Nasu

Minkälaisia tekstejä hääauton lasiin?

499 viestiä aiheessa

Noniin! Nyt sitten luin tätä ketjua, kun kaikki tulevatkin morsmaikut täällä julistaa ja hehkuttaa, että mitä kenellekin tulee tekstiksi... Mun kaaso suuttui/loukkaantui, kun menin sille jotain omiani ehdottamaan. Ilmeisesti kuuluu kaason ja best manin tehtäviin tuollaisen miettiminen.  :-[ Mutta enhän minä sellaista voinut tietääkään, kun olen ollut edellisen kerran häissä, kun serkkuni meni naimisiin 9 vuotta sitten.  :-/

Mutta tosi kivoja tekstejä olette keksineet.  ::)

Hauskin ehkä oli: "Justiisa toisesa suaneet." Nykyään kun täällä savossa asustelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei. Kaverin autossa luki viime kesänä: "Mun vaimolla ei ole päänsärkyä ensi yönä", aiheutti yleistä hilpeyttä hääväessä... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^ Mä en ole ainakaan koskaan kuullut, että takakyltin tekeminen olisi nimenomaan kaason ja bestmanin tehtävä. Enkä kyllä ole sitä kaasona ollessani tehnytkään. Meidän häihin haluan myös miettiä tekstin itse, ideoita saavat toki kaverit esittää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, ei se minunkaan mielestä kait kovin yleinen tapa ole. Että kaaso ja bestman tekee ja suunnittelee vain ne kaikista kivoimmat hommat.  ::) Mutta olkoon! Me tykätäänkin yllätyksistä. Ois vain ollut aika paha ylläri, jos siellä ei ois mitään lukenutkaan. Ois tullut pettymys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä etsin tekstiä myyjä pariskunnalle ja he ovat huonekalu alalla molemmat eli esim. sänkyjä myyvät ja niissähän sit takuuaika niin oisko joku tähän liittyvä idea olemassa?

myös tuo ei vaihto- eikä palautusoikeutta olis hauska :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mä etsin tekstiä myyjä pariskunnalle ja he ovat huonekalu alalla molemmat eli esim. sänkyjä myyvät ja niissähän sit takuuaika niin oisko joku tähän liittyvä idea olemassa?

myös tuo ei vaihto- eikä palautusoikeutta olis hauska :)

sit mä mietin sitäkin, että hääautossa ikkuna aika pieni niin voiskohan pyöränkuljetustelineen koristella(piilottaa) ja siihen laittaa kyltin niin varmasti näkyy kauas :) en kyllä ole tarkistanu et löytyykö autosta peräkoukkuakaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
keksiikö kukaan hyvää idistä toimittajalle ja hissihuoltomiehelle??? :-?

JYMYUUTINEN:

Tämä pari menee niin alas kuin ylöskin, yksissä tuumin.

jotain tuon tyyppistä, ei nyt oikein aivot toimi, mutta tähän tyyliin  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me nakitettiin koko hääauton koristelu bestmaneille, ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa hoitaa kaikkea yksin. Uskon ja toivon että lopputuloksesta tulee tyylikäs. Jonkun tekstin haluaisin kyllä sinne taakse, vaikka sitten ihan perinteisen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hah. Tämähä oli haaska ketju. En oo moisia kylttihommia vielä ajatellukkaan (...tässä sitä huomaa miten naikkarisivustot lietsovat tämmöseen bridezillamaisuuteen!!  ;D)

Musta joku tämmönen ois suloinen:

Mepä mentii naimisiin!

Sit tää teema kyllä passaa meihin:  ::)

Elinkautinen

Avo-osastolta AVIO-OSASTOLLE

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä sulhon on veljeksistä viimeinen avioliittoon astuja ja edeltvä veli menee vain kolme kuukautta ennen meitä naimisiin... Siks me on miettty jotain...

Viimeinen pari uunista ulos

Meille vois myös sopia tää teksti, kun avokki on veljesparven viimeinen naimisiinmenijä. =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

musta kaikki tollaset romanttiset kuten rakkautta kyydissä tai tahdomme rakkaudesta ovat aivan ihania       :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Veljeni häissä heidän autossaan luki "Just Joo". Vastuu siirtyy kuulijalle.. tuon voi ymmärtää monella tavalla, pidin siitä.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

uusia vaihtoehtoja joita tullut mieleen:

Rakkautta paketissa

In love

Sanottiin papin eessä anskattoony

Sopupeli

En ole kyllä omaa tekstii vielä keksinyt... Mietitään. ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kellään tulisi mieleen miten saisi tekstin aikaan kaivurimiehestä ja kukkasitojasta/kauppiaasta? ::)

Itse olen miettinyt ja luulin että olisi helppo saada noista jotakin hauskaa aikaan, mutta ei nyt lähde raksuttamaan ollenkaan. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua kiinnostais tietää miksi ihmisten ammatit näyttelee niin suurta roolia näissä teksteissä :)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No, meillä sit luki :"Just naeneet". Enpäs ollut mummeleiden ilmeitä katsomassa, kun lähdettiin kirkolta.  ;D Mut jotenkin se sopi meille ja meidän häihin tosi hyvin. Ei ollu mitkään "jäykistely" häät...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Savosta kun ollaan ja muutenkin kieroja (eikä lupia ole kyselty keneltäkään), niin meille voisi sopia

:-X Elinkautinen Varkaudesta :-X

tai sama savoksi väännettynä. Teksti viittaa tietysti kotiseutuumme  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon miettiny tällaista: "Ei vaihto- eikä palautusoikeutta"  ;D

Sopis hyvin kun ollaan molemmat kaupallisella alalla...!  ::)

Pitää vaan vielä kysyä sulkin mielipidettä...  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon aivan ihastunu "Renkahat vaihrettu" -tekstiin  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ketjua lukiessa tuli mieleen sellaisia kuin

- köydet kiinnitetty avioliiton satamaan

- samassa veneessä ulapalle

- iha uus ja valla ernomane aviopari (tyrvään murretta tmv.)

- erittäin hyvä ellei täydellinen (pari)

- alttarilta ikuisuuteen tms.

Meille itselle saattaa tulla päivänsäde & menninkäinen, kun se liittyy historiaan. Toisaalta se taas sotii teemaa vastaan, joka on meri... vaikeaa...  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meitä sulhon kanssa olisi huvittanut myös se legendaarinen "kauan naineet, just vihityt" ;D, mutta taitaa olla hiukan liian härskiä - taitais osa vanhuksista saada kohtauksen...  ???

Tota mekin ollaan mietitty ja toi meille varmaan tulee jos saan sulhasen "luopumaan ujoudestaan"...vanhuksista viis  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille luultavasti tulee:

koeajot hoidettu, renkaat vaihdettu, hyväksi todettu.. :P

Molemmat ollaan kokkeja joten jos joku keksis hyvän ammattiin liittyen ni olisi todella mukavaa.

;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään