Jump to content
Naimisiin.info

Mistä löytäisin? (alusasut)


Guest Bellis

Recommended Posts

Itsekin olen vähän kierrellyt Oulun alueen alusvaateliikkeitä ja ainakin Stokkalla sain hyvää palvelua. Katselimme Primadonnan kuvastosta korsettivaihtoehtoja ja samoin MarieJo:n kuvastosta. Sanoivat, että voivat tilata haluamani korsetin tarvittaessa. Myyjä neuvoi myös käymään Everlacen liikkeessä Kaakkurissa, heillä kuulemma myös hyvät ja tukevat liivit ja myös korsetteja. Kävin kyseisessä liikkeessä ja heillä olikin yksi malli Ulla-mallistossa joka on tyyliltään hyvin samankaltainen kuin Primadonna (eli istuu hyvin ja on tukeva). Hintaa sekä Primadonnille että näille Ulla-korseteille tulee aikas paljon (n. 170e) mutta tuntui kyllä ihan tukevalta päällä ja korsettia pystyi pitämään myös ilman olkaimia vaikka liivikokoni on 75E.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

itse itseäni lainaten, tuolts toisesta ketjusta:

le slip, annankatu 6 (alusvaatteita)

pieni putiikki, jonne meidät ohjattiin fredrikinkadun morsiuspukuliikkeestä.

loistava palvelu, sellanen vanhempi rouva otti mitat ja toi upeita liivejä ja antoi hyviä vinkkejä.

huiput marie jo liivit ja pikkarit tuli ostettua.

marie jo: http://www.mariejo.com/home/mariejo/EN/default.aspx

Link to comment
Share on other sites

Jos elintasoa (esim. vatsakumpu) haluaa kahlita, eikä tavoitteena ole "puolet pois vyötäröstä", esim. Flexees-tuotteet ovat hyviä. Löytyy eBaysta joka lähtöön, näyttävästi pyöräilyhousumallisista virityksistä korsettimallisiinkin. Itselläni löytyy seitsemän tukiluunomaista kattava, esimerkkikuva ohessa, tilattu eBaysta. Kiinnitysmenetelmänä rintaliivimalliset hakaset koko matkalta. Hintaa tuli Suomeen kuluineen n. 12 euroa. Sikaa säkissä ei kannata lähteä ostamaan, jos tavoitteena on takuuvarmasti sopivat asut.

post-18605-1242724534_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

suosittelen suomalaisen FIGURAN korsetteja!!! korsetit ovat sopivan pitkiä, kokoja löytyy ihan kaikille ja hinnatkaan ei oo päätä huimaavia! jälleenmyyjät löytyypi osoitteesta www.figura.fi

mulla on itsellä puku jossa on ihan ehdoton olkaimettomat rintaliivit tai olkaimeton korsetti ja kun tarpeeksi hyviä olkaimettomia rintsikoita ei löytyny niin ostin Figurasta tuon korsetin, josta saa olkaimet ja sukkanauhat irti! Siis kertakaikkiaan maailman paras korsetti! Valinnan vaikeuttaki oli sillä sieltä löyty varmaan 10korsettia jotka oisin voinu ostaa! Ja korsettia kannattaa kyllä aina sovittaa! Ja mulla oli puvun etumus täynnä tyhjää, mutta nyt tän korsetin oston jälkeen sain rinnat!

Muokattu: , käyttäjä: JuttaEmilia
Link to comment
Share on other sites

Mistähän päin löytyis tämmöselle aika tuhdille morsiolle korsettia. Oon kattellu kaikki alusvaateliikkeet ja siä on aina niitä mun mielestä heppoosia ja vain hakasilla laitettavia korsetteja. Kun haluaisin oikein kunnon korsetin jonka saa takaa kiristää niin paljon kun vain on mahdollista ja että se todellakin tukisi ja hoikentais! Että auttaakaa! kohta pitäs saada mitat otettua korsetin kans mutta olevina sellaista ei vaan löydy ja kun on ongelma tämä vyötärön seutukin... Itte asun satakunnas et jos täst lähistölt löytyis

Link to comment
Share on other sites

Itse aion tilata oman metalliluutetun korsettini CorsetHeavenista .

Palvelu on ollut uskomattoman hyvää, vaikka olen vatvonut ja vatvonut ja kysellyt aina lisää - ovat auttaneet ilomielin. Korsetit ovat myös Suomen hintoihin nähden todella edullisia! Itselläni kuitenkin painaa vaakakupissa eniten se, että tuolta saa standardimitoitettuja korsetteja myös pitkille naisille (saapi kyllä myös mittatilauksenakin). Toivottavasti voin tällä kommentilla auttaa muita pituusongelman kanssa tuskailevia korsetista unelmoivia :girl_sigh: Itse olen siis 182cm ja kaikki tavalliset korsetit loppuvat minulla juuri siihen, missä tukea tarvittaisiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Onkohan tämmönen viritys ihan mahdoton matalaselkäisen puvun kanssa? Jotenkin epäilyttää että toi vatsan poikki menevä naru kiristäisi ikävästi. Ja mistähän noita saisi Helsingistä että voisi sovittaa. Pakko se on kai vaan käydä kaikki erikoisliikkeet läpi...

1396-959716-6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hei, täälläkin apua kaipailisi hyviksi koetuista putiikeista joista löytyisi korsetti. Selän puolelta pukuni saattanee olla aika avonainen joten kovin ylös korsetti ei saisi tulla.

Ja sitten pitäisi korjata kroppani ongelmia rintojen osalta...imetyksen jäljiltä ovat hiukan kärsineet. :girl_cray: Kuppikokokin varmaan muuttunee vielä laihdutuksen ja ajan myötä johonkin C75 luokkaan tästä nykyisestä D:stä.

Link to comment
Share on other sites

Minä olen luovuttanut jo kättelyssä, viimeksi minulla oli olkaimettomat liivit ylioppilaspuvun alla (tosin niissäkin oli silikoniolkaimet, mutta alkuperäiset olkaimet lähtivät sentään irti) ja nekin olivat kokoa liian pienet. Oulun Sukassa täti "ystävällisesti" opasti ettei olkaimettomia tehdä isompana (kuin 75E muistaakseni), koska ne eivät toimi. Sitten hän kuitenkin myi ne minulle hyvillä mielin. Köh, miten sitten nuo voisivat toimia kun ne ovat lisäksi liian pienet? No, kyllä ne välttivät.

Eli kuten sanoin, luovutin, en aio edes etsiä 70H (tai sinne päin, olen lihonut viime aikoina) -kokoisia nättejä liivejä, tilaan suoraan korsetin mittojeni mukaan Bellemodestesta. Tuleepahan tukeva olo, ja varmasti löydän korsetille muutakin käyttöä kuin hääpuvun alla.

Onko kenelläkään kokemuksia Belle Modesten korseteista?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

onko kukaan tilannut sellaisesta netti kaupasta kuin bemine.fi??!

onko laadusta kokemuksia?! tartteis tollaisen valkoisen ja kokonaan sileän korsetin hääpuvun alle...

huomasin tuossa että siellä on samoja malleja kuin muillakin netti sivuilla,mutta huomattavasti halvemmalla :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

vitsi, että mulla on mennyt kauan sisäistää tota aiheen otsikkoa.. olen hiukan miettinyt, että siis mitkä ihmeen ketju-alusasut :D

no niin sitten asiaan..

Olen yrittänyt etsiä (aika laiskasti stocka ja sokos..) kurtistavaa alushametta tai makkarankuorta. Netistä on mm. Maidenformilta löytynyt sellainen, mutta sitä ei saa UK tai USA sivuilta tilattua suomeen..

Toisen löysin Poirierin nettisivuilta ja meinasin heiltä meilitse kysyä onko joku nettikauppa, josta saisi ostettua, mutta eipä löytynyt meiliosoitetta - vaan että kysy morsiuspukuliikkeestäsi, jepjep.

http://www.maidenform.co.uk/store/flexees/12434.html

http://www.maidenform.com/catalog/product....entCategoryId=3

http://www.maidenform.com/catalog/product....entCategoryId=3

Muokattu: , käyttäjä: Katrik
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
onko kukaan tilannut sellaisesta netti kaupasta kuin bemine.fi??!

onko laadusta kokemuksia?! tartteis tollaisen valkoisen ja kokonaan sileän korsetin hääpuvun alle...

huomasin tuossa että siellä on samoja malleja kuin muillakin netti sivuilla,mutta huomattavasti halvemmalla :girl_wink:

Haluaisin kommentoida "ammattilaisena" anonyymisti sen verran, että jos joku myy "samalta" näyttävää mallia puolet halvemmalla kun muut niin asu on takuulla halpatuontiasu Kiinasta. Useinmiten näissä käy niin että tukiluut tulevat nopeasti ulos tai jostain kohtaa sauma ratkeilee.. Kangas ei ole missään määrin yhtä laadukas kun alkuperäisen valmistajan tuotteissa.

Valitettavaa on että kopio malleja myydään tällä hetkellä paljon "oikeiden" valmistajien kuvilla.. :girl_sad: Kuluttajan on hieman vaikea siinä ehkä eroittaa mikä on aito mikä ei..

Ns. Aidoissa on usein valmistajan nimi tuotetiedoissa, koot ovat useinmiten tuumakokoja tai kokoluokituksella 32,34 jne.

Tämä nyt ei ollut mikään mainospuhe, vaan ihan tiedoksi niille joita kiinnostaa asia. On mielestäni ihan ok ostaa edullisempi korsetti, kun tietää että se on "kopio". Ja tietää että laatu ei ole ihan niin korkea. Kurjaa on se että alkuperäisten valmistajien kuvilla myydään näitä kopioita..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Helsingissä näyttäisi olevan useampi Funky Lady Itiksessä, keskustassa, forumilla..

Tiedustelisinkin, että mistä näistä olette saaneet hyvää palvelua? :) (joku oli maininnut saaneensa huonoa palvelua)

Link to comment
Share on other sites

Helsingissä näyttäisi olevan useampi Funky Lady Itiksessä, keskustassa, forumilla..

Tiedustelisinkin, että mistä näistä olette saaneet hyvää palvelua? :) (joku oli maininnut saaneensa huonoa palvelua)

No ainakin Forumin Funky Ladyssa olen aina saanut tosi hyvää palvelua. Siellä kävin aikoinaan mittauttamassa myös liivikokoani ja hups sentään, se tyypillinen virhe löytyi minultakin eli olin käyttänyt ympärysmitaltaan liian isoja rintaliivejä. En sitten tiedä onko joku muu juuri tuolla saanut huonoa palvelua, mutta itse olen ollut aina tyytyväinen

Link to comment
Share on other sites

Onkohan tämmönen viritys ihan mahdoton matalaselkäisen puvun kanssa? Jotenkin epäilyttää että toi vatsan poikki menevä naru kiristäisi ikävästi.

Pari vuotta sitten sai tuohon tarkoitukseen rintsikoiden hakasiin kiinnitettäviä lisänauhoja Lindexistä. Jonkun verran sellainen viritys tietysti vatsapuolelta kiristää, mutta ei omasta mielestäni erityisen häiritsevästi. Tunne vastaa lähinnä kapeaa vyötä, joka on vedetty melko tiukalle.

Link to comment
Share on other sites

Pakko lusikkani laittaa tähän soppaan :) tilasin täältä http://www.corsets-uk.com/index.asp oikean korsetin ja totesin että hinta ja laatu on hyvä. Yritin etsiä korsettia pohjois suomen alueelta mutta petyin pahasti kun minulle oulussa yhdessä liikkeessä myytiin korselettia korsettina.

Teettäminen on toinen vaihtoehto mutta totesin ei ole kuitenkaan siihen asti varaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nostelen hiukan ketjua, hääpukuni on olkaimeton joten tarvitsisin olkaimettomat liivit. Alunperin olin ajatellut korsettia tai vastaavaa koska rintani eivät ole mitkään kovin pienet ja perus olkaimettomissa liiveissä ne vain kipeytyvät ja kylkiä hankaa liivien valuminen. En siis ole muutamaan vuoteen edes käyttänyt olkaimettomia tämän takia.

Nyt olenkin raskaana eli elokuussa ei todellakaan pysty korsettia pukemaan puvun alle. Ja rinnat on nyt jo hiukan kasvaneet joten kasvavat varmaan c:stä d:hen kesänloppuun mennessä.

APUA! Auttakaa ja heitelkää ilmaan liiviehdotuksia puvun alle jotka sopii raskaana olevallekkin. Tai liikkeitä Helsingissä josta saisi kunnon ammattilaisen apua ja josta löytyy liivejä isompiakin kokoja

Link to comment
Share on other sites

^ Kokeile Helsingistä ainakin Funky Ladya. Siellä on asiantunteva henkilökunta ja liivejä isommissakin kokoluokissa. Muistaakseni Fredalla on erityisesti suuria kokoja, mutta kyllä D-kuppia ja sitä isompaakin löytyy myös Yrjönkadun (Forumin yläkerrassa) liikkeestä.

Link to comment
Share on other sites

Löysin Tampereen Sokokselta todella tukevat olkaimettomat liivit. Kuppikokoni on normaalisti F, mutta otin liivit E-kupilla kun tuntuivat paremmalta päällä.

Muistelisin, että F kupillisiakin liivejä löytyi.

Okaimettomissa liiveissä harvemmin näkee isoja kuppikokoja ja harvemmin ovat oikeasti tukevia. Nämä oli siis todellinen löytö ja hintakaan ei ollut paha.

Liivit ovat Copelia merkkiset ja voisin kuvitella että löytyy Helsingin Sokokseltakin.

Link to comment
Share on other sites

Tietääkö kukaan, mistä Tampereelta kannattaisi kysellä (korsettimaista) alusasua näillä spekseillä:

  • tulee luonnonvalkoisen pellavapuvun alle, eli on oltava puuterin- tai persikanvärinen
  • sileä (ei pitsiä, helmiä tai muuta koristehörhelöä, ettei näy epätasaisuutena puvun alta)
  • olkaimet saa olla, koska puvussa on melko leveät olkaimet
  • kuppikoko 80E tms.

Link to comment
Share on other sites

^Morsiusgallerin Scarlett-korsetti voisi olla se mitä haet:

Tässä kuvia ja tietoa Scarlett-korsetista Morsiusgallerian sivuilta

korsettietu.jpg

Edestä korsetti näyttää tältä. Kuvan torson päällä oleva korsetti on hiukan liian korkealla, oikeasti korsetti ylettyy juur rintojen alapuolelle ja mahdollistaa haluamasi kaltaisten rintaliivien käytön.

Edessä on hakaset, joiden avulla saat ensimmäisen kerran jälkeen puettua korsetin päällesi ilman apulaista.

HUOM! Korsetin kankaan kuosi voi poiketa kuvassa olevasta riippuen valmistuserästä. Väri on kuitenkin aina kirkas valkoinen, vaikka näissä kuvissa näyttääkin ihon väriseltä.

korsettitaka.jpgkorsettisivu.jpg

Korsetin materiaali on napakkaa mutta miellyttävää korsettikangasta.

Korsetti on riittävän pitkä, jotta "pömppövatsan" tai "vatsamakkarat" saa hyvin sen alle piiloon.

Korsetin kanssa voit kumarrella lähes normaalisti eikä se yleensä haittaa istumistakaan. Sivusuunnassa sen sijaan ei korsetti jousta.

Korsetti tukee heikkoja selkälihaksia ja antaa ylvästä ryhtiä koko olemukseesi.

Koska korsetti muokkaa vartaloasi, voit jättää puvun hiukan väljäksi, jolloin se laskeutuu hyvin eikä näytä "makkarankuorelta".

http://www.morsiusga...l/korsetti.html

Link to comment
Share on other sites

Mistä löytäisin Turusta (tai Suomessa jostain netistä helposti tilattavassa muodossa) tollaiset sukkanauhapidikkeet? Tilasin korsetteja UK:sta, mut unohdin tilata nuo nauhat, kun ne ois pitäny tilata erikseen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...