Laitetaanko papillekin kiitoskortti?


sannael

Recommended Posts

Tutulle papille laittaisin ilman muuta, mutta vieraalle, ihan vaan seurakunnan puolesta tulleelle, en välttämättä laittaisi. Tietenkin jos tämä vieras pappi osallistuisi juhlaankin ja olisi mukava "seuramies" voisi häntä kiitoksella muistaa. :) Sama periaate kai pätee noihin kampaajiin ja kukkakauppiasiin, eli jos on vaikkapa oma "luottokampaaja", laittaisin ehdottomasti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meillä papille laitetaan kiitoskortti, koska oli sukulainen ja kutsuimme hänet juhlaankin. Jos pappi olisi ollut joku täysin tuntematon, niin en välttämättä olisi laittanut kiitoskorttia.

Minulla oli muuten ihan "uusi" kampaajatuttavuus, mutta pyysi silti lähettämään kuvan. Saa nähdä saanko aikaiseksi, kun en enää edes samalla paikkakunnalla asu..

Muokattu: , käyttäjä: gladiolus
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kampaajat ja kukkakauppiaat tykkäävät saada kuvan ihan siksikin, että he keräävät omista töistään kokoelmaa, josta voivat näyttää sit seuraaville kiinnostuneille, millaisia mahdollisuuksia on tarjolla, mitä aiemmin on tehty. Tästä syystä itse laittanen kiitoksen sekä floristille että kampaajalle, ja ehkä myös meikkaajalle. Toinen syy on, että nämä ovat tuttuja ihmisiä.

Link to comment
Share on other sites

me ollaan mietitty et laitetaan papillekin kiitos kortti. ja kukkakauppiaille, jotka ovat mahtavia. ja heidän ansiostaan en murehdi yhtään vähää kukkien onnistumista :) kampaajasta en tiedä vielä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ihanaa kun täältä voi lukea vastauksia :D eipä tarvi yksin miettiä kaikkea.. minä ainakin ajattelin laittaa kiitoskortin vihkijälle, koska hän tulee maistraatista (näillä näkymin) vapaapäivänään vihkimään meidät.. ja kampaaja on perhetuttu, joten sinnekin lähtee kortti.. kukkakauppiaasta en tiedä vielä, kun meille tulee vaan mun kimppu ja miehen viehe.. en osaa sanoa vielä, pitää katsoa miltä kukat näyttää sitten ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Me kyllä lähetetään vihkijälle (maistraatista) kiitoskortti, samoin kuin ainakin paikkaan, josta tilattiin sormukset. Vaikka ne tekee "vaan työtään" ja niille maksetaan, niin silti mun mielestä on kiva kiittää vielä henkilökohtaisemmin; ilman niitä juhla ei olisi onnistunut. Ja vihkijä saa jäädä syömään ja kahville, jos haluaa. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...