Jump to content
Naimisiin.info

Vantaa


keijutiira

Recommended Posts

^ Siviilivihkiminen virka-ajan ja/tai -paikan ulkopuolella maksaa aina 200 euroa + matkakorvaukset. Vantaan maistraatin ajanvarauksista en tiedä, mutta Tampereen maistraattiin pystyi tekemään varauksen noin puoli vuotta ennen vihkimistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Saatiin nyt se maistraattiaika 7.12. virka-aikaan, niin on ilmainen :)

Miten te tiedätte etukäteen kuka se vihkijä on? Meille ei se nainen sanonut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Piipahdimme Vantaan maistraatissa 8.2.08 :rolleyes: . Tila oli kaunis ja rauhallinen. Henkikirjoittajana oli Tiina Rintamäki-Ovaska, hyvin miellyttävä henkilö. Vihkimisemme kesti noin 3 minuuttia, joten kovin syväluotaavaa tutustumista ei tosin syntynyt. Itse pidin ensin tärkeämpänä lauantaista avioliiton siunaamista, mutta miulle tuli kyllä hyvin onnellinen - suorastaan riemullinen - olotila maistraatin jälkeen :-X . Olin yllättynyt. Tilanteen henkilökohtaisuus (me & kaksi todistajaa) tekivät tilanteesta kauniin, vaikka ei pitkä ollutkaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Tuodaanpas tähän ketjuun hieman eloa.

Parin viikon takaa vihkikokemus Vantaan maistraatista. Varasin aikamme perjantai-iltapäivälle kesäkuussa ja vihkiminen siis oli elokuun loppupuolella. Tasatuntien aikoja ei kesäkuussa ollut enää jäljellä. Vihkivät tuolla vartin välein, eli kun itse odottelimme ulkona hetken aikaa, tuli yksi juuri vihitty pari ulos.

Odotustila on siisti ja ihan tilava. Vihkisali on aika valoisa ja ihan kaunis. Vihkimisemme kesti sen ehkä 3 minuuttia. Mielestäni vihkiminen oli oikein kaunis ja rauhallinen tilaisuus ja minulle jäi siitä todella hyvä mieli.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Onko tuoreita kokemuksia Vantaan maistraatista? Oletteko saaneet tietää etukäteen vihkijän? Olen muutaman kerran soittanut maistraattiin ja yrittänyt kysellä infoa, mutta ei koskaan ole ollut puhelimessa henkilö, joka olisi tiennyt jotain :/ Nyt vähän jännittää, meillä vihkiminen 20.10.2010.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Tuoreampia kokemuksia kaivattaisiin täälläkin! Meidät vihitään Vantaan maistraatissa, eikä olla muita paikkoja mietittykään, kun hääjuhla on Vantaalla. Olisi kumminkin kiva kuulla kokemuksia myös sellaisesta siviilivihkimisestä Vantaalla, jossa olisi ollut jotain ohjelmaa. Olen itse miettinyt tätieni esittämää musiikkinumeroa vihkitilaisuuteen, onko muilla kokemuksia tällaisen ohjelman järjestämisestä?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meille on tulossa Vantaan maistraatista vihkijä lauantaina juhlapaikalla tapahtuvaan vihkimiseen. Tänään jaettiin vihkivuorot ja vihkijämme oli heti laittanut minulle mailia. Varauksen sai tehdä syyskuussa ja häät ovat siis toukokuussa.

Link to comment
Share on other sites

Meillekkin tulee vihkijä lauantaina juhlapaikalle. Häät ovat heinäkuussa ja varauksen teimme viime viikolla. Eilen saimme soiton Vantaan maistraatista vihkijältämme! :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meillä oli viime lauantaina ihana vihkiminen, jonka siis toimitti yksi Vantaan maistraatin henkikirjoittajista. Suosittelen lämpimästi kyselemään Vantaalta, mikäli vihkijää kaipaa juhlapaikalle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Höh, meille ei oo ilmoitettu mitään kuka meidät vihkii. Aikaa varatessa oli vaan sanottu, että asia on kunnossa ja maistraatista ei tule enää mitään yhteydenottoa. Meillä on tosin vihkiminen siellä maistraatin tiloissa, eikä juhlapaikalla, joten ehkä sinne tulee kuka vaan sattuu olemaan paikalla. Täytyy varmaan soittaa sinne joku päivä ja kysellä vihkijän yhteystietoja, kun haluaisin vähän jutella vihkikaavasta. Ärsyttää nykyaikana, kun joka paikkaan ei voi olla yhteydessä sähköpostitse. Mä kun en soita mihinkään ellei oo pakko.  :grin:

 

Oletteko muut nauttineet paikan päällä kuohuvaa tilaisuuden jälkeen? Onko sen suhteen oltu nihkeitä vai pitäiskö tämäkin asia varmistaa etukäteen?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Te jotka olette käyneet maistraatin tiloissa vihittävinä, niin kuinka monta henkeä sinne on mahtunut yhteensä? Kun tahdottaisiin meidän perheet (vanhemmat + sisarukset) sekä sitten kaasot ja bestman mukaan vihkitilaisuuteen. Yhteensä se tekisi alle 15 henkeä, mahtuuko kaikki sinne mukaan?

Link to comment
Share on other sites

^ Meillä oli vain kaksi todistajaa, mutta näppituntumalta arvioisin, että 15 mahtuu tiiviisti. Tuoleja ei ollut ainakaan meidän vihkimisessä, joten silloin ainakin seistiin.

Link to comment
Share on other sites

^ Oi kiitos! Toki asiaa tiedustellaan vielä sitten kun aikaa varataan, mutta on hyvä tietää jo vähän valmiiksi niin tietää mitä kaikkea suunnittelee :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...