SannaK

Uutta, vanhaa, lainattua, sinistä...

569 viestiä aiheessa

Uutta: Puku, käsilaukku, sormus

Vanhaa: Kengät

Lainattua: Kaulakoru ja korvikset

Sinistä: Puku, kengät, laukku ja huivi (tai no, turkoosia, mutta eiköhän ne lasketa siniseen :girl_haha: )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

UUTTA: Puku, kaulakoru & rannekoru, kengät (?)

VANHAA: Äidin helmikorvakorut joita hän piti omissa häissään

LAINATTUA: ^^ Samat korvakorut

SINISTÄ: Sukkanauha

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta oli puku, vanhaa olivat kengät (käytettyinä hankittu), sinistä tai lainattua ei ollut. En tätä kyllä murehtinut :-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: puku, sormus, kengät, laukku

Vanhaa: yritän etsiä koruja (ihan korvikset + kaulakoru + rannekoru settiä) vanhana erilaisista vintage liikkeistä, vielä työn alla.

Lainattua: vannehame (tai sit osa koruista ehkä lainattuna jos ei löydy)

Sinistä: pikkarit (mulle ei tule mitään sukkanauhaa ja vielä vähemmän sellaista ohjelmanumeroa johon liittyisi mun alusvaatteet.)

Pientä päivitystä! Eli laukkua ei tule, korut ovat uudet, tosin kimppuun kiinnitetään perintörintaneula -saa mennä vanhasta, vannehametta ei tule kun pukuun ei sellaista ole suunniteltu käytettäväksi, sovittiin kampaaja kaason kanssa että pinnit on sitten lainassa, ja pikkarit eivät tulleetkaan sinisinä vaan kenkien pohjaan tulevat "I do" tarrat hoitavat sinisen virkaa.

Muokattu: , käyttäjä: nightatvogue

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: puku, vihkisormus, huntu, kengät, korvakorut, laukku

Vanhaa: kihlasormus

Lainattua: äidin helmikaulakoru

Sinistä: sukkanauha

Oi kun ne on kaikki niin ihania! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: Puku, sormus ja alusvaatteet

Nämä kaikki siis myös uutena ostettu

Vanhaa: kengät,alushame, huntu, tiara ja rannekoru, jos sen otan.

Osa omia vanhoja, osa mulle ns. uusia vanhoja, eli ostanut käytettynä, mutta eivät ole olleet itsellä muuten käytössä

Lainattua: Anopin kaulakoru, joka on ollut hänellä, hänen äidillään ja taisi olla vielä äidinäidilläkin. Sulholla ei ole siskoja, niin kysyin saanko minä käyttää sitä "perinteen" jatkajana. Lisäksi lainaan omalta äidiltäni korvakorut ja viitan ulos.

Sinistä: Kaulakorussa on kaksi sinistä kiveä ja puvun muokkaukset tehnyt ompelija on kuulemma piilottanut puvun vuoreen pienen sinisen rusetin.

Edit. tarkensin varmistuneita asioita =)

Muokattu: , käyttäjä: Lenore

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: Puku, kengät ja laukku

Vanhaa: Äitin kaulakoru ja korvikset

Lainattua: ^Samat korut

Sinistä: Sukkanauha

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: Kengät, alusvaatteet, rannekoru

Vanhaa: ??? vielä mietinnässä...

Lainattua: sateenvarjo, vuokrattu puku :), mahdollisesti kaula- ja korvakorut

Sinistä: kengät

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: puku

Vanhaa: äidin vihkisormus lainassa

Lainattua: viime vuonna naimisiin menneen ystävän laukku

Sinistä: sukkanauha

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta oli: puku, vihkisormus, rannekoru

Vanhaa: helmikaulakoru

Lainattua: vannehame

Sinistä: kengät

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni oli

uutta: sormus, vannehame ja kengät

vanhaa: puku, helmikaulakoru sekä -korvakorut

lainattua: turkiskeeppi ja huntu

sinistä: hiuskukka ja -koriste

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

UUTTA: Puku
VANHAA: Mummon helmikorut
LAINATTUA: em. sekä vannehame
SINISTÄ: luultavasti heittokimppuun & sukkanauhaan koru tai sitten sininen näkyy sormuksessa

 

edit.

Sormukseen on siis tulossa yksi kpl vaalean sinistä kiveä :)

Lisäksi olen teettänyt itselleni helmikorun ranteeseen jossa on myös vaalean sinistä kiveä.

Muokattu: , käyttäjä: elo2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla tälläinen lista: :girl_in_love:

Uutta: Sormus, kaulakoru, rannekorut, laukku.

Vanhaa: Hääpuku

Lainattua: Hiuskorut

Sinistä: Sukkanauha

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taalla seuraavaa:

Uutta: puku ja kengat

Vanhaa: rannekoru, jolla ikaa noin 70 vuotta.

Lainattua: sukkanauha joka ollut jo kolmella muullakin morsiamella.

Sinista: sukkanauhassa sininen helmi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mikä lasketaan vanhaksi? Pitääkö sen olla jotain perintötavaraa/vintagea eli yli sukupolven? Vai kenties jotakin, jota joku muu on jo käyttänyt? Vai jotain mitä on ollut sinulla itselläsi jo aiemmin, esim. muutaman vuoden?

 

UUTTA: Puku, huntu, kengät... (tämä on helppo kun lähes kaikki on uutta)

VANHAA: Ehkäpä tämä on sukkanauha, jonka sulho on napannut joskus vuosia sitten.

LAINATTUA: Yllämainittu sukkanauha.

SINISTÄ: Korut (kaulakoru+korvakorut), joissa on pienet vaaleansiniset kivet.

 

Muoks. Hopeakolikkoa minulta ei löydy, mutta harkitsen sujauttavani kenkääni (jos on sellaiset kengät joissa pysyy) yhden neljännesdollarin, joka oli minulla silloin, kun sulho kosi. Ei hopeaa, mutta hopean värinen kuitenkin ja sisältää tunnearvoakin.

Muokattu: , käyttäjä: Happily ever after

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: puku

vanhaa: kengät ja laukku (nämä tosin on omassa käytössä olleita, eli ei ihan hirveän vanhoja kuitenkaan)

lainattua: ajattelin kysyä äidiltäni lainaan hopeista ametistiriipusta, joka voisi sopia kauniisti pukuuni

sinistä: tämä onkin vaikeampi. En pidä sinisestä, mutta toisaalta joku kukka, jota hääkimppuuni olen ajatellut, voisi olla riittävän sinivioletti ollakseen se sininen. En haluaisi ommella mitään irrallisen oloista sinistä asiaa esim. sukkanauhaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: oikeestaan kaikki

Sinistä: sukkanauha

Ongelmaksi muodostuu lainattu ja vanha... Haluaisin lainata äidiltä jotain ja samalla se voisi olla se vanha juttu, mutta kun kaikki muut mulla nyt oikeastaan on kuin korut, ja äidilläni on vain kultasia koruja, ja itse käytän vain valkokultaa tai hopeaa :/ Ajattelin, että jos ostaisin äidilleni äitienpäivälahjaksi sopivan rannekorun ja lainaisin sitä häihini :D :D Mutta sitten puuttuisi edelleen se vanha?!

Muokattu: , käyttäjä: bridezilla2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Käyttääkö äitisi sitten ollenkaan valkokultaa/hopeaa vai pelkkää keltakultaa? En pitäisi kauhean kivana lahjana sellaista, mistä lahjansaaja ei pidä / ei tule käyttämään + jonka antaja itse aikoo lainata/käyttää. Ettei tule "ostin tämän vain, että saan rallatuksen täyteen"

 

Lainattu ja vanhahan voi olla joku pienikin juttu, hiuksissä koristepinni; hajuvesi tai kynsilakka; nilkkakoru; laukku; pieni koristepeili... Tai ihan alkuperäisen perinteen mukaan (vanha) kolikko kengässä tai pukuun ommeltuna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta: puku, kengät, laukku

Vanhaa: alusvaatteet

Lainattua: äitini itselleen virkkaama hartiahuivi isäni RUK-tanssiaisiin

Sinistä: sukkanauha

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Käyttääkö äitisi sitten ollenkaan valkokultaa/hopeaa vai pelkkää keltakultaa? En pitäisi kauhean kivana lahjana sellaista, mistä lahjansaaja ei pidä / ei tule käyttämään + jonka antaja itse aikoo lainata/käyttää. Ettei tule "ostin tämän vain, että saan rallatuksen täyteen"

 

Lainattu ja vanhahan voi olla joku pienikin juttu, hiuksissä koristepinni; hajuvesi tai kynsilakka; nilkkakoru; laukku; pieni koristepeili... Tai ihan alkuperäisen perinteen mukaan (vanha) kolikko kengässä tai pukuun ommeltuna.

 

Käyttäisi varmaankin, mutta kun isä on aina ostanut keltakultaisia hänelle :D Ja yhdessä jo katsottiinkin Snö of Swedenin koruja, joita hänellä on jo muutenkin (mutta nekään, jotka hänellä jo on, eivät sovi meidän teemaväreihin), eikä äidillä ole mitään sitä vastaan, koska hän itsekin haluaisi, että mulla olisi jotain häneltä :) Ja meillä on kuitenkin aika sama maku kaikissa asioissa, hänen juhlamekkonsakin häihin ostettiin sitä silmällä pitäen, että voidaan molemmat myöhemmin käyttää sitä ;D Itse ajattelin, että yksi vaihtoehto vanhaksi voisi olla, jos ompelisi sukkanauhaan sellaisen sydänkorun, jonka oon saanut pienenä lahjaksi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitääkö sen kolikon olla kengässä... 

 

Uutta: Puku, huntu, jne. Melkein kaikki on uutta.

Vanhaa: mummin sormus.

Lainattua: tämä voi olla ongelma. Toivottavasti löydän jostain lainaan laukun. Toinen vaihtoehto voisi olla äidin säästämä vanha viiden markan seteli (se olisi samalla vanhaa, lainattua ja sinistä).

Sinistä: sukkanauhassa hiukan, toivottavasti löydän myös kivat siniset pikkarit.

 

Vanhoja kolikkoja löytyy useitakin, tosin ei yhtään hopeista. Ongelmana vaan että millä sen saa pysymään kengässä? 

 

Ja pitääkö nämä olla paikoillaan koko päivän, vai ainoastaan vihkimisen ajan? 

 

Mikä uhkaa jos joku puuttuu tai kolikko tippuu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tajusin, että mun kihlasormushan on jo kolme vuotta vanha, joten eikös se vanhasta mene? :D Lainattua en ole vieläkään keksinyt, kun äitienpäivälahjaksi en äidilleni löytänytkään mitään hienoa korua, kun snö of swedenin korujen valikoima on joka paikassa niin huonoa. Tod. näk. lainaan häneltä nyt sitten jotain muuta korua, vaikkei ihan tyyliin sopisikaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli uutta puku, vanhaa korvakorut, sinistä äidin rippilahjaksi saama sormus, jossa on sininen kivi ja lainattua n. viisi minuuttia ennen vihkimistä toiselta papilta lainattu euron kolikko kengässä.  :girl_haha:  Ja palautin sen sit juhlissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutta on vaikka mitä, mm. kengät, hiuskoru, hääpuku...

 

Vanhaa ja lainattua on korvakorut ja helminauha.

 

Sinistä löytyy sukkanauhasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään