Kukkamaaria

Häätarvikkeiden tilaaminen-suomalaiset nettikaupat

178 viestiä aiheessa

Moi!

Itse ajattelin tilata hääpuvun ostox.fi sivustolta.

Olen lähettämässä heille kuvan, minkä perusteella tekevät pukuni. Kopiopuku siis minulle, mutta yllätyksekseni he tekevät sen samalla hinnalla, mitä kiinasta tilattu puku tulisi maksamaan tullikuluineen.

Kokemuksia tällaisesta että jos tekeevät kuvan perusteella?

Tähän asti asiakaspalvelu on ollut erittäin ystävällistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia Harmonia Hääpuku ja Juhlapuku- nettikaupasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella www.korukamari.com erittäin lämpimästi! :curtsey: Tilasin laahuksellisen vannealushameen lauantaina 4.12. ja maanantain Itsenäisyyspäivä aiheutti heille hieman logistisia ongelmia, mutta asiakaspalvelu sähköpostitse oli esimerkilllistä ja erittäin miellyttävää! Susan varmisti tänään, että saan tilaamani tuotteeni varmasti perjantaiksi (ylihuomiseksi), jolloin on puvun pienennyssovitus. :girl_in_love: Ja ennakkoon maksettuna ilman postikuluja! :give_rose:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oletteko missä ajassa saaneet Ostox.fi:stä pukunne? Tilasin 4 viikkoa sitten eikä ole mitään kuulunut, toimitusaika piti olla 4-6 viikkoa, just pahasti joulun aikaan se 6 viikkoa, niin jos menee sitten sen yli niin yyh.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tilasin oman pukuni ostox.fi ja sieltä tuli sähköpostiini viesti milloin tilauksen pitäisi olla minulla. Olisikohan juurikin ollut tuo 6 viikkoa toimitusaika, yllätyksekseni he toimittavat pukuni viikon etujassa :)

Itsellä ei ole negatiivista sanottavaa kyseisestä paikasta.

Toivottavasti sinun pukusi ehtii ajoissa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisäkokemuksia eri nettikauppojan puvuista kaivataan! Positiivisia ja negatiivisia. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipailisin lisää kokemuksia Unelmapuvuista eli morsiuspuvut.fi yrityksestä. Onko toimitusajat pitäneet ja ovatko puvut olleet samanlaisia kuin kuvissa? Ovatko olleet sopivan kokoisia?

Itse harkitsen sieltä tilaavani, on kyllä edulliset hinnat ja sähköposteihin vastaillaan nopeasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka te uskallatte tilata hääpuvun netistä, kun ei mikään ole kuitenkaan koskaan heti sopivan kokoinen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Uniikkipukua mä liputtaisin, itse olen tilaamassa sieltä. Asiakaspalvelu oli tosi hyvää :) Suunnittelen itse pukuni ja lähetän kuvia suunnitelmastani tuonne. Olen kuullut uniikkipuvusta hyvää vain. Eli täältä löytyy, www.uniikkipuku.net

Kertokaahan kokemuksia sitten kun puku on tullut, kauanko meni, mitä maksoi jne :)

Minäkin uskaltauduin Uniikkipuvusta tilaamaan, joten kerron kyllä kuulumisia sitten huhtikuun lopulla, kun pukuni saan! Tähän mennessä palvelu superhyvää, vastaukset hetkessä ja erittäin asiantuntevan oloisia kommentteja. :lol:

Minäkin laitoin sinne sähköpostia, kyselin olisiko mahdollista saada näytetilkkuja jotta värit näkisi luonnossa. Vastaus tuli nopeasti. Ei saa :( Kyselin muutenkin muutaman kysymyksen ja sain niihin ammattimaiset ja asiantuntevat vastaukset.

Silti minulle tulee olo tuosta kaupasta että ostaisin sian säkissä sillä korjauksia eivät muistaakseni tee valmiisiin pukuihin.

Hei, uniikkipuku.net :stä kiinnostuneet. Luin tuolta yhdeltä toiselta foorumilta ko. firmaa koskien seuraavan, lainauksena: "Pukumme teetetään vakiintuneilla partnereillamme Kiinassa, Suzhoun alueella. Laadukkaiden partneriemme vuoksi voimme toteuttaa monimutkaisiakin toiveita."

Etusivulla kun mainostetaan, että "Suomalainen UniikkipukuTM tuottaa..." niin sehän tarkoittaa, että vain välittäjä on suomalainen. Saattaapi vetää harhaan.

Eli Kiina-pukujahan nuokin - vaikkakin se houkuttaa, että ikään kuin saat itse täysin suunnitella pukusi. Kuitenkin käytännössä aina se on helposti mallien yhdistelmien kopioita. Minusta sivuilla on vähän liikaa suitsutusta siitä, että "juuri Sinä saat suunnitella ainutlaatuisen, unelmiesi puvun" ja kyllähän se hää-hömpähtäneeseen vetoaa.

Täytyy vielä sano, että olen toki lukenut netin eri lokeroista asiakkailta ihan hyvää palautetta ko. firmasta, kun on suomenkielinen palvelu jne. Ja ilmeisesti tämä vastuuhenkilö, jonka tarkastuksen kautta kaikki puvut menevät, on itse vaatetusalan ammattilainen ja pystyy siksi esim. arvioimaan etukäteen, onko jokin liian vaikeaa toteuttaa. Mutta mitään et saa nähdä itse etukäteen.

Itselleni jotenkin tärkeää olisi tukea suomalaista työtä, vaikken vielä olekaan varma, onko siihen varaa... :huh: Ja tärkeää on pukujen kankaiden ja muiden materiaalien, ompeluiden ja kiinnitysten laatu. Niin, että se puku näyttää laadukkaalta myös 30 cm päästä - ei vain 3 metrin päästä. Häät eivät ole vain näytelmää ja teatteria, niin että näyttää kauaksi unelma. Kuitenkin se Unelmamieskinhän seisoo siinä vieressä :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Argh! Täällä yksi erittäin stressaantunut ja kiukkuuntunut morsian!

Päädyin siis tilaamaan hääpukuni Bridezillas-nettikaupasta.

Tilasin puvun marraskuun lopussa ja lupasivat varmasti puvun hyvissä ajoin ennen joulua.

Noh, siihen aikaan oli lentoliikenteessä niitä ongelmia sen lumen takia, joten ymmärsin täysin kun sanoivat että puku hieman viivästyy, mutta lupasivat ennen uutta vuotta.

Joka viikko tilausaika on vain venynyt ja venynyt, eikä pukua ole minulla vieläkään! Syyksi ovat sanoneet juurikin tuon lentoliikenteen viivästymisen, jota kuitenkin epäilen että se ainut syy olisi, koska olen tilannut tavaroita myös ebaystä, eikä toimitus heillä ole venynyt. Itse asiassa olen ihmeissäni siitä miten tavarat tulevat jopa päivässä tai kahdessa siitä kun saan ebaystä viestin että tavara on laitettu tulemaan.

Häät ovat helmikuun 12. päivä ja puvun pitäisi olla jo ompelijalla, kun mittojen perusteella sitä pitäisi hieman pienentää. Kun saisi vaan sen puvun!! Olen kyllä niin kiukkuinen, kun ovat lupailleet ja lupailleet ja ennen tilaustanikin lupasivat että "tämä puku on valmistajan mallistossa valmiina ja toimitusaika 4vk" kun painotin moneen kertaan että se täytyy saada hyvissä ajoin.

Jo pari viikkoa sitten sanoin toiselle kaasoista että "jos ei parin viikon päästä pukua näy, niin lähden liikeeseen ostamaan". Pari viikkoa siis kulunut, mutta yritän nyt sitkeästi odottaa josko tulisi tänä perjantaina tai ensiviikon alussa kuten ovat taas LUVANNEET! Mutta kyllä ottaa hermoon ja pahasti..

Asiakaspalvelun suhteen ei minulla ole muuten mitään moittimista, meinaan että ovat ajoissa vastanneet ja olleet ystävällisiä. Itsekin olen vielä toistaiseksi ainakin jaksanut olla hyvin ystävällinen mutta kohta varmaan ei pinna riitä.

Saa nähdä siis milloin puku on minulla jos koskaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi että, -Bride-To-Be-!

Osanottoni :( Tosi ikävää. Jotain hämäräperäistä muistan täältä ko. firmasta kyllä lukeneeni. Onko pukua kuulunut vielä?

Sen vinkkaisin, että jos meinaat liikkeestä ostaa puvun jos tämä puku ei tule / ei sovi tms, niin kannattaa käydä jo nyt h e t i kattelemassa läpi. En tiedä jos sun paikkakunnallasi on morsiuspukukauppoja, mutta kannattaa lähteä vähän kauemmaksikin!

Nimittäin se ei ole varmaa, löytyykö liikkeestä juuri oikeilla mitoilla sopiva puku. Monilla morsiuspukukaupoilla on jokaisesta mallista vain yksi puku. Sitten siitä tilataan oikea koko tai ommellaan (pienennetään). Ja tietty vielä korjausompelut jokatapauksessa tarvittaessa. Nämä tilaukset kestää monesti 3-4 kk + sitten sovitus ja korjausompelut (voi olla jopa 1 kk ruuhka-aikaan) eli esim. nyt muutamilla firmoilla on jo liian myöhäistä tilata vasta toukokuuksi.

Jotkut yksityiset tilausompelijat myös pystyvät melko pikaisellakin aikataululla työstämään puvun, ainakin jos se ei ole kovin monimutkainen - se selviää kysymällä suoraan heiltä.

t. itsekin pukua pähkäilevä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi että, -Bride-To-Be-!

En tiedä jos sun paikkakunnallasi on morsiuspukukauppoja, mutta kannattaa lähteä vähän kauemmaksikin!

Bride-to-be:

Hmm, luin tuolta toisaalta että olit saanut väärän puvun ja et on 100 km lähimpään... Jos vain suinkin mahollista, kannattee mennä kaupunkiin, jossa on useampi liike! Löydät varmemmin :) Ja tietty voi aina soittaa etukäteen ja kysyä onko heillä sun kokoista suurinpiirtein. Pienentää aina voi, mutta useamman koon pienentäminen on jo työlästä (ja aikaavievää).

tsemppiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tilasin ennen joulua puvun hääpuvut.fi-nettikaupasta, palvelu oli ystävällistä ja löysinkin sieltä itselleni ihanan puvun ja kun hieman muutoksia kysyin niin eivät ottaneet niistä lisäveloitusta ollenkaan. toimitusajaksi ilmoitettiin 4-8 viikkoa, puku tuli tällä viikolla postiin (toimitus siis tasan 4:ssä viikossa)ja oli juuri sellainen kuin olin ajatellutkin sen olevan, tietenkin tiesin sen että se tehdään ulkomailla ja että voi olla että petyn, mutta otin riskin ja tällä kertaa se kannatti!ja puku tuli mittatilauksena, pääsen kunnolla sovittamaan viikonloppuna kun saan ystäväni avuksi.. sitten tiedän viimeistään että kuinka istuu.

niin tosiaan ja ei nuo kopio-puvut ole ehkä ihan niin tukevia kuin liikkeiden aidot, mutta sinne alle voi laittaa tukevan alusasun jos haluaa niin sittenhän tuo homma on hoidettu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noh, siihen aikaan oli lentoliikenteessä niitä ongelmia sen lumen takia, joten ymmärsin täysin kun sanoivat että puku hieman viivästyy, mutta lupasivat ennen uutta vuotta.

Joka viikko tilausaika on vain venynyt ja venynyt, eikä pukua ole minulla vieläkään! Syyksi ovat sanoneet juurikin tuon lentoliikenteen viivästymisen, jota kuitenkin epäilen että se ainut syy olisi, koska olen tilannut tavaroita myös ebaystä, eikä toimitus heillä ole venynyt.

OT, mutta itse tilasin myös tavaroia Briteistä ja normaalin 3-5 arkipäivän sijaan toimitus kesti lähes 5 vkoa. Kyseessä on kuitenkin luotettava toimittaja ja sain ilmoituksen maililla kun lähettivät tavarat. Osa näyttää jäävän vähän pidemmäksi ajaksi maailmalle. :girl_sigh: Toivottavasti saat mekon hääpäiväksi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin puvun hääkauppa.fi:stä ja voin antaa vain positiivista palautetta. Tilauksen tein lauantai-iltana, ja seuraavan viikon keskiviikkona puku oli minulla. Puku oli todella kaunis ja laadukkaan oloinen, mutta valitettavasti hieman liian pieni. Palautin siis puvun ja vaihdoin isompaan kokoon (ilman postimaksuja). Isompi koko tuli viikon sisällä. Puvun hinnaksi tuli 300 e vannehameineen ja postikuluineen. Koin tilaamisen turvalliseksi, kun puvut eivät ole mittojen mukaan vaan vakiokokoja, jolloin palautus onnistuu. Vaikka puvun siten itse veisi vielä ompelijalle muokattavaksi, jotta saa täydellisen istuuuden, tulee puvun kokonaishinta todella halvaksi. Tietysti valikoimat ovat pienemmät kuin esim. ulkomaisissa nettikaupoissa, mutta itsellä suunnitelmissa on tuunata hieman yksinkertaista pukua itse, joten tarkoituksiini hinta-laatusuhde täydellinen.

Muokattu: , käyttäjä: kattara

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse olen lähetellyt e-mailia unelmapukuun. vastaukset tuntuivat asiantuntevilta ja myyjä myäs sanoi etteivät ota vastaan tilausta jos kuvittelevat etteivät pysty valmistamaan siitä mallimukaista. He kuulemma tilaavat kankaat valmiiksi leikattuina ulkomailta ja tekevät loput itse. jos on kova kiire saattavat tilata puvun kokonaan ulkomailta. vastaukset olivat rehellisiä eikä minua niin hermostuta se että materiaali tulee ulkomailta, koska välikätenä toimiva unelmapukuhan on vastuussa mahdollisista virheitä. Kyselin tietystä Sotteron puvusta, ja hän ilmoitti hinnaksi tulevan noin 670e. Luulen että kyseinen aito puku maksaisi noin 1100-1600e...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostox.fi:stä ei sittenkään mitään valittamista, toimitusaika taisi olla sen 6 viikkoa. Laitoin sähköpostilla kyselyn silloin, että ehtiikö ennen joulua, ja yllättäen se oli sitten tullutkin parin päivän päästä.

Mutta: Bridezillasilta 8.12.2010 tilaamani tiara ei ole vieläkään tullut! Kyselin 8.1.2011 siitä ja sanoivat, että seuraavalla viikolla saapuvat varastolle ja silloin laittavat. No, kuten näkyy nyt on 14.2., eikä edelleenkään tiaraa näy. Pitäisi varmaan taas laittaa kyselyä. Ärsyttää vaan, kun olen etukäteen maksanut ja nyt on toimitusaika jo venynyt 2 kuukauteen...

Eipä sillä, kun ei ole hääpäivääkään päätetty, niin tässä on aikaa odotella...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä törmäsin semmoiseen liikkeeseen kuin Diiva.fi. Ihan tässä nettiä selaillessa ja täydellistä pukua etsiessäni girl_wink.gif

Onko siitä kellään kokemuksia? Epäilyttää kyllä ylipäänsä netistä noinki tärkeän hankinnan tekeminen... mistä sitä edes tietää millainen puku itselle sopii... girl_haha.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin oman pukuni Juhlapuku Bellasta ja äärimmäisen tyytyväinen olin (ja olen vieläkin) ratkaisuuni! Kävin sovittamassa pukua Helsingin sovitustilassa (pukuni kun sattui olemaan siellä sovitettavana, kaikkia nettisivuilla olevia malleja ei kaiketi sieltä löydy). Sovituksen jälkeen tilasin mitoillani puvun. Muistaakseni puku luvattiin 6-8 viikossa ja aikataulu piti hienosti. Tosin, kun se vara ei kuulemma venettä kaada, niin tilailin puvun jo helmi-maaliskuussa, häät oli kesäkuun alussa.

Puvun saavuttua kävin sitä taas sovittamassa ja vaikka mittatilauksena se tuli, viilausta silti kaivattiin. Eipä siitäkään minkäänlaista ongelmaa tullut, sovituksen yhteydessä katsoimme myyjän kanssa mitä tarvitsee muokata (esim. vuorikangas tarvitsi kiinnittää paremmin laahuksesta, etuosa vedostukset olivat jokseenkin vinksallaan ym.) ja sitten vaan vein puvun ompelijalle, vieläpä eri kaupunkiin enkä heidän suosittelemaansa liikkeeseen (logistisista probleemista johtuen) . Ompelija teki muutokset ja kuten nettisivuillakin sanotaan, he korvasivat tehdyt jutut.

Mun kohdalla palvelu oli ainakin todella hyvää, liikkeen myyjä ihanan auttavainen ja ymmärtäväinen (vaikken kaikkien mahdollisten aikataulumuutoksien takia ollutkaan varmaan se kaikista helpoin asiakas :P) ja kaikki meni kyllä hienosti!

Suosittelen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä törmäsin semmoiseen liikkeeseen kuin Diiva.fi. Ihan tässä nettiä selaillessa ja täydellistä pukua etsiessäni girl_wink.gif

Onko siitä kellään kokemuksia? Epäilyttää kyllä ylipäänsä netistä noinki tärkeän hankinnan tekeminen... mistä sitä edes tietää millainen puku itselle sopii... girl_haha.gif

Silmiini osui tälläinen ketju tuosta diiva.fi verkkokaupasta:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1988242-mielenkiintoista-palvelua-diiva-fi-verkkokaupassa/

Joten ehkä vähän harkitsisin ennen tilaamista...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka, olen yrittänyt samaa kysellä ihmisiltä että onko kokemuksia!!! En vaan mistään löydä arvosteluja että niipä menin sitten ihan sokkona tuolta tilaamaan, tähän asti on palvelu s.postitse toiminu ttodella ripeästi ja vaivatta kun aluksi kyselin eripukujen materiaaleista ja muistakin yksityiskohdista, puhtaalla suomen kielellä vastaukset sain nopeasti.Niipä tilasin puvun jonka odotan nyt saapuvan elokuun2011 puoliväliin mennessä, näin arvioi tuo asiakaspalvelu kun asiaa teidustelin, sitten nähdään onko puku lainkaan se mitä pitäisi :) jännittää vietävästi että menikö laittamaan rahansa suohon, mutta mittatilauspuku on ja mitat kävin otattamassa liikkeessä ettei ne ainakaan voi olla pielessä....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse löysin kanssa :-X ihanan :-X hääpuvun tuolta haapuku.fi:sta, mutta vielä en ole sitä tilannut, häät kun ovat vasta heinäkuussa 2012. Mutta kokemuksia kyseisetä paikasta kaipailisin kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekkin kaipaisin pikaista tietoa hääpuku.fi tilatuista puvuista.... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostox.fi:stä ei sittenkään mitään valittamista, toimitusaika taisi olla sen 6 viikkoa. Laitoin sähköpostilla kyselyn silloin, että ehtiikö ennen joulua, ja yllättäen se oli sitten tullutkin parin päivän päästä.

Mutta: Bridezillasilta 8.12.2010 tilaamani tiara ei ole vieläkään tullut! Kyselin 8.1.2011 siitä ja sanoivat, että seuraavalla viikolla saapuvat varastolle ja silloin laittavat. No, kuten näkyy nyt on 14.2., eikä edelleenkään tiaraa näy. Pitäisi varmaan taas laittaa kyselyä. Ärsyttää vaan, kun olen etukäteen maksanut ja nyt on toimitusaika jo venynyt 2 kuukauteen...

Eipä sillä, kun ei ole hääpäivääkään päätetty, niin tässä on aikaa odotella...

En suosittele tilaamaan Bridezillasta yhtään mitään!!!Olen puoli vuotta jo taistellut kyseisen firman kanssa sähköpostitse ja ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja tehnyt lafkasta ilmoituksen. ENsi alkuun vastailivat asiallisesti ja nopeasti, mutta pikku hiljaa yhteydenotot vähenivät ja tekosyyt tuotteiden toimittamisen estymiseksi muuttuivat erittäin epäilyttäviksi. Rahoja ovat luvanneet palauttaa ties kuinka kauan mutta mitään ei ole ikinä kyseisestä paikasta tullut, ei tuotteita eikä rahaa. Lopulta eivät enää vastanneet sähköposteihin lainkaan. VAROITAN!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään