Jump to content
Naimisiin.info

Vessakäynti hääpuvussa


Piku

Recommended Posts

??? Ois kesällä häät ja yksi asia askarruttaa mieltä, miten vessassa käynti onnistuu hääpuvussa. Puku on vielä sellainen jossa on sellainen alushame jossa rautalankakehikko... ja pitkä laahus. Vessa on hääpaikassa tosi pieni. Ongelmia on monenlaisia... :-/ :o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei piku mä oon pohtinut tota samaa juttua! Mulle tulee aika leveä vanteinen alushame ja juhlapaikan wc on aika ahdas. Mä oletan etten selviä ilman kaason apua vessareissusta. Vai onko alushame riisuttava aina hädän hetkellä, heh? Vai vaan pidäteltävä? Mäkin kuulisin mieluusti vinkkejä tähän onkhelmaan... Rouvat, kuinka olette selvinneet?

Link to comment
Share on other sites

Vannehameen kanssa vessassa käynti onnistuu paremmin kuin hyvin. ;D Sen kun nostat vaan vannehametta ja samalla helmaa ja istut pöntölle. Jos käytät sukkanauhoja, niin homma hieman mutkistuu... Jos et ole ujo, niin kaasohan voi aina pidellä helmaa.

Link to comment
Share on other sites

Jotkut myös suosittelevat vannehameen kanssa vessassa istumista pöntölle väärin päin, eli se vesisäiliö jalkojen väliin. Ja jos on sukkanauhat niin kannattaa laittaa alushousut sukkanauhojen päälle. ;)

Link to comment
Share on other sites

Miulla oli kanssa niitä helmoja jonkun verran ja vannealushame myös. Kaason kanssa piti käydä vessassa.  ;) Onneksi meidän juhlapaikalla oli inva-WC, oli vähän enemmän tilaa.  ::) Kaaso kasasi kaikki helmat ja liehukkeet kasaan ja siinä sitä sit kökittiin.  ;D

Yksi kaverini oli joutunut joka vessareissulla riisumaan koko hääpukunsa, kun sitä helmaa oli ollut niin paljon...  ::)

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli kyllä tosi pieni vessa hääpaikassa ja kyllä mä siellä vannealushameineni pärjäsin ihan yksistään (ei sinne kaasoa olisi mahtunutkaan mukaan) aivan hyvin. Eihän siinä ole muuta kuin nostaa vaan koko satsi ylös.

Link to comment
Share on other sites

Mulla ei ollut vannealushametta vaan tosi runsas tyllialushame, puvussa pitkä laahus ja lisäksi mulla oli vielä pitkä huntu. En uskaltanut riskeerata ja lähteä säheltämään yksin, vaan kaaso tuli mukaan pitelemään helmoja... Siellä kikateltiin vessassa ihan niinkuin ennenvanhaan... ;D

Kun minä olin kaasona siskolleni, heidän hääpaikassaan oli pienet koppivessat. Ei auttanut muuta kuin laittaa koko wc lukkoon morsiamen vessakäynnin ajaksi ja siellä hän sai tehdä asiansa kopin ovi sepposen selällään...:) Hänellä oli vannealushame, minä kaasona avustin hameen ylös, mutta itse toimituksen aikana en helmoja pidellyt... Että silleen... ;)

Link to comment
Share on other sites

Mulla ei kyllä ollut laahusta, mutta oli iso vannealushame ja sukkanauhatkin. Ei ongelmaa, vessassakäynti sujui helposti, kunhan muisti ottaa vessapaperin käteen ENNEN pyntylle istumista. Kun kädet piti kiinni hameiden reunoista, niin oli tosi vaikea kurkotella kauas paperitelineeseen.

Mä näkisin, että on aivan sama, miten päin pyntylle istuu (laahuksen kanssa varmaan eri juttu), sinne se vannehame mukavasti sujahti vesisäiliön päälle takanakin.

Link to comment
Share on other sites

kokemusta ei ole mutta jutun olen kuullut  :P Eli vannehameen voi nostaa ns. hartioille. Eli kasaa helmat ylös ja vetäisee vannehameen takaa kainaloihin. Tällöin hameosa jää vannehammen sisälle. Kannattaa kuulemma kokeilla pari kertaa kotona, että tekniikka pelaa heti ekalla kerralla jos kiirus vessaan tulee  ::)

Itsellä on se hyvä puoli, että kotona kun häät pidetään ja vessa on suht suuri voin yksinkertaisesti vaan ottaa puvun pois vessassa käydessä. Mutta mulla onkin vetoketju takana eikä mitään riviä nappeja, joten se käy nopeasti ja kätevästi.

Ja tarkistakaa tietenkin ihmeessä, että onko paikassa Inva-vessa, koska siellä mahtuu paremmin hameen kanssa sitten sähläämään.

Link to comment
Share on other sites

kokemusta ei ole mutta jutun olen kuullut  :P Eli vannehameen voi nostaa ns. hartioille. Eli kasaa helmat ylös ja vetäisee vannehameen takaa kainaloihin. Tällöin hameosa jää vannehammen sisälle. Kannattaa kuulemma kokeilla pari kertaa kotona, että tekniikka pelaa heti ekalla kerralla jos kiirus vessaan tulee  ::)

Jepulis, justiinsa näin :) Kainaloissa se pysyy kivasti aisoissa, mut silti, kuten mainitsin, on tosi vaikeaa liikuttaa kättä kauas, joten se paperi ensin käteen ;D

Mä testasin myös kotona etukäteen, mut no prob, ihan iisiä oli.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tässä tuli mieleen eräs häätaika josta luin. Eli morsiamen tulisi häissä käydä (ainakin ensimmäisen kerran) pissalla ulkona. Jos pissaa jonkun pehmeän päälle (nurmikko tai mätäs) niin tietää kuulemma helppoja ja pehmosia synnytyksiä. Eli ei muuta kuin helmat korviin ja puskan taas lirkkimään =)

Ei ehkä ollut ihan käytännön neuvo mutta jos ei muu auta  ;D

Link to comment
Share on other sites

En voinu olla miettimättä, että mitä jos menee maha sekasin ja tulee ripuli... kuvitelkaa kun kaaso pitää toisella kädellä nenästä ja toisella helmasta. Morsian nolona pöntöllä ;) Hihii....

Link to comment
Share on other sites

En voinu olla miettimättä, että mitä jos menee maha sekasin ja tulee ripuli... kuvitelkaa kun kaaso pitää toisella kädellä nenästä ja toisella helmasta. Morsian nolona pöntöllä ;) Hihii....

Ei saa pelotella!!! Kamala ajatuskin :o

Link to comment
Share on other sites

En voinu olla miettimättä, että mitä jos menee maha sekasin ja tulee ripuli... kuvitelkaa kun kaaso pitää toisella kädellä nenästä ja toisella helmasta. Morsian nolona pöntöllä ;) Hihii....

tää on yksi minun "suosikki"  ::) hääpainajaisista...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Mä olen sellanen massulla jännittäjä eli jos en juokse pissillä ni massu on ihan sekasin ja sisään ei tule kukaan muutamaan hetkeen eikä muuten tääkään tyttö tule ulos hetkeen!

Tota mätäs juttua olis kiva testata... Varsinkin kun meidän juhlapaikan ympäristössä on kerrostaloja....

Link to comment
Share on other sites

Pikkusiskolla (tulevalla kaasollani) oli vanhojentansseissa koulun isoin vannehame jonka isosisko oli näperrellyt... Sillä oli kuulemma hieman hankaluuksia kun piti pikkupikkuvessassa vaihtaa tamponi...

Link to comment
Share on other sites

Tässä tuli mieleen eräs häätaika josta luin. Eli morsiamen tulisi häissä käydä (ainakin ensimmäisen kerran) pissalla ulkona. Jos pissaa jonkun pehmeän päälle (nurmikko tai mätäs) niin tietää kuulemma helppoja ja pehmosia synnytyksiä.

Heh, täytyy sitten lähteä Helsingin keskustassa johonkin hankeen pissimään ;D.

Link to comment
Share on other sites

Tässä puhuu viimekesän "apukaaso" jonka tärkein tehtävä oli juuri helmojen pitely vessassa ja sukkanauhojen kiinnitys toimenpiteen jälkeen ;D . Voi olisinpa silloin älynnyt käskeä laittamaan ne pikkuhousut päällimmäiseks... Kylläpä olette viisaita!

Link to comment
Share on other sites

Minä en käynyt vessassa ollenkaan. Ei onneksi tullut koko häiden aikana ollenkaan vessahätää... Yleensä olen mahalla jännittäjä mutta onneksi se naimisiinmeno taisi olla niin jännittävää ettei mahakaan ehtinyt mukaan.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Minä en käynyt vessassa ollenkaan. Ei onneksi tullut koko häiden aikana ollenkaan vessahätää... Yleensä olen mahalla jännittäjä mutta onneksi se naimisiinmeno taisi olla niin jännittävää ettei mahakaan ehtinyt mukaan.  ;)

;D Tai sitten on pidettävä paastoa tai ainakin syötävä vähän vähemmän edellisenä päivänä  ;D Tosin sitten voi tulla heikko olo...

Link to comment
Share on other sites

;D Me juuri eilen mietimme kaasoni kanssa tätä juttua, että hänen siis täytyy avustella minua wc- käynneillä. Minulle tulee alushameeseen onneksi vain yksi vanne, joten se kaiketi nousee ihan kivuttomasti ylös...Täytyy vain siis kokeilla ja testata, minne sen laahuksen tukkii toimituksen ajaksi  :o

Olen nähnyt eräissä häissä sellaisenkin tapauksen, että morsian pissi saunatilan lattiakaivoon, koska vessat todella olivat kapeat, hyvä että niihin mahtui muutenkaan, saati sitten hääpuvussa! Siinä vaan kaasot kannattelivat helmoja. Tässä on tietty riskinsä, täytyy todella kaikki helmakangas olla pois lattialta, ettei satu vahinkoja :P

Link to comment
Share on other sites

Onneksi on naikkarit niin ei tarttee tätäkään asiaa enää itsekseen pohtia ;D

Mulle tulee pitkä huntu, eikä laahusta nosteta taakse napilla, joten oon kyllä tätäkin hommaa miettiny... Ei ois hirveen hienoa jos huntu uisi pöntössä tai muuta vastaavaa.

Link to comment
Share on other sites

Mäkin olin vähän peloissani vessa-jutuista ennen viimekesäisiä häitäni - eniten sitä että saako morsian juosta koko ajan vessassa kun mulle tulee usein hätä varsinkin kun jännittää...  :-[ Söin ennen häitä pari viikkoa maitohappobakteereita ettei vatsa menisi sekaisin jännityksestä (oli kaiken lisäksi sairaan kuumaa - muistattehan viime heinäkuun) ja se tepsi kyllä niin loppujen lopuksi ei tullut häissä kuin pieni hätä ja se hoitui helposti pikkuvessassakin - kasasi vaan kaikki syliin, mutta toisaalta mulla ei ollu kuin yksi vanne alushameessa. Että kyllä se sitä. Onnea vaan matkaan! :)

Link to comment
Share on other sites

Kiitos kaikille vastanneille vinkeistä!  ;D

Tätä on muuten tullut jonkun verran mietittyy.   :-[

Mietin myös et jos sataa vettä, ja joka paikka on täynnä mutaa, niin kiva häärää vessassa ja sotkee puvun..   :o    :'(

Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä..    :) Jos ei muu auta niin kuuraan vessan ennen sinne menoo..   ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...