Tiinuska

Pääkaupunkiseudun papit ja kanttorit -keskustelut

238 viestiä aiheessa

Minä säestän Pupu79:iä! Soitin kanttorille ja sanoi olevansa lomalla meidänkin häiden aikaan, mutta vaikutti oikein mukavalta ja avoimelta. Loistavaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt muuttui suunnitelmat taas..

Tuusulassa tulee olemaan vihkiminen, meidän omasta seurakunnasta

ei ilmeisesti pappia heru - eipä siellä oikeastaan ketään

sellaista ole jonka olisin halunnutkaan..

Joten kokemuksia kaipaan kiitos!

Itse en oikein tunne ketään pappeja,

mukava nuorekas pappi on haussa.

Naispappi olisi kiva mutta mieskin käy

jos on tarpeeksi "sydämellinen" ihminen  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips!

Tuusulassa on ainaskin semmoinen naispappi kuin (Annukka) Ann-Maarit Joenperä. On kokemuksia niin häistä, hautajaisista ja ristiäisistä. Minä olen ainakin tykännyt, mutta makujahan on niin monia  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin sen verran kertoa jälkiviisasteluna, että tuo kanttorin kesälomasijainen oli oikein mukava nainen. Ainut miinuspuoli oli, ettei hän halunnutkaan sovittaa meidän haluamaa kappaletta uruille, vaan meidän piti valita joku hänen tuntemansa kappale. Alun perin hän siis oli sanonut, että voi sovittaa meidän haluaman kappaleen, mutta pari päivää ennen vihkimistä hän pyysi meitä valitsemaan jonkun muun kappaleen...  :( Mutta eipäs tuo nyt onneksi niin suuri ongelma ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemuksia kellään?  En vielä tiedä, kuka meille tulee, mutta jos siihen on vielä mahdollisuus vaikuttaa, niin ketä suosittelisitte, kenet jättäisitte pois?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tule Kari Springfeldt, vaikutti puhelimessa ihan asialliselta. Tapaamme hänet tosin vasta 9.8. Kun olimme kuuntelemassa kuulutuksia, pappina oli naispappi Ronkainen,  hänestä en itse tykännyt. Katso tosta linkistä niin saat ainakin kasvot papeille. Onpas noita naispappeja!

http://www.leppavaaranseurakunta.fi/fi/3037

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin häissä joissa Jukka Raunu vihki, oli ihan ok mutta ei mikään helmi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku suositella nuorekasta ja rempseää pappia Mellunkylän seurakunnasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nuorekkaan naispapin olisin tiennyt, mutta en nyt ole varma, onko hän kovin rempseä ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos kyseinen pappi on nuorekkaan lisäksi myös "ei vanhoollinen" niin mielelläni kuulisin papin nimen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No kyseessä on Anne Granström, mielestäni oikein mukava pappi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli kyseisetä seurakunnasta pappi nimeltä Markku Hyttinen ja voin suositella lämpimästi häntä kaikille vihittäville.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä onko asia enää ajankohtainen, mut Tarja F. on ainakin joskus (nuoruudessani :D) ollut aika rento tyyppi, eli suosittelen. Kirkkoherraa en >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En tiedä onko asia enää ajankohtainen, mut Tarja F. on ainakin joskus (nuoruudessani :D) ollut aika rento tyyppi, eli suosittelen. Kirkkoherraa en >:(

En tiedä sun kokemuksista tuosta kirkkoherrasta, mutta itse olen kerran ollut häissä, joissa hän oli vihkimässä ja ikinä en ole niin rentoa ja huumorintajuista pappia nähnyt ja puhetta kuullut.

Mulla siis nimenomaan kirkkoherrasta positiivinen kuva  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko muilla kokemuksia Leppävaaran seurakunnan muista papeista?   ???

Kati231

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En tiedä sun kokemuksista tuosta kirkkoherrasta, mutta itse olen kerran ollut häissä, joissa hän oli vihkimässä ja ikinä en ole niin rentoa ja huumorintajuista pappia nähnyt ja puhetta kuullut.

Mulla siis nimenomaan kirkkoherrasta positiivinen kuva  ;)

Kiva kuulla, että toisenlaisia kokemuksia löytyy! Toivottavasti k-herran on muuttunut vuosien saatossa parempaan päin. Mun kokemukset on siis vajaan 10 v. takaisia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin muutama viikko sitten kaasona häissä, joissa vihkimisen toimitti kirkkoherra Kauko Puranen. Hänen puheensa oli liikuttava mutta samalla pilke silmäkulmassa pidetty, ja hääparille täydellisesti sopiva - kirkkoherra haastatteli heidät perusteellisesti. Kirkkoherrasta jäi todella positiivinen kuva niin vieraille kuin hääparillekin. Suosittelen lämpimästi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee nyt Juha-Pekka Rissanen, joka vaikutti mukavalta kun hänet tapasimme. Parin päivän päästä sen sitten näkee kunnolla  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi vitsi, kävi säkä meinaa just tänään varmistui että Janne Silvast on vihkipappimme ja kovasti helpotti tieto että hän on hommansa osaava  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellanpas tätä, onko kenelläkään kokemusta Hämeenkylän seurakunnan papeista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin kaivaataan tietoja Tikkurilan seyrakunnan papeista??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin etsisin rempseää ja mukavaa pappia Mellunkylästä. Onko lisää suosituksia?  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kari Mansikka/Tikkurilan Seurakunta. Asiallinen, mutta silti rento ja oikein ihmisläheinen, huumorintajuakin löytyy.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

JiiHoo, Hämeenkylästä ehdottomia symppiksiä ovat Juhani Nurminen ja Jaakko Kara.  :) (Juhani on suosikkini, lähes kymmenen vuoden tuttavuuden perusteella!)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään