athinaniki

Kiitokseksi polttariporukalle?

14 viestiä aiheessa

Polttariporukkani oli pieni, mutta olivat todella nähneet vaivaa. Olivat ottaneet tarkasti selville lempiruokiani ja juomiani ja jopa musiikkia ja järjestäneet aivan ihanat ja ikimuistoiset polttarit. Juuri minun näköiseni ja enemmän kuin osasin odottaa. ;D

Haluaisinkin jollain tapaa kiittää heitä kaikkia esim. häissä ja kaipailisin ideoita. Kiitokset voisivat olla jonkin leikin muodossa tai vaikkapa pienen puheen tai runon. Ja voisin jopa ostaa pienet lahjat kaikille, sillä polttariporukka on yhden käden sormilla laskettavissa. Pääasia ei kuitenkaan ole se, että lahjoisin heitä ja tuhlaisin rahaa, vaan että voisin heitä kiittää mahdollismimman kauniilla tavalla. Mikäli kyseessä on leikki, se ei saisi olla mikään nolausleikki.

Eli jos olette harrastaneet jotain vastaavaa, ottaisin mielelläni ideoita vastaan!  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös kaipaisin vinkkejä tällä saralla! Itse sain kokea todella ihanat ja ikimuistoiset polttarit, enkä tiedä kuinka kyllin kiittäisin kaikkia mukanaolleita :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ideoita kaivataan... Polttareista selvinneet hei, miten olette muistaneet polttariporukkaa? Haluisin tosiaan jonkun runon tai kortin tai jotakin väsätä, tekstari tuntuu minusta liian etäiseltä tavalta kiittää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni oli ihanat polttarit viime lauantaina. Olimme varmaan viimeisten joukossa, jotka saivat vielä Helsingin Body Shopilta käyttöön saunakassin (eli BS:n tuotteita kokeiltavaksi).

Tästä sain tosi hyvän idean polttariporukan kiitoslahjoihin. Kävin eilen hakemassa jokaiselle tytölle BS:n suihkugeelin, vartalovoiteen ja huulibalsamin. Tiimarista hain jokaiselle hopean värisen paperikassin ja tungin kassiin ensin pinkin silkkipaperin ja sitten ne BS:n tuotteet. Näytti tosi hyvältä. Tarkoituksena on varsinaisessa hääjuhlassa ojentaa lahjat tytöille kiitospuheen jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me, siis minä ja mieheni tahdottiin polttariporukat mökkeilemään. Häissä tahdottiin molempien polttariporukat eteen tyyliin "nyt on sitten teän vuoro" ja jaettiin kutsut. Mökki vuokrattiin järven rannalta ja oli tosi mukava viikonloppu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä jos järjestäisit polttariporukalle bileet ja viettäisitte oikein mukavan tyttöjen illan? Kävisitte saunassa, söisitte, joisitte ja samalla voisitte miettiä menneitä ja ihanan onnistuneita polttareita. Jos bilejalkaa vipattaa, niin loppuillaksi johonkin kivaan baariin:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikäläiselle ei kyllä tullut edes mieleen erillinen kiitos (siis sanojen lisäksi ;) )

Tavallaan ajattelin että häät ovat "kiitos" polttareista, tosin täällä olevat ideat kuullostavat kivoilta :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekään en ollut ennen tätä kiitoslahjoja ajatellut,mutta olisi kyllä kiva keksiä jotain vieraille.Toki kaasot saavat kiitoslahjat,mutta pitää tässä miettiä jos muistaisi vielä koko polttariporukkaa erikseen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos saan polttarit niin ajattelin viedä porukan ulos syömään tai pitää jonkun kivan teemaillan(tanssimatto, twister, wii, singstar..). Yhdessäoloa. =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka, mietin että olis hauskaa muistaa polttariporukkaa jotenkin kun järjestivät minulle niin hulvattomat polttarit :) olisko ideoita? meistä otettiin kaverikuvia jos vaikka kehyksiin pistäs ja antais vaikka häissä lahjana?? onko muut kiittäneet lahjoin polttariporukkaansa??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy kyllä sanoa ettei oo tullu mieleenkään.oon tässä lueskellu kun ihmiset kyselly miten muistaa kaasoja,bestmaneja,vanhempia,pappeja,polttariporukoita..yms

Mie lähinnä ihmetelly että kaikkiako sitä pitää oikeesti kiittää lahjoin.

Hääkarkit vieraille ostetaan ja se saa riittää,erikseen en lahjoja ostele enää.kiitän toki kaikkia häissä,en oo mikään kiittämätön bridezilla sentään,en vaan koe erillisiä lahjoja tarpeellisiksi?

Minulle ainakin riittäisi että saan juhlia häissä/polttareissa/olla kaasona enkä osaisi edes odottaa mitään lahjaa siitä hyvästä.

Kai mulla on sit vaan outo ajattelutapa o_O

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en yksiäkään polttareita halunnut ja kahdet upeat sain.

Tuntuu, ettei tämä "jälkikiitostelu" ole mistään kotoisin ja haluaisin kunnolla kiittää, mutta miten...?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

glenna, kiittäminen on kiva ajatus, mutta minusta esim. kehystetty kuva porukasta on aivan riittävä ja ilahduttaisi ainakin minua jo tosi paljon. Muista kuitenkin, että polttarit järjestetään ensisijaisesti morsianta eikä vieraita varten. Minusta ystävän polttareihin osallistuminen on sinällään kunnia enkä osaisi siitä kovin ihmeitä odottaa kiitokseksi. Omia ystäviä ajattelin kiittää vuolain kiitossanoin.

Kaasoja toki voisi kiittää ja itse ainakin aion kiittää hemmottelulahjakortein ja tod.näk. kutsutaan kaasot ja bestmanit häiden jälkeen syömään. Mutta nämä kiitokset osoitetaan sitten kaikesta avusta häissä / häiden jälkeen. Erillistä kiitosta polttareista ei siis tule kaasoillekaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä voisin polttariporukalle laittaa sitten kiitoskortin mukana valokuvan kaksi, missä olisi koko polttariporukka.

Mä olin joskus kaasona ja myöhemmin sain lahjaksi pienen valokuvakansion, missä oli kuvia minusta ja morsiamesta polttaripäivänä, kuvia kirkosta (esiinnyin siellä), kuvia minusta hääjuhlassa yms. Tuo albumi oli siis tosi pieni, valokuvankokoiset sivut.

Ihana muisto kyllä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään