Guest astahh

maistraatissa menijät- oliko teillä hääkimppu?

105 viestiä aiheessa

Minulla oli pieni kimppu, miehellä ei ollut viehettä. Kuvissa kimppu on joka potretissa ja pitelin sitä itse toimituksen ajan. En halunnut mitään suurta ja näyttävää kimppua, vaikka kukista tykkäänkin.

Meillä oli seuraavana päivänä pienen pienet juhlat ja kimppu laitettiin maljakkoon melkein heti vihkimisen jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä hiplailen punaista gerberakimppua! En muuten tiedä mihin käsiäni laittelisin jännityksessä!  :rolleyes:

Miehelle kans viehe!

Pari viikkoa aikaa, emmekä ole vieläkään löytäneet hyvää kukkakauppaa. Monissa paikoissa kukat näyttävät jo valmiiksi nuutuneilta ja huonosti hoidetuilta (vaikka ovat kuulema AINA tänään tuotu/tehty yms. Joopa joo!), että minkälaisen olisivat tehneet sitten meille en uskalla edes miettiä! :(  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle ei ole tulossa kimppua, mutta sen sijaan koristelemma hääjuhlapaikkaa kukkakimpuilla =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pienen kimpun ajattelin teetättää, joka sitten koristaa meidän hääpöytää juhlapaikalla :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin se mieli muuttuu, minulle on sittenkin tulossa pieni hääkimppu =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli silkkikukista tehty kimppu vihkimisessä. Mentiin vihkimisen jälkeen kuvattaviksi, niin oli kiva olla kimppu niissä kuvissa :)

 

Ja samaisen kimpun otan sitten hääjuhlaan elokuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ollut kimppua maistraatissa, enkä osannut sitä kyllä vihkimisessä kaivatakaan. Hääjuhlassa seuraavana päivänä olikin sitten ihana pionikimppu, halusin sen asusteeksi ja erityisesti kuvia varten :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä aion ottaa kimpun, tosin en varmaan mitään hirveän isoa. Punaisista ruusuista sen kuitenkin haluan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli yksi kolmekukkainen pitkävartinen lilja kädessä. Oli mukava pitää jotain kädessä, kun kuitenkin vähän jännitti se tilanne. Ei haitannut sormuksenlaittoa millään tavalla ja lisäksi näytti kivalta kuvissa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli pitkävartinen valkoinen kallalilja, jonka taustana iso vihreä, kapea lehti. (Entie, mikä oli, hieman samanoloinen kuin jukkapalmun lehdet?). Nätisti käärittynä violettiin nauhakädensijaan, jossa pari helmineulaa. Eli juuri sellainen yksinkertainen, vähäeleinen, mutta silti kaunis elävä kukka, jonka halusinkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin itse tehnyt elokuiseen vihkimiseeni pienen kimpun kotipihan kukista. Oli kyllä kiva pieni lisä päivään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli hääkimppu vaaleanpunaisista ruusuista,seassa oli myös helmikoristelu. Kimppu oli ns. pallokimppu, oli oikein kaunis ja sopi hyvin luumunpunaiseen häämekkooni :-X

Muokattu: , käyttäjä: niiskunen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olin alunperin ajatellut, etten ota kimppua maistraatttiin. Onneksi "kaaso" oli eri mieltä ja toi aivan ihanan freesiakimpun! Auttoi morsiota kun oli jotain kädessä pidettävää, ja se freesioiden tuoksu teki tilanteesta jotenkin juhlavamman ja lämpimämmän :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee hiuskukka, muttei kimppua. Lähinnä siksi, että ne kukat tuntuu jotenkin hankalalta idealta ja pelkään niiden olevan koko ajan tiellä etenkin vihkimisen jälkeen ravintolassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee myös maistraattiin kimppu. Mun äiti tekee morsiuskimpun ja saa näin tehdä "harjoituskimpun" vihkipäiväksi ja toisen sitten hääjuhlapäiväksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ollut, kun ihan keskenämme oltiin maistraatissa. Mulla ei myöskään juhlaan ole tulossa kimppua, koska ei sitä siellä tarvita, kun ei ole mitään alttarillekävelyä enää tiedossa ja eihän sitä kukaan itse juhlien aikana mukanaan kanniskele.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ollut hiuskukkaa eikä kimppua, koska se tuntui lopulta turhalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu tulee, tosin tekokukkia (säästää ison rahan ja minun hermoja kun en stressaan että saako kukkakauppa niitä mustia calloja). Sama 'puska' tulee sitten kuviin ja juhlapaikalle seuraavana päivänä. Ihan sen takia että haluan ja onhan se 'lisä asuste' pukuuni  :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: DaughterOfTheMoon

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ollutkaan ajatellut tätä. Aluksi olin sitä mieltä etten tahdo kukkia ollenkaan, en kimppua enkä mitään pöytähärpäkkeitä - niihin kun tuntuu saavan uppoamaan käsittämättömästi rahaa. Mutta nyt on käynyt ilmi että ainakin neljä kavereistani odottaa innolla kimpunheittoa, joten kai sitä jonkun pienen voisi heidän ilokseen hankkia. Ehkä otan sen siis myös maistraattiin. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli sukulaisille järjestetyssä hääjuhlassa seppele ja se oli ihana! Jos pitäisin nyt vain yhdet bileet, haluaisin seppeleen ehdottomasti. Luultavasti niitä tullaan myös näkemään ainakin mun siskojen häissä tulevaisuudessa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

diydiy, oih! Seppele on ihana idea... pistän itsekin harkintaan. Olisi mukavan erilainen ja jäisi kädet vapaiksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin lähi K-marketista jonkun Pirkka -kukkakimpun sen päiväisestä valikoimasta :D vihkimisessä se ei ollut mukana, kuvausta varten lyhensin varret kuvauspaikalla miehen linkkarilla!

LilleriLalleri9 likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään "vaan" kahdestaan maistraatissa ja juhlia ei pidetä. Jonkun puskan kuitenkin haluaisin. Mutta ei liian hienoa, koska se jääpi hotellin pöydälle seuraavana aamuna häämatkalle lähtiessä. Ajattelin, että käyn kukkakaupassa hakemassa maistraattiin mennessä jonkun pienen ruusukimpun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään