Pikkuinen_2

Mitä korsettipuvun alle?

58 viestiä aiheessa

Mun kokemuksen mukaan olkaimettomia rintsikoita ei useinkaan tehdä kovin koristeellisia. Eli suht pleinejä ovat aina. Ellei sitten jossain erikoisliikkeessä olis....?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä taidan uskaltautua vihille ilman sen kummempia yläosia. Korsettimallinen hääpukuni on rintojenkin kohdalta tarpeeksi tukeva, joten veikkaanpa, että rintaliivien kanssa olo olisi erittäin tukala. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee mahdollisesti kanssa korsettipuku. Olen ajatellut laittaa alle ihan normi valkoiset olkaimettomat... sileät ovat... alaosaksi voisi sitten yrittää etsiä sukkanauhavyötä... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

taytyy sanoa, etta nyt alkaa pikkuhiljaa jannittaa ja ehka jopa kauhistuttaa...

kavin viime lauantaina sovittamassa pukuani (viikon paasta saan sen kotiin!) ja kauhukseni huomasin otetuista valokuvista etta rintani pullottavat hieman palloina puvusta... :girl_mad:

minulla on isot rinnat (E-kuppi) ja tarkoituksella valitsin puvun joka ei korostaisi isoja rintojani..

meinaatteko, etta jos jatan rinatliivit pois, rinnat laskeutuisivat pehmeammin eika pullottaisi puvusta..? tama aiheuttaa itselleni paljon harmaita hiuksia ja stressia, koska pelkaan etta pukuni on liian pieni.. toisaalta myyja sai vetoketjun kiinni ihan sujuvasti ja yhdella kadella...

tuleeko minulle painajaispuku?!?!?

en halua etta naytan jokaisessa otetussa kuvassa kuin kabareetanssija :unsure:

onko kellaan vinkkeja saada rinnat piilotettua?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips!

Mulla on korsettipuku enkä aio laittaa puvun alle rintsikoita. Puku on sen verran tukeva että kyllä se rintavarustus tuntui tosi tukevalta vaikka rintakoko on 75C.

Eipähän ainakaan hiosta turhat toppaukset rinnuksissa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla myös korsettipuku jossa yläosa on pikkasen liian suuri, pitänee pienennyttää jotta istuu. Sitten sen allekaan ei tarvitse välttämättä mitään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

joo, kavin lauantaina hakemassa puvun kotiin ja jatin rintsikat sovituksessa pois, puku istui kuin unelma!!! :-X

ei ole enaa huolen haivaa!! :curtsey:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

.

Muokattu: , käyttäjä: teej

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla on korsettipuku enkä aio laittaa puvun alle rintsikoita. Puku on sen verran tukeva että kyllä se rintavarustus tuntui tosi tukevalta vaikka rintakoko on 75C.

Täsmälleen samat sanat. Kokeilin myös olkaimettomien liivien kanssa, mutta ne tuntuivat heti ylimääräisiltä niin tukevuuden kuin mukavuudenkin suhteen. Sitä paitsi koko ylävartalo muotoutui paljon nätimmin pelkällä puvun korsetilla.

Lisäys: edes letkajenkan hyppiminen ei ollut liikaa ;)

Muokattu: , käyttäjä: tammikuu09

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka tiukka sen korsettiosion pitäisi olla ettei vahingossakaan tipu päältä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on puvussa korsettiyläosa ja myyjä sanoi, että rintsikat riittää sitten pelkästään alle.

Nyt kävin sitten alusvaateliikkeessä, jossa myyjä olis toista mieltä, että kannattaa ottaa korsetti alle, että tukee paremmin, kun olkaimettomat rintsikat voi jokatapauksessa valua, vaikka puvussa korsetti olisikin.

Ostin sitten sen korsetin, kun ei se minusta mitenkään ahdistavalta tuntunut päällä, päinvastoin mukavan tukevalta.

Puvun kanssa en ole vielä sitä kokeillut, kun pitää pukua ensin käyttää korjattavana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Entäs sitten hääyö?

Itseäni askarruttaa myös sulhasen viihtyminen hääyönä, ja tiedän että hän tykkäisi jostakin seksikkäästä korsetista. Sulhon takiahan tässä naimisiin mennään (eikä häävieraiden ihailevien katseiden), joten itselleni hääyö on aika tärkeä osa pukeutumista.

Jos on korsettipuku ilman aluskorsettia, niin siinähän näkyy sitten kamalat raidat (painaumat) iholla hääyönä. Kuulostaa sietämättömän kamalalta.

Jos on tukeva korsettipuku, ei toisaalta tarvita kovin tukevaa aluskorsettia, vaan joku pitsiunelma tms, ohut sellainen, voisi ehkä olla paikallaan. Ei se toisaalta saisi rypistyäkään puvun alla, koska silloin se kyllä painaa ja ahdistaa.

Korsettiyläosallinen hääpuku siis valittu jo, joten nyt vaan ihmettelen mitä saan sinne alle.

Myöskään vaatteiden vaihto välissä ei kuulosta romanttiselta...

("odota kulta sinä vaan teltta housuissa puoli tuntia, mä käyn ehostautumassa vessassa")

Varsinkin kun meikäläisen sulho on sitä tyyppiä, joka varmasti kantaa mut koko matkan hääautosta sviitin sänkyyn... ei järin romanttista jos minä sitten ekana pomppaan sängystä ylös ja totean että "pikku hetki".

Puvun kannalta sinänsä riittäisi mainiosti esim. unique bra, mutta sehän vasta kamalalta sängyssä näyttäisikin...

Mitäs sanotte, mikä olisi vähiten tukala (päivän kannalta) ja kuitenkin seksikäs asuste sinne alle sitten hääyöksi?

Kannattaisikohan hommata kunnon korsetti, jonka saisi kiristettyä myötäilemään tukevan päälllikorsetin muotoja, vai jotain rypistyvää väljempää/ohuempaa? Vai olisikohan paras joku oikein oikein kevyt harsounelma, joka riittäisi peittämään ne ihon painaumat, mutta menisi niin pieneen tilaan ettei aiheuttaisi lisäpainetta korsetin sisäpuolelle? Vai jotain ihan muuta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Jos on korsettipuku ilman aluskorsettia, niin siinähän näkyy sitten kamalat raidat (painaumat) iholla hääyönä. Kuulostaa sietämättömän kamalalta.

Ei mun korsettipukuni ainakaan jättänyt mitään "kamalia raitoja" tai mitään muitakaan jälkiä mun ihooni, vaikka siellä alla ei mitään ollutkaan (ei liivejä, ei korsettia, ei ylipäätään mitään muuta kuin puvun erittäin tukeva ja ihanasti muotoileva korsettiyläosa)! Siis olihan se puvun korsettiosa vuoritettu ja sen verran pehmustettukin, etteivät ne luut suoraan ihoa vasten tulleet ;)

Edit: kyllä mulle ainakin olisi tullut pahemmat jäljet ihoon, jos sen puvun oman tiukan korsetin alla olisi ollut vielä toinen erillinen vaatekappale, ihan millainen tahansa mutta varsinkin jokin sellainen kutittava pitsihärpäke, joita hääyöasuiksi mainostetaan...

Edit 2: eikä mun miestäni ylipäätään kiinnostanut hääyönä yhtään mikään vaatekappale vaan oma vaimo, ihan mieluiten ilman rihmankiertämääkään :lol:

Muokattu: , käyttäjä: tammikuu09

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin ne vaan on miehet erilaisia. :)

Uskoisin että aika moni mies tykkää enemmän vähän strategisesti peitellystä kuin ihan paljaasta pinnasta. :)

Ja puvutkin on varmasti erilaisia... omastani tiedän jo sovituksen perusteella että jäljet jää. Tietysti aluskorsetista jää vielä pahemmat jäljet, mutta niitä kun ei tarvitse esitellä... oman miehensä kun tuntee niin se ei sitä multa ole riisumassa, enkä itsekään ajatellut ennen kuin painaumat on itsekseen poistunut (tai kun laitan seuraavan päivän vaatteet niitä peittämään).

Ja kyllä... olen ennenkin nukkunut korsetti päällä. Ei ongelmia. :)

*muoks* jos nyt ylipäänsä nukkua meinataan...

Muokattu: , käyttäjä: Zoey

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä kuulla että noi tekotissit riittää. Olin just tilaamassa korsettia korsettimallisen hääpukuni alle mutta enpä laitakaan sit muuta ku teippaan tissit paikoilleen hääpäivänä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen myös miettinyt tätä asiaa, mitä laittaa korsettipuvun alle kun se hääyökin tulee sitten illan päätteeksi. Korsettipukua en ainakaan minä saa yksin pois päältä joiten mies joutuu avaamaan ne narut. Voi olla jo turhautunut siinä vaiheessa kun puku on poissa joten olisi varmaan ihan ok vaikka mekon alla ei mitään alusvaatteita olisikaan. Mitä jos jättäisi sekä rintsikat että pikkuhousut pois ja kertoisi tämän tulevalle miehelle juuri kun lähdetään astelemaan alttarille? :D Ikävä kyllä menemme talvella naimisiin joten en varmaan voi näin tehdä... Tulee pian joku virtsarakon tulehdus. Olkaimettomat rintsikat tuntuu epämukavilta enkä ole mitään hienoja mistään löytänyt. Kaikki on yksivärisiä ja tylsiä... Korsettiin siis varmaan kuitenkin päädyn, ainakin aion kokeilla miltä tuntuu. Ei se korsetin osto turhaa ole, voihan sitä käytää sitten muulloinkin toisin kuin hääpukua :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole vielä ostanut saati sovittanut pukua (eka katselu/sovituskerta tänään :-X ), mutta meinasin korsettipukua. Rintaliivien sijaan varmaan just noi Unique bra härdelit. Alas ajattelin jotkut päällä mukavat alushousut (en ole narupöksy-nainen :girl_haha: ja ajatus sellasista koko päivän hiertämässä vain miehen takia on auts) ja ostan ihanat sukkanauhat ja vanhan aikaset sukat. Lindexissä ainakin myydään sukkia jotka tarvitsee liivin ylhäällä pysymiseen, mutta mielessä olisi sellaiset jossa takana menee se sauma.

Näillä mennään tällä hetkellä, tosin voihan olla että sitten päädynkin aivan erillaiseen pukuun loppujen lopuks :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään tietoa, kummat olisivat paremmat korsettipuvun alle unique brat vai unique bra secrets silikoni tyynyt, jotka laitetaan rintsikoiden alle? Uskoisin, että nämä unique bra secret tyynyt ovat niitä "broileri fileitä" :girl_sigh:

Itse olen aika pienirintainen 75b ja tarvitsen pukuun hieman lisää täytettä ja kohotusta. Pähkäilenkin tässä, että ostaako ihan perus unique brat vai ne fileet olkaimettomien rintsikoiden alle? Kohottaako ne perus unique brat ollenkaan?

Kumpikaan vaihtoehto ei omasta mielestäni ole kyllä järin seksikäs...mutta voihan sitä yöksi vaihtaa sit jotain muuta, koska veikkaanpa, ettei sulhoa juuri rintsikat kiinnosta siinä vaiheessa, tosin nuo silikonit herättävät jokatapauksessa hänessä hilpeyttä :girl_haha:

Kokemuksia??!

Muokattu: , käyttäjä: Verde

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minulla on korsettimallinen yläosa puvussani ja liikkeessä kanssa annettiin ymmärtää, että ei kahta korsettia päällekäin, että hyvin tukevat olkaimettomat sopii parhaiten. No, minä sitten sanomaan, että ei ne tue tarpeeksi jne ja hääpukuliikkeen myyjä suositteli Funky Lady-liikettä (esim Forumissa ja Isossa Omenassa), että sieltä löytyy hyvät. Menin sitten sinne ja hankin itselleni erinomaiset Marie Jo-merkkiset olkaimettomat rintsikat ja niihin sopivat alushousut  :D Rintsikoihin tuli myös mukana irroitettavat olkaimet.

Normaalisti rintsikkani ovat 75C ja sanoinkin myyjälle, että 75 tai 80C ja myyjä siitä huolimatta antoi minulle 75D:n!!! Olin ihan pökerryksissä, kun ei D-kupin liivejä koskaan ole ollut, mutta oli vaan myyjä oikeassa, sopivat olivat ja sanoi myös, että on tärkeää, että ympärys on tarpeeksi napakka ostettaessa, kun venyvät käytössä kumminkin.

Suosittelen lämpimästi! :D:-X

Itselläni myös korsettimallinen puku ja myös minulle todettiin, että ei toista korsettia alle! Vain olkaimettomat rintaliivit tai ei mitään. Lampsin rintaliivikauppaan ja ostin myös Marie Jo-merkkiset rintaliivit 75e hintaan ja jo muutaman kerran sovitettuani en voi valittaa :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puvussani on korsettiyläosa ja laitan alle valkoiset olkaimettomat liivit. Totesin pukua eka kertaa sovittaessa, että korsetti ei siellä alla varmaan kovin mukavalta tunnu. Ilman liivejä en kuitenkaan halua olla, olo olisi jotenkin alaston.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin luulin ensin että korsetti ei käy jos on korsettiyläosa hääpuvussa. Mutta kyllä se vaan kuitenkin oli ainut joka tuntui hyvältä mekon alla. Ostin olkaimettomat liivit ja sellaiset itsekiinnittyvät liivit mutta ne vaan ei tuntunu hyvältä, tuntu että tissit aina vaan vilahtaa esiin sieltä mekon alta. Viimeisenä ostin korsetin ja kas kummaa, tuki hyvin yläosaa ja nyörittäminenkin onnistui paljon helpommin. Oman kokemuksen perusteella siis korsetti käy kyllä olkaimettoman, korsettipuvun alle. Varsinkin jos itse puvussa ei niin paljon niitä luita ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En taas muista olenko vastannut tähänkin, mutta en missään nimessä laita liivejä tai korsettia korsettipuvun alle. Lisätoppausta en tarvitse ja muutenkin mukavinta on olla ilman. Totta kai morsiusliikkeiden myyjät yrittävät tyrkyttää kaikkea mahdollista alusasua puvun lisäksi, mutta tiedän kokemuksesta ettei korsetoidun puvun alle tarvitse mitään. Olen käyttänyt iltapukuja, joissa on luut itsessään ja hyvin muotoiltu ja topattu rintamus ja mukavinta on ollut olla ihan ilman liivejä tai toista korsettia. Toki jos on todella suuret rinnat niin saattaa tarvita vielä lisätukea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua vähän hämmentää tää hääyön pukeutumis-keskustelu...

Itse jotenkin oon ajatellut, että koska puvun alle on vaikea löytää mitään nättejä rintsikoita - en halua olkaimettomia ja muut ei kävis - niin ihan suosiolla jollain Unique bra:lla mennään tai ehkei millään, ja alushousut vaan jotkin suosikit jotka on havaittu hyviks päällä (ei nyt kuitenkaan mitään mummoalkkareita, mun tapauksessa mukavaa tarkottaa satiiniset stringit) :D Ja sitten todellakin aion olla epäromanttinen ja vaihtaa ne kuumat alusvaatteet päälle hotellilla. Oonkohan ihan outo, mutta musta ainakin tuntuu etten ees haluas saman tien pompata sänkyyn pitkän, helteistä riippuen ehkä jopa hiukan hikisen päivän päätteeksi, puhumattakaan kilosta lakkaa tukassa... Miks musta tuntuu että haluaisin ensin suihkuun? :DD Ja varmaan mieskin, tai mistä mä tiedän malttaisko se :D Kaikki ystävät just aina hehkuttaa et joo pitää olla jotain romanttista hääpuvun alla, mut välillä se tuntuu musta vähän naiivilta... Tietysti jos joku haluaa että hääpuku pois ja action, niin ei siinä mitään tietenkään, mutta itsestäni vaan tuntuu että saattaisin kaivata siihen sellasen hengähdysbreikin ja pienen ehostushetken :) Teilaatteko mut nyt ihan hulluna? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon kans miettinyt, että mitä sinne alle laitetaan. Jossain mainoksessa, oliskohan ollut triumphin, on ollut sellaisia syvään uurrettuja liivitoppeja, joissa se "korsettiosa" on vaan sellasta joustavaa paksumpaa kangasta. Mut en ole vielä edes aloittanut googlaan niitä mistään. Ja ensin mietin, että eihän ne nyt hääyötä varten mitkään erityisen sexyt ole, mutta toisaalta:

Kuinka moni oikeesti jaksaa ihan hirveesti alkaa vehtaan sen pitkän päivän päätteeksi? Kaikki, joiden kanssa olen asiasta keskustellut (siis naimisiin menneet naiset), ovat sanoneet, että molemmat vastanaineet ovat olleet aivan poikki, kun ovat hotelliin päässeet ja osa niin jurrissa ettei senkään puolesta ole oikein tehnyt mieli/onnistunut koko homma. Itse en ainakaan humalapäissäni jaksa kauheesti alkaa vehtaamaan, menee vaan teeskentelyksi koko homma. Toisin sanoen: taidanpa ottaa mukaan vaan jotkut hepenet ja sujauttaa ne sitten aamulla päälleni. Taitaa mieskin muistaa sen tapahtuman sitten paremmin, kuin hääiltana ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on korsettimallinen hääpuku. En laita sen alle rintsikoita. :D

Sehän kuulostaa hyvältä, että aamulla panostaa siihen vaatetukseen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään