Yotuel

Rintojen teippaus

76 viestiä aiheessa

APUA HYVÄT NAISET!

Vihkimiseen on viikko, ja pitäisi keksiä, miten rinnat näyttäisivät mahdollisimman muhkeilta (silikoneja ei siis todellakaan ehdi laittaa ;)). Pukuni yläosa on korsettimallinen, olkaimeton, ja sen alle mulle tulee triumphin olkaimeton korsetti (joka on lähestulkoon yhtä tyhjän kanssa rintojen tukemisen kannalta, sen homman hoitaa käytännössä vain napakka puku).

Puku myötäilee nyt kauniisti povea, mutta miten ne rinnat saisi sieltä vielä vähän pullottamaan? 8-) Onko kokemusta jostakin teippisysteemeistä? miten ne laitetaan? Vai laitanko lisätäytteitä liiveihin? (Haluaisin siis rinnat nimeomaan yhteen, niin että rintojen välinen vako näkyisi. Kyselin myyjältä, että kannattaisiko vielä vähän tiukentaa yläosan yläreunaa, mutta silloin on vaarana kainalomakkarat :o

Olen todella kiitollinen kaikista hyvistä vihjeistä!

Ai niin. Koetin jo niitä kummallisia silikoniliivejä jotka napsautetaan keskeltä yhteen, enkä ollut vakuuttunut.

Muoks. Muokkasin otsikkoa ketjua paremmin vastaavaksi. B

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No minä ainakin aijon ostaa sellaiset Unique brat, just ne jotka napsautetaan kiinni keskeltä.

Ei mitään havaintoa miten sen vaon saa näkyviin, sitä minäkin haluisin, mutta on pääasia että minä näytän siltä että mulla ON rinnat  :o

T: pienirintainen 8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkälainen se sun yläosa on ylhäältä. Mun puvussa nimittäin on valmiiksi kaarrettu se yläosa rintojen päälle niin ei niitä voi saada pullottamaan vaikka tekisi mitä. Tosin rinnat näyttää isolta vaikka siellä kaarteen alla ei mitään oliskaan  ;D Mulla on yks sellanen suora korsetti toppi kotona, mut mulla ainakin alkaa pullottaa kainaloistakin se tavara jos kiristän sitä kauheesti. Mulla on hääpuvun alla olkaimettomat liivit, joissa on ainakin desi geeliä ja ne kohottaa hiukan, mutta pienillä tai keskikokoisilla rinnoilla oikein saa vakoa aikaiseksi ilman olkaimia. Sitä teippiähän on muuten myynnissä ainakin hm:ssä et ei luulis tulevan kauheen kalliiksi kokeilla. Varmaan se pitäs vetää rinnan alta viistoon kainaloa kohti, mut sithän sinne rintsikan kuppiin jää tyhjää nurkkaan. Sen vois vaikka sit täyttää niillä geelitäytteillä  ;D. Mut en mä tiä onks tuo nyt sen arvoista, ne varmaan hiostaa aika epämukavasti ja mitä se sulhoki meinaa ku riisuu puvun pois ja eukko näyttää siltä ku olis kursittu kokoon teipillä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mut en mä tiä onks tuo nyt sen arvoista, ne varmaan hiostaa aika epämukavasti ja mitä se sulhoki meinaa ku riisuu puvun pois ja eukko näyttää siltä ku olis kursittu kokoon teipillä.

;D Minä kun juuri ajattelin, että se mies tekee sen teippauksen ;D - tai no ehkä sentään kaaso... mutta mies kyllä näkee sen joten ei ehkä pyörry kauhusta häiden jälkeen.

Mun idea tuossa teippauksessa on se, että jos rinnat ovat edessä, sitä näyttää hoikemmalta - ja tämän kyllä voi ihan omin silmin todeta laittamalla push-upit tai tavalliset liivit ja pukemalla päälle jonkun tyköistuvan mutta ei-avonaisen paidan. (mitään super-push-uppeja tosin en käytä nykyään, nykyäänhän on muotia luonnollinen linja...) Mun liivikoko on 80D, joten muotoja löytyy, mutta luonnontilassa olevat isot rinnat kyllä vähän leventävät koko vartaloa. Onneksi sentään mulla on vyötärö :)

Hennesissäkö siis myydään tuota teippiä? Kiitos vinkistä! Ajattelin jo, että seksikaupasta saatava bondageteippi olisi käyttökelpoista, mutta sitä ei varmaan löydy valkoisena. Mies voi ehkä tehdä koeteippauksia viikonloppuna, siitä on luultavasti kiva kun pääsee leipomaan mun tissejä ;D

Jos on vielä vinkkejä tai kokemuksia, niin kertokaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

eiks ne mallikuvauksissa käytä ilmastointiteippiä, ainakin joku kerto sillon kuutamolla ohjelmassa et Janinan tissit oli teipattu sillä  ;D Voi olla hieman tuskaa saada sitä irti  8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinhän se oli, taisi olla joku Kaija Koo tai joku kuka sanoi että joutui pitelemään Janinan rintoja kun niitä teippailtiin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kriisi on ohi! Mies teippasi eilen kokeeksi rinnat, ja tuli ihan hirmuisen hyvä lopputulos. Eli ihan tavallisella  läpinäkyvällä pakkausteipillä vedettiin kerran koko yläkropan ympäri niin että rinnat menivät aivan yhteen. Sen jälkeen korsetti päälle, ja korsetin rintakuppeihin sivuun pienet superlonipehmusteet. Sitten puvun yläosa, joka istui ihan tajuttoman paljon paremmin! Suosittelen!

Kun katsoin noita alusasukuvia, niin kyllä niissä ihan varmasti käytetään noita teippauksia, ne näyttävät nimittäin  juuri samalta kuin omat rintani teipattuna. Tuskin kenenkään rinnat ovat luonnontilassa niin edessä. Samaa sanoi mun kampaaja-meikkaaja, joka on teatterissa töissä; siellä tosin teipataan ihan lavasteteipillä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi vitsi! Tosi sulosta ku mies auttaa teippailemaan tissejä, oikeesti!  ;D Onnee sulle, hyvän miehen saitki!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin se rintojen käpälöintihän on miehille monesti sellaista mieluista hommaa ;D Onneksi mies tajuaa, että morsian haluaa olla hääpäivänä mieluummin kauneimmillaan kuin aidoimmillaan ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö se tunnu ihan kauheen epämukavalta kun koko ylävartalon ympäri teipataan, eikö teipin reunat esim kutise tai eikö ylävartalolla ole sellainen tunne ettei saa henkeä?!

Tuota minäkin mietin, onhan se halvempaa kuin Unique brat, että työntää sitten vielä jotain kohoketta sekaan. Mun korsettiyläosassani ei taatusti tule mitkään kohokkeet pysymään, vaan ne pitäisi sulloa samaan läjään teipin kera että pysyvät.

Mulla ei ole hääpuvun korsettiyläosan alla mitään muuta kuin itseni nimittäin  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niistä Unique Bra-liiveistä vielä, että ostin vähän aika sitten itse sellaiset ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Myyjä sanoi, että pitää ottaa yhtä isompi kuppikoko kuin itellä on, enkä meinannut uskoa, mut olihan se oikeessa. Niistä tosiaa kannattaa ne kokoo isommat ottaa ja kokeilemalla saa sit erilaisia "tissityylejä" :) Siiis saa sillain normaalisti tai sit rinnat ihan yhteen (siis mulla kans vaikka on pienet rinnat:) )ja asusta riippen voi laittaa sit vähän ylemmäs tai alemmas toisin kuin tavallisia rintsikoita. Riippuu vaan siitä, että mihinkä kohtaan ne kupit laittaa kiinni. Ne on myös mukavat päällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuskin noi Uniquet kuitenkaa tukee, vai? Meinaan että jos ei rintavarustus oo kovin terhakkaassa kunnossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen usein iltapukujen tms. avonaisten toppien kanssa käyttänyt tissiteippejä. Varoituksen sana: joustamatonta teippiä (esim se pakkausteippi) ei kannata käyttää! Se näyttää alkuun hyvältä, mutta kun se ei jousta ja päivän mittaan joutuu liikkumaan, se vetää ihoon ihan 'raskausarpia', ei kovin syviä mutta tosi kipeitä. Suosittelen teippiä joka jonkinverran joustaa, esim apteekissa myyvät oikein hyviä joustavia teippejä jotka on siis tarkoitettu ihon teippaukseen (urheiluteipit, sidetaitosten kiinnitykseen käytettävät teipit, laastarit). Ilmastointiteippi on kaikista tukevinta, mutta sen irrottaminen sattuu hiukan eikä se näytä romanttiselta (tai näyttääkö nyt mikään teippi romanttiselta). Ideana on juuri teipillä vetää rinnat yhteen, sillä tavalla saa V-aukkoisella kaula-aukolla B-tissitkin näyttämään aika melleviltä.

Jos teippiä joutuu monta tuntia käyttämään, se alkaa tuntua tosi epämukavalta joka tapauksessa, suosittelen harkitsemaan vielä kerran, haluatko häissäsi sitä käyttää. Pääasia on että tuntuu hyvältä. Onnea matkaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistäs noita Unique bra systeemejä saisi kaikkein halvimmalla?

Suurimmassa osassa paikoista ne maksaa sen joku 50 euroa.

Ja kun niitä on kuulemma light versioita jotka eivät ole niin täyteläiset, ja sitten niitä push uppeja... ne push upit tarttisin. En ole mikään isorintainen ja haittapuolena on myös se että lasten tulo on tehnyt rinnoista ei-niin-terhakkaat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mistäs noita Unique bra systeemejä saisi kaikkein halvimmalla?

Ostin tuollaiset light-versiot Sokokselta joulukuun alussa hintaan 39 euroa. Mielestäni nuo lightit olivat paremmat kuin ne normaalit, koska kevyempänä ne tuntuivat pysyvän paremmin paikallaan. Olen ollut noihin todella tyytyväinen, koska ne toimivat hyvin esim. avoselkäisen puvun kanssa. Ja kuten joku oli jo aikaisemminkin kirjoittanut, kannattaa ostaa yhtä kokoa isommat Unique bra:t kuin normaalikokosi olisi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Suosittelen teippiä joka jonkinverran joustaa, esim apteekissa myyvät oikein hyviä joustavia teippejä jotka on siis tarkoitettu ihon teippaukseen (urheiluteipit, sidetaitosten kiinnitykseen käytettävät teipit, laastarit)

Kiitos tosi paljon tästä vinkistä! Ilman muuta haen tuolta apteekista teipin, ei olisi tullut mieleeni muuten.

Noista unique bra -liiveistä sen verran, että mun tissikoko on D, joten mun pitäisi vissiin ottaa sitten koko E, jota ei tietenkään ole. Se siitä. Silloin kuin niitä koetin, minusta oli juuri se hassua, kun ne olivat niin naurettavan pienet lätyskät.

Mukavuudesta: aion kärsiä kauneuden tähden :) Eikä se nyt niin pahalta tunnu, mun pukukin on itsessään jo niin tiukka, että menee samaan kärsimykseen tämä rintakipukin ;D

Vielä 6 yötä häihin, laitan sitten kuvia, että miten se puku istui!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku sanoi, että henkkamaukassa olisi rintateippiä? onko se siis ihan siihen tarkoitettua? Vai onko ihan tuohon tarkoitukseen teippiä saatavana ollenkaan? harkitsin kanssa noita unique bra -liivejä korsetin alle. Tuo teippi tosiaan kuulostaa vähän kivuliialta.. Ja vaikka tuossa jo neuvottiin miten se tehdään niin mä en oikein vieläkään päässyt jyvälle. Ja kukaan ei varmaan halua laittaa kuvaa miten se teippi oikein laitetaan.  ;D Ehkä siis pitää törsätä noihin uniqueisiin.  ::)Mutta en tiedä osaanko niistäkään ottaa sitä oikeaa kokoa. Mä kun en ollenkaan tiedä mikä se mun "oikea" koko on. Mulla kun on paljon erikokoisia rintsikoita,mutta kuitenkin kaikki sopivat.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sen mäkin haluaisin tietää miten tuo teippi käytännössä laitetaan ja mistä kohtaa?? Hennesissä kattelin eilen niin ne tissiteipit oli sellaisia palan muotoisia erilaisia eikä siis sellaista rullalla olevaa teippiä?! Aika vaikea jollain paloilla saada tissit pysymään tietyssä asennossa tms  ;D Unique brat on hyvät max c-kupille, mutta parhaiten menee a ja b kupille. Siis mitä isommat tissit sen huonommat kun ei tue eikä peitä eikä ne isoissa pysy kiinni yhtä hyvin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkahan ne tarkotettu sit tervomaa-ilmiön estämiseen? En ite kattonu niitä teippejä , huomasin vaan ohi kulkiessani ne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eli nyt on ostettu apteekista itseensäkiinnittyvää tukisidettä, joka maksoi about 4 euroa rulla. Siinä ei siis ole ollenkaan liimaa, vaan röpelöpinta, joka tarttuu allaolevaan kerokseen. Farmaseuttimies ( ;D) kehoitti vielä varmistamaan loppupään tavallisella teipillä jossa on liima. Varmasti pysyy eikä ole niin epämukava kuin liimateippi koko kroppaa vasten.

Miten sitten teipataan, joku kyseli. Me laitettiin yksinkertaisesti niin, että minä pitelin rintoja yhdessä, mies kiersi teipin yläkropan ympäri rintojen alareunan tasalta.

Jonna Tervomaalla näkyi nännin puvun läpi itsenäisyyspäivän vastaanotolla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ahaa, kiitos vinkeistä! Täyty varmaan käydä henkkamaukalla ihmettelemässä niitä teippijuttuja. Mitäköhän ne maksavat? Tiedättekös?  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauhee vaiva rintojen takia. Eikö sinne alttarille voi astella ihan vaan omana itsenään ja pienine rintoineen... :o :o :o :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

no minun ongelmani on lähinnä se, että korsetti ei tue rintoja ollenkaan. On siis pakko saada rintoihin jotain tukea, en kestä jos rinnat pomppii kävellessä.  ;D

Taisin ottaa aavistuksen ison korsetin, tai sitten amerikassa kaikki on suurempaa, rinnatkin..  ::):P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään