Guest astahh

maistraatissa menijät- oliko teillä hääkimppu?

105 viestiä aiheessa

ensin olin ajatellut yhtä punaista kallaa "kimpuksi", sillä puku ynnä muut tilpehöörit tulevat olemaan näyttävät, mutta nyt mietin että ehkäpä überhieno veskani ajaa asian :girl_dance:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli "kimppuna" viisi valkoista pionia ja sulhasella rintapielessä valkoinen neilikka. Vaikka aluksi olinkin sitä mieltä, että en tartte kimppua, niin oli se kuitenkin loppujen lopuks kiva :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Miä aattelin jonkun kukkasen ottaa, en muuten tiiä mihin kädet laittaisin. :D

No ei mul sit ollu mitää.. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

.

Muokattu: , käyttäjä: Tajunnanvirta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Miä aattelin jonkun kukkasen ottaa, en muuten tiiä mihin kädet laittaisin. :D

Hyvä huomio, hermostuneille käsille on pakko saada jotain tekemistä. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakastan kukkia :-X

Meillä on hääjuhlassa perinteinen hääpukeutuminen, valokuvaus, kimppu (pyöreä tiivis ruusukimppu).

Maistraatissa käymme etukäteen arkisemmissa juhlavaatteissa ja haluan sinnekin kukan käteen. Katson mitä kivaa kukkakaupasta sattuu löytymään. Etukäteen olen nyt miettinyt yksittäistä pitkävartista kukkaa. Oletettavasti se on kalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli hiukan arkisemmat vaatteet maistraatissa, miehellä ja bestmanilla oli esim farkut. Tahdoin käteeni jotain jota voin hermostuksissa näprätä ja kaupasta tulikin ostettua Gladiol.us valkoisena ja muutama vihreä lehti siihen vielä lisäksi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle ei tule kimppua, koska haluamme pitää maistraattiosuuden hyvin simppelinä ja koruttomana

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle ei tule ns. normaalia hääpukua maistraattiin, mut kimpun ajattelin sinne ottaa. Sellanen joku pieni ja yksinkertanen kimppu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille ei tule mitään siunausta maistraatissa tapahtuvan vihkimisen jälkeen, joten meillä on kaikilla juhlavaatteet päällä. Minulla hääpuku kimppuineen ja sulhasellakin hieno puku vieheineen. Kaasolla on iltapuku ja bestmanillakin puku päällä. Kaasolla on pieni kimppu ja bestmanillakin viehe. Näillä mennään =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee hääkimppu , miehelle viehe ja kaasolle & bestmanille (nainen) rannekukat :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimppu olisi mukava, olisi tosiaan jotakin mitä hipelöidä seremonian aikana. Mutta sitten taas kun lähdemme suoraan maistraatista häämatkalle, 3 tuntia autoilua, niin minne sen kimpun laittaa? Toinen vaihtoehto voisi olla sitten ihan vain yksi kukka, jota joko pitää kädessä tai laittaa kampaukseen.

Jos nyt jotain kukkaa otan, niin gerbera on mun ehdoton valinta. Harvoista kukista nimittäin pidän ja ne ovat gerbera ja auringonkukka. Auringonkukkaa ei kuitenkaan saa vaatteisiini sopivana värinä, joten gerbera sen takia.

Muokattu: , käyttäjä: Merya

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse aion kyllä kimpun ottaa maistraattiin, kun minusta kukat vaan kuuluu häihin - typerää ajattelua, ehkä? Mutta ymmärrän kyllä täysin, mikäli joku ei välitä/raaski ostaa kukkia maistraattiin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee sellainen ranteeseen laitettava kolmen ruusun ruusuke.. eis siis perinteistä kimppua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehellä oli viehe ja mulla pieni kimppu maistraatissa.

Nimenomaan nypläämistarkoituksessa ja tuomassa vähän enemmän juhlantuntua :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ollut kimppua vaan pieni nätti käsilaukku toimitti näprättävän tavaran virkaa. Harkitsin hake

vani kukkia torilta, mutta muutin mieleni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin, että ehkä voisin ottaa yhden kukan mukaan vihkimiseen, mut saa nyt nähdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan itse näperrelty kristallikimppu tulee mulle maistraattiin. Tehty pienistä swarovski kristalleista joita meni sellaiset 4000 kappaletta. Aivan ihana säihkyvä kimppu siis. Häiden jälkeen kimppu tulee koristamaan meidän makuuhuonetta. Aikaisemmin myös mennyt ex-miehen kanssa naimisiin maistraatissa ja silloin oli 50 ruusun (valkoisia ja viininpunaisia) iso kimppu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ollut maistraatissa kimppua, ei tullut silloin mieleenkään hankkia.. Eipähän päässeet kukat pakkasessa vahingossa paleltumaan ;)

Olin pari viikkoa sitten kuvaamassa häitä, joissa vihkiminen tapahtui maistraatissa. Morsiamella oli todella kaunis, vaaleanpunaisista pioneista sidottu kimppu. Sulhasella oli yksinkertainen viehe, pionia myös. Kukat olivat ihania ja sopivat hyvin myös maistraattiin. Mikään pakkohan sitä kimppua ei ole vihkimiseen ottaa, mutta kuvissa ainakin kukat näyttävät tosi kauniilta ja tuovat tilaisuuteen hieman lisää juhlavuutta ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle ei tule kimppua, sen sijaan tulee laukku. ^_^ Kuukautta myöhemmin tapahtuvassa hääjuhlassa aion varmaankin heittää jonkin pienen kimpun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

post-34875-0-14128100-1342095728_thumb.j

Laitoin tännekin kuvaa, mistä näkee meidän kukkahärpäkkeet. :)

Muokattu: , käyttäjä: /Heidi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee yksi punainen ruusu. Olemme lähdössa reissuun heti seuraavana päivänä joten en mitään isoa kimppua halunnut kotiin kuihtumaan. Ja tärkein

1 kukka:  Olet kaikkeni. Rakastan vain sinua.

. Punainen ruusu:  Rakkaus, kauneus, kunnioitus, rohkeus, menestys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään