Hääpuvun pesetys TRE


Guest Nemo(Guest)

Recommended Posts

  • 4 months later...

tämä nostetaan nyt...mulla likanen puku odottaa pesua ja tuntuu, että tampereella ei ole mitään "hyvää" pesulaa...esim. yhdessä sanottiin, että puvun pesu kestää kuukauden kun tekevät sitä muiden töiden lomassa...siis häh... :-?

eli jos joku on pesettänyt pukuja (muitakin kun hää) tampereen pesuloissa, pliis kertokaa kokemuksia/hintoja...muutamassa peseulassa sanottiin myös, että helman ja laahuksen lika ei lähde kemiallisessa pesussa...kokemuksia??? entä hintaluokkaa???

kokemukset itse pestyistä puvuista kelpaa myös.... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Täällä ollaan kans yritetty kuumeisesti metsästää Tampereelta hyvää pesulaa, mutta tuloksetta. Omassa morsiuspuvussani on mm. ohuita helminauhoja ja -kirjailuja yläosassa ja vähän pelottaa, että puku menee pilalle vähänkin "kokemattomamman" käsittelyssä.

Eli ilmeisesti ei auta muu kuin viedä puku pesetettäväksi morsiuspukuliikkeen suosittelemaan pesulaan Helsinkiin seuraavalla käynnillä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Oman pukuni pesetin pesulassa nimeltä Pesulax, joka on Messukylässä. Vinkin sai Muotitalo Tyynelästä. Puvusta tuli hohtavan puhdas vaikka helma oli aika kauhean näköinen. Hinta 58 € ison laahuksen kanssa. Oliskohan ollut 50 € ilman laahusta. Puvussani on myös tylliä reilusti omasta takaa. Pesussa tais mennä pari viikkoa, mutta olen tyytyväinen  :D

Link to comment
Share on other sites

Oma pukuni pesetettiin Nekalassa pesulassa, firman sivut ovat osoitteessa http://www.viinikanpesula.fi/. Hintaa tälle operaatiolle tuli alle 30 euroa ja pesetys kesti alle kaksi viikkoa, sillä mieheni sanoi sen sinne viedessään, että ei ole kiire.

Soitin tuonne pari viikkoa sitten. Sanoivat hääpuvun pesetyksen olevan alk. 50€.

Link to comment
Share on other sites

Itsellä puvun pesetys myös edessä, kohde on jo kyllä tiedossa eli Pesutähti itsenäisyyden kadulla (heti rautatietunnelin jälkeen)   ;D

Hinta morsiuspuvuille on heillä vakio, 50 e ja simppelit puvut 26e

Aluksi soittelin sol:lle ja viinikanpesulaan mutta molemmat luokittelivat puvun pesetyskulut vähintään 80-90 euroon alkaen siis...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Itse voisin laittaa kommentin tuosta Pesutähdestä. Puku tuli pesusta takaisin ehjänä ja puhtaana, hohti kuin uusi vaikka olikin myös useamman kuukauden odotellut puhdistusta (hiekkoineen ja ruohonvihreyksineen) :D

Muutenkin palvelu oli erinomaista niin viedessä kuin hakiessa ja tosiaan kaikenkaikkiaan olen erittäin erittäin tyytyväinen.

Suosittelen ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Kaivetaanpa tämä esille! Eli kokemuksia/suosituksia/hintatietoja Tampereen alueen pesuloista kaipailen vielä minäkin. Puku odottanut jo kohta puoli vuotta pesulaan menosa, toivottavasti lähtee vielä puhtaaksi... Sifonkista pukua olen pesettämässä.

Nyt on puku pesetetty! Vein puvun Messukylään Pesulax-pesulaan ja puhdasta tuli. Pesu maksoi laahuksettomalle aika yksinkertaiselle sifonkiselle puvulle 40 eur. Aikaa meni reilut 3 viikkoa, kun viedessä sanoin, että puvula ei ole kiirettä. Voin suositella, hyvää ja ystävällistä palvelua!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Riksu22 : Itse vein pukuni tuonne Pesutähteen ihan noin vain, viikkoa aiemmin vain soittelin paikkoja läpi ja kysyin hintoja. Eivät siis tienneet tuonko pukuni heille ja jos niin koska :) Oman käsitykseni mukaan voit aivan hyvin viedä pukusi "lisukkeineen" suoraan pesulaan, kyllä he sitten osaavat sanoa pesevätkö siellä vai onnistuuko kotona. Huntu ainakin helposti latistuu kotipesussa ja sitä ei usein suositellakkaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 9 months later...

Pukuni on pestävänä Viinikan pesulassa, hinta 80e. Pukuni on ollut elokuusta asti pussissa "muhimassa" kun en ole saanut aikaiseksi pesetystä aikaisemmin. Lika on siis ehtinyt jämähtää tiukkaan ja kemiallisella pesulla sitä ei enää saa irti, tämän uskoisin nostavan hintaa kun joutuvat näkemään enemmän vaivaa. Puku on satiinia, siinä on laahus ja ainakin viisi kerrosta erinäköisiä hörhöjä helman alla. Hinta mielestäni ok ja aikaisemmin olen ollut tosi tyytyväinen kyseisen pesulan työhön, suosittelen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Morsiuspukuja en ole pesettänyt, mutta sifonkisia, koristehelmilläkirjailtuja juhlapukuja useammankin PESUTÄHDESSÄ ja tyytyväinen olen ollut laatuun ja hintaan ja ammattitaitoon. SOL-Lielehdessa kesän kynnyksellä puolisoni piti allekirjoittaa, että saa käyttää tahranpoistoainetta ja se ei luottamusta herättänyt. Soitin, että en haluakaan pesettää pukuani ja kun menin sitä hakemaan oli minua varten säästetty väärä puku ja omani olikin ehtinyt mennä pesuun. Tuli kyllä ehjänä ja puhtaana takaisin. Eikä tahranpoistoaine ollut vienyt väriä, mutta SOL:n taidan jatkossa jättää väliin ja luotan PESUTÄHDEN ammattitaitoon.

Link to comment
Share on other sites

Täältä luin kokemuksia ja vein hääpukuni Pesutähteen Itsenäisyydenkadulle. Puvussa oli ketjurasvaa ja ties mitä (sifonkia, valkoinen, helmi- ja lasikorsiteet). En edes olettanut puvun puhdistuvan, mutta tuli erittäin puhdasta jälkeä ja nopeasti! Hinta oli mielestäni 50e, joten vielä halpakin. Suosittelen oikein lämpimästi, myös palvelu oli ystävällistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...