Jump to content
Naimisiin.info

Häihin kutsujana lapsi?


Sivia

Recommended Posts

Kaiken kaikkiaan melko korni ja mauton idea.... Vielä älyttömämpää jos lapsikutsuja on vielä niin pieni ettei edes tajua mitä tapahtuu.... Eiväthän ne mukulat niitä juhlia järjestä. Ja että kutsujana koira?? Voi elämä.... :o

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Anna-Elina

Jos välttämättä haluatte värssyn tai runon, niin sellaista minulla ei ole antaa, mutta jos tekstin muodolla ei ole väliä, niin yksinkertainen ratkaisuhan on kirjoittaa kutsuihin tyyliin Äiti ja isä vihitään xx.xx.xxxx ja se tapahtuu xxxxxxxxxxxn kirkossa klo xx.xx. Hääjuhlaa vietämme xxxxxxxxxxssa ja toivomme, että tulette kanssamme juhlimaan äidin ja isän suurta päivää. Minun mielestäni ylläolevan kaltainen kutsuteksti olisi suloinen, vaikkei se sisälläkään mitään yltiöhumoristista tms. Lapset ovat kutsujina, mutta asiaa ei ole mitenkään ylikorostettu millään "lasten kielellä" jne. Makuja on tietysti monia, mutta näin itse tekisin jos minulla olisi lapsia ja haluaisin heidän olevan kutsujina.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä oli tällänen teksti :

Tulethan Mustasaaren kirkkoon katsomaan,  

kun minä kukkaistyttönä olla saan.  

5.5.07 äiti ja isi alttarilla pussaavat,  

kun klo 14 avioon he astuvat.  

Segliksellä juhlaa jatketaan,  

yhdessä tanssitaan ja nauretaan.  

 

Maiu H.

 

Ilmoitathan xx.xx mennessä mummille pääsetkö tulemaan.  

Ritva T. xxx-xxxxxx tai Soile H. xxx-xxxxxx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Voitaisiin pitää myös mielessä, että miltä itsestä tuntuisi, jos oma ihana idea lyntättäisiin täysin. Meinaan vaan, että morsiammet nyt yleensä ovat muutenki häiden alla hieman herkkänahkaisia. Itselläni ei lapsia ole, enkä varmaan kutsujaksi laittaisi, vaikka olisikin. Silti olen nähnyt kutsun, jossa kutsujana oli parin lapsi, ja kutsu oli mielestäni hyvinkin herkkä ja ajoi asiansa hyvin. Otetaan nyt hyvät ihmiset ne kiristävät pipot päästä, kun näinkin iloisista asioista kun häistä on kysymys.  ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ihan hyvä idea minustakin, mutta ei ehkä sovi kaikkein jäykimpiin juhliin. Kukin tyylillään ja niin edelleen.

Nuista kritiikeistä nousi mieleen, että tottahan on, että ennen ei sitä esiaviollista seksiä hyväksytty, mutta eihän silloin asuttu edes yhdessä. Että ne, joiden mielestä tuo on mautonta edellämainitusta syystä niin eihän teillä ole sitten kutsussa/liitteenä sitä mautonta "meillä kaikkea kippoja on..", josta voi päätellä, että yhdessä ollaan ennen avioliittoa asuttu?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Nuista kritiikeistä nousi mieleen, että tottahan on, että ennen ei sitä esiaviollista seksiä hyväksytty, mutta eihän silloin asuttu edes yhdessä. Että ne, joiden mielestä tuo on mautonta edellämainitusta syystä niin eihän teillä ole sitten kutsussa/liitteenä sitä mautonta "meillä kaikkea kippoja on..", josta voi päätellä, että yhdessä ollaan ennen avioliittoa asuttu?

Kirjoitin kommentin sillä mielellä etten todellakaan uskonut jonkun ottavan tuota esimerkkiä tosissaan tai ainakaan noin vakavissaan... ;)

Jokainen tottakai taaplatkoon tyylillään. Itse vain en noin ikinä tekisi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Guest supisusi

meidän kavereilta tuli tällainen versio tuosta "vanhasta"

Vihdoin on tullut se aika,

johon tarvittiin melkein taika.

Kun äiti&isi alttarille astuvat

ja toisilleen Tahdon sanovat.

Nyt siis ystävät ja suku,

pukekaa yllenne juhlapuku

ja tulkaa kanssamme

X X. päivänä kello 15.00

X kirkkoon,

niin näette Heidän astuvan avioliittoon.

Sieltä käy X:ään (juhlapaikan nimi) matkamme,

jossa juhlaa hauskaa&mukavaa yhdessä jatkamme.

-Lasten nimet-

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Miksi täällä näin kovasti niuhotetaan? Itse en ikimaailmassa laittaisi tuollaista kutsutekstiä (en kissoilta, en lapsilta), mutta ei se ole minulta mitenkään pois, EIKÄ HAITTAA, jos joku haluaa laitta sellaisen :girl_haha: Vois välillä vähän löysää pipoa. Me tykätään ainakin tehdä kaikkea kummallista, koska ihmiset on aina niin järkyttyneitä ja kauhistelee suureen ääneen :girl_haha: Siitä vasta hyvät naurut saakin ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...