syksy2007

Teemana ruskea ja (omenan)vihreä

36 viestiä aiheessa

hei. Onko kenelläkään ollut häissä teemävärinä ruskeaa ja omanavihreää? Jos joltakin löytyisi kuvia olisi mukava nähdä miten se toimii käytännössä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ole häitä vielä juhlittu, mutta mä aattelin ympätä meille noita värejä :)(en oo varma onko mun vihreän sävy just mitä sä haet), mutta mulla ajatus lähti oikeestaan Marimekon "Hedwig"-kuosin servieteistä :-X... Kukiksi pöytiin ajattelin, mikäli saatavilla meidän häiden aikaan on :-?, vihreitä Hortensioita (tuolta kukka-ketjusta löytyy muuten hienoja kuvia). Ihan vaan 1 tai 2 oksaa Ikean (valkoiseen) Färm-maljakkoon...hmmm...tai jos löytyy joku kiva ruskea...  :)Vihreät orkideat olisi aivan ihania, täytyy katsoa saatavuutta ja hintaa... voishan ne ehkä olla teko-oksiakin, kai. Saattaapi tulla morsiuskimppuun sit tota orkideaa, jos onpi saatavilla.

Samoin kutsuihin noita värejä olis tarkoitus saada.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kommentoida, että todella kaunis väriyhdistelmä mielestäni. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tiedoksi: limenvihreää ja muutenkin kivoja vihreän sävyjä löytyi servetteinä ja kaitaliinoina ainakin kespro-tukusta ja tokmannilta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ikeassa onpi muuten tällä hetkellä ainakin ompunvihreitä servettejä. Me käytiin hakemassa pari pakettii varastoon... Ja ne Ikean servetithän ei oo hinnalla pilattuja!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää lisää lisää, meille tulee nämä värit, luonnonvalkoiseen yhdistettynä. Paras mahdollinen yhdistelmä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ai jai! Tähän väriyhdistelmään mekin päädyimme. Tulossa siis raikasta ompunvihreää, suklaanruskeaa ja valkoista. Ihastuin ajatukseen laittaa nimikortit vihreisiin omppuihin (kuten joissakin kuvissa täällä olen nähnyt) ja siitä se ajatus sitten lähti. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samoja värejä ollaan mietitty: suklaanruskea, vihreä ja valkoinen mutta "ongelmana" on juhlapaikka sinällään, sillä kyseessä on lattiasta kattoon puunvärinen paikka. Mitä luulette, häiritseekö tuo vaaleampi ja punertavampi puunväri tuota väriyhdistelmää? Toivoisin, että kun tila kuitenkin täyttyy pöydistä joihin tulee valkoiset pöytäliinat, niin tuo ero jotenkin hälvenisi...? Mitä luulette?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä luulen ettei se puun väri juurikaan haittaa. Vihreä ja ruskea on kuitenkin itsessäänkin luonnon läheisiä värejä niin luulisi tulevan rauhallinen kokonaisuus.

Itsekkin näitä värejä mietimme, joskin meillä on olohuonekkin sisutettu näillä väreillä niin mietin että kyllästyyköhän sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Ranna vastauksesta! :) Näin mä myös ajattelin että vihreä ei ehkä kuitenkaan hyppäisi samalla tavalla silmille kuin esim. violetti tms joka olisi ehkä tyyliltään liian erilainen.. Ja toisaalta kun paikka on täynnä pöytiä niin eiköhän se niiden koristaminen tuo mukaan sen yleisvärin ja -tunnelman. Paikassa on pari kaappia seinillä jotka ajateltiin peittää jollain kankaalla jossa olisi teemavärit jollain tapaa mukana. Sekin voi piristää tunnelmaa.

Pienillä jutuilla on paljon kyllä merkitystä.. Aikaa tosin on mulla vielä enemmän kuin tarpeeksi kun häihin vielä melkein vuosi - suunnittelu ja miettiminen on vaan kauhean kivaa ainakin näin alkuinnostuksessa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin nämä värit tulossa (ja myös olkkari samoissa väreissä.. ;) ), tässä pari kuvaa mun arkistoista, luulisin, ettei vielä löydy ketjusta.

gallery_19410_289_121522.jpg

gallery_19410_289_39293.jpg

gallery_19410_289_28392.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulossa myöskin ko. värit eli omenan vihreä, suklaa, valkoinen ja mahdollisesti mukaan myös hieman syksyistä oranssia. Meidän juhlapaikka myöskin puunvärinen sisältä enkä usko, että se haittaa. Ulkopuolella metsä, mikä tuo oman vihreän vivahteensa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulossa näillä näkymin myös samat värit, sulho tyrmäsi yhden suosikkini fuksian, eli näillä mennään. Lisää kuvia kaipailisin, koristeet, kukat jne. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi että, nää on ihan parhaat värit mitä löytyy! Meille siis tulossa myös omenanvihreä, ruskea sekä valkoinen. Oon ajatellut hyödyntää käpyjä somistuksessa jollain lailla. Onko kellään ideoita, mitä kaikkea niistä voisi tehdä? Itse olen ajatellut laittaa niitä ainakin lautasliinojen yhteyteen, ehkäpä lautasliinarenkaaseen kiinni jotenkin. Ja nimilaput kiinnitän omenoihin. Sen idean olen poiminut täältä. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään