Jump to content
Naimisiin.info

Re: MG:n Scarlett-korsetti


Guest Rva Leijona

Recommended Posts

Mulla on kyseinen korsetti ja tässä talven aikana olen sitä välillä kokeillut, mutta tosi käytössä on vasta sitten kesällä :) Olen tosi tyytyväinen hankintaani, tulee ryhdikäs olo ja kyllä se vyötäröltä ylimääräiset makkarat saa jonnekin kadotettua... Teen itse puvun ja yläosassa on kuviollinen kangas (valkoinen, ei ihan ohut kangas), ei näy ainakaan siitä läpi, mutta varmaankin jostain ihan ohuesta kankaasta hakaset voi läpi näkyä. Lisäksi yläosaan ei tarvitse laittaa luita, kun korsetissa ne on jo valmiina...

Toivottavasti vastauksesta on hyötyä sulle, mä olen ainakin ollut tyytyväinen, että sen ostin.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulla on tuo ja se on a-i-v-a-n paras. Ehdottomasti toimii, tekee mitä lupaa ja erittäin laadukas. Mä olen 160cm pitkä ja mulla yläreuna ottaa rintsikoiden alareunaan, muttei mitenkään häiritsevästi. Ja se kannattaa tilata silleen, että soittaa sinne MG:aan jos ei pääse itse paikalle. Myyjä tosi hyvin osaa neuvoa, minkä koon se sulle lähettää.

Ja tuota voi käyttää myöhemminkin kun sen kanssa voi käyttää tavallisia alusvaatteita. Mahamakkarat saa piiloon, vyötäröä kavennettua (ja silti olo on mukava) ja tuo on helppo kiristää itsekin barbababa-menetelmällä  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Heips. Ostin itse tuollaisen omiin häihini viime syksynä ja minusta se oli hyvä. Tosin minulla ei ole kokemusta korseteista aikaisemmin, mutta minusta se ainakin veti makkaroita kasaan ihan hyvin =) ja minäkin puoli vuotta sitten synnyttäneenä sain jonkinlaisen vyötärön hääpäiväksi. Itse asiassa (en tiedä onko tämä luvallista tässä yhteydessä tällainen kaupittelu) minulla korsetti on käyttämättömänä kaapissa, että jos olet sopivaa kokoa, voisit sen saada johonkin järkevään hintaan (mikäli et halua täysin korkkaamatonta korsettia, tuota on käytetty vain sen yhden päivän). Minulta löytyy Morsiusgalleriaan myös käyttämätön lahjakortti 50e, että jos olet sieltä korsettia hankkimassa, niin osta minulta tuo lahjakortti sopuhintaan, niin säästät puhdasta rahaa. Se on voimassa 9.8. asti.

Spostiosoitteeni on [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Tiina,

kiitos tarjouksestasi!  Ehdin hätäpäissäni tilata kyseisen korsetin ja huomasin, että minulla on siihen liian lyhyt selkä. Korsetti nousee siis aivan liian ylös.... Tai sitten vika on käyttäjässä.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Jos jollakulla on myynnissä tuo korsetti kokoa 75cm tai 70cm niin minulle voipi privailla... ;)

Itselläni oli tuo jo kokoa 65cm ja se on kyllä tosi hyvä, teki kaiken mitä lupasi ja oli vielä hyvä päällä kun sitä kokeilin. Tosin myin tuon kun jäi pieneksi...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mitenkäs te muut tätä korsettiä käyttäneet olette kiristäneet tuon korsetin? Itselleni ongelmaksi on muodostunut se, että korsetti kiristää "ylimääräisiä" ylöspäin, jolloin arvatenkin etuvarustuksen alue nousee ylöspäin, joten mitkään rintaliivit eivät istu päälle  :-/ Samoin korsetin yläreunan yläpuolelle jää aika epämukavan näköisiä "pikkumakkaroita".

Missäköhän vika, kiristäjässä vai kiristyksessä? Ostin korsetin täältä Naikkareista, eikä mukana tullut nyöritysohjeita (jollaisista olen nähnyt jossain mainittavan). Osaisikohan joku siis neuvoa miten tuo korsetti tulisi oikeaoppisesti nyörittää?

En tietääkseni ole lyhytselkäinen, joten en usko sen olevan ongelman syy. Onko vika sitten kiristyksessä (korsetti tosin ei tunnu liian kireältä, tms.)?

Link to comment
Share on other sites

Mulla sama vika vaikka ihan MG:n kiristysoppaan mukaan sen kiristin. Ei vain saa kiristää (ainakaan mun tapauksessa) liian tiukalle sieltä ylhäältä just tuon makkarasyndrooman vuoksi. Muakin se vähän tympäisee mutta kyllä se on kuitenkin tärkeintä että ne sentit sieltä vyötäröltä pienenee ja puku näyttää päällä paremmalta...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Täältäkin tuollainen löytyy, ihan vain kun oli korsetiksi niin valtavan halpa, että hairahduin sen tilaamaan. Ja vaikkei todellakaan mistään oikeasta korsetista olekkaan kyse, niin ihan on tuotteessa hinta ja laatu kohdallaan, voin suositella.

Nyöritykseen löytyy hyvät ohjeet täältä: http://www.bellemodeste.com/kaytto.html

Muut ohjeet ovat sitten niihin oikeisiin korsetteihin, että ei tarvitse säikähtää.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minäkin ilmottaudun kyseisen korsetin onnelliseksi omistajaksi :)

Kun paketin sain, luulin, että korsetti on aivan liian pieni, mutta kannattaa olla malttia kun ekan kerran kokeilee. koko olikin minulle juuri sopiva, yhtä kokoa suuremmassa ei olisi ollut kiristysvaraa enää ollenkaan.. se on yllättävän mukava päällä ja aika nättikin...

voin suositella varauksetta muillekin :)

sellaista haluaisin tiedustella korsettia juhlissä käyttäneiltä, että miten onnistuu syöminen korsetti päällä? Alkaako ahistamaan kun vatsa täyttyy?

Link to comment
Share on other sites

Käyttäjien kokemuksia? Onko niin hyvä, että kannattaa hankkia?

...Tai löytyykö jostain vanhaa ketjua aiheesta?

Link to comment
Share on other sites

On hyvä ja väitänpä kyllä, että kannattaa hankkia ja käyttää ihan muulloinkin kuin vain hääpäivänä.

fantti1, vaikka häissä en tuota omaani ole käyttänytkään (enkä käytä, laitan ihan oikean korsetin) niin muissa juhlissa ruokailu on kyllä onnistunut ainakin itselläni ilman ongelmia. Hiilihappopitoiset juomat suosittelen jättämään väliin tai sitten olemaan valmis siihen, että käy nyörejä vähän löysäämässä. Kun solmun tekee korsetin keskelle, niinkuin kuuluukin, niin löysääminen onnistuu aika vaivattomasti ja kokoa saa säädettyä juurikin siitä vyötärön kohdalta.  :)

Link to comment
Share on other sites

Kertokaahan, minkä kokoisille nuo  korsetit parhaiten sopii? Mietin tuon hankkimista, jotta massun saisi pysymään pömpöttämättä. Mietin, sopiiko tuo myös, jos on periaatteessa hoikka tai normaalipainoinen eikä kauheasti "ylimääräistä".  Minusta voisi tuntua vähän hankalalta juosta ruokailun jälkeen nyörejä löysäämässä...

Miten pitkään tuohon pitää totutella, että tuntuu sitten mukavalta koko illan?

Link to comment
Share on other sites

Äsken kävin hakemassa postista po. korsetin ja sain äherrettyä sen päälleni... Aika kova homma korsetteihin tottumattomalle, mutta vyötärö näyttää kyllä aivan sairaaaaan magealta tiukkaan nyöritettynä. Saa nähdä, miten tähän tottuu niin, että pystyy päivän pitämään.  Hassua, että ympärys kapeimmalta kohdalta kaventui vain muutaman sentin, mutta efekti on satakertainen!

Minkälaisia rintsikoita olette muuten käyttäneet MG:n korsetin kanssa? Sulhanen kielsi mua laittamasta kanafileitä (Invicible bra, jotka on muuten monesti käytössä). Mulla on olkaimeton korsettipuku ja nämä ihan plainit olkaimettomat liivit tuntuvat aika pliisuilta tällä vyötäröllä  ;D

Oletteko Scarlettin käyttäjät marssineet alusasuliikkeeseen korsettiin kiristettynä hakemaan liivejä?

Link to comment
Share on other sites

No minä olen kyllä ihan normaalipainoinen, enkä piilota korseteillani mitään vaan ainoastaan korostan vyötäröä.  ;)

Totutella kannattaa hyvissä ajoin, ajan kanssa ja ehdottomasti itseään kuunnellen. Korsetti ei saa kiristää, puristaa, ahdistaa tai sattua, se ei ole oikein käytettynä mikään kidutusväline vaan tuntuu ainoastaan mukavalta ja tukevalta. Tuolla Scarletilla ei ihan hurjasti edes voi kiristää, mutta yhdellä kiristyskorsetillani voin vaivatta kaventaa vyötäröä kymmenen senttiäkin ilman, että se tuntuu mitenkään epämukavalta. Sen verraan laadukas on tuo Scarletkin, että huoletta sitä voi käyttää jo kauan ennen häitä ja totutella siihen ihan kunnolla, itseään ja korsettiaan ei kannata rääkätä ja rikkoa kirimällä heti niin paljon kuin mahtuu. Korsettia pitäessä sitten vain huomaa aina, että nyt se on taas vähän löysä ja silloin sopii kiristää.

Link to comment
Share on other sites

Onhan tässä tosiaan vielä hetki aikaa harjoitella, tosin puvun pienennykset pitäisi varmaan kohtapuolin saada vireille. Sitten onkin onneton tilanne, jos "oppiikin" pitämään Scarlettia vielä monta senttiä kireämmällä ja puku vastaavasti lököttää.

Normaalipainoinen minäkin olen, tällaista kapealanteista tasapaksuvyötäröistä mallia vaan ja tuntuu kyllä hassulta, että korsetti päällä tulee ihan oikeita kurveja vyötärön ja lantion seutuville! Hauska mennä pukua kokeilemaan näillä naisellisilla muodoilla  :-*

Link to comment
Share on other sites

Kiitokset kommenteista! Siis tuota "tasapaksuus" asiaa kysymykselläni tarkoitin. Jos muotoja löytyisi omasta takaa niin löytyisi myös kurveja.

Vielä lisäkysymys: korsettihan lähinnä muuttaa vartalon painopsteitä. Eli en varmaankaan voi ajatella, että korsettia pitäessäni mahtuisin yläosaltaan pienempään pukuun? taitaa olla niin, että jos vyötäröltä saisikin senttejä pois niin vastaavasti puku kiristäisi ylempää?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nyt kaivataan käyttökokemuksia! :)

Miten alas korsetti menee?

Meneehän se lantiolle?

Monet korsetit joita olen kokeillut ovat sen verran lyhyitä että jäävät lonkkaluiden yläpuolelle, jolloin jenkkakahvat ilmestyvät...

Pitkällä jotkut korsetit tuntuvat lyhyiltä.

Link to comment
Share on other sites

Tässä kuvia ja tietoa Scarlett-korsetista Morsiusgallerian sivuilta

korsettietu.jpg

Edestä korsetti näyttää tältä. Kuvan torson päällä oleva korsetti on hiukan liian korkealla, oikeasti korsetti ylettyy juur rintojen alapuolelle ja mahdollistaa haluamasi kaltaisten rintaliivien käytön.

Edessä on hakaset, joiden avulla saat ensimmäisen kerran jälkeen puettua korsetin päällesi ilman apulaista.

HUOM! Korsetin kankaan kuosi voi poiketa kuvassa olevasta riippuen valmistuserästä. Väri on kuitenkin aina kirkas valkoinen, vaikka näissä kuvissa näyttääkin ihon väriseltä.

korsettitaka.jpgkorsettisivu.jpg

Korsetin materiaali on napakkaa mutta miellyttävää korsettikangasta.

Korsetti on riittävän pitkä, jotta “pömppövatsan” tai “vatsamakkarat” saa hyvin sen alle piiloon.

Korsetin kanssa voit kumarrella lähes normaalisti eikä se yleensä haittaa istumistakaan. Sivusuunnassa sen sijaan ei korsetti jousta.

Korsetti tukee heikkoja selkälihaksia ja antaa ylvästä ryhtiä koko olemukseesi.

Koska korsetti muokkaa vartaloasi, voit jättää puvun hiukan väljäksi, jolloin se laskeutuu hyvin eikä näytä “makkarankuorelta”.

http://www.morsiusgalleria.com/mgonline/html/korsetti.html

Link to comment
Share on other sites

Kiitos havainnollistamisesta Bellis!  :-X;)

Pyytäisin tuon nettisivun tietojen ja kuvien lisäksi naikkareiden omia kokemuksia. Tuon mallinuken "jenkkakahvat"han näyttäisi peittyvän.. mites on oikeassa elämässä?  ::)

Link to comment
Share on other sites

Kuinkas pitkä olet? Siitä se varmaan eniten riippuu. 160 senttisellä korsetti peittää kyllä jenkkakahvat täysin, ei ole sitä ongelmaa.  Tuo nyöritys on Scarletissa kyllä oletuksena väärin, että se kannattaa korjata jo sovittaessa noiden bellemodesten sivujen ohjeen mukaiseksi.

Link to comment
Share on other sites

No olet sinä sitten hiukka pidempi juu. Sinne kuule varmaan kannattaa soittaa/ottaa muuten yhteyttä ja kysyä ihan tuota asiaa. Palvelu on loistavaa. Ja saahan sen korsetin toki kokeiltavaksi ja lähettää sitten takaisin jos ei istu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...