Jump to content
Naimisiin.info

Mistä kivat ja halvat morsiusmaljat?


Winky

Recommended Posts

Mä kaipailisin kanssa kohtuu halpoja häämaljoja...vihreä on teemavärinä, joten ei olis haittaa, jos sitä lasissa olis. Onkos kukaan nähny missään? :)

Link to comment
Share on other sites

Porissa oli ainakin Anttilassa jos jonkin näköisiä skumppalaseja halvalla. Oli sellaisia joihin on tehty huurrekuviota lasiosaa, semmoisia missä on sydämiä, sitten kirkkaita laseja erivärisillä jaloilla: vihreitä, sinisiä, liloja, oranssia... Hinnat oli n. 2-4€kpl.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Lasit tuli äidiltäni vihittäessä ja samoja ajateltiin käyttää häissä. Mutta onko tietoa missä ne sais kaiverrettua?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minä tuossa juuri pistin tilaukseen kellopuodista meitin hääpikarit. Olin näitä katsellut jo jossain lehdessä ja ihastuin heti. Pitää katsoa saisiko vielä jotain kivaa tehtyä noille itse.. :-X Ja kun häihin on vielä piiiiitkä aika, voi olla että ehtii jo uudetkin tilata :lol:post-16844-1210053993_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kiitos Katjus! :grin:

Itse tykästyin heti noihin, kun näin tuon kuvan jossain ulkomaisessa lehdessä (en vain enää muista missä) ja olin aivan innoissani kun "sain tilattua" meille sellaiset..

Mutta sainkin tuossa juuri s-postin (yli 2vkoa tilaamisen jälkeen) ettei tuotetta olekaan enää suomen varastossa.. (vaikka tilatessani kyseisellä nettisivulla luki että varastossa vielä olisi..)

:angry:

Laitoin kyllä hiukan palautetta menemään.

Olisi luullut että tieto olisi tullut jo aikaisemmin!

Kuvittelinkin maljojen olevan jo postissa, matkalla meille..

Nyt olisikin kiva jos joku ihana ihminen kertoisi jos on tällasia nähnyt jossain muualla.

Tilasin nämä siis tosiaan kellopuodista (tai siis yritin..)

Link to comment
Share on other sites

Sinä joka kyselit lasien kaiverruksista,

kysyppäs kultasepänliikkeestä, hehän kaivertavat ja tietävät ainakin ketä suositella, jos itse ei osaa lasiin kaivertaa, en kyllä cymmärrä miksi ei osaisi...

Tiia, paljonko nuo teitin maljat maksoi tai siis olis maksanu?!? valitettavasti en ole nähnyt vastaavia missään...

Link to comment
Share on other sites

Itse katselin Balloons galoresta(vaikka pelottaakin, että millä ne saa nuo Suomeen ehjinä..). Tuossa pari kivaa esimerkkiä:

post-17870-1211533147_thumb.jpg

post-17870-1211533139_thumb.jpg

post-17870-1211533154_thumb.jpg

ja tuolla oli myös se Tiian kaipaama lasisetti n.22€. Kaiverrukset ajattelin näin tamperelaisena mennä tekeen tuolla Mister Minitillä(esim. Kalevan Prisma) jos vielä tekevät.

muok. Toi viimeinen on muuten muovia eikä lasia.

Muokattu: , käyttäjä: nellie80
Link to comment
Share on other sites

Jotain 50e pintaan nuo olisi tullut postituksineen maksamaan, jos ne olisi vain tullut. :(

Onneksi en maksanut etukäteen vaan otin postiennakolla!

Kiitos vinkistä Nellie80! Menenkin samantien katsomaan! :D

Link to comment
Share on other sites

Eipä mitn, toi on mun uusin suosikkipaikkani ja oon ostamassa sen tyhjäksi kesämmällä. :D Me suunniteltiin ostavamme ton sydämenmuodostavan setin, kun se on ei rikkoutuisi matkallakaan ja on tosi ihana. Voisi sitten hopeahääpäivänä skoolata niistä kun ei ole menneet rikki ajan myötä. :) Mutta, mä tahtoisin niiin kovasti ton ylimmän setin, jossa on noi lasit vaasissa. Niin ihana...

Link to comment
Share on other sites

On kyl tosi nätti toikin!

Mää tossa just pistin tilauksen jo meneen..:P

Toivottavasti kestää kuljetuksen.. Ainoo vaan ku en muista oliko se 45e, paljolla voi ostaa eu:n ulkopuolelta ennen ku jää tulliin ja joutuu maksaan sit jo varmaan puolet lisää!

Postareita tuli n.20e, joten kokonaishinta on n.42e, eli jos se raja onkin 40e, tulee pikku-pikku-lisälasku, mut ei se mitään! :wub:

Kiitos vielä kun kerroit ton sivun, mää yritin googlettaa mut en oikein mitään löytäny!

Ajattelin kans perehtyä tässä joku päivä oikein ajan kans tohon sivuun et mitä kaikkee muuta sieltä voikaan löytää, paljon näytti tavaraa olevan!! :D

Link to comment
Share on other sites

Kun jotain tahtoo niin silloin se on saatava. :D Kerro sitten, tuliko ehjänä jne. Mä vielä mietin että uskallanko tilata särkyviä tuolta.

Link to comment
Share on other sites

Mä löysin sit just Anttilasta vihreäjalkaiset skumppalasit meille, niinkun toivoinkin :) 3,90€/kpl eli ei paha :)

Link to comment
Share on other sites

Meidän morsiusmaljat ovat olleet mulla jo monta vuotta. Löysin tosi nätin lasiparin kirpparilta vuonna miekka ja kivi, luultavasti olivat joillakin häissä käytössä olleet. Mä olen suunnitellut niiden kaiverruttamista. Pitäisi kysyä vaan asiaa pikapuoliin. Hyvä kuulla, ettei kaiverrus maksais paljon. Toisaalta vois sitä Sinellistä kattoo niitä kyniäkin. Mun graafinen taitoni on tosin sen verran surkea, että vois mennä pahastikin pieleen... No, kunhan nyt ensin kyselen noiden kaiverrusten hintoja, niin katotaan sitten. :)

Link to comment
Share on other sites

Elikkäs, tänään tuli nuo meitin maljat balloons galoresta ja voin suositella! :-X

Oli pakattu pahvilaatikkoon jossa oli sellaista styroksi-paloja ja tämä kyseinen laatikko oli pakattu vielä toiseen laatikkoon jossa oli myös tuota "pehmikettä".

Tulen varmasti tilaamaan kyseisestä paikasta vielä paljon kaikkea!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mä oon löytäny Indiskasta sellaset viini/juomalasit, jotka on aika perustyylikkäät. Ne on väritöntä lasia ja kulta- tai hopeakirjailtuna saatavilla. Hinta tais olla 7,90 e/kpl.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...