Nikoliina

Kuvia naikkareiden hääpuvuista

457 viestiä aiheessa

9afbfa495968d12198024043bc045278.jpg

 

Tähän pukuun rakastuin :girl_in_love: Ihana puku oli, vaikka laahus hieman tuottikin ongelmia....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuva ensimmäisestä sovituksesta. Kommentoikaa please, mitä mieltä puvusta? Pitäisikö jotain lisätä, poistaa, muuttaa..? Itse olen jo tuijotellut pukua niin paljon, etten osaa sitä kovin neutraalisti enää arvioida...

 

post-32838-0-66565700-1374350147_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Nätti puku! Yksi pikkujuttu tuli mieleen.. Onko tarkoitus, että rusetti ja olkain erottuvat puvusta "eripintaisella" materiaalilla? Minua kiinnostaisi nähdä tuo söpö rusetti himpun vinommassa ja esim. olkaimessa samanlaista kimallusta kuin puvussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommentista Tipzilla, pistetään mietintään :) rusettiin voi olla hankala lisätä mitään, mutta olkaimeen voisi kyllä pitsiä laittaakin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommentista Tipzilla, pistetään mietintään :) rusettiin voi olla hankala lisätä mitään, mutta olkaimeen voisi kyllä pitsiä laittaakin!

 

Jos se olkain on nyt satiinia, niin jättäisin sellaiseksi, muuten tuo rusetti tuntuu liian irtonaiselta. Tulee ehkä vähän "tunkkainen", jos kaikki on pitsiä. Tosiaan, jos sitä rusettia muutaman sentin kääntäisi, niin avot!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaunis puku Hildamarialla! Itse en ehkä kääntäisi rusettia vinompaan, se tulisi muutoin ehkä liikaa rinnan päälle tai toisesta suunnasta kaulalle.

 

Hieman se tuntuu kyllä irralliselta muusta puvusta tuon materiaalin vuoksi, kaipaisi ehkä jotain kimalletta. Mitä jos rusetin keskelle laittaisi jotain pientä kimalletta GwenMarin puvun rusetin tapaan?

Muokattu: , käyttäjä: Buffy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun mekkoni, löytyi täältä häämekkokirppikseltä. Häihin on tosin vielä yli vuosi aikaa, mutta kun The Mekko löytyi niin täytyihän se saada.. :)

post-44807-0-79234400-1374668650_thumb.j

Muokattu: , käyttäjä: shara

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löysin heti pukuni ja oli tosiaan eka jonka päälleni laitoin :D Vähän pelotti miltä nämä prinsessa tyyliset tällaisella pienellä ja hieman pyöreältä näyttää mutta tämä puku teki hienon tiimalasivartalon korostamatta liikaa rinnuksia :) Helmankin saa vihkimisen ajaksi kauniisti ylös. http://www.sinceritybridal.com/wedding_dress/3721 Budjetin ylitin ja reippaasti, mutta tuolla hetkellä se ei kiinnostanut, oli se vaan niiiiiin täydellinen!  :-X

 

Muoks: Tuohon tulee vyötärölle vielä punainen satiinivyö :)

Muokattu: , käyttäjä: Joala

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No nyt sain viimein liitettyä linkin omasta mekostani tähän... Pitää odottaa vielä ensi vuoden toukokuuhun ennenkuin saan kantaa tätä ihanuutta... :girl_in_love:

http://www.morsiusgalleria.com/4559.html

 

Bolero kyllä jää pois, tai irroittelen siitä noita koristeita ja kiinnitän mekon taakse helmaan laahuksen alle (laahus siis irroitettava).

Muokattu: , käyttäjä: LimeBride

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

reddress0201_zpsf3387e40.jpg

 

Vyö (tai siis nauha vyötäröllä) tulee olemaan eri, lisään varmaan sukkahousut kun voipi tulla kylmä ilman, mutta tuon näköisenä mua viedään vihille lokakuussa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä on blogista linkitetyt kuvat mekostani. Mekkooni tehtiin sydänpääntie jälkikäteen kun en pitänyt täysin suorasta. Ostin sen morsiusgallerian tullivapailta päiviltä viime vuonna -40% hintalapulla. Mekon valmistaja on sincerity. Nyt vaan pitäisi keksiä mitä puvulle tekee häiden jälkeen :D

 

http://1.bp.blogspot.com/-Rz167Lar8XI/UjB5eXgC7hI/AAAAAAAADCg/11fH4pcbVl0/s1600/sandra_pekka_web+355.jpg

 

ja laahuksen kanssa http://4.bp.blogspot.com/-pcFhW2VsLUQ/UjB53uwVJXI/AAAAAAAADCo/gBJXurrt1c0/s1600/sandra_pekka_web+269.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ni. Tässä se nyt on! <3
Viisi viikkoa odotin, aamulla hain postista! Ja juuri niin ihana kuin kuvissa näkyi!
Laitan tähän teille vertailtavaksi, alkuperäisen ja kuvat mun päällä! Ihana, kun 42:sesta morsiamesta saa pienemmän kuin 40!
Pituutta vain on liikaa, mutta kokeilen ensin vannehameella ja korkkareilla ennenkö menen ompelijalle.. Mutta kerrankin heti kerrasta sopiva koko muuten.
Nyt on tämä ensimmäinen ostos näiden juhlien edestä tehty. Tästä lähdetään ensi kesää kohden!
 

Alkuperäinen kuva: http://www.haakauppa.fi/gcollection-842-p-1549.html

post-17902-0-14871800-1383214460_thumb.j

post-17902-0-11548000-1383214577_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omani on Maggie Sotteron Jenna. Helma on niin muhkea, etten saa mahdutettua sitä lentokoneeseen vaan joudun postittamaan sen ennakkoon hääpaikalle.  :rolleyes:

 

post-45855-0-25868000-1385752275_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kollaasi

 

Tuossa kuva minun puvustani pukusovituksessa :) Kengät ei oo omat, eikä mulle tule tota huntua..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuvien laatu huono, en saanut otettua parempaa. Mutta tässä se kuitenkin on, hääpukuni! :)

Valotus on huono, joten materiaali ei kunnolla näy. Puvussa on pitsinen kerros ja sen päällä vielä ohus tyllikerros.

 

post-46084-0-88958700-1392138969_thumb.j

Muokattu: , käyttäjä: bride_of_june_14

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään