Jump to content
Naimisiin.info

aLiina

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jonkinlaisia julkkiksia hekin, jalkapalloilijoiden vaimojen tyylia viikonlopun WAG wedding sumasta...

nevilleMOS_468x671.jpg

Emma Hadfield & Gary Neville (Mancherter Unitedin kapteeni ja Englannin pelaaja) - puku Amanda Wakeley

carrick1PA1706_468x639.jpg

Lisa Roughead & Michael Carrick (Mancherter Unitedin ja Englannin pelaaja) - puku Christian Lacroix

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

^Joo, taitaa olla sama naismaku, niin samannäköiset naiset ovat löytäneet :lol:

Tuo puku on kyllä aivan hurjan kaunis, yksi kauneimmista kuninkaallisten hääpuvuista, mitä olen nähnyt. Olen aina ihmetellyt, että miksi niin monilla kuninkaallisilla morsiamilla on suhteellisen umpinaiset puvut (Letizia, Mette-Marit, Mary), mutta nyt oli ihanaa nähdä jotain poikkeavaa.

Muokattu: , käyttäjä: Niphderil
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kaipa se on etikettijuttu. Kirkossahan ei ainakaan sais oikeesti olla olkapäät paljaana (vaikka voishan tietty pitää jotai boleroa hetken mut en nyt mene siihen) ja varmaan jos nyt jonkun ni kuninkaallisten pitäis noita kirkkoperinteitä jaksaa noudattaa. Ja ehkä tulevat hallitsijat ei oikein mielellään sais hihhuloida olkaimettomien muotimekkojen perään vaikka kaikilla kavereilla just ny sellaset oiskin :). Dignity ennenkaikkea.

Ehkä toi marie sai pitää paljastavampaa koska siitä ei ole tulossa kuningatar? (eihän? vai onko :D)

Tämä on siis spekulaatiota, ei faktaa.

Link to comment
Share on other sites

^Ei ole tuleva kuningatar :)

Olen itsekin miettinyt, että varmaan etiketistä on kiinni. Onhan se toisaalta ihan selvää, että kuninkaallisten pitää olla tuollaisissa asioissa paljon tarkempia kuin normaalin ihmisen. Mutta mun mielestä tuossa Marien tapauksessa on osattu yhdistää etiketti ja pukumuoti tosi onnistuneella tavalla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hmm, ehkä noi pitkät hihat ja umpinaiset puvut liittyy myös käytännöllisyyteen. Aika monet kuninkaalliset häät on huhti-toukokuussa ja juhlallisuuksiin kuuluu hääparin kärrääminen vaunuissa tms. ympäripitkin kaupunkia. Voisi tulla vilu jossain olkaimettomassa, avonaisessa puvussa. Ja ehkä myös nuo hihallisiin pukuihin verhoutuneet prinsessat näkyvät paremmin väkijoukolle heidän huiskuttaessaan parvekkeelta. Mene ja tiedä :) .

-NtiKesäheinä

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...