Mitä laitat hiuksiin/päähän?


Guest Tetzi

Recommended Posts

Mulla on sellainen hääpuku, jonka laahus alkaa selästä aika ylhäältä, niin etten tiedä sopiiko sen kanssa huntu. Hunnun pitäisi olla tosi lyhyt jotta se ei menisi liikaa päällekkäin mekon oman tyllikerroksen kanssa - en halua ns. kermaa kermakakun päälle. ;-)

Olen miettinyt hiuskoristetta - jotain pantamaista joka toisi jotain kivaa näyttävyyttä myös hiuksiin jos huntu jää pois.. pohdiskelin juuri eri vaihtoehtoja blogissani. Halun myös välttää liiallisen prinessatyyin.. eli kampaus täytyy olla tarpeeksi rento, eikä liikaa pönöttävä juhlakampaus.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Jotenkin mitkään kimalteet, kukat, hunnut, tiarat, hiuskoristeet jne. ei tunnu ollenkaan omilta. Haluan panostaa kauniiseen niskanutturaan ja pukuun, uskon, että niissä koen itseni jo tarpeeksi juhlavaksi ja ennenkaikkea - itseni näköiseksi.  :girl_smile:

 

Niin siinä kuitenkin kävi, että hiuskoru on ostettu odottamaan ensikesää, mutten ole edelleenkään varma, käytänkö sitä. On tää vaikeeta ;)

Link to comment
Share on other sites

Mä olin päättänyt, että menen koekampaukseen ilman mitään koristeideoita ja mietin asiaa sitten kampaajan kanssa. Koskaan en ole kokenut huntua omakseni, tykkään yksinkertaisen tyylikkäistä asioista. Myöskään tiaraa en halunnut välttääkseni liikaa prinsessamaisuutta. Kampaus tehtiin ja todettiin, että siihen tarvittaisiin jotain, esim. kukka. Violetista (teemaväri mustan lisäksi) kukasta puhuttiin, mutta mistään en löytänyt sopivan väristä nättiä tekokukkaa. Tekokukan olisin ottanut siksi, että se ei ainakaan nyykähtäisi. En myöskään löytänyt violettia oikeaa kukkaa. Tästä johtuen päädyin valkoiseen nättiin kukkaan, jotta värejä ei tulisi liikaa. Kuvia jälkeen päin katselleena totesin, että valkoinen oli tosi hyvä valinta kukan väriksi. Se sointui tosi nätisti pukuun ja erottui erittäin tumman ruskeista hiuksistani tyylikkäästi. Eikä kukka nyykähtänyt, kuten vähän pelkäsin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä olen aiemmin halunnut päähäni jonkun tiaran, koska tykkään kaikesta mikä kiiltää. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin siltä, että en sellaista laita, jotenkin vaan ei tunnu sopivan epämuodollisen ja kesäisen juhlan luonteeseen, että yksi hilluu tiara päässä. Toinen syy on oikeastaan se, että kun päädyin (yllätyksenä itsellenikin) valkoiseen hääpukuun, voisin ehkä käyttää sen kanssa äitini aikoinaan omissa häissään käyttämää valkoista pääkoristetta. Se on eräänlainen valkoinen kukkarykelmä, josta laskeutuu muutamia "haituvia" ja  siinä on sellainen kampakiinnitys. Äidilläni oli se pään päällä lyhyehkössä kiharakampauksessa, se toimitti ikäänkuin hunnun virkaa, mutta itse ajattelin että sen voisi hyvinkin sijoittaa jotenkin epäsymmetrisesti pään toiselle sivulle, jos nyt kukaan tajuaa mitä selitän. Täytyy sitten kampaajan kanssa neuvotella, onnistuuko se millään järkevällä tavalla ja jos ei, niin sitten ehkä joku kukkakoriste olisi kiva. Huntua en osaa kuvitella itselleni, sotkeutuisin varmaan heti siihen tai se jäisi kiinni johonkin auton oven väliin. :D Jos olisi pakko ottaa huntu, sellainen lyhyt, olkapäille ulottuva olisi ihan söpö.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Minulle tulee huntu (jotain lainattua :) ) ja nuttura, johon todennäköisesti joku hiuskoru.

 

Kirkossa ja juhlan alkuosan minulla oli alaosasta kimallekirjailtu huntu (yletti puoleen selkään). Ennen vihkimistä otetuissa kuvissa sitä ei ole, koska halusin jotain yllätystä sulhaselle kirkkoonkin. Päässä oli lisäksi hiuskoru nutturan toisella puolen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...