Yasmine

Missä menette naimisiin?

121 viestiä aiheessa

Juhlapaikalla myös. Tällä hetkellä ajatuksena, että ulkona oltais säällä kuin säällä, saa nähdä miten onnistuu kun päivä on joulukuun puolessavälissä. Onhan sateenvarjot keksitty ja kaavahan on suht' lyhyt. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin tulossa kirjoittamaan vastaukseksi että 'maistraatissa', mutta voi! tuota Marenan laittamaa kuvaa..! Pitäisiköhän sittenkin harkita vielä... :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarkoitus olisi että maistraatissa, mutta saattaapi olla että järven rannalla omalla mökillä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidät vihitään mun lapsuudenkodin takapihalla, mikäli vettä ei sada kamalasti. Syreenipensas, ohrapelto, joki, kuusiaita ja kevät kauneimillaan toukokuun lopussa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lopullista paikkaa ei olla vielä päätetty, mutta muutamia vaihtoehtoja on. Ehdottomasti ulkona haluan vihkimisen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkiminen ja juhla lapsuudenkodin pihapiirissä. Toivottavasti sää sallii ulkona vihkimisen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlapaikalla ulkona meren rannalla mikäli sää sen vain sallii. Huonon sään sattuessa vihkiminen tapahtuu sisällä niin, että vieraat istuvat omilla paikoillaan. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vantaan maistraatissa. Juhlat seuraavana päivänä oli meille se tärkeämpi juttu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käräjäoikeudessa =)

Kirkossa emme halua mennä ja maistraatti ei innosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei maistraatissa, juhlapaikalla tai käräjäoikeudessa vaan erillisellä vihkimispaikalla (vähän niinkuin kirkossa, heh). :D Odotan kovasti :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse haluaisin vihkimisen tapahtuvan ulkona hääpaikan lähettyvillä. Pelkkä maistraatissa käyminen tuntuisi vähän "ontolta". 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maistraatissa virka-aikana, läsnä vain me ja todistajat sekä vihkijä. Vihkiseremonialla ei ole meille erityistä painoarvoa, eikä mies kuulu kirkkoon, joten näin on iisein. Juhlitaan sitten juhlapaikalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan jo naimisissa, mut vastaan näin jälkikäteen :) Me mentiin naimisiin intialaisen kylän "maistraatissa", toisin sanoen pienen, kuuman ja ankean talon yhtä pienessä, kuumassa ja ankeassa huoneessa. Vihkijää ei ollut, vaan homma hoidettiin allekirjoittamalla pari paperia todistajien kanssa. Luettiin me myös sellainen vakuutus, että ollaan paikalla omasta tahdostamme, minkä jälkeen laitoimme toistemme kaulaan kukkaseppeleet. Paikalla oli sulhasen perhe (noin 10 henkeä), maistraatin työntekijöitä ja tukku uteliaita kyläläisiä. Ja niin, meistä tehtiin myös uutisjuttu sekä moniin sanomalehtiin että tv-uutisiin. Ei ihan perusvihkiminen siis :D 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidät vihittiin Hämeenlinnan kaupunginpuistossa, Puistokomitean paviljongilla. Ihan huikea oli miljöö, oon tosi onnellinen että ei satanut ja ei jouduttu turvautumaan vaihtoehto B:hen eli juhlapaikkaan. Vihkijä tuli käräjäoikeudesta ja puistoalueen olin varannut (ja maksanut hintaan 105e) meille kaupungilta. Juhlapaikalle keskustaan me hääpari siirryttiin sitten polkupyörillä, vieraat kulki autoilla ja osa kävelikin sen 2km.

300px-Kaupunginpuisto_Parkki.jpg

Vaniella likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Näyttää kauniilta vihkipaikalta! Jostain tuon tapaisesta paikasta olen itsekin haaveillut, jos ihmisten ilmoilla vihkiminen tapahtuisi. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään