. Mitä ihmettä sulhasen ystävien päässä oikein pyörii kun ostavat sulhaselle seksipalveluita? Eri asia olisi jos ostaisivat sinkkukavereilleen, mutta seurustelevalle ja vieläpä sellaiselle, jonka pitäisi olla rakastuneimmillaan tuolloin. Mitähän miehet sanoisivat, jos morsiammelle tulisi tilaisuus päästä perusteelliseen alapäähoitoon, olisivatkohan kuinka mielissään moisesta :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...