Jump to content
Naimisiin.info

Saako varpaat näkyä? Mistä "varpaattomat" sukat?


Guest emerra79(Guest)

Recommended Posts

Jos kengät ovat kärjestä avoimet niin ilmeisesti varpaat saavat olla paljaat. Onko olemassa sukkahousuja jotka ovat kärjestä auki? Eikös persii hikoa ellei jalassa ole mitään sukkiksia....?miten olette ratkaisseet ongelman?

Link to comment
Share on other sites

Olen joskus - siitä on kylläkin vuosia - ostanut Stockmannilta kärjettömät sukkikset. Niissä oli ukkovarpaan ja pikkuvarpaan läpi menevät lenkit. Kohta, johon sukka loppuu jäi sandaalimallisen kengän alle ja homma toimi todella hyvin.

Link to comment
Share on other sites

Saakohan noita kärjettömiä ihan tavallisista marketeista vai vain erikoisliikkeistä? Onko hinnoista tietoa?

Link to comment
Share on other sites

Kyllä mä ainakin näin kärjettömiä sukkiksia ihan Kampin K-marketissa... Eli ei varmaankaan tarvitse turvautua pelkästään erikoisliikkeiden valikoimiin. Muistaakseni hintakaan ei ollut paha, tai ainakaan poikennut radikaalisti normaaleista sukkahousuista. Olisko ollut n. 5 euroa...?

Link to comment
Share on other sites

joo mä olin reteesti ilman sukkiksia ja kyl-lä, sitä hikeä pukkasi jossain vaiheessa niinkin paljon, että muistan sitä sulhaselle naureskelleeni ;D ...mutta kadu en kyllä yhtään. tai siis toki ehkä tuollaiset varpaattomat olisivat voineet tulla kysymykseen, mutta olen tyytyväinen että valitsin juuri ne sandaletit joita himoitsin ja pistin vähän nättiä manikyyriä varpaisiin umpinaisten kenkien sijaan :)

Link to comment
Share on other sites

Mä en tiedä miks musta tuntuu, et varpaat ei sais näkyä, kun on niin juhlavasta asukokonaisuudesta kyse. Nää varmaankin menee taas makuasioiden puolelle, mut mä en laittais sellaisia kenkiäkää joissa e olis kärkeä. Saa nähä, kuinka hirveesti hiostaa.  ::)

Link to comment
Share on other sites

Itse ajattelin metsästää jostain varpaista avoimet stay upit..Seksin tappaja sukkiksia en aio laittaa.. ;)

Ainut mikä mietityttää on se kun mun kengät on avomalliset varpaasta eikä nilkan ympärikään mee mitään et tekeekö sukka ne niin liukkaiks etteivät tahdo pysyä vauhdissa mukana..

Ilman sukkia pysyvät hyvinkin..

Ajattelin koristella varpaankynnet joten joko oon ilman sukkia tai sit varpaista avoimella mallilla..

Haluaisin jonkinnäköisen sukkanauhasysteemin ku puvun alle ei tuu rintsikoita ni olis sit edes jotain alusvaatetta päällä pikkareiden lisäks..Siihen sit pitäis olla ne stay upit.. ;D

Link to comment
Share on other sites

Leevi: oon nähnyt semmosia pistokassukkia/sukkiksia jotka on tarkoitettu kannasta avoimille kengille. Niissä on siis jotain liukuestettä pohjassa, niin että kengät pysyvät jalassa. Musta noita on ihan jollain Norlynillä, Amarilla tms "tavallisella" merkillä. (Luulisi että löytyis varpaista avoiminkain, sellaisiahan useimmat pistokkaat on... mutta voi tietty olla attä juuri sellaisia stay-upeja joutuu metsästämään enemänkin...)

Link to comment
Share on other sites

Kuopiosta ainakin sain muutama viikko sitten Sokokselta ostettua sukkahousut, joissa varpaat näkyi.. Eli Sokkareilta ainakin saa. Myyjällä oli tosin myydä vain yhdet,koska sanoi, että lakkiais- ym. juhlien vuoksi niitä oli mennyt paljon, eikä sellaisia erikoistuotteita ole varastoon tullut niin paljoa. Hinta muistaakseni reilun 10eur.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Norlynin mallistosta löytyy tosiaan "liukuestesukkahousuja", kun kävin asiaa tänään tutkimassa. Tarkoitettu nimenomaan sandaaleihin, joten niissä on huomaamaton kärki. Nyt puuttuis enää vaan stay up -sukat, joissa olisi liukuestepohja sandaaleja varten. Minkähänlaisia esim. Schollin Party Feet -jutut ovat, toimisivatko ne liukuesteinä, tietääkö joku, millainen pinta niissä on?

Muokattu: , käyttäjä: Vässykkä
Link to comment
Share on other sites

Liukueste stay-uppia löytyy ainakin Philippe Matignon-merkkiseltä sukkavalmistajalta (kirjoitettiinkohan noin?)

Kokeilin itse viime kesänä ja oli toimivat. Stockalta ostin.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

etsintä kuulutan niitä open toe stay-uppeja.... sukkiksia näyttäis löytyvän muttei stay-uppeja... pirulainen sentään kun ei pysty päälleen tanomaan sukkahousuja ja sandaalit olis kenkinä...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Onko kukaan nähnyt leggings-tyyppisiä sukkanauhasukkia tai stay upeja? Sukkia siis joista puuttuu koko sukkaosa. Kenkieni kanssa ei voi laittaa minkäänlaisia sukkaosallisia sukkia, mutta kun sukkanauhaliivi on olemassa, niin jotkut sukat tarvitsisi.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
etsintä kuulutan niitä open toe stay-uppeja.... sukkiksia näyttäis löytyvän muttei stay-uppeja... pirulainen sentään kun ei pysty päälleen tanomaan sukkahousuja ja sandaalit olis kenkinä...

Etsintäkuulutus jatkuu tämän morsiamen toimesta :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Minulle tulee kyllä kärjettömät kengät ja valkoiset sukat niihin. Minusta se on ihan kivan näköinen yhdistelmä - ei tule siis itselleni mitään sukat sandaaleissa -fiilistä. Lakkaan kynnetkin näteiksi siltä varalta, että ne helman alta jossain vaiheessa näkyy.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on ollut juhlissa avoimien sandalettien kanssa sellaiset ihonväriset, ohuet sukkahousut, joissa ei ole sitä saumaa varpaissa. Joskus olen myös ihan vaan kääntänyt sukkahousun kärkeä jalassa niin, että se päätysauma jää tylysti jalan alle, jolloin varpaiden päällä näkyy vain sitä sileää sukkaa. Olen aika tarkka yleensä tällaisissa, mutta nuo eivät mielestäni näytä hölmöltä. Jotenkin sellainen sileä kangas siinä varpaiden päällä näyttää mun silmään siistimmältä kuin paljaat varpaat, varsinkin, jos sääri on kuitenkin verhottuna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...