nava

WC-koriin teksti

136 viestiä aiheessa

Mä en edes tienny, et tommonen wc-kori on olemassa! tosin en oo semmosiin missään häissä törmänny. Idea on hyvä, täytynee harkita, just jotain rakkolaastareita ja hiuslakkaa.. :)

paljonko ihmiset on yleensä laittanu tollaseen koriin rahaa ja mitä se on sisältänyt?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin viime kesänä häissä, joissa oli tämmöinen wc-kori. Se osoittautui aivan loistavaksi, minulla mm. katkesi mekon olkain, joka saatiin ommeltua kiinni muutaman naisvieraan avustuksella :) Kyllä helpotti, ois ollu aika inhottavaa olla loppuilta pidellen mekkoa ylhäällä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsmaikku 2010

Täytin juuri omat wc-korit ja rahaa meni 20-25e. Riippuu vähän mitä sinne haluaa laittaa. Toisaalta kaikki tavarat ovat sellaisia, että mitä jää ne voi käyttää itse. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Jos nyt rouva saa puuttua asiaan niin vinkkinä sen verran että tuo ea-pakkaus on ihan hyvä olemassa. Varsinkin jos juhlitaan ns yksityistiloissa esim jossain maalla seuraintalolla tms eikä ravintolassa missä on ea-tarvikkeet lähellä. Meillä oli vessoissa ihan tavalliset peltipurkit (myöhemmin keittiössä keksirasioina) ja niissä oli muistaakseni

- päänsärkytabletteja

- puhdistusainetta ja pumpulia

- laastaria

- hakaneuloja

- neula ja mustaa ja valkoista lankaa

- pieni hiuslakkapullo

- väritöntä kynsilakkaa

- pikkuhousunsuojia ja tamponeja (naisten vessassa)

- nenäliinoja

- deodoranttia

Ainakin neljä pariskuntaa kävivät kiittämässä kaasoa ja seremoniamestaria noista rasioista, olivat saaneet pika-apua lapsen haavaan (paperilla leikattu haava), irronneeseen nappiin ym.

Edit: Lisäksi, jos häissä on lapsivieraita, kannattaa varata paketti lasten laastaria ja muutamia vaippoja vessan läheisyyteen. Vaipat tosin joko molempiin vessoihin tai sitten ovien ulkopuolelle, isätkin nimittäin vaihtavat vaippoja :D  Tästä minulle sanoi häissämme kaksi ystävääni, siis sanoivat että hyvä että vaipat olivat ovien ulkopuolella eivätkä naistenvessassa.

Musta vähän kanssa tuntuu että menee aikalailla turhan puolelle...Ei siis siinä mielessä onhan se huomaavaista mutta...niin. Mun mielestä ihmisten kuitenkii kuuluu ite varautuu tämmösiin asioihin. :-/

Kyllä minäkin liputan jotta hyvä ja kaunis idea, toteutamme meidän häissä jossakin muodossa aivan varmasti :girl_smile:

MUTTA olen myös samaa mieltä, jotta eiköhän esim. jokaisen vaippaikäisen lapsen vanhemman ole itse huolehdittava lapsensa vaipoista... Liika on liikaa :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meidän hätä-ämpäriin keksein itse tällaisen runon:

Kalvaako kenkä, särkeekö pää?

Älä anna sen vaivata enempää.

Tuliko haava, hajosiko sukka?

Ratkennut sauma tai takussa tukka?

Apu löytyy ämpäristä tästä,

pienet huolet lakkaavat häiritsemästä.

Tämä on kyllä LOISTAVA, oli koreja, ämpäreitä, pussukoita tahi ei :spruce_up:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä kyllä tulee myös meidän häihin. Loistava keksintö ;) Saavat vieraatkin hyvän mielen jos esim. sukkahousut repeävät tai rupeaa päätä särkemään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hurjan hyvä ja käytännöllinen tämä idea, kirjoitin heti ylös! :) Itse en ole koskaan törmännyt tällaisiin häissä tai missään muissakaan juhlissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuota tekstiä en ole vielä miettinyt, itseasiassa en edes ajatellut että pitää laittaa. Kori kyllä tulee mutta nyt mietin eettä ois siihen kiva joku teksti saaha :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luulen, että laitamme ihan vaan "Tarpeen tullen lainaa tästä, ole hyvä"

Olisikos muita lyhyitä ja ytimekkäitä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tällainen:

WC-KORI

:-X

Korista löydät ensiapua

yllättäviin tilanteisiin,

särkyyn sekä helteeseen,

jotta juhlista nauttiminen

voi jatkua hyvillä mielin.

:-X

Muokattu: , käyttäjä: Tinakeiju

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ihan vain pussukka, johon olin kirjoittanut "Kaikille, tarpeeseen". Meillä tuo riitti, ketjussa mainostettuja hamstereita ei siis tainnut osua paikalle..

Yhtä asiaa en listoilla ole nähnyt; käsidesiä. Muistakaahan sekin...!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olin reilu vuosi sitten hyvän ystäväni häissä, jossa kori oli ja suosittelen :) Sitä käytti moni, allekirjoittanut mukaan lukien lainasi hiuslakkaa ja laastarin.

Eihän siihen tarvitse miettiä miljoonaa kallista asiaa. Sellaiset vain, mitkä nyt usein saattaa unohtua ja pelastaa paljolta :) Pari terveyssidettä, laastaria, dödö, kosteuspyyhkeitä, nenäliinoja, neula ja lankaa, hiuslakka, kampa, särkylääkettä, (kondomeja, jos on oikein vilkkaat ja sinkkupitoiset juhlat ;)). Enpä usko, että tällä paketilla kenenkään hääbudjetti menee konkurssiin, mutta ei varmasti ole liiottelua. Voin melkeinpä vannoa, että joku vieraista sen tarpeelliseksi kokee joka häissä, jos on tiedossa, mihin käyttöön kori siellä on. Ja korit voi koota hyvissä ajoin, jolloin ne eivät stressaa viime hetken kiireissä.

Meille ei valitettavasti tule. Näillä näkymin juhlimme julkisissa tiloissa, jossa saattaa hääporukan ulkopuolisiakin olla.

Ai niin ja ne sukkahousut + vaikka polvisukat ja väritöntä lakkaa... :)

Muokattu: , käyttäjä: TiaMaria

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä wc-korista meni, etenkin miesten puolella, paljon Rennietä, joten joku närästyslääke korissa on ihan hyvä olla. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämmönen on pakko saada :D Loppujenlopuksi on niin hauska idea! Ja ihan totta että kaikki tarvikkeet voi käyttää ite myöhemmin.

Desinfektioaine olis kans hyvä olla, sillä saa haavat desinfioitua äkkiä, ja laastaria vaan päälle :D (en muista mainitsko joku jo tämän desinfektio aineen...)

hih, en varmaan tämmöstäkään olis tullu ajatelleeksi saati tietänyt ilman naikkareita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämmönen on pakko saada :D Loppujenlopuksi on niin hauska idea! Ja ihan totta että kaikki tarvikkeet voi käyttää ite myöhemmin.

Desinfektioaine olis kans hyvä olla, sillä saa haavat desinfioitua äkkiä, ja laastaria vaan päälle :D (en muista mainitsko joku jo tämän desinfektio aineen...)

hih, en varmaan tämmöstäkään olis tullu ajatelleeksi saati tietänyt ilman naikkareita!

Tosiaan hauska, mutta tarpeellinen wc-varustus! Eikä tule kalliiksi, kun nuo tarvikkeethan löytyy kotoa. Ei niiden (hiuslakka ym) uusia tarvitse välttämättä olla. Itsehän meinasin varustaa korin vielä HUIKKAPULLOLLA :grin: : Naisten vessaan toffeelikööriä, miesten vessaan whiskeytä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuten muutama muukin on jo maininnut, niin en minäkään olisi tätä koko asiaa todennäköisesti osannut huomioida ilman tätä ketjua :) Omasta mielestäni todella hyvä idea (en tosin käytännössä ole vielä missään tähän törmännyt), yleensä itse ainakin unohdan laittaa käsilaukkuun särkylääkkeitä yms. kun ei niitä kuitenkaan kovin usein tarvitse.

Sulhollekin kerroin, että meille tämmöset tulee, niin se vaan totes "jaa" niin ku lähes joka asiaan - ei koe vielä tarpeelliseksi suunnitella mitään konkreettisesti :D

Vaan koska meillä ei vielä ole hääpaikka päätetty, niin saa nyt sitten nähdä, että toteutuuko nuo ja jos niin minkälaisina..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä on kyllä ihan loistava idea!

Viime kesänä olin yhdissä häissä missä tämmöiset oli ja itse ainakin tuli lainattua hiuslakkaa..

Mitähän siihen miesten koriin voisi laittaa?

Sulhollekin kerroin, että meille tämmöset tulee, niin se vaan totes "jaa" niin ku lähes joka asiaan - ei koe vielä tarpeelliseksi suunnitella mitään konkreettisesti :D

Samanlainen kommentti tuli meilläkin kun näistä kerroin.. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Meillä oli miesten korissa laastereita, dödöä, hammastikkuja, kurkkupastilleja (hengenraikastamiseksi myös) ja hiuslakkaa. Lisäksi kosteita käsipyyhkeitä ja käsidesia olisi voinut olla, mutta niitä oli tarjolla jo juhlapaikan puolesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saanko säästää teitä vaivalta...

Unohtakaa koko WC-kori. Se on taas yksi oikeasti täysin turha härpäke minkä ehkä joku yksi vieras huomaa...Sen sijaan jotkut todelliset ensiavut (särkylääkkeet, närästyslääke, laastarit ym.) voi olla vaikka kaasolla tai morsiusparin vanhemmilla jossain jemmassa...

Ei kyllä ihan pidä paikkaansa.. mä olin kaks vuotta sitten häissä, missä törmäsin ekaa kertaa tällaiseen koriin. Häävieraana yllätyin erittäin positiivisesti, että vieraat oli huomioitu näin kivalla tavalla, ja mulla ainakin aina hajoo sukkikset, lohkee kynsi tai jotain muuta inhottavaa! Ihan huippuidea!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä varmaan 80% häävieraista pitää noita ihan turhina, mutta laitan sellaiset silti :D Onhan sekin jotain jos edes 10-20% vieraista osaa arvostaa elettä ja mahdollisesti jonkun ilta pelastuu.

Meillä on juhlapaikan alakerrassa, mihin juhlat varsinaisesti sijoittuvat, yksi pienehkö unisex-vessa ja yläkerrassa (missä mm. lastenhuone ja oleskelutilaa) miesten- ja naistenvessat. Miestenvessa on pienenpieni koppi ja naistenvessa suht. väljä kaksikopillinen wc. Laittaisitteko tällaisella järjestelyllä alakertaan yhden yhteisen korin vai yläkertaan kaksi? Vieraita on kutsutaan n. 100.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle riittäisi että sillä pelastuisi edes yhden vieraan ilta. Varmasti tämä yksikin on erittäin onnellinen moisesta. Tai vaikka parhaimmassa tapauksessa kukaan ei tarvitse mitään (tätä en tosin usko) niin tulipahan tehtyä. Eipä tuo suuri vaiva ole ja oikeastaan kaikkia tuotteita mitä koriin laitan niin löytyykin melkein aina kotoa joten ei tarvi edes varta vasten ostella. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli toukokuussa 2008 vain naisten vessassa wc-kori. Oli vähän erilainen kuin muilla, siinä oli nimittäin muutama pullo likööriä, ja "Kaad liiveihis ryypp" raumalaisen juomalaulun sanat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee WC-korit ^_^

Aivan loistava idea huomioida rakkaita vieraitaan ja niin pienellä vaivalla!

Minkä kokoisia koreja, sankoja olette ostelleet, kun kuitenkin nuo tavarat vievät tilaa? Oletteko asetelleet ne kauniisti sikin sokin, sulloneet kivasti vai..?

nimimerkillä, kaikesta voi aina vähän ressata :blink:;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ehdottomasti WC-kori sillä se on kavereiden häissä pelastanut juhlijoita! Äkkiäkö sitä tarvitsee lakkaa lisää kampaukseen tai dödö on pettämässä, saati juhlakengät nyt tunnetusti voi hangata jne.

Mutta mutta..en mä ollu tajunnu tietenkään et miesten vessaankin tarvitaan!! Aaaaapuva, pitääkin heti listata sinne oma kori tavaroineen :girl_impossible:

(tästä se sulho taas riemastuu :grin: )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meiänkin häissä wc-kori pelasti vieraita... eräs joutui ompelemaan miehensä kravattia, nenäliinoille näytti olleen käyttöä, samoin rakkolaastareille ja deodorantille :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään