aLiina

Puku jota ET laittaisi...

572 viestiä aiheessa

M384B.jpg

M384B.jpg815012f.jpg

Tuo "pick-up skirt" ei vaan oo mun juttu! Ja näissä homma on viety ihan liian pitkälle! NIIIIIIIIN jenkkiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Anskutin,

minusta ensimmäinen laittamasi puku oli nätti.

Tuo tyynyliinapuku sai kyllä mutkin repeemään. Morsian halusin ilmeisesti käyttää yöpukuaan hääpukuna, ja muutti vielä viime tingassa mieltään "haluun sittenkin laahuksen". :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

260507: Niinhän täällä monelle käy, että löytääkin jotain nättiä. Selailin sivuta 20 asti, ja monessa oli ideaa, vaikka en olisi laittanut välttämättä täysin sellaisenaan muuntelematta.

1953c.jpg

Tämä näyttää siltä, että kaino morsian olisi ängennyt liian suureen kaula-aukkoon täytettä hätäpäissään. Mutta ei, se on suunniteltu tuollaiseksi! :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse asiassa tuo yllä oleva on mun mielestä ihan kiva :P

Itse en laittaisi mitään tosi 80-lukulaista enkä sellaista viritystä, mikä paljastaa esim. vatsaa. Ihan lyhyttä hamostakaan en laittaisi.

(Niin tai siis en olisi laittanut..)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onhan se muuten, paitsi yhdessä suhteessa. Monissa puvuissa on yksi kamala kohta ja muuten kiva.

Ja onhan se myös vähän ikävää valmistajia/suunnittelijoita kohtaan, että he tekevät parhaansa ja sitten haukutaan. Kaikkia on vaikea miellyttää, ja siksi pukuja on monenlaisia. Tuntuu vaan joskus, että erikoisuudentavoittelu kääntyy itseään vastaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämmöisiä en laittaisi päälleni: Carmela Suteran suunnittelma Guns ‘n’ Rosesin musavideolta

wedding-dress.jpg

Jean-Paul Gaultierin suunnittelemia:

00370f.jpg00360m.jpg

Muoks. Ja lisää: (Musta toi kuvan mies muistuttaa Putinia. Siis jos se olis nuorempi.)

weird%20wedding%20dress%20106026.jpgweird%20wedding%20dress%20wwf.jpgweird%20wedding%2076%20ers.jpg

Tässä on myös jotain omituista:

full_MM001126.jpgfull_MM001126c.jpgfull_MM001126b.jpg

Tässä Diorin ja Christian Lacroixin tapaan:

00580m.jpg00420m.jpg

Ja vielä Victor&Rolf: (Huomaa silmät/aika pelottava)

100030402.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Playing the Future

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
gio006(1).jpg

Tää on tosi tylsä! Tuo poikkiraita tekee puvusta vielä tosi arkisen. :P

Ihana puku :-X . Täällä on ollut tosi paljon ihan nättejäkin pukuja. Karua, kun on oikeasti otettu kuva jonkun hääpuvusta - siis ne kuvat, joissa näkee selvästi, että kyseessä jonkun hääkuva - ja hihitelty sille (olkoonkin, miten ruma ja 80-lukulainen tahansa). Ei olisi pitänyt varmaan edes selailla ketjua, mutta ihmetytti, että täällä on oikeasti tällaisestakin keskustelu, kun makuja on ihan yhtä monta kuin pukujakin. Jokaiselle jotakin, mikä tuntuu omalta siis :) .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

90 % tällä hetkellä muodissa olevista puvuista on sellaisia, joita en laittaisi. En pidä ollenkaan noista "pyyheliina kiedottu vyötäisille"-vedostuksista, sekä kamalista lantiolla törröttävistä ruusukehörsötyksistä tähän tyyliin:

3287_b1_080320000137.jpg

Tuo puku olisi oikein kaunis, jos siinä olisi sellainen normaali, yksinkertainen laskeutuva helma.

Tässä tuollainen pyyheliina vyötäisillä -inhotus:

3233_b1_061013201125.jpg

Myöskään useimmat nauhasomisteet eivät minua miellytä.

Muokattu: , käyttäjä: Ella

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hihii

mä ainakin laitan hattivattipuvun päälleni, enkä kerro miehelle millanen puku mulle tulee.. :lol:

näkee vasta alttarilla... :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

condom_wedding_dress.jpg

bertini_bodice_full_aug_06.jpg

En laittaisi... Malli on karsea ja puku on tehty kondomeista :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En laittaisi... Malli on karsea ja puku on tehty kondomeista :lol:

Voi jestas!!! :grin::grin: Kyllä on joku mielikuvitusta käyttänyt!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Voi jestas!!! :grin::grin: Kyllä on joku mielikuvitusta käyttänyt!

Mitähän ne sukulaiset sanois kun kävelis tommosessa alttarille? Ihana yllätys kaikille... :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun silmiin ei kanssa istu enää nykyään tuo "yritän nyt sitten näyttää muka hoikemmalta ja pyyheliina vyötäisillä" puvut <_<

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Semmonen hirvee kermakakku-unelma. Hervottoman kokonen rusetti persiin päällä ja kunnon puhvihihat.. pitsiä rintakehän ja tissien päällä jne... absolut nou nou

Joku tykkää ehkä mä en laittas ikikuuna päivänä päälle. Useimmiten näkee isokokoisilla ihmisillä ja isontaa vielä entisestään. Itsekkin moinen olen mut mun päälle tuommosta ei sais kyllä mistään hinnasta :rolleyes:

Itse aioin läskeineni survoutua nättiin halterneck pukuun ja oon päättäny näyttää siinä hyvältä ;)

Tuo kortsupuku ois kyllä ollu "varteenotettava" vaihtoehto :grin:

Muokattu: , käyttäjä: m.a.n.z.i.c.c.a

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aiheesta ihana kuvagalleria osoitteessa http://www.bridalwave.tv/frock_horror/

Omat lempi-inhokit:

Frock%20Horror%20106.JPG

- Miksi sulhasen pitäisi nähdä vaivaa sukkanauhaa etsiessään?

Frock%20Horror%2095.JPG

- Tähän häämarssiksi ehdottomasti Star Warsin Imperial March

Frock%20Horror%2088.JPG

- 158-kiloinen puku haastaa käymään toisenkin kerran lenkillä ennen vihkimistä. Lisää täällä

Ja koska ketjun aiheena oli nimenomaan 'puku jota et itse laittaisi', en sen suuremmin itse pahastu, vaikka oman pukuni kaltaista rökitettiin muutama sivu takaperin tylsäksi ja persoonattomaksi. Kaikki täällä varmaan aikuisina ja rokotettuina ihmisinä hoksaa, että mielipide on mielipide, ja vain hyvin harvoista puvuista pitäisi ihan oikeasti lynkata joko niiden suunnittelija tai käyttäjä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No, Jordanin eli Katie Pricen pukua tuskin kukaan laittaisi päällensä.** Itse etsin juuri pyyheliinapukua, materiaalia olisi saatava pois näkyvistä, miksi en valitsisi pukua, joka luo suotuisan näköharhan? ;)

Oma inhokkini alla. En ymmärrä "makkarankuoren" (vaikka henkilö olisikin varreltaan norja) ja alempaa alkavan röyhelön yhdistelmää. Jonkinlainen semiprinsessa?

**Jordan pukuineen esim. täällä.

weddingdressac9.jpg

weddingdressac9.18df1e61c5.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ainakaan nähnyt tätä vielä täällä... Itse haluan nimenomaan vyötärörypytyksellisen puvun, niin mahtavan yllätyksen se tuotti "haihduttaessaan" vyötärönseudulta ~10 kg. Paksulta näytän vieläkin, mutta en NIIN paksulta :P

2513947.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viimeisimmän kuvan tyttö ei tuossa asussa olisi varmaan saanut lupaa tulla kovinkaan moneen kirkkoon ;) Sen kummemmin kuin "Putinin morsian"kaan. Ja mä kun luulin nähneeni jo kaiken alalta "aivan liian paljastava hääpuvun etumus"...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole vielä pukua, mutta tämän ketjun läpikäytyäni tiedän mitä EN halua!!! ;)

Aivan kamala kavalkadi kyllä, huh huh. Sain tän päivän naurut täältä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puku nyt jotenkin vielä menettelee, mutta tommosta päähinettä en laittaisi. Miten toi malli näkee edes kävellä catwalkilla? :D

sisi.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

uhhuh mitä pukuja. :blink:

Mutta toisaalta oli pari ihan nättiä mitkä voisin vielä huolia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Makuja on monenlaisia ja mielestäni nuo joidenkin mielestä "liian tavalliset" ovat nimenomaan yksinkertaisen tyylikkäitä ja juuri minun makuuni. Vartalotyyppihän vaikuttaa paljolti siihen minkälainen puku kannattaa valita, itse en pidä siitä, että laitetaan sellainen puku joka nyt on "in", vaikka se ei sopisi lainkaan ko. henkilölle. Nuo 80-luvun hörhellykset ei ole kyllä minunkaan makuuni, mutta muotihan muuttuu ja silloin ovat varmaan näyttäneet ihan ok. Myös liian paljastavat puvut ovat inhokkien listalla. Nimimerkillä punaisessa mutta yksinkertaisessa rouviintunut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ tyttö unohti kiireessä laittaa puvun päälleen ;D tai sit se oli niin iso, ettei mahtunu autoon, ja piti pukea vasta kirkossa... tai sitten toi on polttareissa esiintynyt strippari ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään