chick

Kiitoskortin teksti

61 viestiä aiheessa

Rakkaus tulta ja laavaa

ei sulais pois.

Ei yhtä kaavaa

kun toinen toisen sai.

tuommoinen tulee meille :)¨

Nylon Beatin biisistä muutama lause, kolahti aika hyvin kun kuulin :)

sitten päivämäärä ja "Kiitos"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käsi kädessä,

sydän sydämessä.

Kiittäen xxx ja xxx

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kenenkään muun mielestä mitään ideaa kiitoskortissa, jossa olisi hääparin ja kortin saajien yhteinen, hääjuhlissä otettu kuva?

Itse olin ajatellut sellaista, tyyliin "Kiitos kun juhlit kanssamme" tai, jos satun löytämään niin joku aiheeseen sopiva lyhyt runo.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä pienenä ajatuksena olisi sitten laittaa kortin kanteen perus Kiitos, sisäpuolelle kuva ja teksti:

"Ei uppoa usko

Eikä toivo tuhoudu

Rakkaus ei rapistu

Se on meillä tässä ja aina

-Katri Ylander

xx.xx.xxxx

Nimet "

:D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon ajatellut, että meille tulee vaan lyhyesti ja ytmekkäästi, että:

He eivät enää ole kaksi, he ovat yksi.

Ja minkä Jumala on yhdistänyt,

sitä älköön ihminen erottako. (Matt. 19:6)

Ajateltiin ottaa kuvia, joissa kiitoskyltti kädessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kiitoskortteihin tuli tällainen runo:

On kulunut häistä jo jonkin aikaa,

on elomme vielä kuin onnen taikaa.

Nyt kiitoksen kauniin lausumme Teille,

kun päivän ikimuistoisen soitte meille.

Tuohon lisäsimme vielä :Kauneimmin kiitämme teitä Sukulaiset ja Ystävät: Hääpäivä on lyhyt, sen muisto ikuinen. Kiitos, että olitte osana molempia.Tälläistä meille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi jumpe. Minä kun olin ajatellut, että siinä lukisi vain se kiitos..

Onneksi tämä ei ole vielä ajankohtaista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee kortin etukanteen kuva ja Kiitos. Sisäpuolelle kaksi kuvaa (toinen pieni) ja Tommy Tabermannin runo. Meillä ei ollut kutsussa ollenkaan runoa niin se tulee sitten tässä vaiheessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhtenä päivänä Radio Novalta tuli Samuli Edelmannin Tähtipölyä ja huomioni kiinnittyi lauseeseen "Kirkko ja kesälauantai, kaksi sormuksensa sai". Osu ja uppos, tosin meille tulee kesän sijasta kevät-sana (:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan toteuttanut kiitoskortteja niin, että on kirjoittanut jokaiselle henkilökohtaiset kiitokset? Kuinka suuri urakka tässä oikeastaan on, onko kirjoitettu käsin vai koneella? Henkilökohtaiset sanat olisivat niin ihanat ja mieltälämmittävät, mutta kuinka usein hyvä idea jää suuren työn takia tekemättä? Unelma kiitoskortista olisi irrotettava hääparin kuva, nurkassa tai toisella puolella voisi olla päivämäärä ja nimet, mukaan sitten vieraista otettuja kuvia tai koko porukan ryhmäkuva, sekä juurikin tuo henkilökohtainen viesti. Viekö idealta pois se, että kiitosteksti olisikin kirjoitettu koneella? Käsiala on muutenkin ruma ja luultavasti pahenisi kymmenen tekstin jälkeen :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni kiitoskorttein kirjoittamiseen on vielä aikaa, mutta Matkahäät-blogissa oli tehty juuri kuvaamallasi tavalla: http://matkahaat.blogspot.fi/2015/07/meidan-kiitoskortit.html

 

Varmasti on hieman työlästä, mutta uskoisin kyllä, että vieraat arvostaisivat! Itsekin siis harkitsen (ainakin vielä) henkilökohtaisia kiitoksia :) Eikä mun mielestä haittaa, vaikka kirjoittaa koneella! Silloin ehkä jaksaa kirjoittaa pidemmästi, eikä ainakaan ole vierailla vaikeuksia saada selvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään