oranssi

Kokemuksia Oulun morsiuspukuliikkeistä?

108 viestiä aiheessa

..Eli kokemuksia glamour ja katariina morsiuspukuliikkeistä. hintahaarukka (niin vuokra kuin ostopuvuissakin) ? palvelu? pukujen monipuolisuus? yms..?

Eli kaikki jotka niissä olette vierailleet (tai jopa ostaneetkin jotain ;)) niin vastailkaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Loppujen lopuksi löysin sen unelmieni puvun katarinasta :-X Niinkuin aiemmin kirjoittelinkin ei kummastakaan liikkeestä mitään pahaa sanottavaa. Kyllä se kuitenkin katarinassa on kuningattaren kohtelu :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyipä kirjottaa tänne vähän omiakin kokemuksia, jotka yllättivät kyllä totaalisesti. Mulla oli samana päivänä sovitukset sekä Glamourissa että Katariinassa. Ensin menimme Katariinaan, jossa kokeilin kahta pukua. Ensin kuvailin millainen puku olisi mieleinen. Ensimmäinen puku oli "ihan kiva", eli ei minun pukuni. Toinen puku oli todella upea. Myyjän ilmoittaessa puvun hinnan, kerroin että se menee reippaasti budjettini yli. Kysyin, voisimmeko katsoa jotain muuta. Myyjäpä ei alkanutkaan kanssani millekkään vaan totesi vain että "Ei kuule kannata enään kokeilla muita kun tämähän oli täydellinen sinun päälläsi!" Hän siis ohitti täysin kommenttini puvun hintaan liittyen, eikä tarjoutunut esittelemään mitään muita pukuja.. :girl_mad: En sanoisi Katariinan palvelua töykeäksi, mutta en kovin asiakaslähtöiseksikään..

No, seuraavaksi glamouriin. Siellä meitä oli vastassa erittäin ystävällinen rouva, joka kertoi heti mistä löytyy vuokra-, tarjous- ja normaalihintaiset puvut ja kehotti meitä etsimään mieleisiä. Hän kiikutti sovituskoppiin pukuja sitä mukaan kun kahmin niitä käsiini :girl_wink: Sovitin varmaan kahtakymmentä pukua. Myyjä toi vielä lisäksi jotain sellaisia pukuja, joita en ollut edes ajatellut sovittavani. Olin erittäin tyytyväinen saamaani palveluun sieltä. Maailman ihanin pukukin löytyi sitten sieltä :-X Sitä pidettiin varauksessa maanantaihin, jolloin kävin sen hakemassa. Käytän sen vielä huhtikuussa ompelussa, pieniä muokkauksia varten, joista sain hinta-arvion glamourista samalla kertaa.

Plussana hyvälle palvelulle sain ihanan hääpukuni puolella hinnalla siitä, mitä olisin Katariinassa maksanut. Tottakai glamourin puku myös miellytti minua enemmän kuin Katariinan puku, en kuitenkaan ostaisi hääpukua pelkän palvelun perusteella ja hinnalla oli kyllä myös oma merkityksensä. Minä annan täydet pisteet Glamourille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy kyllä itse kehua Katariinaa kovasti! Palvelu oli todella hyvää ja todellakin tunsi olevansa kuningatar! Pukujen sovituksessa oli itse Katariina ja hän todellakin osasi hommansa. Välillä ihan harmittaa kun en pukua sieltä ostanut vaan päätin tilata ulkomailta, ihan vaan kustannussyistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin oman pukuni syksyllä Katariinasta ja nyt huomasin ettei tullut otettua kuvia ollenkaan sovituksessa. Varmaan esim. alusvaatteiden ostoa, kukkien valintaa ym. varten niitä olisi hyvä olla ja ajattelinkin käydä nyt hiihtolomalla sovittamassa pukua jos se vain onnistuu, pukuni on siellä säilytyksessä kesän sovituskorjauksia varten. Onko muilla kokemusta siitä, miten siihen suhtaudutaan liikkeessä? Olen kyllä kuullut että Katariinassa palveluinto laskee sen jälkeen kun puku on ostettu, mutta onko se ainoa tapa siellä palvella asiakkaita? Onko jollain ollut kenties hyviä kokemuksia? :unsure: Tai onko tällainen ylipäänsä mahdollista?

Vastaan itse itselleni. On mahdollista, sain varattua ajan. Saas nähdä onko palvelu sitten yhtä hyvää kuin viimeksi. :)

Muokattu: , käyttäjä: Yvory

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä teetän unelmieni puvun Katariinassa. Palvelu oli hyvää, toivottavasti on jatkossakin. Glamouriin soitin ja puhelun jälkeen päätin, etten sinne mene. Oli niin tympeän oloinen täti linjan toisessa päässä. Odotan puvultani paljon, ja luotan Katariinaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ostin unelmieni puvun Katariinista. Aivan mahtavaa palvelua! Minä en edes valinnut pukuani sovituskoppiin vaan myyjä ehdotti sitä minulle. Pitkin hampain suostuin kokeilemaan pukua ja AAH! Puku istui todella hyvin ja oli muutenkin niiin ihana! Puku oli yli budjettini mutta se ei myyjää haitannut. Kokeilin vielä pukuja mutta mikään ei tuntunut miltään. Kokeilin taas the pukua ja se oli niin nätti että! Ainoana miinuksena oli kirjailut joita en pukuun halunnut. Myyjä kertoi että puku on heidän omaa mallistoaan ja muokkauset saisi samaan hintaan. Ostin puvun :D

Glamourissa kävin eilen katsomassa kenkiä. Myyjä esitteli niitä innoissaan. Kun sanoin ettei taida olla mitään minulle myyjä muuttui tosi nihkeäksi. Ystäväni olisi katsonut itselleen sieltä pukuja mutta myyjä seurasi meitä kokoajan ja katseli pahasti. Päätettiin antaa olla kun ei meidän raha näköjään sinne kelpaa! Ärsyttää!

Muokattu: , käyttäjä: Deusa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen Tampereelta ja varasin Oulun Katariinaan sovitusajan kun siellä oli unelmieni puku. En tosin ihan puvun takia pelkästään Ouluun lähtenyt vaan päätin mennä sovittamaan pukua kun oli sinnepäin asiaa. Varmistin vielä ennen Ouluun menoa että liikkeessä on puku, jota halusin koittaa. No, kun pääsin Katariinaan ja sanoin mitä pukua tulin koittamaan, niin minulle sanottiin että se puku tulee seuraavalla viikolla, tule silloin uudestaan. No pikkuisen olisi ollut pitkä matka. Alkoi heti suoraan sanoen v*****aa. Kauniita pukuja siellä toki oli muitakin ja paria kokeilin, mutta en löytänyt kuitenkaan mieleistäni. Lisäksi ärsytti yhden liikkeen työntekijän, oli luultavasti itse Katariina, asenne kun sanoin että olen tullut Tampereelta asti niin hän sanoi hyvin ylimielisesti, että teillä ei siellä Etelä-Suomessa olekaan kauniita pukuja, kaikki myy vaan jotain Agnesia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kysellä kun itsekin olen suunnitellut meneväni Katariinasta pukua etsimään, että millaisissa hintaluokissa ne puvut siellä ovat, sekä vuokra- että ostopuvut? Ja millainen valikoima on vuokrapuvuissa? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^En tiedä tuleeko myöhään, mutta omasta mielestäni vuokrapukuja oli jokseenkin vähänlaisesti. Siis useampi kymmen kyllä, mutta aika samantyylisiä näyttivät olevan (ja se tyyli ei ollut sitä mitä hain). Vuokrahinnat olivat muistaakseni viidensadan molemmin puolin. Ostopukuja löytyy sitten varmaan vuokrahintaankin ja tietysti yli.

Mä aina ajattelin että "tottakai vuokrapuku, kerranhan sitä vain käytetään". No, kun olin kahta vuokrapukua ja yhtä ostopukua koittanut niin päätös oli selvä: ne vuokrapuvut ei olleet minkään näköisiä sen Sis Idmanin rinnalla joka oli ostorekistä. Maksan mieluummin sen reilun tuhat euroa puvusta joka ei varmasti ole käynyt kenenkään muun päällä aikaisemmin ja myyn sen vaikka sitten siihen viiteensataan, jolloin olen käytännössä maksanut vuokran verran puvun käytöstä. Vielä parempi jos sen saa myytyä yli viidelläsadalla, saa muutaman satasen jopa takaisin. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on molemmissa liikkeissä vierailtu. Mielestäni palvelu pelasi molemmissa, ei valittamista asian suhteen. Glamourin valikoima tuntui ainakin minusta paremmalta, näin ensi kierroksella.

Kummastakaan ei pukua ainakaan vielä löytynyt. Ei edes sellaista mikä voisi olla sinnepäin. Kaikki puvut mitä olin katsonut etukäteen, eivät sitten päällä näyttäneetkään niin hyvältä tai tuntunut sopivalta, tai niitä ei edes ollut.

Mutta ei hätiä mitiä, aikaa on. Toisaalta tahtoisin tämän pukushown alta pois mahdollisimman nopeasti, minä kun en hirveästi tykkää tämän tyyppisten pukujen ostelusta, sama homma aikoinaan wanhojentanssi puvun kanssa, skippasin koko tanssit, kun ahdisti se pukuhässäkkä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä nyt menee vähän ohi noista morsiuspukuliikkeistä mutta Oululaisesta alusvaateliikkeestä kuitenkin kyse.

Kävin tänään etsimässä itselleni alusvaatteita morsiuspuvun alle. Kävin ensin Stocmannilla, josta sain erinomaista palvelua, mutta valitettavasti sopivia rintaliivejä ei heillä minulle ollut eikä tilaamallakaan ollut oikeanlaista enää saatavana. Myyjä lähetti minut oikeiden mittojen ja ohjeiden kanssa matkaan ja kertoi jopa liikkeitä, missä kannattaa käydä. Todella hyvää palvelua! Tyhjin käsin, mutta iloisin mielin lähdin jatkamaan matkaani.

Kävin useassa eri paikassa (Lindex jne), kunnes päädyin alusvaatteisiin erikoistuneeseen liikkeeseen Hallituskadulle. Heiltä löytyi yksi pukuni alle sopiva olkaimeton ja kaunis vaalea malli, mutta väärän kokoisena (kaksi kuppikokoa liian iso) ja ilman tarvitsemaani kohotusta. Myyjä kuitenkin suositteli minua sovittamaan ja sovitin liivejä irtotoppausten kanssa. Sovituskopissa ollessani toinen myyjä tuli kopin luo ja kehui, kuinka hyvin liivit istuvat, vaikka minusta koko ajan tuntui, että ne tippuvat ja irtotoppaukset tuntuivat tursuavan ulos liiveistä.

Ennen kuin ehdin kissaa sanoa, kysyttiin minulta jo että millä nimellä tehdään kanta-asiakaskortti (en siis ole aikaisemmin asioinut ko. liikkeessä) ja hämmästyneenä kerroin nimeni. Kun hetken kuluttua tiedustelin, että onko liikkeessä sukkanauhaliivejä, käytettiin sovituskopissa näytillä pikaisesti sovittamieni rintaliivien kanssa samaa sarjaa olevat alushousut, stringit ja täysin yhteensopimattomat sukkanauhaliivit ja saman tien ne oli viety tiskille odottamaan maksamista. Kun puin päälle sovituskopissa, huudeltiin kopin toiselta puolelta tietoja kanta-asiakkuudesta. En missään vaiheessa ilmoittanut, että ostan tuotteet.

Kerroin myyjille kohteliaasti sovituskopista päästyäni, että jään vielä miettimään hankintaa, koska olin vasta muutamia tuotteita sovittanut ja koska koko ei ollut täysin oikea. Ennenkuin pääsin lähtemään liikkeestä, jouduin antamaan selvityksen myyjälle siitä, miksi en osta tuotteita heti. Tuli todella pieni olo. Yritin selittää kohteliaasti, että haluan vielä miettiä ostosta. Olin jo niin häkeltynyt tilanteesta, etten edes ymmärtänyt sanoa, että koko ei ollut oikea. Tiedä, mikä minuun sitten meni kun en uskaltanut suutani avata. Tuli sellainen olo, että pitää vain myötäillä, että pääsee pois tilanteesta enkä halunnut olla vaikea asiakas (olen asiakaspalvelutyössä itsekin)... Myyjä tivasi monta kertaa, että miksi minun pitää vielä etsiä kun hyvät löytyivät (?!) ja että mistään kaupasta en varmasti saa parempia. Totesin, etten enää koskaan palaa liikkeeseen takaisin. En ole missään koskaan törmännyt vastaavanlaiseen tyrkyttämiseen ja syyllistämiseen asiakasta kohtaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä nyt menee vähän ohi noista morsiuspukuliikkeistä mutta Oululaisesta alusvaateliikkeestä kuitenkin kyse.

Kävin tänään etsimässä itselleni alusvaatteita morsiuspuvun alle. Kävin ensin Stocmannilla, josta sain erinomaista palvelua, mutta valitettavasti sopivia rintaliivejä ei heillä minulle ollut eikä tilaamallakaan ollut oikeanlaista enää saatavana. Myyjä lähetti minut oikeiden mittojen ja ohjeiden kanssa matkaan ja kertoi jopa liikkeitä, missä kannattaa käydä. Todella hyvää palvelua! Tyhjin käsin, mutta iloisin mielin lähdin jatkamaan matkaani.

Kävin useassa eri paikassa (Lindex jne), kunnes päädyin alusvaatteisiin erikoistuneeseen liikkeeseen Hallituskadulle. Heiltä löytyi yksi pukuni alle sopiva olkaimeton ja kaunis vaalea malli, mutta väärän kokoisena (kaksi kuppikokoa liian iso) ja ilman tarvitsemaani kohotusta. Myyjä kuitenkin suositteli minua sovittamaan ja sovitin liivejä irtotoppausten kanssa. Sovituskopissa ollessani toinen myyjä tuli kopin luo ja kehui, kuinka hyvin liivit istuvat, vaikka minusta koko ajan tuntui, että ne tippuvat ja irtotoppaukset tuntuivat tursuavan ulos liiveistä.

Ennen kuin ehdin kissaa sanoa, kysyttiin minulta jo että millä nimellä tehdään kanta-asiakaskortti (en siis ole aikaisemmin asioinut ko. liikkeessä) ja hämmästyneenä kerroin nimeni. Kun hetken kuluttua tiedustelin, että onko liikkeessä sukkanauhaliivejä, käytettiin sovituskopissa näytillä pikaisesti sovittamieni rintaliivien kanssa samaa sarjaa olevat alushousut, stringit ja täysin yhteensopimattomat sukkanauhaliivit ja saman tien ne oli viety tiskille odottamaan maksamista. Kun puin päälle sovituskopissa, huudeltiin kopin toiselta puolelta tietoja kanta-asiakkuudesta. En missään vaiheessa ilmoittanut, että ostan tuotteet.

Kerroin myyjille kohteliaasti sovituskopista päästyäni, että jään vielä miettimään hankintaa, koska olin vasta muutamia tuotteita sovittanut ja koska koko ei ollut täysin oikea. Ennenkuin pääsin lähtemään liikkeestä, jouduin antamaan selvityksen myyjälle siitä, miksi en osta tuotteita heti. Tuli todella pieni olo. Yritin selittää kohteliaasti, että haluan vielä miettiä ostosta. Olin jo niin häkeltynyt tilanteesta, etten edes ymmärtänyt sanoa, että koko ei ollut oikea. Tiedä, mikä minuun sitten meni kun en uskaltanut suutani avata. Tuli sellainen olo, että pitää vain myötäillä, että pääsee pois tilanteesta enkä halunnut olla vaikea asiakas (olen asiakaspalvelutyössä itsekin)... Myyjä tivasi monta kertaa, että miksi minun pitää vielä etsiä kun hyvät löytyivät (?!) ja että mistään kaupasta en varmasti saa parempia. Totesin, etten enää koskaan palaa liikkeeseen takaisin. En ole missään koskaan törmännyt vastaavanlaiseen tyrkyttämiseen ja syyllistämiseen asiakasta kohtaan.

Kävin myös eilen samaisessa liikkeessä katsomassa morsiuspuvun alle alusvaatteita. Jumaleissön mitä palvelua sain liikkeen omistajalta, tämä tyttö ei enää koskaan katsokkaan kyseiseen liikkeeseen päin. Olin ja olen yhä järkyttynyt liikkeen omistajan käytöksestä.

Kotiin tullessani aloin katsomaan netistä tietoja kyseisestä firmasta, että laittaisin palautetta heille. Kyseinen rouva sattui sitten olemaan firman toimitusjohtaja joten ajattelin ettei palautteen lähettämisestä ole mitään hyötyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä nyt menee vähän ohi noista morsiuspukuliikkeistä mutta Oululaisesta alusvaateliikkeestä kuitenkin kyse.

Kävin tänään etsimässä itselleni alusvaatteita morsiuspuvun alle. Kävin ensin Stocmannilla, josta sain erinomaista palvelua, mutta valitettavasti sopivia rintaliivejä ei heillä minulle ollut eikä tilaamallakaan ollut oikeanlaista enää saatavana. Myyjä lähetti minut oikeiden mittojen ja ohjeiden kanssa matkaan ja kertoi jopa liikkeitä, missä kannattaa käydä. Todella hyvää palvelua! Tyhjin käsin, mutta iloisin mielin lähdin jatkamaan matkaani.

Kävin useassa eri paikassa (Lindex jne), kunnes päädyin alusvaatteisiin erikoistuneeseen liikkeeseen Hallituskadulle. Heiltä löytyi yksi pukuni alle sopiva olkaimeton ja kaunis vaalea malli, mutta väärän kokoisena (kaksi kuppikokoa liian iso) ja ilman tarvitsemaani kohotusta. Myyjä kuitenkin suositteli minua sovittamaan ja sovitin liivejä irtotoppausten kanssa. Sovituskopissa ollessani toinen myyjä tuli kopin luo ja kehui, kuinka hyvin liivit istuvat, vaikka minusta koko ajan tuntui, että ne tippuvat ja irtotoppaukset tuntuivat tursuavan ulos liiveistä.

Ennen kuin ehdin kissaa sanoa, kysyttiin minulta jo että millä nimellä tehdään kanta-asiakaskortti (en siis ole aikaisemmin asioinut ko. liikkeessä) ja hämmästyneenä kerroin nimeni. Kun hetken kuluttua tiedustelin, että onko liikkeessä sukkanauhaliivejä, käytettiin sovituskopissa näytillä pikaisesti sovittamieni rintaliivien kanssa samaa sarjaa olevat alushousut, stringit ja täysin yhteensopimattomat sukkanauhaliivit ja saman tien ne oli viety tiskille odottamaan maksamista. Kun puin päälle sovituskopissa, huudeltiin kopin toiselta puolelta tietoja kanta-asiakkuudesta. En missään vaiheessa ilmoittanut, että ostan tuotteet.

Kerroin myyjille kohteliaasti sovituskopista päästyäni, että jään vielä miettimään hankintaa, koska olin vasta muutamia tuotteita sovittanut ja koska koko ei ollut täysin oikea. Ennenkuin pääsin lähtemään liikkeestä, jouduin antamaan selvityksen myyjälle siitä, miksi en osta tuotteita heti. Tuli todella pieni olo. Yritin selittää kohteliaasti, että haluan vielä miettiä ostosta. Olin jo niin häkeltynyt tilanteesta, etten edes ymmärtänyt sanoa, että koko ei ollut oikea. Tiedä, mikä minuun sitten meni kun en uskaltanut suutani avata. Tuli sellainen olo, että pitää vain myötäillä, että pääsee pois tilanteesta enkä halunnut olla vaikea asiakas (olen asiakaspalvelutyössä itsekin)... Myyjä tivasi monta kertaa, että miksi minun pitää vielä etsiä kun hyvät löytyivät (?!) ja että mistään kaupasta en varmasti saa parempia. Totesin, etten enää koskaan palaa liikkeeseen takaisin. En ole missään koskaan törmännyt vastaavanlaiseen tyrkyttämiseen ja syyllistämiseen asiakasta kohtaan.

Kävin myös eilen samaisessa liikkeessä katsomassa morsiuspuvun alle alusvaatteita. Jumaleissön mitä palvelua sain liikkeen omistajalta, tämä tyttö ei enää koskaan katsokkaan kyseiseen liikkeeseen päin. Olin ja olen yhä järkyttynyt liikkeen omistajan käytöksestä.

Kotiin tullessani aloin katsomaan netistä tietoja kyseisestä firmasta, että laittaisin palautetta heille. Kyseinen rouva sattui sitten olemaan firman toimitusjohtaja joten ajattelin ettei palautteen lähettämisestä ole mitään hyötyä.

Sama täällä, edelleen ihan suuttuneena muistelen saamaani "palvelua". Kerroin tänään työkavereilleni tapahtuneesta ja olivat todella hämmästyneitä asiasta. En voi ymmärtää, miten millään liikkeellä voi olla varaa palvella asiakkaita noin ala-arvoisesti. Eipä kyllä koskaan tarvitse tuohon liikkeeseen enää mennä.

P.s. Hyvän hääpäivän olette valinneet :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sama täällä, edelleen ihan suuttuneena muistelen saamaani "palvelua". Kerroin tänään työkavereilleni tapahtuneesta ja olivat todella hämmästyneitä asiasta. En voi ymmärtää, miten millään liikkeellä voi olla varaa palvella asiakkaita noin ala-arvoisesti. Eipä kyllä koskaan tarvitse tuohon liikkeeseen enää mennä.

P.s. Hyvän hääpäivän olette valinneet :)

Minä kerroin myös tänään työkavereilleni tapahtuneesta. Olivat aikoneet mennä tutustumaan myymälän valikoimaan, mutta tämän kuultuaan eivät aio käydä tuossa liikkeessä.

Kuin myös, hyvä hääpäivä valinta teilläkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oulun morsiuspukuja en ole käynyt katsomassa kuin yhdessä liikkeessä ja täytyy sanoa, että kaiken ylistyksen jälkeen, jota kuulin paikasta, olin kyllä pettynyt kokemuksiin. En tiedä, onko se ostokokemus riippuvainen naamataulusta, lompakosta vai siitä, että kun eka kertaa menee sovittamaan pukuja, ettei vaan osaa. Pohdiskeltuani tätä asiaa olen tullut siihen lopputulokseen, että rimani on luultavasti vain liian korkealla, odotan aina ensiluokkaista palvelua ja asiantuntemusta ja sitä, että asiakas saadaan tuntemaan itsensä tosi tärkeäksi. Nämä seikat eivät toteutuneet ainakaan Katariinan kohdalla.

Varasin sovitusajan hyvissä ajoin ja olen nyt kevään aikana käynyt useammankin kerran. Joka kerta on tullut sellainen olo, ettei henkilökunta ole ollut oikein varautunut siihen, että joku tulee varattuna aikana sovittamaan jotain. Itse menin hyvin avoimin mielin ja asenteella "melkeinpä mikä vaan käy", mutta sitten loppujen lopuksi puvut olivatkin melko kortilla ja mahdollisuus oli sovittaa vain paria pukua. Liike tykkää ilmeisesti myydä tosi paljon omaa mallistoaan, sillä sieltä tempaistiin minulle päälle puku ja myyjä totesi ykskantaan, että nyt se löytyi, ei tarvitse enää etsiä. Eikä niitä vaihtoehtoja sitten enää tullutkaan. Olisi pitänyt vissiin olla tosi tiukkana siinä tilanteessa :grin: En vaan osannut.

Liikkeen nettisivut mainostavat useampaa merkkiä ja varsinkin Atelier Diagonaliin olin mieltynyt tosi paljon. Sivuilla on esiteltynä parikymmentä eri pukua, mutta kun menin liikkeeseen, yksi kyseisen merkkinen puku onnistuttiin löytämään. Puvun erikseen tilaaminen kai olisi onnistunut tämän vuoden mallistosta, mutta siihen suhtauduttiin hyvin vastahakoisesti. Jätin tilauskyselyn tammikuussa, mutta tänä päivänäkään en ole saanut siihen vielä vastausta. No, onneksi Atelieria saa muualtakin :grin:

En luovuttanut näin helposti! Pakkohan se sulhanenkin on pukea. Mentiin siis vuokraamaan pukua. Mallisto on suppea ja hinnat ovat kovat. Myyjällä ei ollut asiantuntemusta. En ole itsekään mikään vaatturimestari, mutta tiedän kuitenkin, miten miehen puvun pitää istua. Missään vaiheessa ei myöskään kysytty, että mitä mies pitää yhdistelmistä tai miltä ne tuntuvat päällä. Pistettiin pari sataa budjettiin lisää ja ostettiin Pukumiehestä Bossin puku omaksi. Vuokraaminen ei miehelle kannata... Tai sitten ei vaan osattu.

Summa summarum, mitään katastrofia ei tapahtunut, eikä muuta menetetty kuin aikaa, mutta myöskään mitään hyvää ei jäänyt käteen. Viimeisen yrkän tein huhtikuussa, kun myyjät olivat mainostaneet uusia kenkiä saapuvaksi pidemmän aikaa. Ei niitä kenkiä vain koskaan tullut siellä ja ainoat vaihtoehdot kengiksi olivat vanhan vuokramalliston kengät. Koko kevään saldoksi jäi huntu, jonka nappasin mukaani, kun ajattelin, että jotakinhan minun on saatava! Myyjä oli joka kerta eri, asiantuntemus oli puutteellista, asiakasta ei kuunneltu, mainostettuja vaihtoehtoja ei ollut olemassa ja meininki oli muutenkin sanalla sanottuna tosi välinpitämätöntä. Kyseisellä liikkeellä ei ole Oulussa monopoliasemaa, mutta he kyllä käyttäytyvät niin kuin olisivat ainoa liike kaupungissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen nyt käynyt muutaman päivän sisällä Oulun Katariinassa ja Tampereen morsiusgalleriassa. Katariinassa sovitusaikani oli ensimmäinen ikinä ja koin, että palvelu oli hyvää (ei ollut, mihin verrata). Eilen sitten kävin kahden sisko-kaasoni kanssa sovittelemassa pukuja Tampereen Morsiusgalleriassa ja täytyy sanoa, että Katariinan palvelu oli alhaista verrattuna heidän ammattimaiseen ja erinomaiseen palveluun! Ei tyrkytetty kalleinta pukua, saati sitten ostamaan ollenkaan vielä (suositeltiin syyskuun alennusmyyntejä). Sai kokeilla niin montaa pukua kuin halusi, kun aikaakin yhdellä myyjällä oli pari tuntia vain minua varten. Hanna H. oli myyjän nimi ja aivan mahtava tyyppi, suosittelen!

Katariinassa oli erittäin vaikea saada pukua varaukseen edes viikonlopun yli (vaikka la kiinni) ja siltikin, vaikka remontin takia uudessa myymälässä ei edes myymä hääpukuja. Aika tiukkismeininkiä! Suosittelen siis käymään Morsiusgalleriassa, jos vain on käyntiä Tampereella. Sain itsekin sovitusajan eilen silleen, ettää soitin aamulla ja kolmelta oli sitten aika. Siellä oli tuhatkunta pukua rekeissä ja niitä sai merkkailla omanvärisillä renkailla hengariin ja sitten alkoi sovitus. Monta "sovitushuonetta", jotka on sopivasti erillään, että kaikille säilyy oma rauha. Mutta että lopputulemana, en pidä Katariinasta saamaani palvelua kovinkaan kummoisena.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä kirjoitanko nyt oikeaan paikkaan mutta ajattelin että kun Morsiusateljee Katariinassa kyseistä merkkiä myydään niin täältä voisi saada vastauksen :) Sis Idmanin pukujen hintojen perään siis olen, erityisesti Brigida mallin. Onko kukaan liikkeessä törmännyt kyseiseen mekkoon ja muistaisi vielä hinnankin? Laitoin eilen Katariinaan sähköpostia ja sieltä oli vastattukin, mutta hintakysymys kierrettiin hienosti enkä siis vastausta saanut :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Voisin kuvitella että tonnin pintaan. Ainakin omani oli sen verran (eri malli kylläkin).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Soitinpa eilen Katariinaan, kun he mainostavat sivuillaan miesten pukuja hintaan 199€ ja koin aikamoisen järkytyksen..nimittäin sieltä kerrottiin, että vuokraustoiminta on lopetettu! Ei sitten ollut enää sitä puvusta, mitä mies oli käynyt alustavasti kokeilemassa, enää oikeaa kokoa myytävänä. Voi hemmetti, että meinaa sapettaan..Häät 3kk päästä ja kaikki lähti miehen puvusta. Oltais tehty varaus puvusta jo lokakuussa, mutta silloin liikkeessä sanottiin, että kannattaa ottaa yhteyttä vasta tammikuussa. Huoh..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen käynyt kahdesti Katariinassa etsimässä itselleni juhlapukua. Siinä sivussa olen katsellut hääpukutarjontaa, joka ei minun mielestäni ole edes laaja. Palvelu oli minun mielestäni oululaista peruspalvelua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Ouluttaret!

Osaisitteko sanoa, mistä kannattaisi kysellä kenkiä ja boleroa noiden kahden liikkeen lisäksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Boleroita löytyi ainakin omasta mielestäni niin huonosti, että päädyin omani tilaamaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli sovitusaika Katariinaan eilen. Luulin että sieltä oisin löytäny unelmieni puvun, mutta valitettavasti tarjonta olikin (ainakin tällä hetkellä) vähän suppea.. Mikään puvuista ei ainakaan mua sykähdyttänyt. Toisaalta oon aika vaativa..mut olin vähän pettynyt. Mutta palvelu oli ihan ok. Tilat on kyllä erittäin ahtaat. Mulla oli kolme kaveria mukana ja se oli siinä ja siinä että mahduttiin kaikki liikkeeseen :D

Tämän jälkeen päätin lähteä katsoo Glamour-liikkeen tarjontaa. Siellä mulla kävi tuuri kun myyjällä olikin aikaa sovittaa pukuja.. Ja en ois ikinä uskonu, mutta sieltä mie löysin unelmieni puvun! Puku oli kaikenlisäks kaikkea muuta, mitä olin itse ajatellut hääpuvustani. Aivan upea Demetrioksen merenneitomallinen pitsiunelma. Hintakin oli yllätyksekseni edullinen, verrattuna Katariinan pukuihin! Myyjä oli aika suora sanainen (vaati ostamaan puvun yms.), mutta eipä se kyllä haitannut kun kaikki ihastuimme siihen pukuun. Suosittelen kyllä Glamour-liikettäkin, koska se yllätti kauniilla ja monipuolisella morsiuspuku tarjonnallaan. Kaikenlisäksi siellä oli mukavasti tilaa sovitella ja seuruekin mahtui hyvin! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ai niin, ja valokuvia ei saanut ottaa kummassakaan paikassa morsiuspukujen sovituksissa. Paitsi Glamour-liikkeessä sitten, kun oli päättänyt puvun ostaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään