Jump to content
Naimisiin.info

Kotka


puhi

Recommended Posts

Onko kenelläkään kokemusta Kotkan maistraatin päällikön vihkimisestä viikonloppuna :o? Olen aikani yrittänyt löytää vihkijää toukokuun lopulle ensi keväänä ja soittanut kaikki lähimaistraatit. Hyvinkää oli täynnä ja muut tässä lähellä eivät tee vihkimisiä viikonloppuna. Soittelin sitten Kotkan maistraattiin ja tämä päälikkö lupautui alustavasti tulemaan vihkimään Lahden lähelle Kotkasta asti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heps,

Meillä oli kyseinen kaveri vihkijänä. Sanoisin että aika omalaatuinen heppu, mutta hommansa hoiti. Meillä nyt ei ollutkaan muuta kuin peruskaava ja sormusten anto eli homma oli valmis 5 min eli kokemusta ei ole siitä jos haluaa vihkimiseen liittää musiikkia tai muuta. Ainakin tälle vihkijälle pitää lähettää etukäteen kartta, jotta löytää juhlapaikalle sekä suunnitelma vihkimisen kulusta. Jos jotain ylimääräistä on tarkoitus järjestää vihkimisen yhteyteen kannattaa ainakin tekstien lukijaksi pyytää joku muu. Vihkijällä on aika karhea ääni  ;)

Link to comment
Share on other sites

Hyvä, että jollain on kokemuksia :). Minä sain myöskin varsin omalaatuisen kuvan hepusta jo puhelimessa. Itse asiassa päädyimme sulhasen kanssa ratkaisuun, että menemme kaksin ensin maistraattiin ja otamme lauantain juhlaan puhujan Pro-Seremonioista. Eli jää tämä Kotkan maistraatin päällikkö kokeilematta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...