Jump to content
Naimisiin.info

Kynttelikköjen vuokraus


J

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 months later...

...Tai:

Kertokaa mielikuvituksettomalle MISTÄ TE REVITTE HIRVEET MÄÄRÄT KYNTTILÄNJALKOJA?

Tuikkukupot on helppo juttu, niitä saa sentillä kappale mistä vaan, mut entäs kynttilänjalat? Mä tahdon pitkiä kynttilöitä pöytiin, jotta valo riittäisi hämärässä tilassa (ja koska ne on niiin ihania :P), mut kynttilänjalat maksaa ikeassakin heti 9,90/kpl. Siihen meneekin sitten kolmasosa budjetista ku ostat niitä montakyt :D.

Viinipullot? Ne on hienoja jos ne on "valuneita" mut muuten vähän töks. Tuol jossain oli idea missä oli tökkästy kynttilä pystyyn omenaan, mut mä jättäisin mielellään kaikki hedelmät ja juurekset omaan rauhaansa. Vaikkakin 50kpl puolkeitettyä perunaa ois tietty halpa ratkasu B) .

Huoh. Ehkpä mä vaihdan koko glamour-teeman sadonkorjuuteemaks ja pistän nauriit pannulle. :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minä aion käyttää lähes kaikkia kynttilänjalkoja/lyhtyjä joita kotoa löytyy (niitä on paljon, koska RAKASTAN kynttilöitä, ja poltan niitä syksystä kevääseen)! Kaikki kynttilänjalat/lyhdyt ovat malliltaan suht simppeleitä ja materiaali on valkoista- tai hopeanväristä metallia, tai sit ihan lasia. Lisäksi aion pyytää siskolta ja äidiltä niiden lyhdyt/kynttilänjalat lainaksi. Kaikilla on sama maku, eli ei tuu kauheeta sekamelskaa erityylisistä kynttiläasioista. :rolleyes: Kaikki kynttilät tulee olemaan valkoisia, ja nekin varmaan erimuotoisia: palleroisia tai "suoria" pöytäkynttilöitä ja lisäksi tuikkuja. Mun mielestä ihan perus lyhdytkin voi ottaa käyttöön pihalle ja ulos. Onpahan turvallisia laittaa matalille pöydille tai "ruuhkapaikkoihin", kun lapset ja aikuiset vipeltää pitkin juhlatilaa. Rakennus on vanha upseerikerho: ei oo opiskelijana mitenkään varaa polttaa sitä :grin:

Link to comment
Share on other sites

Meillä myös tarkoitus laittaa esille mahdollisimman paljon pitkiä kynttilöitä. Ruokapöydissä käytämme kynttilänjalkoina viinipulloja. Meillä teemaväreina ovat limenvihreä ja suklaanruskea. Koska kynttilät ovat limenvihreitä spreijaamme viini-/kuoharipullot ruskeiksi, eli ihan sellaisinaan emme niitä pöytään laita. Eli pullot saa helposti tuunattua omanlaisiksiin niin, että ensin liuottaa etitketit pois, kunnon kuivaus ja sitten esim. automaaleilla tms. spreijattavalla maalilla haluttu väri pintaan. Maalit eivät ole kalliilta ja yhdestä purkista riittää paljon väriä. Jos aikoo käyttää viinipulloja kynttilänjalkoina kannattaa yrittää suosia alaspäin leveneviä malleja, jolloin kynttilänjaloista tulee tukevampia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Omalta osaltani tilanne jo ohi, mutta kun sattui silmään niin jaampa tietoa. En tiedä,

saako täällä näitä mainita ilman, että tulkitaan mainostamiseksi, mutta kun asia on

itseänikin askarruttanut ja tiedän, että moni miettii näitä.

Astioiden vuokrausta

www.astiva.fi

Kynttilänjalkoja ja kaikkea muutakin

www.juhlaunelmat.fi

Kaikenlaista vuokrattavaa

www.funny-tuotanto.com

Että eikun vuokrailemaan sitten. :)

Muokattu: , käyttäjä: salza08
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...