tammi08

Muun väriset kuin valkoiset kengät?

288 viestiä aiheessa

Minä löysin pinkit kengät prisman alesta.. Kengissä on pikku korko ja pieniä amuletteja..Tiesin heti etten halua perinteisiä valkoisia hääkenkiä, vaan sellaiset joita voi sitten myöhemminki käyttää.. Voisin vaikka lenkkarit laittaa, mutta uskon, että äitini laittaa siihen stopin.. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse löysin omat korkokenkäni myöskin Prisman alesta. Väriltään vaalean harmaat ja korkoa n.5cm.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla kengät on mustat hopeilla koristeilla, puku on muuten valkoinen, mutta vyötäröllä kulkee musta leveä alue, jossa hopea/strassi/helmikirjailua, eli kengät toistaa sitä teemaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ollutkaan tänne vielä kirjoittanut, vaikka muistin että olisin. :)

Minulla ei ole vielä hankittuna mitään mutta ajattelin sinisiä kenkiä, olisi enemmän käyttöä myöhemminkin niille, saisi samalla jotain sinistäkin päälle. ;)

Mulle tulee tässä kohta kaksi matkaa joten ajattelin katsoa jos tarttuisi sieltä jotkut ihanat mukaan vietäväksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kengät on (valkoiseen pukuun hopeisin yksityiskohdin) sellaiset hopeiset jotka kimaltaa, siis ihan glitterinä joka paikasta. Mutta kulta, musta ja pronssi sopisivat valkoiseen myös mielestäni. Omani ovat biancosta ja muistaakseni noissa väreissä noita korkkareita löytyi. Mutta olen nähnyt paljon kuvia morsiammista joilla on punaiset / fuksian yms. väriset kengät ja ovat näyttäneet oikein ihanilta. Mielestäni on hyvä idea stailata kengät häiden teemaväreihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulta ehdoton ei perinteisille valkoisille satiinikengille! Toiveena on löytää täydelliset hopeat tai nudet korkkarit, joita voi käyttää myöhemminkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee kermanvaalea puku ja siniset kengät. Löysin pitkän etsinnän jälkeen Brandosilta ihan täydelliset kengät täydellisillä koroilla. En voisi kuvitellakaan hääpäivänä käyttäväni jotain 10 sentin korkoja, kun en normaalistikaan osaa enkä pysty sellaisia käyttämään. Ja onhan sen verran ajateltava sulhoakin, olisipa kurjaa jos toinen tuntisi itsensä kääpiöksi... :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rohkeasti vaan värillisiä kenkiä! Mulla oli punaiset kengät, kun puvussakin oli punaista. Myös hiuskoristeet olivat punaisia, ja kukkakimppu tietenkin! Eli laittakaa muitakin juttuja samaan sävyyn kuin kengät, niin sopii oikein hyvin ja on kengille käyttöä myöhemminkin! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä taitaa olla "teemavärinä" (vaikka tuota sanaa vierastankin) vaaleansininen, kimppuun tulee ilman muuta jotain sinistä. Ja kengissä oli toki kriteerinä, että voi käyttää myöhemminkin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löysin Haloselta turkoosin-siniset kengät, juuri sopivalla korolla. Täytyy sitten vain toivoa että sopivat puvun kanssa yhteen ja että puku on tarpeeksi pitkä niiden kanssa. (puku saapuu vasta huhti-toukokuussa) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse päätin melkein heti etten halua valkoisia hääkenkiä vaan tavoitteena oli löytää fuksiat/hopeat korkkarit, joita voisi sitten käyttää myöhemminkin. Tuo myös vähän väriä pukeutumiseen.

...Mutta kolme viikkoa kenkäkauppoja kaiveltuani tulin siihen tulokseen ettei missään ole vielä hyviä siistejä juhlakorkkareita (kaikkialla vaan nahkaa/mokkaa) ja ostin sitten hätäpäissäni kultaiset korkkarit. Väri on ihan ok ja korkkarit siistit, mutta niiden korko on 12cm. Ja eilen tajusin, että jos aion vaihtaa korkkarit illalla ballerinoihin, tulen olemaan 12cm lyhyempi kuin korkkarit jalassa. Ja silloin puku laahaa maata. APUVA! Miten te muut olette ratkaisseet tämän ongelman? Rouvat auttakaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä kun pohtinut että mun on pärjättävä koko päivä niissä kengissä ja haluan voida HYVIN koko päivän :D niin tulin tulokseen että ei korkoa ja mahdollisesti jopa saappaan muodossa...ehkäpä mustat. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun hääkengät on samalla mun "jotain sinistä". Aion laittaa tummansiniset Palmroothin kiiltonahkakengät, joissa on remmi nilkan ympärillä, ja korkoa n. 6 cm. Olen hankkinut ne 10 vuotta sitten lakkiaisia varten, ja niillä on käyty aika monet juhlat. Eivät ainakaan ala yllättäen hiertää. Teen kenkiin kenkäklipsit, joihin tulee kristalleja ja isoäitieni kuvat. Jotkut ulkokengät tarvitsen myös, sillä häät ovat helmikuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä morsio kävi juuri ostamassa itselleen Pink by Paradox:n kengät mallia Autumn :girl_in_love:! Koitin aikani etsiskellä teemaväriin sopivia, matalakantaisia avokkaita mutta eihän sellaisia valmiina löytynyt....Lisäksi nuo oli NIIN ihanat jalassa että varmasti jaksaa koko päivän, en ole koskaan omistanut noin mukavia korkkareita! Ja siis ivoryn värisiksi eivät jää vaikka olivat kauniit niinkin. Ne värjätään oranssiksi, ei kovinkaan perinteinen hääkenkien väri mutta bridezilla on tähän teemaväriin päätynyt... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee tummanvioletit kengät, on aivan ihanat! Alkuun mietin ovatko liian tummat, mutta ovat niin kauniit että päätin olla piittamatta perinteikkyydestä :P

Nimenomaan oli tuo sama ajatus, ettei valkoisille kengille ole jälkikäteen ehkä niin paljon käyttöä, ja muutenkin on hauska säväyttää värikkäillä kengillä :)

Muokattu: , käyttäjä: Ainis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omat kenkäni tulee olemaan valkoiset, vain sen takia koska muuta väriä sille kuosille ei ollut, ja rakastuin ulkonäköön :)

Vaikka olisivat olleet kirkkaan vihreät, olisin ne ottanut :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kotona Biancosta ostetut mustat pitsikengät. Ne ois mun hääpuvun jotain vanhaa, koska olen käyttänyt niitä kerran aiemmin kuopuksen ristiäisissä. Kengät tosin näyttävät ihan uusilta, koska ne olivat kaksi tuntia sisätiloissa jaloissa. Mutta ovatko mustat kengät liian "synkät" hääpuvun kanssa? Kiertelin viime viikonloppuna kaupoilla, enkä löytänyt mitään parempaa. Perus satiinihirvityksiä en halua, oli väri mikä tahansa... Jos niihin laittais jotkut ihanat strassiklipsit, niin tulis sit vähän blingiä ja juhlavuutta niihin... blah, en vaan jaksais lähtee enää etsimään kenkiä :/

Muokattu: , käyttäjä: JennyH

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei oo mustat liian synkät. Ainakaan mun mielestä. Mä suunnittelin ensin pinkkejä, sitten hopeisia ja päädyin mustaan. Katsoin siis lähinnä jo olemassa olevaa kenkäkokoelmaani. :)

Paljon riippuu mallista kuitenkin ja täytyy sanoa, että pitsikengät kuulostaa upeilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Hyvä, että joku muukin on päätynyt mustiin ;)  Meidän äiti vaan "kauhisteli" kuinka synkät mustat kengät ovat :ph34r:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen löysin täydelliset hääkengät, olen ihan innoissani niistä :D tummansiniset korkokengät, joissa avonainen kärki ja vähän blingbling koristeita. En halunnut valkoisia kenkiä, sillä niille ei olisi käyttöä häiden jälkeen. Ja muutenkin, ei mitkään valkoiset kengät ole sytyttäneet ja en halunnut vain tavan vuoksi hankkia valkoisia kenkiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minullekin tulee värilliset kengät. Tai no, oiekastaan kahdet. Sopivia valkoisia ei oikein löytynyt ja sitten nämä ihanuudet osuivat eteen. Eli vihkimisessä ja hääjuhlan alussa pidän ihania hopeisia korkkareita, jotka ova yltä päältä blingbling. Avoin kärki ja ihana nilkan takaa menevä remmi. :girl_pinkglassesf: Nämä oli niin mahtavat, että oli ihan pakko saada, vaikka heti epäilinkin, etten kykene niissä tanssimaan. :ph34r:  Joten ostin sitten toiset matalammat satiinikengät jotka ovat teemavärin mukaisesti fuksian väriset.  :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Turkoosin siniset kiilakorkokengät tulee, pikkuinen rusetti koristaa kenkää ja sirot päällä. Jaksaapahan jalka paremmin ja voi käyttää noin muutoinkin sitten häiden jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään