Haisu_Vanukas

Mikä viikonpäivä ja aika?

35 members have voted

1. 1. Minä viikonpäivänä teidät vihitään?

• Maanantai
      2
    • Tiistai
      2
    • Keskiviikko
      3
    • Torstai
      2
    • Perjantai
      15
    • Lauantai
      11
    • Sunnuntai
      0
  2. 2. Mihin kellonaikaan teidät vihitään?

• Ennen puoltapäivää (klo 12)
      4
    • Alkuiltapäivästä (klo 12:01-14:30)
      13
    • Loppuiltapäivästä (klo 14:31-17:00)
      17
    • Illalla (klo 17:01 jälkeen)
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

278 posts in this topic

..niin, ja tuosta 200 euron maksusta johtuen vaihdoimme alun perin suunnitellun lauantai-iltapäivän perjantaihin. Alunperin vihkimisen piti tapahtua Lieksassa MUTTA koska Lieksan maistraatin päämaja on JUUKA, ja olisimme joutuneet maksamaan 200 euroa virka-ajallakin suoritetavasta vihkimisestä Lieksan toimipisteessä, meidät vihitään Joensuussa perjantai-iltapäivänä kello 15.00...ja sitten Lieksaan bilettämään.

Päivä oli keskiviikko, kellonaika 15.30. Hääjuhla alkoi klo 17.00. Emme saaneet alunperin haluamaamme vihkiaikaa eli edellisen viikon perjantaita mutta onneksi hääpäivämme oli helatorstain aatto eli seuraava päivä oli useimmilla vapaapäivä  :D

Oookei... Olen sitten jotenkin saanut väärän tiedon jostakin... Kiitoksia tiedosta Princecca, ja Susakeiju! :)

Meidät vihittiin lauantaina klo 16 juhlapaikalla.

Juuri ehdittiin ennen maksullisuutta ja loppujen lopuksi selvittiin pelkällä konjakkipullolla, kun vihkijä oli isän puolituttu,

mutta olisimme olleet valmiita sen kaksikin sataa euroa palvelusta maksamaan tarvittaessa.

Vihkiseremoniamme oli ikimuistoinen, enemmän kuin osasin odottaa! :-X

Ei ole paha hinta tuo 200€, vaikka pääseehän siinä vihkijä toki aika hyville tuntipalkoille.

Enpä usko että summa läheskään kokonaisuudessaan menee suoraan vihkijän tilipussiin.

Meidät vihitään tiistaina maistraatissa. Kellonaika ei ole vielä selvillä, mutta siis virka-aikana kuitenkin.

Perjantaina klo 16.00 on aika  :-X

Perjantai klo 15.30.

perjantai päivä 13.00, juhlintaa vasta seuraavana päivänä.

Me mentiin lauantaina kello 17. Ja silloin, viime syyskuussa, se ei maksanut mitään, kun matkakorvaukset vaan. Virka-aika ei olis tullut kysymykseenkään, jos siis häät olis tänä vuonna, maksaisin ilomielin.  :D

Lauantai klo 15.30.

Mä olen hiukan yllättynyt siitä, miten moni on valinnut perjantaivihkimisen. Säästäähän siinä tietysti tuon 200€ ja järjestelyissä saattaa päästä helpommalla, mutta silti. Olisi kiinnostavaa kuulla, onko vihkijän hankkiminen lauantaille osoittautunut vaikeaksi, vai oletteko nimenomaan halunneet perjantaihäät?

Meidät vihitään lauantaina klo 15 juhlapaikalla, ja vihkijä järjestyi melko helposti. Minusta on mukavaa, ettei ihmisten tarvitse työpäivän päätteeksi tulla juhlimaan häitämme, ja että kaikki vieraat pääsevät todistamaan juuri sitä "aitoa" vihkimistä, eikä jotain muuta seremoniaa.

Lauantai klo: 14.30  :-X

Perjantaina haluttiin vihkiminen nimenomaa maistraatissa ei todellakaan ollut rahakysymys. 200e tässä konkurssissa ei tunnu yhtään missään 8). Meillä vieraat tulevat vain juhlimaan illalla ja läheisimmät ystävät ja sukulaiset tulevat maistraattiin. Jos joku ei jaksa tulla töiden jälkeen istumaan ja syömään niin heidän huono kuntonsa ei ole minun ongelmani. Ne jotka oikeasti haluaa tulla tulee. Tähän mennessä kukaan ei ole ihmetellyt perjantaijuhlia. Lähinnä olleet tyytyväisiä kun ei tarvitse istua kirkossa eikä kuunnella muitakaan seremonioita. Pääsevät suoraan bilettää. Ja haluttiin juhlat samana päivän kun mennään naimisiin eikä joskus päivien päästä, mutta jokainen tavallaan ;D

:-X Torstai klo 13.00

Saatiin juuri se päivä kun haluttiinkin! Tai mitä olin suunnitellut. Mulla on jonkinlaista pientä "taikauskoa" (tai oikeastaan päähänpinttymä..) tietyistä onnea tuovista luvuista ja niihin kuuluu 21 sekä 7. Mutta ei siis pelkoa lukuun 13 kuitenkaan.. ;) Juhlapäiväksi oli päätetty lauantai, että sukulaiset ja ystävät kauempaakin pääsevät hyvin paikalle. Itse vihkiminen saa minun mielestäni ollakin vain meidän kahden (+ kaksi ystävää todistajina) juttu.

Lauantai oli päivä ja klo 15 oli vihkiminen juhlapaikalla. Eikä maksanut kuin bensarahojen verran eli ei siis sitä "ylimääräistä" 200€.  :)

Lauantai 15.00 maistraatin tiloissa. Ainakaan varauksen yhteydessä ei puhuttu mitään mistään maksuista. Tosin olettaisin että se jotain maksaa.

Lauantaina klo 16.00 ja luonnollisesti virka-ajan ulkopuolella. Mekin maksamme kiltisti tuon 200€ + matkakulut.

Lauantaina klo.16.00 ja 200€ köyhempänä. Vihkiminen on siis juhlapaikalla.

Perjantai klo 15 maistraatissa.

Mentiin naimisiin perjantaina klo: 15:20 (=viimeinen maistraatin vihkiaika).

Juuri tätä tietoa kaipasinkin, että milloin on viimeinen mahdollinen aika virka-ajan puitteissa. Kiitos tästä :)

Mä olen hiukan yllättynyt siitä, miten moni on valinnut perjantaivihkimisen. Säästäähän siinä tietysti tuon 200€ ja järjestelyissä saattaa päästä helpommalla, mutta silti. Olisi kiinnostavaa kuulla, onko vihkijän hankkiminen lauantaille osoittautunut vaikeaksi, vai oletteko nimenomaan halunneet perjantaihäät?

Meidät vihitään lauantaina klo 15 juhlapaikalla, ja vihkijä järjestyi melko helposti. Minusta on mukavaa, ettei ihmisten tarvitse työpäivän päätteeksi tulla juhlimaan häitämme, ja että kaikki vieraat pääsevät todistamaan juuri sitä "aitoa" vihkimistä, eikä jotain muuta seremoniaa.

Meille ei tule muuta kuin siviilivihkiminen. Ei siis juhlia, ainakaan mitään isompia, joten miksi ei perjantai?

Voisihan sitä myös niin ajatella, että miksi kukaan haluaisi pilata viikonloppuaan menemällä häihin...? Ja hyvin moni on myös viikonloppuisin töissä, joten sekään ei auta mitään.

Tiistaina klo 13.00 :-X :-X

Perjantaipäivä klo 14.00. Siinä ehti aamusta hyvin (?) kampaajalle ja kuvattavaksi, loppupäivä menikin juhliessa...  :)