Jump to content
Naimisiin.info

APUA! MISTÄ NUOTIT!


Guest angel_a

Recommended Posts

mie niin tahtoisin tuon love and marriagen ulosmarssiksi..kuulostaisi muuten aika lystikkäältä uruilla, voisin kuvitella..jos vain pappi ja kanttori suostuisi mutta nyt suurin ongelma on, etten löydä nuotteja netistä ja kirjastoon en pääse. Tietääkö kukaan mistä löytäisi nuotit valmiiksi jos vaikka kanttori suostuisi, olen epätoivoinen! :-[ :( :'(

Sitten jos jollakulla soinut kyseinen kappale kirkossa jo niin kertoisitteko minulle miltä kuulosti uruilla ja mitä mieltä pappi/kanttori oli? :-X

Link to comment
Share on other sites

^Tuo kannattaa kyllä tarkistaa seurakunnasta, ennen kuin näkee paljon vaivaa nuotin hankkimisessa. Monissa seurakunnissa on se linja, että kirkossa soitetaan hengellistä musiikkia eikä varsinkaan avioliittoa pilkkaavaa musiikkia (toki tuo tulisi ilman sanoja, mikä vähän lieventää, mutta sanat siihen kuulijoilla assosioituvat). Tietysti tuon biisin voisi soittaa vaikka hääpaikalla sisään tullessanne tms., jos (kun) se ei kirkkoon istu :).

Link to comment
Share on other sites

On se kuulemma muutamalla tyypillä soinut, ollut vain kanttorin ja papin päätöksestä kiinni, ja eihän tuo kipale ole edes jumalaa pilkkaava vaan kertoo avioliitosta. Olen käynyt sanat läpi ja niissä ei pitäisi olla mitään sellaista joka ei soveltuisi kirkkoon. Soittaahan ne jo siellä star wars biisejäki joka mun mielestä enemmän kiellon arvoinen kuin frank sinatran kappale. ::)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...