Jump to content
Naimisiin.info

Karkkiteema ja karkkibuffet


Pink

Recommended Posts

Itse mietin, että jos ne purnukat koristelee joillain väreihin sopivilla nauhoilla tms. Mut toi muffinivuoka-juttukin olis kyllä aika kiva... Menee mietintämyssyyn...

Ja nuo "lehmäkarkit" on muuten tosi hyviä... En olis muistanutkaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Purkkeihin ja maljoihin voi laittaa myös teemaväreissä olevan nauhan ympärille tuomaan yhtenäistyyttä. Tähän tyyliin siis:

candy-buffet-white-green.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mä olin yhdessä vaiheessa 100% varma että meidän häihin tulee karkkibuffet, varsinkin kun itse olen kauhea karkkisyöppö, mutta nyt en ole enää kuitenkaan niin varma...

Haluaisin antaa vieraille perinteiset hääkarkit, niin sitten tuntuisi ehkä vähän hassulta jos mukana olisi myös buffet...?

Paljonko teillä on mennyt rahaa karkkeihin? Anopilla on paljon hienoja purkkeja ja niitä saisi varmaankin lainata, niin niihin ei silloin rahaa menisi ollenkaan.

Suunitteli että jos ottaisi lainaan yhden sellaisen hienon purkin ja laittaisi sen vaikka vieraskirjan kanssa samalle pöydälle ja laittaisi sen sitten täyteen vaahtokarkkeja. Se olisi varmaan aivan riittävä hääkarkkien kanssa ja kiva yksityiskohta. :)

Link to comment
Share on other sites

Mä olin yhdessä vaiheessa 100% varma että meidän häihin tulee karkkibuffet, varsinkin kun itse olen kauhea karkkisyöppö, mutta nyt en ole enää kuitenkaan niin varma...

Haluaisin antaa vieraille perinteiset hääkarkit, niin sitten tuntuisi ehkä vähän hassulta jos mukana olisi myös buffet...?

Paljonko teillä on mennyt rahaa karkkeihin? Anopilla on paljon hienoja purkkeja ja niitä saisi varmaankin lainata, niin niihin ei silloin rahaa menisi ollenkaan.

Suunitteli että jos ottaisi lainaan yhden sellaisen hienon purkin ja laittaisi sen vaikka vieraskirjan kanssa samalle pöydälle ja laittaisi sen sitten täyteen vaahtokarkkeja. Se olisi varmaan aivan riittävä hääkarkkien kanssa ja kiva yksityiskohta. :)

Meille tulee kumpanenkin - niin hääkarkit kuin karkkibuffet. Meillä on rennot kotihäät tulossa, jossa istuskellaan iltaa rennoissa meiningeissä, joten karkkibuffet tulee kun muutenkin tulis kuitenkin jotain naposteltavaa laitettua tarjolle nii sama laittaa tyylikkäästi ;)

Link to comment
Share on other sites

Ainakin ne ravintolat, mitä minä tiedän ovat suhtautuneet suopeasti. :) Karkkia, keksejä tms. pientä on saanut viedä itse. Ruoat ja juomat on sitten pitänyt tilata ravintolasta. Kannattaa toki varmistaa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

oletteko ostaneet karkit buffettiin kaupoista vai netin kautta jostain? haluaisin tietää mistä saa halvimmalla kun jotain nettisivuja kun olen selannut on suklaa ainakin aika kallista isoissa erissä. Onko kukaan käynyt viron puolelta hakemassa (maista asti)? :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä on juhlatilana ravintolatyyliin toimiva kartano ja sieltä ainakin sanottiin että karkkibuffet onnistuu, mutta karkkien pitäisi mielellään olla paperittomia. Olisko siivous sitten syynä. Harmi homma, kun olisin halunnut buffettiin suklaasydämiä, mutta niissä on paperit :girl_mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä haluisin kyllä kanssa meidän häihin vaikka ihan koko teeman aiheeksi karkit, mutta jos siihen ei suostuta niin ainakin karkkibuffan. Itse mietin äsken että ois kiva jos teemaan kuuluis esim. pitkulaisiin astioihin rairuohoon tökityt gerberat ja sellaset kirkasväriset eri muotoiset tikkarit pöytäkoristeina, karkkibuffaan tosi kirkasvärisiä karkkeja, sarjakuvamainen, vähän vino ja värikäs kakku, ja hääkarkit annettais sellaisissa ihan minimini lasipurkeissa ja ehkä hattara jossain muodossa.

Mutta sitten ongelmaksi tulee että mä haluisin ihan toisen tyylisen hääpuvun, mieluiten vaalean kullan, maitokahvin tms. värisen ja erittäin prinsessamaisen. Mulle vaan itelleni tulee tosta yhdistelmästä mieleen sellanen kauhukuva että mä en itse kuuluis omiin häihini. :D Vaaleanpunaista mekkoa taas en haluisi, vaikka se varmaan toisikin mieleen hattaran, pinkki missään muodossa ei vaan oo mun väri...

No, onneks ei tosiaan oo mikään kiire näiden päätösten suhteen kun vasta aletaan pikkuhiljaa suunnittelemaan sitä naimisiinmenoa. <3

Link to comment
Share on other sites

Vinkkinä muille buffetia suunnitteleville. Ostin kesällä tällaisen ison jalallisen lasikulhon Ikeasta, maksoi 9,95€. Kulhoa saa kahdessa eri koossa, tässä tuo isompi. Kivi-tuikku on mallina, että koko on helpompi hahmottaa :)

karkkikulho.jpg

Lisää Ikean sivuilta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei morsiamet ja sulhaset! onko teillä ollut karkkibuffan lisäksi pöydässä vielä jokaiselle vieraalle omat hääkarkit?

mietin omia tulevia häitä, että kuinka toimisi niiden suhteen...:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

[quote name=kesäunelmia :)' date='03 October 2011 - 08:35 ' timestamp='1317623724' post='3357007]

Hei morsiamet ja sulhaset! onko teillä ollut karkkibuffan lisäksi pöydässä vielä jokaiselle vieraalle omat hääkarkit?

mietin omia tulevia häitä, että kuinka toimisi niiden suhteen...:)

Meillä ei ollut, vaan tuo karkkibuffet tavallaan korvasi nuo hääkarkit. Muistoksi häistä lähes kaikki vieraat ottivat mukaan nimikyltit, joihin heidän paikkansa oli merkitty.

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli karkkibuffan lisäksi jokaisen paikalla suklaakolikko, mitään karkkirasioita en todellakaan lähtenyt askartelemaan :) Kaikista suosituin juttu meidän karkkibuffassa oli Melody pops-tikkarit, minkä kuuli äänestäkin karkkibuffan avaamisen jälkeen ;) 140:stä vieraasta vain 9 oli lapsia, mutta hyvin suosittuja ne karkit oli aikuistenkin keskuudessa.

Link to comment
Share on other sites

Meillä ei myöskään ole tulossa pöytiin vieraille erillisiä karkkeja, vaan kaikki karkkien ystävät saavat karkkibuffetista hakea niin paljon kuin haluavat :)

Karkin sijasta pöytiin voisi laittaa vieraille jotain muuta kivaa, mutta en vielä ole keksinyt mitä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aivan ihania ideoita! Ihan alkaa olemaan pää pyörällä, kun on niin paljon kaikkea ihanaa karkkibuffaan :girl_smile:

mutta tosiaan mitä sitten vieraille muistoksi/lahjaksi, jos karkkia on vapaasti saatavilla? En ole kauhean monissa häissä ollut ja niissäkin on kaikissa karkkirasiat olleet jaossa..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sama homma, karkkibuffa suunnitteilla, ja hääkarkit laitettu kieltoon, liikaa ylimääräistä väsäämistä. Kesällä olin häissä joissa homma toimi tosi hyvin, valikoimassa oli (vain) kuutta makua, mutta hienot lasikulhot+ottimet pinkkiin tylliin ympäröitynä: hygieenistä, kaunista ja ennenkaikkea maukasta!

Link to comment
Share on other sites

Morsian rakastaa karkkia, joten karkkibuffet tulee taatusti! :)

Meiltä jää vieraiden lahjoista karkit pois ja tilalle keksitään mahdollisesti jotain muuta kivaa. Kaikki eivät kuitenkaan karkeista välitä, buffetista jokainen saa itse hakea mitä mieli tekee.

Metsästyksessä olisi erilaisia kannellisia lasipurkkeja karkkibuffaan. Myöskin karkkivalikoima on vielä päättämättä :)

Link to comment
Share on other sites

Innostuin ja kyselin Karkkibuffa-aiheesta ihan väärässä ketjussa! Onneksi löytyi tämä oikeakin! :girl_haha:

Nyt olen aivan mahdottoman laiska ja skrollailun sijaan kyselen, että missä kohtaa ajattelitte buffanne "paljastaa", mihin sijoittaa jne.? Kuinka montaa eri sorttia teillä on tarjolla? Onko kukaan miettinyt sellaista, että buffan sijaan jossain kohtaa iltaa joka pöytään tuotaisiin oma kulhollinen namuja? Onko tällainen idea mielestänne ihan laimea?

Jee, karkkibuffa! :D

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli karkkibuffan lisäksi jokaisen paikalla suklaakolikko, mitään karkkirasioita en todellakaan lähtenyt askartelemaan :) Kaikista suosituin juttu meidän karkkibuffassa oli Melody pops-tikkarit, minkä kuuli äänestäkin karkkibuffan avaamisen jälkeen ;) 140:stä vieraasta vain 9 oli lapsia, mutta hyvin suosittuja ne karkit oli aikuistenkin keskuudessa.

Heippa Aikka!

Melody Popsit on ihan loistava idea, mistä te löysitte niitä? Mä haluun kans meidän karkkibuffaan soivia tikkareita :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ihan kiva idea tuo karkkikippojen laittaminen suoraan pöytiin, mutta itse haluan kuitenkin karkkibuffetin erilliselle pöydälle.

Visiona on eri mallisia kuvullisia/kannellisia lasipurkkeja. Jotain kivaa voisi keksiä esimerkiksi seinälle karkkibuffetin taakse..

Karkkivalikoimaa ei vielä ole päätetty, mutta ehkä 8-10 karkkilajia :)

Hakusessa olisi myös kivat kauhat, sinkkiset, metalliset tms.

Ja mietinnässä se, mihin vieraat karkkinsa keräävät, kivat itsetehdyt/painatetut paperipussit? Vai papereista käärityt "kolmiot"? Miten te muut aiotte asian hoitaa?

Muokattu: , käyttäjä: Napsuu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meille tulee myös karkkibuffet koska hääkarkkeina on piparit. Kulhoja ja purkkeja mulla onkin jo valmiina kun olen niitä ostanut ihan sisustukseen keittiöön. Jos joltain löytyy esim Aalto maljakoita niin yksi idea olisi laittaa niihinkin jotain karkkeja. :) Minä en aio mennä väriteeman mukana noissa karkeissa, ehkä nauhat kulhojen ympäri tms. en ole vielä päättänyt. Hääpuvun ostin Tampereelta joten karkit ajattelin hakea samalla reissulla Urjalan makeistukusta kun haen pukuni. Tulee vähän halvemmaksi kuin kaupasta ja saa suurempia määriä.

Ajattelin ostaa ihan paperipusseja mihin leimaan tai tulostan meidän nimikirjaimet ja päivänmäärän tms. teemaan liittyen. Itse pöydän koristelua en ole vielä miettinyt, täällä oli jossain kuvassa valot purkkien seassa ja se näytti aika kivalta.

Link to comment
Share on other sites

Minä olen myös suunnitellut valoja karkkibuffetin sekaan, mutta koska häät ovat keskikesällä niin voipi olla että jää valot laittamatta kun ei niitä sieltä kunnolla näy, noooh tarttee vielä testata miltä näyttää. Toinen idea oli että laitan pieniin valokuvakehyksiin pöydälle mietelauseita kuten esim Pikku Myyn "Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?".

Nyt oli ainakin Kodin ykkösessä Turussa myynnissä pariakin erilaista mallia lasikippoja joissa kansi.

Muistan nähneeni jossain pinkkejä muovisia kertakäyttälaseja ja koska ne sopivat väriteemaan niin ajattelin että niihin voisi ihmiset kerätä karkkeja, mutta voipi olla että tässä vielä ennen häitä tulee joku parempi idea vastaan, mutta en ajatellut sen enempää lähteä askartelemaan mitään erillisiä kippoja joihin karkkeja saa keräillä.

Link to comment
Share on other sites

Karkkibuffetista olen myös haaveillut :) Minulla on hommaan jo valmiina kolme kappaletta Riihimäen lasitölkkejä, 2x 3l tölkkiä sekä yksi pienempi (olisiko 1,5l?). Tästä saakin hyvän tekosyyn ostaa pari tölkkiä lisää! :D Taida voisi käydä kollaamassa meidän kummankin isovanhempien ullakot.. hmm.

dscf2251p.th.jpg 1022586.th.jpg

Tuossa siis kuvat olemassa olevist Riihimäen tölkeistäni. Tai no, yhtä epäilen onko Riihimäkeä, mutta väliäpä tuolla :)

Muokattu: , käyttäjä: Bregni
Link to comment
Share on other sites

Hääpuvun ostin Tampereelta joten karkit ajattelin hakea samalla reissulla Urjalan makeistukusta kun haen pukuni. Tulee vähän halvemmaksi kuin kaupasta ja saa suurempia määriä.

Kiitti vinkistä...tuoltahan mäkin käyn hakemassa sitten :)

Muokattu: , käyttäjä: Mikaste
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...