HelmiPöllö

Maggie Sottero

258 viestiä aiheessa

Mä kyllä tunnen tyylini ja olen siitä hyvin tarkka, joten olin kyllä itsekin melko varma (tai ainakin erittäin toiveikas), että SE mielessäni ollut puku olisi sitten minun THE Pukuni. Ja niinhän siinä sitten kävi :girl_haha: Olen kyllä Pirjon kanssa samaa mieltä, etteivät ne muut sovitetut koltut näyttäneet enää miltään THE Puvun jälkeen, joten hokee se sitä kaikille tai ei, kehut tuntuivat hyviltä ja osuvilta :girl_wink:

Tilausaika on todellakin pitkä.. Oma pukuni tulee huhtikuussa, joten onneksi olin hyvissä ajoin liikenteessä.

Ehkä se Pirjo tosiaan osaa reitin joka morsion sydämeen! :girl_haha: Mutta aika samanlaisin aatoksin menin Leimulineen: mielessä oli THE Puku, mutta halusin vielä sovittaa muita malleja ihan vaan vakuuttuakseni valinnastani. Sitä THE Pukua Pirjolla ei ollut valikoimassaan, joten lopulta tilaus tehtiin tavallaan puolisokkona, olen kokeillut pukua aiemmin, mutta Seremoniassa, joten koko piti päätellä Leimulinen valikoiman perusteella. Pirjo antoi muutamia muitakin pukuja soivitettavaksi, mutta totesi tosiaan monesta että "onhan tuo hieno, mutta älä nyt häitäsi tuhlaa tuollaiselle vaan hanki joskus tuonmallinen iltapuku!" :D

Hmm... joku saattaisi pitää minua hieman sekopäänä kun tosiaan noin sokkona sen tilasin... Mutta se nyt vaan oli SE puku, joihin kaasoni ja minä kaikkia kokeilemiani pukuja aina vertasimme, eikä mikään sitä voittanut! :D Onkohan kukaan muu uskaltanut tilata Sotteroaan sokkona? :D

Saitko vahvistuksen arvioidusta saapumisajasta? Pirjo lupasi sen tekstata, muttei ole kuulunut mitään. Tein tilaukseni marraskuun alussa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen käsittänyt, että Sotteroita ei pysty tilaamaan jenkeistä, ne on sillä lailla suojattuja, että ulkomailta ei pysty tilaamaan aitoa kappaletta uutena, käytetyt on sitten taas asia erikseen... Itse nimittäin pohdin tuota asiaa myös kauan, kunnes tajusin tämän systeemin niin päätös oli sitten helppo tehdä ja tilata ihan liikkeen kautta... :)

RK Bridal ainakin vielä marraskuun alussa kertoi toimittavansa Sotteroita myös ulkomaille. Tosin loka-marraskuun vaihteessa jokin toinen (nyt en vaan millään muista mikä :D ) firma muutti toimintatapojaan siten, että muita pukuja sai edelleen tilattua Eurooppaan, mutta Sotteroita ei.

Laitoin myös aiemmin syksyllä muutamiin jenkkiliikkeisiin suoraan sähköpostia ja lupasivat kyllä toimittaa puvun myös Suomeen tarvittaessa... Eivät tainneet kovasti piitata touhun laittomuudesta! :girl_haha:

Mutta siis itsekin päädyin lopulta tilaamaan Leimulinesta. Tullien ja verojen takia hintaero olisi lopulta jäänyt varmaankin melko pieneksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sitä THE Pukua Pirjolla ei ollut valikoimassaan, joten lopulta tilaus tehtiin tavallaan puolisokkona, olen kokeillut pukua aiemmin, mutta Seremoniassa, joten koko piti päätellä Leimulinen valikoiman perusteella. [...]

Hmm... joku saattaisi pitää minua hieman sekopäänä kun tosiaan noin sokkona sen tilasin... Mutta se nyt vaan oli SE puku, joihin kaasoni ja minä kaikkia kokeilemiani pukuja aina vertasimme, eikä mikään sitä voittanut! :D Onkohan kukaan muu uskaltanut tilata Sotteroaan sokkona? :D

Öö, ymmärsinkö jotain nyt väärin, kun ethän sinä minun mielestäni pukua tilannut ollenkaan sokkona? Siis jos olit jo sovittanut samaa pukua Seremoniassa (vaikkakin väärässä koossa?) ja sitten tilasit sen Leimulinesta, niin ei kai se sokkona tilaamista ole? Tai jos sokkona tilaamiseksi lasketaan se, ettei ole päässyt kokeilemaan juuri omaa kokoa olevaa pukua, niin kai aika suuri osa morsiuspuvuista tilataan sokkona? :) Mä tilaisin kyllä ihan huoletta puvun, jos olisin sitä kokeillut edes sinnepäin olevassa koossa ja näyttäisi muuten istuvan ja sopivan ja olevan just se THE puku! Vaikka tietysti kyllä muakin sitten jännittäisi, että mitä jos se ei istukaan yhtä hyvin jne... Mutta jos joku puku on vääränkokoisenakin parempi kuin muut oikeankokoisena, niin senhän täytyy sitten oikeankokoisena olla ihan mahtava! :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saitko vahvistuksen arvioidusta saapumisajasta? Pirjo lupasi sen tekstata, muttei ole kuulunut mitään. Tein tilaukseni marraskuun alussa...

En ole saanut, enkä muista että Pirjo olisi mulle sellaista luvannutkaan..? Sanoi soittelevansa, kun puku on tullut ja sovitaan sitten tärskyt :flirt: Tilasin pukuni muistaakseni joskus syys-lokakuun vaihteessa. Odottavan aika on pitkä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Öö, ymmärsinkö jotain nyt väärin, kun ethän sinä minun mielestäni pukua tilannut ollenkaan sokkona? Siis jos olit jo sovittanut samaa pukua Seremoniassa (vaikkakin väärässä koossa?) ja sitten tilasit sen Leimulinesta, niin ei kai se sokkona tilaamista ole? Tai jos sokkona tilaamiseksi lasketaan se, ettei ole päässyt kokeilemaan juuri omaa kokoa olevaa pukua, niin kai aika suuri osa morsiuspuvuista tilataan sokkona? :) Mä tilaisin kyllä ihan huoletta puvun, jos olisin sitä kokeillut edes sinnepäin olevassa koossa ja näyttäisi muuten istuvan ja sopivan ja olevan just se THE puku! Vaikka tietysti kyllä muakin sitten jännittäisi, että mitä jos se ei istukaan yhtä hyvin jne... Mutta jos joku puku on vääränkokoisenakin parempi kuin muut oikeankokoisena, niin senhän täytyy sitten oikeankokoisena olla ihan mahtava! :girl_wink:

Heh, enpä tosiaan tullut ajatelleeksi tuota, että harvapa meistä pääsee kokeilemaan tilaamaansa pukua täysin oikeassa koossa ja värissä ennen tilausta. :) Eli, juu, enpä nyt niinkään sokkona sitä tehnytkään. :D Kokeilin THE Pukua joskus loppukesästä... Pelotti vaan, että muistankohan nyt ihan oikein, että se tosiaan oli juuri sellainen kuin muistan... :D Toivottavasti on!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, kävin sitten ensimmäistä kertaa Leimulinessa, ja miten kävi? Sottero lähti tilaukseen... :girl_haha:

Palvelu oli tosiaan hyvää, tosin ensin Pirjo kommentoi lopulta valitsemaani mekkoa vain ohimennen, että "Tämä on sitten kallis puku!". Ööö? Ilmeisesti johtui kuitenkin siitä, että liikkeessä oli juuri menossa poistomyynti ja minua aiemmin paikalla ollut morsian sovitteli jotain 150-200 euron pukuja. Sanoin sitten, ettei se hinta nyt ole tässä se pääasia ja että sovittaisin pukua mielelläni. Kokeilin ensin paria muuta, mutta kun tämän Sotteron sain päälleni, niin se oli sitten sillä selvä! Puku oli yhtä kokoa liian pieni, mutta siitä näki kyllä heti, että se on minun pukuni. Kallishan se kyllä oli, mutta olin onneksi totutellut mielessäni Sotteroiden hintatasoon, joten en pahasti järkyttynyt.

Nyt pitäisi sitten vain jaksaa odottaa se puolisen vuotta! Otin puvusta liikkeessä kuvia, mutta se on kyllä paljon kauniimpi luonnossa. Pirjo sanoikin, että Sotterot on suunniteltu niin, että ne näyttävät kauniilta juuri oikean, elävän henkilön päällä henkilön liikkuessa. Siksi Sottero ei kuulemma edes ikinä esittele pukujaan messuilla minkään mallinukkien päällä, vaan ainoastaan näytöksissä.

Niin, ja alunperin olin sitä mieltä, että mulle ei mitään huntua tule. Mutta kun Pirjo sitten sovitteli päähän yhden hunnun, niin ihastus oli täydellinen ja huntu sitten lähti kuitenkin mukaan :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun on pakko tulla tunnustamaan että minä päädyin loppujenlopuksi Pronoviaksen pukuun. Vaikka Sotterot ovatkin kauniita ja hyvin istuvia niin en halunnut lähteä sokkona tilaamaan pukua mistä ei ole mitään takeita että istuuko se mun vartalolle. :) Niitä kun ei ole paljon sovitettavana missään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, kävin sitten ensimmäistä kertaa Leimulinessa, ja miten kävi? Sottero lähti tilaukseen... :girl_haha:

Palvelu oli tosiaan hyvää, tosin ensin Pirjo kommentoi lopulta valitsemaani mekkoa vain ohimennen, että "Tämä on sitten kallis puku!". Ööö? Ilmeisesti johtui kuitenkin siitä, että liikkeessä oli juuri menossa poistomyynti ja minua aiemmin paikalla ollut morsian sovitteli jotain 150-200 euron pukuja. Sanoin sitten, ettei se hinta nyt ole tässä se pääasia ja että sovittaisin pukua mielelläni. Kokeilin ensin paria muuta, mutta kun tämän Sotteron sain päälleni, niin se oli sitten sillä selvä! Puku oli yhtä kokoa liian pieni, mutta siitä näki kyllä heti, että se on minun pukuni. Kallishan se kyllä oli, mutta olin onneksi totutellut mielessäni Sotteroiden hintatasoon, joten en pahasti järkyttynyt.

Nyt pitäisi sitten vain jaksaa odottaa se puolisen vuotta! Otin puvusta liikkeessä kuvia, mutta se on kyllä paljon kauniimpi luonnossa. Pirjo sanoikin, että Sotterot on suunniteltu niin, että ne näyttävät kauniilta juuri oikean, elävän henkilön päällä henkilön liikkuessa. Siksi Sottero ei kuulemma edes ikinä esittele pukujaan messuilla minkään mallinukkien päällä, vaan ainoastaan näytöksissä.

Niin, ja alunperin olin sitä mieltä, että mulle ei mitään huntua tule. Mutta kun Pirjo sitten sovitteli päähän yhden hunnun, niin ihastus oli täydellinen ja huntu sitten lähti kuitenkin mukaan :grin:

Minkä Sotteron tilasit? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkä Sotteron tilasit? :)

No sehän oli sitten se prinsessapukujen prinsessapuku, eli Decadence. :girl_haha: Kuvista katsottuna ajattelin, että siinä on ihan liikaa kaikkea, ja vielä liikkeessäkin sanoin, että helma epäilyttää mua. Mutta niin vain se näytti päällä ihan täydelliseltä mulle! Ajattelin, että se etuosan pitsiosio tekisi puvusta jotenkin liian sellaisen..hmm..."kitschin", mutta sepä kevensikin muuten raskasta vaikutelmaa tosi kauniisti! Niitä hihoja/olkaimia en sentään kyllä käytä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oioi, Maggie Sotterolta on tullu nyt vuoden 2012 mallisto nettiin ja siellä on kyllä upeita pukuja... Milloinkohan noita uuden malliston pukuja alkaa tulla liikkeisiin? Syöksyn heti sovittelemaan :girl_haha:

Sottero & Midgleylläkin ois yks pukumalli jota haaveilen itelleni, ainakin netistä katottuna Leimuline ja Seremonia myy tätä merkkiä (vaikkei ainakaan Leimulinella sitä erikseen mainita)... Onko noi S&M:n puvut samoissa hinnoissa "tavallisten" Sotteroiden kanssa vaiko kalliimpia?

Muokattu: , käyttäjä: Lillyann

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oioi, Maggie Sotterolta on tullu nyt vuoden 2012 mallisto nettiin ja siellä on kyllä upeita pukuja... Milloinkohan noita uuden malliston pukuja alkaa tulla liikkeisiin? Syöksyn heti sovittelemaan :girl_haha:

Sottero & Midgleylläkin ois yks pukumalli jota haaveilen itelleni, ainakin netistä katottuna Leimuline ja Seremonia myy tätä merkkiä (vaikkei ainakaan Leimulinella sitä erikseen mainita)... Onko noi S&M:n puvut samoissa hinnoissa "tavallisten" Sotteroiden kanssa vaiko kalliimpia?

Kyllä ne minusta aika samoissa hinnoissa kulkevat, tosin S&M pukuja ei juurikaan pääse tällä suomessa sovittelemaan. Seremoniassa ja Leimulinessa ei tietääkseni ole nyt yhtäkään S&M pukua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt oli viime kertaa enemmän minunkin makuuni olevia pukuja :) Erityisesti Reba, Claudia, Courtney ja Dixie oli ihan mielettömän ihania :-X

..mutta ei silti vedä vertoja omalle puvulleni :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm... joku saattaisi pitää minua hieman sekopäänä kun tosiaan noin sokkona sen tilasin... Mutta se nyt vaan oli SE puku, joihin kaasoni ja minä kaikkia kokeilemiani pukuja aina vertasimme, eikä mikään sitä voittanut! :D Onkohan kukaan muu uskaltanut tilata Sotteroaan sokkona? :D

Sottero tilattu sokkona, tulee tammi-helmikuussa... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Go Mimosah! :D Minkä tilasit? Pitäskö meillä olla ihan semmonen Mikä Maggie? -ketju, johon kukaan ei kommentoisi mitään muuta kuin oman mallinsa? :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee Maggie Sotteron Kay :)Kävin sovittamassa mallikappaletta Turun Sydänkävyssä ja tilasin siitä yhtä pienemmän koon. Ihana sifonkipuku, sopivan yksinkertainen ja kauniit koristelut. Erityisesti tykkäsin puvun taka-osasta. Nyt vaan jännätään, että puku tulee luvatussa ajassa, että ehtii tekemään hyvin mahd. korjaukset... En olisi ikinä uskonut, että käytän hääpukuuni 900 €, mutta minkäs teet kun se puku tuntui ihan omalta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään sovittamassa Leimulinessa Maggie Sotteron pukuja. Koitin useampaakin pukua ja sitten löytyi se mahdollinen THE Puku, mutta oi miksi.. miksi se on juuri se kallein sovittamani.... Nyt yritetään miettiä keinoja, joilla puvun hintaa voitaisiin alentaa meidän silmissä. Olisiko kotona jotain kirppismyytävää, voisinko kerätä kolehtia :), "alentuisinko" myymään polttareissani jotain leipomuksia ym... ja puku, se on Ponette..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen nyt alkanut odottaa kuumeisesti omaa mekkoani saapuvaksi ja tajusin, etten mä tiedä käytännön asioista juuri mitään.

-Kun se puku tulee, menen sovittamaan sitä Leimulineen. Saako sen viedä kotiin, jos se ei vaadi korjauksia? Voiko sen jättää Leimulineen säilytettäväksi, jos kotona ei ole mitään optimaalista säilytyspaikkaa?

-Montako sovituskertaa yleensä on? Pitääkö siis kaasojen varautua nyörityksen opetteluun heti? :)

-Saako Leimulinestä pukupussin? Jos sen joutuu ostamaan, paljonko se suunnilleen maksaa?

-Entäs vannehameen? Saako lainaksi, vai pitääkö ostaa? Etsitäänkö sopiva heti ekalla sovituskerralla?

Nää on varmaan tyhmiä kysymyksiä, mutta mä en oikeesti tiedä. Mietin eilen sitäkin, että miten vannehame puetaan ja miten koko pukeutumisprosessi tapahtuu, jos catethdralhuntuni kiinnitetään jo kampaajalla. :girl_haha: ehkä kaikki selviää..

Tulis jo se puku! Tuntuu, etten muista yhtään, miltä se näytti päälläni. Toivottavasti se on yhä täydellinen :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ainakim jätin omani sinne Leimulinelle säilytykseen eli se ainakin onnistuu.

Ja sittenpä pitää todeta, että muihin en osaa vastata.. Eli hyvimpä olen itsekin asioista selvillä.. :girl_haha: En usko, että sovituskertoja on useita, jos puku on sopiva, eikä vaadi muutoksia.

Ja kyllähän sen puvun saa alakautta päälle (omaani sovitin niin), joten eiköhän sen hunnun voi ihan hyvin kiinnittää etukäteen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oioi, Maggie Sotterolta on tullu nyt vuoden 2012 mallisto nettiin ja siellä on kyllä upeita pukuja...

On kyllä aikasen ihania. :-X Tässä mun suosikkeja...

Eve ja Dynasty

2cz35ol.jpg25816rc.jpg

Lana ja Lorie

5k115z.jpgwrjixj.jpg

Maude ja Melinda

eqt9qx.jpg23lmas7.jpg

Miley ja Symphony

r8b394.jpgrtglf4.jpg

Ja loput linkkeinä, näitä on ihan liikaa. :blush::grin:

Adrianna http://www.maggiesot...spx?style=A3565

Bliss Royale http://www.maggiesot...x?style=A3619SA

Gretchen http://www.maggiesot...spx?style=S5301

Jordan http://www.maggiesot...spx?style=A3609

Julianna http://www.maggiesot...x?style=J1501BB

Mandy http://www.maggiesot...spx?style=J1514

Olivia http://www.maggiesot...spx?style=A3597

Perla Lynette http://www.maggiesot...spx?style=A3632

Porsha http://www.maggiesot...spx?style=J1483

Suzanne http://www.maggiesot...spx?style=A3590

Trudy http://www.maggiesot...spx?style=A3567

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-Saako Leimulinestä pukupussin? Jos sen joutuu ostamaan, paljonko se suunnilleen maksaa?

-Entäs vannehameen? Saako lainaksi, vai pitääkö ostaa? Etsitäänkö sopiva heti ekalla sovituskerralla?

Koska mun puku maksoi niin järjettömästi (1500 e :girl_impossible: ), niin yritin järkeistää ostostani sillä, miten hintaan kuuluu kaikki mistä olis Helsingin liikkeissä saanu maksaa ekstraa. Kyselin siis aika tarkkaan, mitä hintaan kuuluu ja ymmärsin, että ihan kaikki, siis mahdollisesti tarvittavien korjausten lisäksi säilytys Leimulinessä ja pukupussi (ainakin muistaakseni pukupussi sisältyi siihen listaan).

Vannehameesta keskusteltiin ihan varmasti ja sen saa sieltä lainaksi. On kuulemma monelle morsiamelle sitten se "jotain lainattua". Pukua kokeillessa mulla oli yksi ja sama vannehame päällä koko ajan. Toivottavasti niitä voi vielä sitten kokeilla puvun tultua, koska mua kyllä kiinnostais nähdä miten erilainen vannehame muuttaa pukua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, minäkin ilmoittaudun Maggie Sottero faniksi :girl_in_love: Hääpukujen hinnat kyllä hirvittivät, en ollut edes ajatellut niiden olevan niin arvokkaita ennen

sovittelukierrostani. Mutta onneksi valinnanvaraa tuntuu olevan siinäkin suhteessa :) Kävin tuolla Leimulinessa ja koska sieltä saa niin hyvin vuokrattuakin puvun,

niin minulle tulee vuokralle Bianca. Kaikki sovittamani puvut olivat kauniita ja kyllä niistä jäi sellainen laadukas tuntuma, varsinkin kun olin sovittanut jo muiden valmistajien pukuja. Minusta on kiva, että saa vuokrattua, niin ei tarvitse sitten murehtia mitä tekee puvulle häiden jälkeen. Ei ole oikein tilaa säilyttää sellaista ja myyminenkään ei välttämättä ole niin helppoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei , turun sydänkäpyyn oli tullut jo uusia 2012 Sotteroita, IHASTUIN DIXIE:en !!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt se tuli mun ihana Sotteron Evelyn!!! Sydänkävyssä se nyt mua odottelee, ajan sovitukseen sain vasta ensi viikon lauantaiksi, hieman tässä jänskättää, mahtuuko päälle jne kun en ole koskaan kyseistä pukua saanut sovittaa!! :-X :-X :-X:wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään