jansq

Teemana mustavalkoinen

45 viestiä aiheessa

Vaaleanpunainen.. Nii, olisi kai pitänyt aikasempaan viestiin laittaa ettei missään nimessä sitä.. Saanut siitä väristä niin tarpeekseni kun sitä ollaan joka paikkaan änkeemässä. Tulee mieleen sanat teini ja pissis. Nätti väri kyllä, mutta jostain syystä alkanut tökkiä ja paljon

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on sävyinä musta, valkoinen ja haalea vaaleanpunainen. Mielestäni ihana yhdistelmä (vaaleanpunainenkin on alkanut iskemään uudelleen ala-aste vuosien jälkeen) ja näistä kuvista sai taas ihanaa inspiraatiota!EDIT. Mitä olette muuten mieltä seuraavasta visiosta pöytäkattaukseen:Valkoiset pöytäliinat, mustat pitsiset kaitaliinat, keskellä vaaleanpuna-valkoiset matalat pyöreät (neliön mallisiin pöytiin) ja venemallinen ( pitkään pöytään) kukka-asetelmat, lasisia jalallisia ja matalia tuikkualustoita ja valkoiset tuikut, jokaisen vieraan paikalla oma menu, ohjelma ja paikkakortti tulostettuna valkoiselle (helmiäis?)paperille joita pitää yhdessä morsiusparipyykkipoika (pyykkipoika maalattu siis niin että näyttää että morsiuspari suutelee). Miltä tämä kuulostaa? Lähinnä mietin tuota kaitaliinan väriä, tuleeko liian synkkä vai ei? Muutenkan sitä ei kamalasti sitä mustaa ole, eli toivottavasti se ei häiritsisi? Ja sitten minkävärisiä servettejä tähän suosittelisitte? Valkoisia? Vaaleanpunaisen oli aluksi tarkoitus olla vaan aksenttina, mutta kukkatilanteen vuoksi siitä on tulossa ihan "tasa-arvoinen" väri.

Muokattu: , käyttäjä: nightatvogue

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^en tiiä auttaako tämä yhtään, mutta tässä (vähän huono) kuva meidän kattauksesta:

DSC_0203.jpg

Kaikki kukat oli valkoisia, maljakot on tehty olut-tölkeistä jotka on päällystetty erilaisilla musta-valkoisilla papereilla. Kaitaliinat on leveydeltaan muistaakseni 37cm ja pöydän leveys oli 70cm. Mun mielestä ei näyttänyt yhtään liian synkältä, mutta makuasioitahan nämä on. :girl_smile:

Laitan noi kaitaliinat myyntiin hääkirppariin, jahka jaksan. Jos on kiinnostusta niin niitä löytyy 6kpl, joista 4kpl oli 240cm pitkissä pöydissä, yksi 360cm pitkässä pöydässä ja yksi taisi olla 120cm pöytä. Kaitaliinat tuli pöydän molemmista päistä yli n. 20cm. Otan tarkemmat mitat kun laitan ne tonne myyntiin (sitten joskus kun jaksan...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mustat pitsikaitaliinat

Mistä hankit nuo tilda83?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pirita: ostin kangaskaupasta pitsikankaan, ja äiti ompeli siitä kaitaliinat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan mahtavia inspiraatiokuvia kaikilla. Voi kun budjetti vaan antaisi myöten kaikkeen ihanaan.... :girl_sigh:

Meillä teemaväreinä tulee olemaan musta ja valkoinen ja näiden kaveriksi joko viininpunainen tai violetti. Olen aina haaveillut mm musta-valkoisesta hääpuvusta..... :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä teemaväreinä tulee olemaan musta ja valkoinen ja näiden kaveriksi joko viininpunainen tai violetti. Olen aina haaveillut mm musta-valkoisesta hääpuvusta..... :tender:

Samoilla linjoilla! Meille tulee myös musta-valkoiset häät. Koska juhlapaikan seinät ovat viininpunaiset, tehostan varmaan musta-valkoista burgundilla. Esimerkiksi huulipuna ja kynnet... Ehkä. Ja ehdottomasti mustavalkoinen puku. Kuolaten olen katsonut jotain Vera Wangin pukuja, mutta niihin ei tule ikinä olemaan varaa.

Olen alkanut haalia jo itselleni korujakin, vaikka häät vasta 2014. Mustia helmiä - tietysti. Ja kengät ovat myös mustat.

Huomaako, että tykkään pienestä dramatiikasta? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei varsinaisesti ole teemaa, mutta mustaan ollaan vain käännytty, lisänä on kulta/ruskea ja hieman tummaa punaista.

Itselleni tulee täysin musta pitsinenhääpuku ja puhtaanvalkoinen pyöreä kimppu, nyt mietiskelen josko laittaisin jotain valkoista hiuksiin, mutta se jää vielä nähtäväksi.

Kutsut lähtivät musta-kultaisina. ( mustaan sai hienon efektin ompelemalla kultaisella langalla ompelukoneella suht tiuhaa sik-sakia reunat :) , mies pukeutuu mustaan mutta liivissä on hieman kultaakin, juhlapaikka on pienehkö ( 90vierasta) joten saamme tunnelmaa lisättyä pelkillä kynttilöillä joita on paljon ja suhteellisen tummilla sävyillä. ( Seinät tummaa punaista/valkoista samoin tuoleissa punainen sametti? verhoilu) Musta sitten sotketaan jollain tapaa vielä mukaan.

Meille tulee pöytiin numeroinnit niin että jokaisessa pöydässä on numeroinnut maljat: olen kerännyt koeputkia/putkia vinonpinon ja ne laitetaan valkoiseen hiekkaan/lasimaljoihin pystyyn, numeroidaan malja ja täytetään mustalla salmiakki-koskenkorvaliköörillä, tästä jokainen voi sitten hörppäistä 4cl lämmikettä kun saapuvat juhlapaikalle ;-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kanssa musta ja valkoinen valikoitunut väreiksi. Ripaus tummanpunaista saattaa tulla piristeeksi. Ihania inspiraatiokuvia tosiaan, ja toi mustqa-valko-keltainen oli yllättävän hyvän näköinen.

Meille on talvihäihin tulossa ainakin mustia lyhtyjä, mustat paikkakortitkin olis kivat. Saapa nähdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oih, ihania musta-valkosia juttuja täälä! :):girl_in_love: Vahvistu entisestään meidän häiden teemavärit, jotka on musta, valkonen, turkoosi ja pikkusen hopeaa tuomaan pientä blingiä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on myös tulossa mustavalkoinen teema. Mua vaan mietityttää, että miltä mun (tummahko) ivory hääpuku näyttää kaiken sen valkoisen rinnalla? Kimppuakin pitää varmaan vähän pohtia, ettei ihan kirkkaan valkoisiakukkia ota.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee oileen valko-musta teema. pöytäliina valkoinen,johon päälle musta kaitaliina,siihen päälle valkoisia timanteja ripotellen.valkoiset kynttilät,valkoiset liljat maljakoissa. näin oon suunnitellut,mutta eriasia sitten muuttuuko mielipide vielä ennen kesäkuuta <3 karkkibuffassa tulee oleen valkoisia ja mustia karkkeja. kakun haluaisin myös valkomustana,mutta en tie meneekö jo liian synkäksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli musta-valkoinen teema: mustat pöytäliinat, luonnonvalkoiset pitsiliinat kaitaliinoina, mustat ja valkoiset paikkakortit, valkoiset neilikat pöytäkukkina, musta-valkoinen kakku, musta-valkoinen herkkupöytä (karkit, popparit, konvehdit), valkoiset riisipaperipallot katossa, musta-valkoinen kimppu ja tietenki vielä musta-valkoinen puku :) Niin, ja vielä pitää lisätä että myös musta-valkoiset kutsut oli, ja kiitoskortit jatkaa samaa linjaa :)

Muokattu: , käyttäjä: Mrs Bones-to-be

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Okei :) Ite oon koittanu miettiä tulevaa kimppuani... En halua mitään punaista/pinkkiä mutta en myöskään koko valkoista :D Mieluiten musta-valkoinen :) Mutta kun noita tosi tummia/mustia kukkia ei hirveästi ole (ellei sitten ole värjättyjä)... Pitää itsekkin varmaan miettiä jotain sulkasomistetta tai vastaavaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noilla sulilla saa kyllä tosi näyttäviä kimppuja aikaseksi. Sittehän sinne voi keksiä kaikenlaisia koristuksia esim. erilaisista koruista jne. Tuolla kukaton kimppu (tjsp) -ketjussa on aika hyviä inspiraatiokuvia :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään