Jump to content
Naimisiin.info

Kokemuksia Oululaisista pukuompelijoista!


Recommended Posts

  • 6 months later...

Pistän tännekkin viestiä, jos joku vaikka sattuis lukemaan ;) Olen pohtinut että ostanko valmiin puvun vai teetänkö. Kenelle Oulussa uskaltaa antaa hääpuvun ompelemisen? Häämessuilla sain käyntikortin Sari Kareiselta, mutta sillä hetkellä en jotenkin osannut asennoitua puvun teettämiseen, joten en tajunnut häneltä itseltään tarkemmin kysellä. Onko kenelläkään kokemuksia hänen töistään?

Link to comment
Share on other sites

Itsekin valmistuin pukuompelijaksi 2008, mutta päivääkään en ole niitä töitä tenhyt. :girl_haha:  Mitä nyt itselleni välillä jotain ommellut ja nyt ompelen omaa hääpukua.

Ja kyllähän noita pukuompelijoita ja vaatetusalan artesaaneja valmistuu pikisaaresta joka vuosi.

 

Mutta, mutta. Nappikikan Seija Mällistä voin suositella kaikille. Itse en ole hänellä teettänyt mitään mutta olen ollut hänellä työharjoittelijana ja oppinut häneltä paljon eri tekniikoista ym. Seijahan on tehnyt pukuja työväen teatterille ja ollut mukana myös joissain elokuvissa. Seija ei siis ole pukuompelija vaan vaatetusalan artesaani. (jos tällä tiedolla on mitään merkitystä pukunsa teettäjälle)

Link to comment
Share on other sites

winku: kiitos kovasti :) pistänpäs nimen ylös, jos vaikka päädyn siihen puvun teettämiseen. Oon niin pätkä, että hirvittää jotenki ne valmiit puvut kun niitä pitää lyhentää niin kovasti. Näyttääkö ne enää sitten miltään kun puoli metriä pätkässään helmasta pois :o

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pistän tännekkin viestiä, jos joku vaikka sattuis lukemaan ;) Olen pohtinut että ostanko valmiin puvun vai teetänkö. Kenelle Oulussa uskaltaa antaa hääpuvun ompelemisen? Häämessuilla sain käyntikortin Sari Kareiselta, mutta sillä hetkellä en jotenkin osannut asennoitua puvun teettämiseen, joten en tajunnut häneltä itseltään tarkemmin kysellä. Onko kenelläkään kokemuksia hänen töistään?

Heippa! Meidän häihin teki Sari minulle unelmieni puvun. Mukavaa palvelua ja otti hyvin toiveeni muutoksistakin huomioon. Minulla oli kiire pukuni kanssa,  joten Sarikin piti teon kanssa kiirettä. Jäi oikein miellyttävä kuva. Sarihan on kuulema vaatesuunnittelija koulutukseltaan, joten ideoita toteutuksineen löytyi. Toivottavasti saat / löydät mieleisen puvun!

Link to comment
Share on other sites

Pistän tännekkin viestiä, jos joku vaikka sattuis lukemaan ;) Olen pohtinut että ostanko valmiin puvun vai teetänkö. Kenelle Oulussa uskaltaa antaa hääpuvun ompelemisen? Häämessuilla sain käyntikortin Sari Kareiselta, mutta sillä hetkellä en jotenkin osannut asennoitua puvun teettämiseen, joten en tajunnut häneltä itseltään tarkemmin kysellä. Onko kenelläkään kokemuksia hänen töistään?

Heippa! Meidän häihin teki Sari minulle unelmieni puvun. Mukavaa palvelua ja otti hyvin toiveeni muutoksistakin huomioon. Minulla oli kiire pukuni kanssa,  joten Sarikin piti teon kanssa kiirettä. Jäi oikein miellyttävä kuva. Sarihan on kuulema vaatesuunnittelija koulutukseltaan, joten ideoita toteutuksineen löytyi. Toivottavasti saat / löydät mieleisen puvun!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...