Minkä värinen on hääpukusi siviilivihkimisessä?


Guest Marienne

Pukusi väri  

276 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Upea, näyttävä ja ruskea!

Valkoinen ei todellakaan sopinut mulle, henkisesti eikä fyysisesti. Muutamaa valkoista pukua kokeilin, ja mielestäni näky oli naurettava. Ikäänkuin grand old lady olisi yrittänyt uskottavasti esittää jotain sievistelevää pikkutyttö-neitsyt-söpöliiniä. ;D

Täytyy vielä varmuuden vuoksi lisätä, että en todellakaan ole sitä mieltä, että kaikki valkoisiin pukeutuvat morsiot näyttäisivät naurettavilta tai pikkutytöiltä tai jotain sinnepäin. Joillekin se sopii ja eräille ei..

Link to comment
Share on other sites

Kokovalkoinen puku aiheuttaa myös mulle henkisiä hiertymiä. Kävin kyllä sovittamassa muutamaa ja vaikka ne olivat tavallaan ihan hienoja, ne muistuttivat mua värinsä takia enemmänkin kirkollisesta albasta kuin juhlapuvusta. Pukuni alaosa on kuitenkin valkoinen. Yläosa taasen on punainen ja olkaimeton. Olisin ottanut kokopunaisen puvun, mutta Sincerityn malli 3092 vei sydämeni.

Link to comment
Share on other sites

Vaaleansininen. Teetin Thaimaassa itselleni kaksiosaisen thaisilkkisen juhlapuvun, jota tiesin pitäväni ensi kertaa häissäni. Valkoinen ei käy sitten myöhemmin, kun kuitenkin haluan pitää pukuani myös muissa tilaisuuksissa. On tarpeeksi juhlava, että tunnen itseni morsiameksi, ei rusetteja tai ruusuja, mutta silti tyylikäs ja nätti. Jakkupuvussa en viihdy, eikä se muutenkaan olisi ollut tarpeeksi hieno, kun kuitenkin mennään koreasti syömään jne.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...