Jump to content
Naimisiin.info

Puku jota ET laittaisi...


aLiina

Recommended Posts

  • Replies 571
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tässä muutama puku joita en laittaisi:

http://www.victoriascollection.com/product...72144V&no=3

http://www.victoriascollection.com/product...872142&no=3

Hyi olkoon... noissa on muutamat isoäidin esiliinat laitettu uusiokäyttöön.. :grin:

Ps. Kuvittelenko, vai näyttääkö tuo ekan kuvan malli mieheltä?! :lol:

Muokattu: , käyttäjä: annika27
Link to comment
Share on other sites

Ymmärrän pointin paremmin kuin hyvin. Minusta nuo olkaimettomat puvut näyttävät kaikki samanlaisilta, vaikkei niissä mitään sinänsä rumaa olekaan.

Niinhän ne useimmat näyttävät, kuten yllä sanoinkin, mutta minusta tuo Viiru08:n postaama on silti kauniimpi kuin useimmat niistä... ;)Tästä taas voisin sanoa itse, ettei "missään nimessä näin tavallista":

3bd4_1_sbl.jpg

Ja kauhea tuo Snowdropin postaama housuasu :o (Tosin itse en erityisemmin pidä housuista muutenkaan...)

Link to comment
Share on other sites

uppee1wu8.jpg

uppwee2sy0.jpg

^^ En voinut olla laittamatta näitä kahta. En vain kästiä. Mainostavat olevansa mitä "every bride wants". No, siihen onkin laskettu varmaan yhteen jokaisen morsiamen unelmapuvut!

Ja sitten seuraavat. Tuon sinisen voisin kuvitella jonkun tädin päälle häihin ja tuo toinen kuva on vaan jotenkin niin mauton! Tai voihan olla, että tuo sininen olisi päällä hieno, mutta tuossa näyttää hirveältä!

uppee2zh9.jpg

uppee3vm3.jpg

Jos joku laittamistani puvuista pitää, niin mielelläni kuulisin syitä! Ihan mielenkiinnosta vaan, se on vain hyvä että makuja on erilaisia! :)

Muokattu: , käyttäjä: Karkkis
Link to comment
Share on other sites

Tässä muutama puku joita en laittaisi:

http://www.victoriascollection.com/product...72144V&no=3

http://www.victoriascollection.com/product...872142&no=3

Hyi olkoon... noissa on muutamat isoäidin esiliinat laitettu uusiokäyttöön.. :grin:

Ps. Kuvittelenko, vai näyttääkö tuo ekan kuvan malli mieheltä?! :lol:

Mun mielestä kuvissa on sama tyyppi :D Ja näyttää kyllä aika miehiseltä, varsinkin ekassa kuvassa... ;)

Link to comment
Share on other sites

Hih, tässä sen taas näkee, minun mielestäni Rosetan laittama puku on aivan ihana! :lol:

Jos alun "hattivattipukua" ei ota vakavissaan vaihtoehdoksi, niin yksi pahimmista on kyllä ollut se, missä hääpuvun takana roikkui "tyynyliina" laahuksena... Nauroin sitä eilen nukkumaan mennessäkin. :grin:

En myöskään itse laittaisi mitään "lanteita paljastavaa", ja vaikka esim. kasvit ovatkin kivoja, niin ehkä omissa häissäni pukeutuisin mieluummin kankaaseen... ;)

Link to comment
Share on other sites

En myöskään itse laittaisi mitään "lanteita paljastavaa", ja vaikka esim. kasvit ovatkin kivoja, niin ehkä omissa häissäni pukeutuisin mieluummin kankaaseen... ;)

Niin... Mun (tuleva) mies on kasvibiologi, pitäsköhän mun sitten pukeutua kasveihin? :D Olis ainakin kunnon teema... ;)

Link to comment
Share on other sites

Täytyy tämän ketjun faneille suositella käyntiä turkkilaisessa pukuliikkeessä :grin: Sieltä löytyvät juuri nämä kermakakku-puhvihihat-pinkit tekokukat-hörsellyskoltut... ilman sellaista ei pääse hyviin naimisiin ;)

Minun kirjailtua, a-linjaista, laahuksellista pukua hämmästeltiin kun se oli niin "tyhjä, steriili ja tylsä" :blink: Ehdotettiin vaihtamaan tuollaiseen karkkiksen postaaman tyyliseen, mutta sähkönpinkkinä versiona...nam.

Meikkikin (olin mielestän tehnyt aika sotamaalauksen) oli "hääpäivälle ihan riittämätön", minulla kun ei sinistä luomiväriä ollut, eikä vaaleanpunaisia läikkiä poskilla, tai edes valkoista glitteriä luomien alla. Yrittivät sitten lisäillä siihen sitä, tätä ja tuota, mutta kaikelle tuli kyllä tiukka ei...

Anoppi siitten pelasti minut helvetissä palamiselta ostamalla iiiihanan ( :rolleyes: ) valkoisen glitter-tekokukkakimpun...

Sori OT, tuli vaan tästä ketjusta hyvät muistot mieleen :rolleyes:

Ja esimerkkikuva:

1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hih, tässä sen taas näkee, minun mielestäni Rosetan laittama puku on aivan ihana! :lol:

Onhan se tavallaan kaunis, mutta jotenkin vain minusta liian "tavallinen" (sellaisesta sen esimerkkinä laitoinkin)... ;) En kyllä toisaalta pidä tyllihörhellyksistäkään ;)

En myöskään itse laittaisi mitään "lanteita paljastavaa", ja vaikka esim. kasvit ovatkin kivoja, niin ehkä omissa häissäni pukeutuisin mieluummin kankaaseen... ;)

:lol::grin:

hNade, ihania kertomuksia :) Ja pinkki on minusta kyllä ihana väri, mutta sitä pidetään ilmeisesti aika "kitschinä" hääpuvun värinä (ainakin Suomessa ja täällä UK:ssa)...? ;)

Muokattu: , käyttäjä: Rosetta
Link to comment
Share on other sites

Tää on hauska ketju kahdella tapaa: joko löytää oikeasti omaan makuun mahtavia mekkoja tai sitten saa nauraa silmät kyynelissä!

Toi vessapaperiluomus aiheutti lähinnä :blink: . Varsinaisesta kierrätyksestä mun mielestä ei voida puhua, sillä paperi lienee käyttämätöntä ( <_< ) ja just tuohon tarkoitukseen ostettua. Tai jos jollain on sitten tullut vähän ylimääräistä veskipaperia hankittua mille ei ole ollut muuta käyttöä :mellow: ? Erikoinen idea sinänsä laittaa ne sitten häämekkoon..

Mutta joo, voihan sen sitten kierrättää toki hääkäytön jälkeen! Sinne vaan mekko huusiin roikkumaan ja siitä saa repästä tarvitsemansa palan! Siinä vasta kierrätystä!

Pakko vielä vähän tähän tarkentaa, että joo noi vilkkuvat ja pinkit ei oo niitä mun makuun mahtavia :rolleyes: .

Muokattu: , käyttäjä: Timotei
Link to comment
Share on other sites

Tämä ihanuus löytyi UFF:lta mun polttareissa... Ei ollut tarkoitus etsiä hääpukuja mutta nuo jotenkin kaikessa kauheudessaan pisti silmään sieltä muun sälän joukosta ja pakko oli vähän mallata, josko olisin vaihtanut oman pukuni esim. tähän... :blink: Järkkyä!!!

post-8900-1203979562_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:lol: Rowanin laittama vilkkumekko on kyllä jotain melko järkkyä, mutta kyllä sivulla 2 aLiinan tyynyliinapuku vie ehdottomasti voiton kaikista ainakin sen puolesta, että vielä vuosien jälkeenkin repeän sen nähdessäni aina yhtä täydellisesti :P:lol:
Link to comment
Share on other sites

0332-017.jpgTää muistuttaa jotenki palloa, eestä saattaa olla nätti mutta ei ainaskaa mun mielestä takaa...

plate1.jpg

Nää on mulle jotenki liian....no te tiedätte mitä tarkoitan!!!

wedding_dress_f.jpg

Pitsiunelma

hopeback.jpg

Wedding%20Dress%202050119%20PK-Wedding-Dress%2019.01.05%20006.jpg

wedding%20dress%200371.jpg

Ylin: IHANA!!!!!! AAH!!! :-X

Keskimmäinen: Tulee mieleen päiväpeitto, verho, patalappu, tai mummolan olohuoneen liina. :lol:

Alimmainen: R-E-P-E-S-I-N :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...