minnie80

Mistä löytää kiva sukkanauha?

85 viestiä aiheessa

Hei, missä myydään sukkanauhoja? Alusvaateliikkeissä??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpukuliikkeissäkin on sukkanauhoja myynnissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipaisin vinkkiä TOSI halpaan sukkanauhaan ( Tampereelta). Tyyliin euro tai kaksi. Ostan niitä kaksi, jotta jää sulhollekin muisto.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tervehdys!

Minäkin täältä Helsingistä voisin ostaa edullisen sukkanauhan!

Ja kaipailisin vinkkejä edullisista liikkeistä mistä niitä saisi...

Yst.

[email protected]

(Haussa olisi myös luonnovalkoinen huntu, ei liiän pitkä, mutta yli olkapäitten.)

-S-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näppärästihän sellaisen väsää itse. Ja saa vaikka vähän persoonallisemmankin. Metripitsejä saa vähän laajemmassa väriskalassakin  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Avomies kyytsäsi siskoaan ja tämän kaasoa hääpäivänä ja hänet pistettiin hakemaan sukkanauhakin.

Ison omenan stockalta oli lopulta löytynyt

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä ostit sukkanauhan? Ajattelin vaan, kun katsoin morsiuspukuliikkeen sukkanauhavalikoimaa, niin hinta oli mielestäni oli aika suolainen: monet mallit 20 e. Aika kova hinta siitä, että se heitetään kuitenkin illan lopuksi pois.

Toinen kysymys: kuuluuko tuota sukkanauhaa käyttää koko päivä? Mikä ihme sen tarkoitus oikein on? Kyllä minäkin ajattelin sitä käyttää, kun se kerran perinne on, mutta onko sillä oikeastikin joku merkitys?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emotion myymälässä oli kympin pintaan sukkanauhoja. Ja mikä parasta. olivat kokonaan sinisiä, joita oon metsästänyt.

Emotion on ainakin jumbossa, jos Helsingistä lähtee etsimään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin omani Ebayltä, tuli postikuluineen maksaan ehkä n. 5 euroa. Valikoimaa on runsaasti voi löytyä edullisemminkin. Huuto.netissäkin aina silloin tällöin joku myy, jos ei halua lähteä ulkomaisille sivustoille seikkailemaan. Tai kuten todettua, itse tehtynä todennäköisesti edullisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin Sokoksella ja Stockalla on amarin sukkanauhoja, valkosia missä valkonen rusetti, valkonen missä vaaleensininen rusetti ja vaaleensininen missä valkonen rusetti, makso mun mielestä 7,90 että ei paha hinta verrattuna morsiuspukuliikkeiden hintoihin.

:-X :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen nähnyt ainakin sokkarilla ja lindexillä

Omani ostin viime kesänä punanaamiosta (naamiaispukuliike) jossa oli aika monenlaista vaihtoehtoa. No se ei sitten ollut mikään perinteinen, vaan musta, jossa punainen sydän pirunsarvilla  ;D

eikä hintakaan päätä huimannut, muistaakseni n.4€

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kysyn tyhmän kysymyksen, mutta kävin tuolla now & foreverin sivuilla katsomassa sukkanauhoja ja niissä lukee, että ympärysmitta 56cm. Saako sukkanauhaa kiristettyä? Vai onko niitä olemassa eri kokoja? Mulla ainakin toi 56cm tipahtaisi jalasta vaikken mikään hirmu laiha olekaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

H&M:ssä myytiin sukkanauhoja; valkoisia, joissa vaaleansininen rusetti. Hinta oli vain 3,90 € ja olivat mielestäni ihan nättejä.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

siinäpä se kysymys tulikin..  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla punainen röyhelöinen sukkanauha, jossa on punainen sydämenmuotoinen piru ja sen reunoissa musta röyhelö. Turusta Punanaamiosta (myydään mm. naamiaistarvikkeita) ostin ja hinta oli 4,60 €. [smiley=evil.gif]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee musta sukkanauha. :-X

Ostin sen Turun Changesta ja hintaa oli 9e. Sukkanauhaa kiertää silikoninauha, joten pitäis hyvin pysyä stay upien päällä. :) Muualla en ollu tällaiseen silikoninauhaan törmännyt, pysyy kuulemma paremmin ylhäällä. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin H&M:ltä valkoisen pitsisen, jossa on vaaleansinistä ympärillä ja vaaleansininen rusetti - aivan ihana! - hinta 3,90

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sukkanauhan osaa huonokin "käsityöläinen" tehdä helposti itse. siihen kun tarvitsee kangasta ja kuminauhaa....

Itse tein sen nyttemmin jo hoitokodissa asuvan mummini pitsireunaisesta laamapaidasta, sillä muuten en olisi saanut pukuuni "jotain vanhaa". enkä sinistä, siksi ompelin siihen kiinni myös sinisen sydämen. Näin mummikin saa olla juhlassa läsnä. Sulhasen mielesä tämä veto ei ollut kovin romanttinen, kun se on ollut mummin yöpaita ja hänen on otettava se suuhun. ei ois vain pitäny kertoa.  :-[

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Stilissimasta punaisen sukkanauhan, hintaa 12e. Lähettivät kuluitta sen mulle Turkuun Marinetteen  :)

kb55pun.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tekaisin itse.  ;D

Lopputulos on tässä

th_hjutskuja003.jpg

Ja tämä on se poisheitettävä versio

th_hjutskuja006.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin alusvaateliikkeestä Amar-merkkisen sukkanauhan ja maksoin siitä 10,90 e mikä on mielestäni aika paljon. Mutta on tuo ihanakin. Vaaleansininen valkoisella rusetilla. Enpä tienny HenkkaMaukalta mennä katsomaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään