Guest Tetzi

Mitä laitat hiuksiin/päähän?

243 viestiä aiheessa

Täällä ollaan ehkä tultu toisiin ajatuksiin hunnun suhteen :D Löysin nimittäin viikonloppuna nettiä selatessani niin ihania huntuja, sellaisia kevyitä ja huomaamattomia. Katsotaan nyt vielä mihin ratkaisuun päädyn. Aivan ihania hiuskoruja ja pantoja kyllä täällä muilla.

Voisitko laittaa kuvia löytämistäsi kevyistä hunnuista? Itse en ole löytänyt vielä pukuakaan, joten hunnun pohdinta ei ole ihan vielä ajankohtainen. Todennäköisesti haluaisin kuitenkin jonkinlaisen hunnun, mutta tyyli riippunee sitten aika paljon puvusta ja kampauksesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä ollaan ehkä tultu toisiin ajatuksiin hunnun suhteen :D Löysin nimittäin viikonloppuna nettiä selatessani niin ihania huntuja, sellaisia kevyitä ja huomaamattomia. Katsotaan nyt vielä mihin ratkaisuun päädyn. Aivan ihania hiuskoruja ja pantoja kyllä täällä muilla.

Voisitko laittaa kuvia löytämistäsi kevyistä hunnuista? Itse en ole löytänyt vielä pukuakaan, joten hunnun pohdinta ei ole ihan vielä ajankohtainen. Todennäköisesti haluaisin kuitenkin jonkinlaisen hunnun, mutta tyyli riippunee sitten aika paljon puvusta ja kampauksesta.

Tässä on pari jotka löysin lightintheboxista, en saa kuvaa suoraan tähän liitettyä:

http://www.lightinthebox.com/two-tier-tulle-with-n-a-chapel-veil_p323150.html

http://www.lightinthebox.com/1-Layer-Elbow-Wedding-Veil--0061-RRTS6-_p170102.html

Tämän tyyppisiä löytyy kyllä varmasti kotimaisistakin nettikaupoista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiukset ovat lyhyet ja vaaleat, joten haluan pientä kiharaa kehystämään kasvoja ja ehkä sormilaineita. Jotain yksinkertaista, panostan enemmän pukuun ;) Huntua en halua, ei tässä enää mitään neitsykäisiä olla kun on lapset ja kaikki. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tulee olemaan sen varran koristeellinen hääpuvun helma, että jotenkin tuntuu että huntu tekisi kokonaisuudesta turhan raskaan. En myöskään oikein pidä tiaroista..

Mielikuvissa kukka jonkunlaisen kiharakampauksen koristeena tuntuisi hyvältä idealta.. Ehkä lilja tms. Ja tämä nyt sitten taas riippuu siitä, millainen kimppu tulee. Mutta ehkä konsultoin myös kampaajaa asiassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselleni tulee ainakin sulkakukkia (3 oli paketissa, mutta en ole vielä varma laitetaanko ne kaikki) Hunnun kanssa veivaan eipäs-juupas. Toisaalta olisi kiva pitää kerran elämässä huntua, mutta toisaalta ottaisin sen kuitenkin pois jossain vaiheessa iltaa, joten... Vaikeeta nämä päätöksen tekemiset, pienetkin!!! :ph34r:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee valkoinen birdcage huntu silmien eteen. Huntu kiinnitetään kauniilla hiuskammalla, jossa on strasseja. Kampauksesta tulee vintage-henkinen nuttura.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

gorgeous-austrian-drilling-haircomb_drklpp1351654021536.jpg

^^ Tuollainen hiuskoriste tulee päähän :) Huntua ei ainakaan näillä näkymin, koska itse hiuskoru on iso ja näyttävä.

Muokattu: , käyttäjä: hanna11

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin laittaa korun mikä tulee otsalle ja ehkä esim. murattia hiuksiin. Tai sit vaan jompaa kumpaa jos kumpikin yhdessä on liikaa :)

Tai sit tässä kerkeää vielä mielipide muuttumaan monta kertaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päähän tulee itse askarreltu toispuoleinen hiuspanta, jossa on punainen paljettisydän.

Tähän tyyliin:

C5744A3A.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huntua tuskin laitan, mutta aion itse tehdä hiuskoristeen parista tärkeästä valokuvasta, ikäänuin sellaisen viuhkan. Tästä ajatuksesta se koko teema-ajatus lähti, että laitetaan vanhoja kuvia esille. Sulhanen toivoi jopa kuvauspistettä, missä vieraat saavat ottaa itsestään kuvia ja niitä sitten lähetellään ympäri sukua :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku kaunis hiuskoriste tai tiara on suunnitelmissa laittaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joko kukkasysteemi tai tuollainen aikaisemmin linkitetty koristekampa. Ei ainakaan tiaraa eikä missään nimessä huntua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä haluaisin kukkia. Ei missään nimessä huntua (tuntuu hassulta näin pitkän yhteiselon jälkeen) tai mitään kruunua/tiaraa/muuta kimaltavaa - ei sovi mun tyyliin. Oon miettinyt jotain hiushärpäkettä (onks fascinator näistä käytettävä nimi?) tai kukkia hääkimpun sävyyn. En normaalisti käytä valkoisia vaatteita, ja nyt kun on tulossa kokovalkoinen mekko, niin haluan värikkään kimpun ja ehkä myös hiusjutut, kynnet ja kengät. Punaisen ja oranssin sävyjä.

 

Mulla on tummaksi värjätty tukka, jonka sulhon toiveesta leikkaan taas lyhemmäksi eli sit on "poikatukka". Kovin fantsuista kampauksista on ihan turha haaveilla, joten siksi hiuskoriste saa olla näyttävä. Miltä tää teistä kuulostaa, vai olisko sittenkin hyvä olla valkoinen hiuskoriste, etten näytä ihan riikinkukolta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kivitasku, kuulostaa mun mielestä oikein kivalta! Lyhyissä hiuksissa saa olla näyttävä koriste ja se voi todellakin olla värikäs. Itseäni tylsistyttää aina, kun näen morsiamen päälaelta kantapäähän saakka valkoisissaan. Valkoinen on toki perinteistä ja näin, miksei tyylikästäkin, mutta värikäs kimppu ja hiuskoriste (tietysti mielellään keskenään samaan sävyyn) ovat aivan yhtä valideja vaihtoehtoja. Värin valinnassa kannattaa vain ottaa huomioon hiusten väri, eli jos se on kovin tumma, tummat hiuskoristeet eivät erotu hiuksista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee huntu, jota aion käyttää vain vihkimisen ajan. Varmaan lisäksi muutama kristalli tms. (pinnillä), että vähän jää jotain hunnun riisumisen jälkeen. Ei mitään isoa hiuskoristetta tai tiaraa kun puku on jo itsessään sen verran näyttävä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista *Tiuku*! Täytynee kysyä vielä myös sulhon mielipidettä, mutta tottahan se nyt suostuu ;) Nyt oon miettinyt klipsulla/pannalla kiinnitettävää härdelliä, jossa olisi hääkimpun sävyyn (punaisia, oransseja) silkkikukkia. Joko kukkaseppelemäisesti tai sitten ei.. Mustasta tukasta luulisi värikkään erottuvan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse suunnittelin tilata jotain Etsyltä, onko kellään kokemusta ks. kaupasta? Tuolla on niin monta upeaa hiuspantaa, että heikottaa... mutta vähän arveluttaa tilata kun ei tiedä yhtään minkä laatuista työtä yksittäiset toimittajat tekevät... Vielä ihanampaa olisi tietysti löytää joku aito vintagekoru. 

 

Suunnitelmissa siis nimenomaan panta, ei kampaa kun ei sellainen liukkaissa hiuksissa pysy. Vai onko kukaan saanut kampaa/solkea pysymään lyhyissä ja harvoissa hiuksissa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon vähän kahden vaiheilla. Olisi ihana laittaa huntu, koska sitä saa mahdollisesti käyttää vain kerran elämässä. Saisin myös käyttää äitini vanhaa ja kaunista huntua.

Toisaalta olen pitkään halunnut laittaa bird cage-hommelin, koska niitä verkkoja oon ihannoinut aina ja naiset on musta aina olleet tyylikkään näköisiä niissä.... :) Olen miettinyt myös sitä, että kirkkoon laittais hunnun mutta sitten juhlapaikalle vaihtaisi sen bird cagen... hmmm.. saa nyt nähdä. Tietysti puku vaikuttaa myös, eli millainen tulee ja mikä päähine parhaiten sopii.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Itse suunnittelin tilata jotain Etsyltä, onko kellään kokemusta ks. kaupasta? Tuolla on niin monta upeaa hiuspantaa, että heikottaa... mutta vähän arveluttaa tilata kun ei tiedä yhtään minkä laatuista työtä yksittäiset toimittajat tekevät... Vielä ihanampaa olisi tietysti löytää joku aito vintagekoru. 

 

Suunnitelmissa siis nimenomaan panta, ei kampaa kun ei sellainen liukkaissa hiuksissa pysy. Vai onko kukaan saanut kampaa/solkea pysymään lyhyissä ja harvoissa hiuksissa?

 

Etsy.com on kokoelma miljoonasta eri myyjästä joten palautett voi olla laidasta laitaan. Ite en kyllä muista ainakaan lukeneeni mitään negatiivista. täällä on myös ketju missä keskustellaan kyseisestä sivusta ja ostoista sieltä...

 

edit. löyty   http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php/topic/109728-etsycom-verkkokauppa/

 

Oon vähän kahden vaiheilla. Olisi ihana laittaa huntu, koska sitä saa mahdollisesti käyttää vain kerran elämässä. Saisin myös käyttää äitini vanhaa ja kaunista huntua.

Toisaalta olen pitkään halunnut laittaa bird cage-hommelin, koska niitä verkkoja oon ihannoinut aina ja naiset on musta aina olleet tyylikkään näköisiä niissä.... :) Olen miettinyt myös sitä, että kirkkoon laittais hunnun mutta sitten juhlapaikalle vaihtaisi sen bird cagen... hmmm.. saa nyt nähdä. Tietysti puku vaikuttaa myös, eli millainen tulee ja mikä päähine parhaiten sopii.

 

just sama...

Muokattu: , käyttäjä: emmma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Itse suunnittelin tilata jotain Etsyltä, onko kellään kokemusta ks. kaupasta? Tuolla on niin monta upeaa hiuspantaa, että heikottaa... mutta vähän arveluttaa tilata kun ei tiedä yhtään minkä laatuista työtä yksittäiset toimittajat tekevät... Vielä ihanampaa olisi tietysti löytää joku aito vintagekoru. 

 

Suunnitelmissa siis nimenomaan panta, ei kampaa kun ei sellainen liukkaissa hiuksissa pysy. Vai onko kukaan saanut kampaa/solkea pysymään lyhyissä ja harvoissa hiuksissa?

 

Etsy.com on kokoelma miljoonasta eri myyjästä joten palautett voi olla laidasta laitaan. Ite en kyllä muista ainakaan lukeneeni mitään negatiivista. täällä on myös ketju missä keskustellaan kyseisestä sivusta ja ostoista sieltä...

 

edit. löyty   http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php/topic/109728-etsycom-verkkokauppa/

 

Kiitos vinkistä, en ollutkaan huomannut koko ketjua! ...ja taas siellä meni muutama tunti selaillessa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hunnun kanssa on kyllä niin eipäs juupas olo. Jos tulee, niin tulee sellainen pitkä ja vain vihkimisen ajaksi. Sen jälkeen jokin yksinkertainen ja kaunis hiuskoriste, mutta ei tiaraa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hanna11, ihana hiuskoriste sinulla :girl_in_love: Jotain tuon tyylistä olen itsekin etsinyt! Jos saa kysyä, niin mistä hankit sen? Etsy.comista tilaamista olen miettinyt, mutta jotenkin se arveluttaa että tuleeko siinä jotain ongelmia.....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos on yhtään epävarma tuon hunnun laittamisen suhteen, kannattaa pukusovituksen yhteydessä sellaista kokeilla. Eipähän jää sitten harmittamaan. Itse olin jo vähän sitä mieltä, etten taida huntua laittaa, mutta kun sain sen ylleni puku päälläni, en siitä enää voinut luopua. Hyvä myyntikikka morsiusliikkeen myyjältä!  :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin hiuskoristeen täältä Kyseessä siis jonkin sortin kiinafirma, koska jouduin maksamaan tullimaksuja tuolta tilatessa.  Koru oli ihan samannäköinen kuin kuvassa ja tosi nätti livenä eli sinänsä voin suositella kyseistä verkkokauppaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään