Jump to content
Naimisiin.info

Vessakäynti hääpuvussa


Piku

Recommended Posts

Vessassakäynti oli hidasta puvussa, mutta onnistui ilman ongelmia. Vanteiden avulla pukua pystyi hallitsemaan tosi hyvin eikä helma päätynyt uimaan pöntössä. Ja mä olin yksin vessareissulla. Meidän hääpaikassa oli tosi tilava invavessa ja se oli tosi hyvä juttu. Toisaalta mun ei tarvinnut käydä kuin kerran vessassa hääjuhlan aikana, joten mä pääsin helpolla...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tätä lukiessa tuli mieleeni, että meinaatko itse tuollaisen hökötyksen asennuttaa? Tai tiedätkö ketään, jolla tuollainen olisi ollut?

En kyllä tuollaisesta ole koskaan kuullut ennen.

Huumorin kukkahan se tuossa Dharmalla kukki... ei kai kukaan nyt tosissaan ottaisi putkea virtsaputkeensa ihan vain helppouden vuoksi ;D Ei nimittäin ole mitään herkkua se katetrin laittokaan (sanoo hän, joka on aina ollut vain laittajana, ei varsinaisen kärsijän roolissa :P).

Minun korsetissani on irrotettavat sukkanauhat, joten irrotan ne vessassa käydessä, mikäli pikkuhousuja ei muuten saa tarpeeksi alas. Laahuksen ja alushameen kanssa olenkin sitten varmaan enemmän ihmeissäni... Tuota väärin päin pöntöllä istumista en kyllä osaa kuvitella  - luulen, ettei se pissa suostuisi ollenkaan tulemaan, jos niin oudosti täytyisi olla :o ??? ;D

:-X

Link to comment
Share on other sites

tuo onnistuu jos juo vain sen verran kuin hikoilee eli ei jää ylimääräistä nestettä kroppaan mikä tulee pissinä ulos.

Kävin 2 kertaa vessassa ja minulla oli pikemminkin ongelmana se etten ehtiny käydä kun päivä kului  niin nopeasti ohi. kaaso nosti takaa vannehameen ylös mulle jolloin kaikki muutkin nousi ylös ja sitten pärjäsinkin yksin. Ja kaaso laittoi helmat kuntoon.

Link to comment
Share on other sites

Pakko kertoa teille eräs morsiamen vessassakäyntireissu tältä kesältä...

Olin kaasona ja morsiamella oli yllä kaksiosainen puku, jonka yläosa oli tiukka korsetti ja alaosa prinsessamainen leveä hame varustettuna suurella laahuksella ja muhkealla tyllialushameella.

Etukäteen juttelin morsiamelle, että voin sitten vessassakäynnin ajaksi tulla pitelemään helmaa ja tämä tuiskahti siihen, että se nyt menee jo ihan överiksi, että ei todellakaan hametta tarvitse tulla kannattelemaan ja kyllä hän nyt itsekin pissata osaa. Hän sanoi, että se on siksikin turhaa, koska hän voi vain avata yläosan ja laskea sitä ihan kuin housuja. En sitten alkanut väittämään, vaan aattelin, että omapa on asiansa miten vessassa käy  ;D

Kun sitten morsian hääaterian jälkeen vessaan meni, hän pyysi minua kuitenkin ovelle vahtimaan, koska naistenvessassa oli vain yksi niin ahdas koppi, ettei koko hääpuku edes mahtunut kunnolla sisään ja ovea oli pidettävä auki. Morsian sitten teki kuten aikoi ja alkoi avata alaosaansa. Pian hänelle valkeni, että jos hän nyt laskee hameen alas, niin se on laahuksineen päivineen mytyssä vessan lattialla. Joten morsian sitten hieman nolona pyysi mua kannattelemaan hametta ja niin tein. Kun sitten asia tuli toimitettua, niin alaosan kiinnittäminen ei onnistunutkaan, koska korsetti oli sen verran tiukka ja ulottui niin alas, ettei hametta saanut sinne alle enää ujutettua ja kiinnitettyä, vaikka alas saikin vedettyä. Joten sitten oli pakko avata korsettikin, jotta hame saatiin takaisin paikoilleen ja lopulta morsian päätyi alusvaatteisillaan sinne pieneen ahtaaseen vessakoppiin  ;D Siellä sitten puin morsiamen uudestaan joidenkin vieraiden koputellessa oven takana, koska tosiaan pidimme sitä ainoaa naistenvessaa varattuna jonnin aikaa  ;D

Joten tämän tarinan opetus on, että kannattaa ihan suosiolla unohtaa ylpeys ja pyytää kaasoa pissavahdiksi   ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ei kai kukaan nyt tosissaan ottaisi putkea virtsaputkeensa ihan vain helppouden vuoksi

Luulen, että suurin osa terveydenhuoltohenkilöistä kieltäytyisi laittamasta katetria moisen syyn vuoksi. Katetri on kuitenkin aina (vaikka kuinka puhtaasti sen panisi) riski saada virtsatietulehduksia, joten sitä ei tulisi panna pelkästään, jotta puku ei likaannu...

Uskon, että Dharma heitti sen vitsinä, mutta päätin silti vastata, jotta kukaan ei oikeasti käy pyytämässä sellaista. Rohkeasti vaan harjoittelemaan kotona ja varoittamaan kaasoa ajoissa! :)

Link to comment
Share on other sites

Luulen, että suurin osa terveydenhuoltohenkilöistä kieltäytyisi laittamasta katetria moisen syyn vuoksi. Katetri on kuitenkin aina (vaikka kuinka puhtaasti sen panisi) riski saada virtsatietulehduksia, joten sitä ei tulisi panna pelkästään, jotta puku ei likaannu...

Uskon, että Dharma heitti sen vitsinä, mutta päätin silti vastata, jotta kukaan ei oikeasti käy pyytämässä sellaista. Rohkeasti vaan harjoittelemaan kotona ja varoittamaan kaasoa ajoissa! :)

No tottahan toki  ;D Eikä kai kukaan haluaisi kulkea pissaa täynnä oleva pussi reiteen köytettynä hääpäivänään ::)  ;D

Link to comment
Share on other sites

En tiedä olenko jo tähän kenties vastannut, mutta vastaanpa nyt.

Elikkä. Kävin pyytämässä aina kaasoa mun kans veskiin (sain siinä samalla hengähdystauon ja rupattelu hetken ihan rauhassa). Kaasohan tuli auttamaan. Eli ensin kaivoimme jostain hameen kätköstä alimman vanteen (takaa), johon keräsimme hameen helmaa. Nostin siis vannetta hartioihin päin ja hame keräytyi vanteen muodostamaan pussiin. Sitten ei muuta kuin pakitusta veskiin, toisellä kädellä alushousut pois ja samaisella kädellä paperia rullasta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Tämä on nyt sitten tosi noloa, mutta kuinka käydä isommalla hädällä hääpuvussa. Taidan minäkin tarvita kaason apua, ja uskon ihan kunnialla selvitä nolostelematta pienemmästä hädästä, mutta entäs se isompi? Mulla kun vielä menee vatsa helposti sekaisin kun jännitän. Nyt alko ahdistaa ja kovin...  :-[

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No voihan kaasot ensi asetella sut pytylle ja antaa helmat syliin ja mennä sit oven ulkopuolelle. Sit huudat ne takaisin pitelemään helmoja kun pyyhit  ;D Mulle ei varmaan tule tuosta ongelmaa, jos nyt ei ihan vetelälle vedä  :-[ Onneks mulla jännittäessä käy just toisinpäin, pitää varmaan hommata sitä kuplatonta apteekista, että vatsa mahtuu korsettiin vielä illallakin eikä vatsa tule kipeäksi.

Link to comment
Share on other sites

Mulla ainakin vatsa hajoaa niin helposti sekä jännityksestä että erinäisistä ruuista, että olen aivan takuuvarma, ettei hääpäivä tule olemaan mikään poikkeus. Olenkin suunnitellut tuota edellä mainittua maitohappobakteerikuuria ja lisäksi noin tuntia tai puoltatoista ennen vihkimistä puolikkaan Tannoponin ottamista. Olen joskus matkoilla puolikasta kokeillut, kun vatsassa lähti kovasti kiertämään ja se toimii mainiosti. Hidastaa sopivasti toimintaa, muttei laita vatsaa kokonaan lukkoon.  ;D Selviää sitten iltaan asti, että pääsee hääsviittiin "turvaan"...

Link to comment
Share on other sites

Hei noi maitohappobakteerit onkin hyvä idea. Olen niitä joutunut antibioottikuurien yhteydessä syömään, ja silloin ovat ainakin auttaneet. Miksen mä tota itse keksinyt. Kiitos tosi paljon vinkistä!

Link to comment
Share on other sites

Voi hyvänen helvetti. Olen sellainen turbopissikone, että mun täytyy kusta kerran tunnissa. Ja jos en juo, niin sitten janottaa ihan kamalasti, kun olen niin tottunut veden litkimiseen. Miten selviän! Mun ois pitäny vaatia pukua sovittaessa, että saan kokeilla miten pissiminen onnistuu... En ollut ajatellut edes tätä. Eihän morsiamet tosiaan seesteisyydessään edes käy vessassa ::) Kaasolle hommia :-/

Link to comment
Share on other sites

pissimistä voi vähentää pidentämällä käyntikertojen väliä. Mun mies kävi niin usein vessassa et se ramppas öisinki joku 3 kertaa vessassa. Se kokeili pidentää päivällä käyntikertojen väliä pikku hiljaa, yleensähän sitä käy vaikka ei ees olis kova hätä, ja viikon päästä se ei käyny enää öisin ollenkaan vessassa, eli rakko venyy aika nopeasti sopivan kokoiseksi  ;D mut ei kannata pinnata niin kauan et saa virtsaputkentulehduksen tai rakko halkeaa  ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest vaniljapingviini

Mieleeni on noussut karmeiseva mielikuva itsestäni tunkemassa väkisin melko pieneen vessakoppiin ja nostamassa tanttua vanteineen kaikkineen korviin, yrittäen samalla pitää sen poissa tieltä ja osumatta mihinkään mähmään. Ei kai se oikeasti ole vaikeaa? En oo ees varma onko sielä invavessaa. Kaaso lupas tulla avuksi jos on ongelmia  ;D

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli suht kapea puku pienellä laahuksella, vannehameessa kaksi vannetta ja vähän normaalia enemmän tylliä. Juhlapaikassamme oli tilava invavessa, mutta tarvitsin silti avustajaa vessassa käymiseen, jonkun piti pitää pukua takaa pöntön päällä, omat kädet loppuivta kesken... :-/

Karmeaa sähellystä, josta tuskastuneena luovuin vannehameesta heti häävalssien jälkeen; loppuilta sujui huomattavasti helpommin. ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...