Jump to content
Naimisiin.info

Minkä värinen on hääpukusi siviilivihkimisessä?


Guest Marienne

Pukusi väri  

276 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Suunnitelmissa on laittaa päälle musta pusero, musta polven ylle ulottuva hame, valkoinen vyö ja valkoiset saappaat. Eli mustaa ja valkoista on tiedossa punaisin koruin höystettynä.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vihkiminen juhlapaikalla ja puku shampanjan värinen jossa hameosassa valkoinen sifonki päällä.

Meinasin ensin kokovalkoista perinteistä pukua, mutta jotenkin se on liian puhtoinen ja muistuttaa kirkkohäistä.

Link to comment
Share on other sites

Hankin joku aika sitten huippualennusmyynnistä (varmaan -80%!) ihanan mustan sifonkisen, leveähelmaisen mekon (n. polvipituus). En tiennyt mihin juhliin mekon laittaisin, mutta mekko oli niin hieno ja minun tyyliseni, että se oli pakko ostaa heti kun sen näin! Hintaa sille tosin jäi edelleenkin yllättävän paljon...

Empirelinjansa ansiosta mekko istuu edelleen loistavasti vaikka olenkin viimeisilläni raskaana. Aion siis pistää mustaa päälleni maistraattiin mennessä. Ensisilmäyksellä rakastamani mekko pääsee siis yllättävänkin hienoon & tärkeään tilaisuuteen ja samalla säästyn "turhan" mekon ostamiselta. Nyt jos hankkisin jonkun muun koltun, ei sille varmaan tulisi kovin paljon käyttöä mahan katoamisen jälkeen kun taas sifonki-ihanuuteni kyllä passaa kapeammallekin vartalolle... :)

Link to comment
Share on other sites

Noni, nyt se on sit päätetty, eli puhtaanvalkoinen. Siviilivihkiminen kun on nyt muutettu samalle päivälle kuin avioliiton siunaus, ja minusta on kyllä ihanaa käyttää samaa pukua molemmissa. Ensin meinasin tilata kaksi, mutta tuo puku on kuitenkin THE puku (ja olisin varmaan loppujen lopuksi pesettänyt sen ja pitänyt sitä molemmissa tilaisuuksissa joka tapauksessa)! :)

Muokattu: , käyttäjä: Malssi09
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Mä olin kuvitellut tulevani vihityksi mustassa tai punaisessa, mutta niin vain mukaan tarttui valko-musta hääpuku. :) Meillä siviilivihkiminen, avioliiton siunaus ja hääjuhla kaikki samana päivänä (ja kaikki eri paikoissa).

Link to comment
Share on other sites

Itselleni tulee mustaa, se on ihan varma asia.

Vaatetuksen tyylistä tai ylipäänsä yhtään mistään muusta en vielä osaa sanoa.

Pienenä ajatuksena tosin on ollut olkaimeton mekko, mutta enpä sitten tiedä.

Jonkun verran olen eri mekkoja katsellut, mutta olen tottumaton käyttäjä, joten sen takia en osaa sanoa

vielä paremmin, että laitanko kuitenkin ne tutut ja turvalliset mustat hiukan levenevät housut ja

jonkun vähän paremman paidan päälleni.

Miehellä on musta puku, johon itse olisin toivonut mustan paidan ja punaisen kravatin, mutta

saattaa olla, että haaveeksi jää, ja paitana on se alkuperäinen valkoinen.

Link to comment
Share on other sites

VIHREÄ!!

Ihana oliivinvihreä iltapuku. Tätä tyttöstä ei kyllä valkeaan sais mitenkään, vaikkakin joskus aluksi kattelinki valkeita pukuja. Vihkiminen juhlapaikalla.

Link to comment
Share on other sites

Minulla oli elokuussa tumman liila puku päällä. Oli siis aivan tavallinen mekko. Tahdoin sellaisen jota voin käyttää myöhemminkin päällä pienissä sukujuhlissa taikka kesällä. Menimme muutenkin salaa vihille joten jos äitini tai serkkuni olisi vaatekaapiltani jotain hakenut ja huomannut siellä paremman juhlapuvun, olisi se hiukan aiheuttanut kysymyksiä :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Vitivalkoinen punaisella somistettuna. Laitan myös hunnun. Tänään ostin kirkkaanpunaiset saappaat :) Kaikki asun osat ovat sellasia, että niitä voi käyttää myös arkivaatteina. Yhtenäiseksi kokonaisuudeksi koottuna ne ovat mielestäni tarpeeksi juhlavat ja huntuhan kruunaa minut morsiammeksi :)

Link to comment
Share on other sites

Jiihaa, eilen SE löytyi - aivan yllättäen ja varoittamatta! Olisin halunnut viininpunaisen, mutta rekissä roikkui täydellinen musta ihanuus, joka istuu kuin hansikas. Hihaton, joten ehkäpä voin yhdistää jonkin värillisen hartiahuivin SIIHEN. Kylläpä tuli hassu olo, kun ei tarvitse SIITÄ enää murehtia :) ja oli vieläpä ALEssa ;)

Link to comment
Share on other sites

Minulle tulee vaaleahkon oliivivihreä merenneitomallinen iltapuku. Ompelija tekee sitä parhaillaan mittatilauksena. Kankaana silkki. Lisäksi kokonaisuus kruunataan hunnulla. Meillä myös vihkiminen juhlapaikalla.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minulle tulee ihan perinteinen puhtaan valkoinen puku, johon tosin tulee hieman punaisia koristeita. Itse halusin alkuun tummanpunaisen puvun, mutta lopulta äitini onnistui puhumaan minut ympäri ja päälleni tulee puhtaan valkoinen puku.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Huomenna maistraatissa lyhyehkö musta-valkea juhlamekko.

Ja heinäkuussa hääjuhlassa perinteisen mallinen, täyspitkä a-linjan musta-valkea hääpuku.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vihkiminen juhlapaikalla ja mulle tulee ivoryn värinen puku, jossa tummanpunaista helmassa, yläosassa ja takana nyörityksissä.

pukuedesta.jpgpukutakaa.jpg

mistä toi puku on?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vaikka monet muut asiat meidän häissämme menevätkin vastoin perinteitä ja totuttuja kaavoja, on minun pukuni väriltään se tavanomainen valkoinen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

En ole vielä pukua hankkinut, mutta se tulee olemaan joko punainen, puna-musta tai violetti. Vastasin kuitenki punainen, koska se on tällä hetkellä todennäkösin pukuni väri :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Punaisella mennään ja siksi koska:

a) olen toisella kierroksella, valkoinen ei tunnu sopivalta

b ) sopii väreihini (viininpunainen mekko) koska olen vaaleaihoinen brunette

c) olen viimeisilläni raskaana ja äitiysmekoissa on aika rajattu valikoima. ;)

Muokattu: , käyttäjä: Jii^
Link to comment
Share on other sites

Punaisella mennään ja siksi koska:

a) olen toisella kierroksella, valkoinen ei tunnu sopivalta

b ) sopii väreihini (viininpunainen mekko) koska olen vaaleaihoinen brunette

c) olen viimeisilläni raskaana ja äitiysmekoissa on aika rajattu valikoima. ;)

Saas katsoa kuinka käy... Mekko ei ole vielä tullut kun tammikuun puolella piti olla vasta h-hetki ja nyt saatiinkin aika uuden vuoden aatolle. Menee vissiin suunnitelmat uusiksi pukeutumisen osalta. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...