Jump to content
Naimisiin.info

Suihkutettavat sukkahousut, kokemuksia?


Emäntä

Recommended Posts

Törmäsin laivan parfymeriassa minulle uuteen tuotteeseen eli Suihkutettaviin sukkahousuihin. Kiinnostaisi tietää onko kenelläkään kokemuksia niistä? Ajattelin, että voisi olla aika kätsyt hääpäivänä, jos on kuuma. Minä ainakin jotenkin aina onnistun tavallisiin sukkahousuihin ja sukkiin saamaan sellaisia rumia poikkiviivoja ja jopa silmäpakoja näine kynsineni ja ne on niin tukalan kuumat helteellä. . Hintakaan ei niillä ollut päätä huimaava...tarkkaan en muista, mutta jotain 11€ se oli. Myyjä kehui tuotetta, mutta se kai kuuluu toimenkuvaan ;D Siis jos jollain on kokemuksia, jakakaa tietonne, että kannattaako ostaa! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Merkeissä on varmaan erojakin, mutta esim. Artdecon Spray On Leg -makeup (saa kosmetologeilta ympäri maata) ei tosiaankaan tahraa. Mutta kyseessä on siis todellakin MEIKKI eikä mikään vaatekappale - minusta sukkahousut on naurettava nimitys.

Eli toki vaatteen alapinnalle (sille joka on meikattua ihoa vasten) jää mistä tahansa meikistä jäljet, jäähän pelkästä hiestä esim. paidan kaulukseen jäljet. Mutta ei siis leviä tai tahriinnu pitkin poikin, kestää vesi tai skumpparoiskeet jne koska tavallisesta kasvoille tarkoitetusta meikistä poiketen "kuivahtaa" iholla levityksen jälkeen.

Artdecon tuote ainakin on niin peittävä ja värisävyjä on useita, että en voi uskoa että joku sanoisi ettei näe eroa. Iho näyttää todella tasaiselta ja sametin pehmeältä ja aion ehdottomasti käyttää olkavarsiin ja yläselkään tätä avonaisen pukuni kanssa parin viikon päästä.

Mutta sääriin en nyt pitkän hääpuvun kanssa tietenkään meikkiä laita - kesämekkojen kanssa käytän tätä kyllä  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Muakin kiinnostais tietää tosta hintatasosta vähän enemmän.. Sääret mulla tulee olemaan piilossa, mut käsivarsista olis kiva saada tasasen väriset.. Eikä sit rusketusrajatkaan varmaan olis esim. selässä niin räikeenä.. Tosin ei ole kiva jos mekon yläreuna on sit ihan siinä meikissä.. :o

Link to comment
Share on other sites

Mie löysin kans noita tuotteita Hakaniemen sokoksesta ja oli jopa jossakin alennuksessa, taisi olla poistotuote, eli ei ole mennyt kaupaksi, mutta tais maksaa noin 10 paikkeilla joten päätin ostaa ja kokeilla itsekin, kun jaloissa on aina jotain mustelmia, joten kyllä kaikki on oikeassa, kyseessä on enemmänkin meikkivoidetyyppinen, jota oli mielestäni melko hankala levittää isoille aloille. mutta hyvä vinkki,että sitä voi kokeilla esimerkiksi avonaiseen selkää ja dekolteehen, se pitäisi kyllä kokeilla, sillä mulla on vahingossa tullut eräs rusketusraita selkään, jonka saisi tällä ehkä peitettyä. myös olen todennut aivan mahtavaksi tuon lumenen bodycreamin, josta saa vähän rusketusväriä, mutta hyvin levittyy, eikä jää rajoja, ja se antaa vähän kimallettakin, sitäkin voisi laittaa.

Mutta sukkahousuina ajattelin ihan käyttää stay uppeja itsekin, mutta huom huom myyjä sanoi että stay uppien alle ei saa laittaa siihen tarranauhakohtaan ainakaan mitään kosteusvoidetta, muuten ei tartu ihoon niin hyvin. joten pitääpi muistaa tämä.

Link to comment
Share on other sites

Olin kaverini häissä kaasona ja siellä oli toisella kaasolla sellainen purkki mikä tosiaan kulki nimellä suihkutettavat sukkahousut. Aineen piti purkin mukaan jopa auttaa kengän hiertymiin, eli estää niitä niinkuin sukkahousut. Noh siinä sitten kaikki 4 kaasoa suihkutettiin sitä jalkoihin ja sääriin, mutta kukaan ei huomannut mitään eroa ja itselläni oli jalat ihan hiertymillä jo keskivaiheessa juhlaa etten päässyt kunnolla edes kävelemään. Joten minun mielestä ihan täyttä rahan haaskausta. Merkkiä en kyllä muista.  :P

Tuo "meikkivoide" on nyt sitten ihan eri asia kuin tämä ja siitä en ollut edes ennen kuullut, joten siitä ei ole kokemusta.  Kuulostaa kyllä lupaavalta, hitsi ku ois kuullut siitä muutama viikko sitten niin oisin voinut omissa häissä sitä käyttää, rusketusrajat kun olivat aika hassut puvun suhteen. ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Joku kyseli Artdecon meikin hintaa... Spray on leg makeup maksaa n. 24,-, pullo riittänyt vähän toista kesää vaikka kaikissa kekkereissä on käytetty...

Artdecolla on myös tuollainen vain kevyesti sävyttävä vartalovoide "Golden touch body cream", iso purkki maksaa reilu kolmekymppiä.

Näitä  - ja muita laadukkaita Artdeco-meikkituotteita ;) - saa siis kosmetologeilta ja erikoisliikkeistä. Jälleenmyyjien yhteystiedot maahantuojalta: www.ailaairo.fi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Toi nice legs, mitä on testattu yhteishyvässä on myös vedenkestävä. Ei lähde suihkussakaan ilman saippuaa. Saippua on siis se juttu, millä saa pois. Tuote ei siis missään nimessä korvaa sukkahousuja. Ei siis todellakaan auta hiertymiin. Tämä on siis varmaankin samantyylinen kuin mainittu art decon tuote. Lähinnä meikkityylinen, peittää ihon epätasaisuudet ja antaa kauniin kiillon. Lentokentällä ainakin toistaiseksi vielä myynnissä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tuossa Yhteishyvän testissä lukee, että "Valitsen väriksi toisiksi vaaleamman sävyn, sillä jalkani ovat luonnostaan täysin valkoiset." MUTTA mulle on aina noi kaikkein vaaleimmatkin sävyt melkein kaikista tuotesarjoista (puhun nyt siis meikkivoiteista, sääret on todennäkösesti vielä valkosemmat) liian tummia, mahtaakohan olla tänkin kohdalla niin?

Kuulostaa meinaan aika hyvältä tuotteelta. Laitan mitä todennäköisimmin stay-upit, mutta harkintaan menee tämä tuote käsivarsien osalta (pari arpea mulla kans jotka vaatis peittämistä + saan herkästi mustelmia joten oletettavasti niitäkin on myös hääpäivänä ...).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

itselläni ei ole noista suihke sukkahousuista minkäänlaista kokemusta ja siksi kiinostaa että peittääkö joku edes niistä hyvin punaisuutta? Minulla on toisessa jalassa paljon tuliluomia(punaisia laajoja aluita) ja olisiko keino saada ne pois näkyviltä näillä suihke tuotteilla? onko ne siis hyvin peittäviä? (: niin ja siis meikkivoiteella ei ainakaan peity.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...